Olenko ainoa jolla on Nokia-merkkinen onnettomuus riesana?
"En koskaan vastaa tekstiviesteihin ja soittopyyntöjäkin on turha jättää"
MarttyyriMallari-TTt
Kännykkämerkit
13
415
Vastaukset
- Suosittelen
http://www.coline.fi/emporia_seniori_gsm_kannykka_puhelin/index.html
Jos ei muut muka enää toimi. - on tuollainen
homomallinen.
ja menettelytavat työliittymään tuleviin vastaaja- tai tekstiviesteihin ovat juuri samat kuin sulla. - Galaktinen häirikkömies
Minulla ei ole kokemusta kuin satelliittipuhelimista ja yhdistetyistä satelliitti- ja gsm-puhelimista ja toimivat loistavasti joka paikassa, minä kun matkustan aika paljon pillua metsästämässä viritetyllä pappatunturilla niin valintani on satelliittipuhelin.
- En.kerro
löytyy. Pitää ottaakin se ihan kohta mukaan makkariin. Käytän sitä herätyskellonakin :)
joo, ei se oikeastaan muuhun kelpaakaan. Kaipaan puhelinta johon saisi vanhanaikaisen hälytysäänen...
"Tittididiidiidii"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
joo, ei se oikeastaan muuhun kelpaakaan. Kaipaan puhelinta johon saisi vanhanaikaisen hälytysäänen...
"Tittididiidiidii"
MarttyyriMallari-TTten edes muista millainen herätysääni miun kännykässä on. Herään aina ennen kuin se ehtii soida. Silti pakko varmistaa ja laittaa se vekotin herättämään :)
- rapiskarpalo
mulla toi nokia (jääköön mainitsematta on duuni vaiko oma känny se nokia). Mä taas mielummin vastaan tekstareihin ja soittopyyntöihin, kuin itse puheluihin, ei jaksa kuunnella kun toiset puhuu suoraan korvaan tai huutaa kun en saa ääntä hiljemmalle ja just siitä nokian riesasta.
(en tykkää oikein kun mulle huudetaan)veikkaan että tämä nokia toimii työsuhdekännykkänäsi.
"Et ole ongelmasi kanssa yksin"
MarttyyriMallari-TTt
- gek-ko
"vittuilen puhelinmyyjille"
terveisin liskoeikö kännykkä ole aika tarpeellinen työssäsi.
"Enää ei piippareita käytetä"
MarttyyriMallari-TTt- gek-ko
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
eikö kännykkä ole aika tarpeellinen työssäsi.
"Enää ei piippareita käytetä"
MarttyyriMallari-TTtkännykkä pitää sulkea pääasiallisessa toimessani.
"menen taas meikkaamaan"
terveisin lisko
- Striking-Fire
Itse olen aina omistanut nokialaisia ja ainoat pahat sanat irtoaa vanhasta viistonnisesta ja kolmetonnisesta (5110 ja 3110).
Kyllähän tää nykynen ysifemmakin joskus junttaa, mut harvakseltaan ja muuten pelittää ihan kiitettävästi.
Tokkopa ne muutkaan merkit sen ihmeellisempiä on, ite joskus ollu duunis Ericssonin alihankkijalla, ja laatu on mitä on...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177