Parempi gallup

Näin femakkolesbona kysyn vaatimattomasti, että minkä värisiä alusasuja suositte ja onko niissä mitään massasta erottuvaa?

Itse pidän luonnollisesti vain niitä armeijan puolipitkiä, joissa on sinertävä kuvio. Olen siis Butch-tyyppiä.

18

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

      pitäisikö minun tietää jonkun isomman porukan alkkarit läpikotaisin? Ei kiitos.

      Käytän mustia. Keskenään samanlaisia. Ostin tusinan.

      • Lahkeen pituus pitää ilmoittaa.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Lahkeen pituus pitää ilmoittaa.

        no ei oo lahkeita. ei sortsit, ei narut vaan ALUSHOUSUT. Ymmärsitkö?


      • gek-ko kirjoitti:

        no ei oo lahkeita. ei sortsit, ei narut vaan ALUSHOUSUT. Ymmärsitkö?

        Tulihan se sieltä. Pitää kaivaa yksityiskohtia, höh.

        Ja väitätkö muka ettet ole selvillä millaisia alusvaatteita massat käyttävät. Ai ai, nyt uimahalliin mars.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Pitää kaivaa yksityiskohtia, höh.

        Ja väitätkö muka ettet ole selvillä millaisia alusvaatteita massat käyttävät. Ai ai, nyt uimahalliin mars.

        ovat sellaisissa naruissa joissa perse paistaa saunaosastolle asti.


      • gek-ko kirjoitti:

        ovat sellaisissa naruissa joissa perse paistaa saunaosastolle asti.

        Liskoilla on erikseen liikkuvat silmät, joten syrjäsilmäily onnistuu helposti. Ja oothan kattonu.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Liskoilla on erikseen liikkuvat silmät, joten syrjäsilmäily onnistuu helposti. Ja oothan kattonu.

        sitä mieltä minä oon. niistä naruista.


      • gek-ko kirjoitti:

        sitä mieltä minä oon. niistä naruista.

        Pörssiyhtiössä on maksimoitava voitot ja se onnistuu minimoimalla materiaali. Samasta syystä se minihamejuttukin on nyt in. Pitää noudattaa liiketalouden periaatteita.

        Ja onhan se myös ekologista ja maailma pelastuu.


    • Angie.80

      paitsi puuterinväriset maxipöksyt ja kaarituettomat mummorintsit. Mun suosikki on sellainen kanervanvärinen kuvioitu ihanan pehmeä perussetti. Gossardilla on ihania alusvaatteita, mutta mulla ei ole riittävän hyvää kroppaa niitä varten, enkä pelkästään itseäni varten raaski ostaa niin kalliita.

      • Galaktinen häirikkömies

        Kyllä sinulla on varmasti juuri ihana vartalo vaikka mihin ihaniin vaatteisiin myös ihaniin Gossardeihin ja mikä parasta myös alastomuuteen. Ostaisin sinulle vaikka mitä vaatteita jos saisin ihailla sinua kun pukeudut niihin ja mikä parasta kun riisuudut alastomaksi.


      • Angie.80
        Galaktinen häirikkömies kirjoitti:

        Kyllä sinulla on varmasti juuri ihana vartalo vaikka mihin ihaniin vaatteisiin myös ihaniin Gossardeihin ja mikä parasta myös alastomuuteen. Ostaisin sinulle vaikka mitä vaatteita jos saisin ihailla sinua kun pukeudut niihin ja mikä parasta kun riisuudut alastomaksi.

        Jos mä riisuutuisin alasti sun nähden, niin sä varmaan haastaisit mut oikeuteen henkisten kärsimysten aiheuttamisesta ja mä maksaisin sun traumaterapiaa lopun ikääni. :(


    • vänkyrä-nainen

      mustia.. Ja on se aika tärkeää, että niissä on "se jokin", joka tekee muhun vaikutuksen. Se voi olla erikoinen materiaali, osittainen läpinäkyvyys tms

      Haluan useimmiten, et ne on mielummin kauniit ja seksikkäät, kuin mitkään sporttiset tai tyttömäiset. Vaihtelu tietty joskus piristää.

    • Miehet eivät siis käytä mitään siellä alla.

      • Angie.80

        usein käyttänyt, mutta tässä iässä on painovoima tehnyt tehtävänsä... :( Huoh... :(


    • rapiskarpalo

      puheen ollen, niin minust on törkeen näköstä kun miehellä on valkoiset kalsarit jalassa. Ne näyttää ihan vaipoilta. Paitsi et mun 2.1-09 täyttävällä kaksi vuotisellakin on tyylikkäämpiä housuvaippoja kuin ne valkoiset miesten kalsarin malliset vaipat. Pojan vaipoissa on sentäs kuvia, muumien kuvia, kun se tykkää niin paljon muumeista niin sille pitää ostaa muumi housuvaippoja.

      Itselläni suosin kivan värisiä settejä.

    • Galaktinen hyperhäirikkö
      • Kannattaa kaataa varovaisemmin.


    • Galaktinen häirikkömies

      Mielestäni ei ole niin suurta merkitystä millaisiin vaatteisiin minä pukeudun, enemmän merkitystä on millaisiin vaatteisiin kaikki ihanat naiset pukeutuvat ja tietenkin myös millaisista vaatteista riisuutuvat. Ihania naisia ja ihania vaatteita ja ihanaa riisuutumista on maailmassa ihanan paljon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe