Adecco

truk

Minkälaisia kokemuksia Adecco Finland Oy vuokrafirmasta. Kertokaa, erityisesti kiinnostaa logistiikkaala

10

5885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

...ei ole vuokrafirma. Adecco valitsee hakijoista sopivimmat haastattelemalla ja alasta riippuen saattaa olla jotain "palikkatestejä". Nämä "sopivimmat" sitten lähetetään sinne asiakasyrityksen eli työnantajan luo varsinaiseen haastatteluun ja se työnantaja sitten tekee lopullisen valinnan.

• helmerieno

Adecco ON henkilöstövuokrausfirma. Ihan tyytyväinen olen Adeccoon ollut, kokemuksia on useista eri vuokrafirmoista ja Adecco on mielestäni parhain. Yleisestihän voisi vuokrafirmoista valittaa mm pätkäsopimuksista yms, mutta tuntuu olevan ajan henki.

• kokeillut3
        helmerieno kirjoitti:

Adecco ON henkilöstövuokrausfirma. Ihan tyytyväinen olen Adeccoon ollut, kokemuksia on useista eri vuokrafirmoista ja Adecco on mielestäni parhain. Yleisestihän voisi vuokrafirmoista valittaa mm pätkäsopimuksista yms, mutta tuntuu olevan ajan henki.

tekee siis niin vuokrausta kuin suoriakin rekrytointeja. Osaavia haastattelijoita ja tosiaan hyviä testejäkin teettävät välillä, tietääkseni myös tekevät ihan sitä testaus-toimintaakin?

Mutta minulla on siis hyviä kokemuksia, sain vakityön sen kautta.

• maksamatta
        kokeillut3 kirjoitti:

tekee siis niin vuokrausta kuin suoriakin rekrytointeja. Osaavia haastattelijoita ja tosiaan hyviä testejäkin teettävät välillä, tietääkseni myös tekevät ihan sitä testaus-toimintaakin?

Mutta minulla on siis hyviä kokemuksia, sain vakityön sen kautta.

kun olin nuori ja tyhmä niin en tajunnut niitä kinuta. Niin luotettava pulju se on.

• tsipadapadiu
        maksamatta kirjoitti:

kun olin nuori ja tyhmä niin en tajunnut niitä kinuta. Niin luotettava pulju se on.

niitähän voi vielä hakea, palkkasaatava vanhentuu 5 vuoden jälkeen, älä ole tyhmä enään..

• tyytyväinen___
        tsipadapadiu kirjoitti:

niitähän voi vielä hakea, palkkasaatava vanhentuu 5 vuoden jälkeen, älä ole tyhmä enään..

Olin 8kk adeccon kautta hommissa eikä kertaakaan mitään ongelmia, oon pelkästään tyytyväinen :)

• Ghj@böle
        helmerieno kirjoitti:

Ei lainkaan huono! Mä olin Aceccon kautta heidän asikasyrityksessään varastossa puoli vuotta pk seudulla ja pääsin sen jälkeen vakkariksi! Edelleen duunissa siellä ja tyytyväinen kun tuli otettua yhteyttä Adeccoon. Kaikki toimi mun mielestä hyvin. Adeccon konsultit oli ystävällisiä tyyppejä ja asiantuntevia heti alusta ja ne otti heti asian hoitaakseen, jos tuli kysymyksiä matkan varrella.Yhteydenpito toimi kans tosi hyvin ja palkat tuli ajallaan. Kerran oli myöhässä, mutta se selvis heti kun soitin omalle henkilöstökonsultilleni joka selvitti homman kuntoon.
        Voin suositella siis omasta puolesta Adeccon Vantaan toimistoa

• jos työnantaja
        tsipadapadiu kirjoitti:

ei suostu niitä maksamaan? Oikeusprosessi ainoa mahdollisuus?

• Ossi....

Pystyisikö joku laittamaan Adeccon kuukausipalkkalaisten palkanmaksuaikataulun tänne, kun omani olen sähköpostista vahingossa poistanut, ja yhteyshenkilöä on niin vaikea tavoittaa. Kiitos!!

• fn0w8qåg

eikä mitään duunii oo järjestänyt. muissa firmoissa (5kpl) olen kyllä ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe