Koivuntuhka

Apua ehkä löytyy

Hei,

haluaisin keskustella kokemuksista kun ihminen sairastaa syöpää ja käyttää koivuntuhkaa sairauteensa. Kuinka kauan "lisäaikaa" omaisenne ovat saaneet? Oma äitini sai jatkoaikaan elämälleen 27 vuotta ja isäni 30 vuotta.
Onko mielestänne juoma vaarallinen?

Voin antaa lisätietoja jos haluat?
Vastauksia odottellen.
[email protected]

16

13633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milli

      Isovanhemmat sairastavat syöpää ja ovat syöneet koivuntuhkatabletteja noin viisi vuotta.

      Viisi vuotta sitten toiselle annetiin elinaikaa noin muutama kuukausi. On kuitenkin edelleen elävien kirjoissa, vaikka mihinkään hoitoihin ei iän ja huonon ennusteen vuoksi huolittu. Pari vuotta sitten todettiin kuvissa syöpä ikään kuin kadonneeksi (voiko pitää paikkansa....?). Nyt kumminkin alkaa ikä tulla vastaan, joten saa nähdä.

      Uskon että siitä on saattanut olla apua. Venäjällä kuulemma yleisestikin jo pitkään käytetty syöpäpotilaille koivuntuhkaa lääkkeksi.

      • jussi erik

        Milli hyvä, voitko kertoa lisää? Laitoinviestin 2.9


      • Terveydeksi

        Ja Suomessa kuulunut kansanparantajien tietoihin iät ja ajat.
        Suomesta on lähetetty koivuntuhkaa ympäri maailmaa parantamaan syöpäpotilaita.


      • Anonyymi

        Hei, syöpä ei katoa, vaan tuhka tekee syövän ympärille kotelon , jolloinka se ikään kuin katoaisi.
        Mutta koivuntuhkaa pitää ottaa päivittäin, jotta se toimii oikein.
        t. p.vest.


    • pirkko

      hei.oma isäni sai n.6v lisäaikaa sairastaessaan keuhkosyöpää.tämä tapahtui jo n.14v sitten.nyt ulkomaalainen tuttavani kysyi onko mitään englannin kielistä kirjaa koivuntuhkasta.tiedän että oulun yliopistossa on tehty väitöskirja mukaan lukien koivuntuhka mutta en sitä mistään löydä.osaisitko auttaa.myös suomalainen kirjallisuus auttaisi.
      kiitos etukäteen. pirkko

      • Koivuntuhka

        Hei Pirkko,

        tässä ainakin yhden väitöskirjan nimi:
        Timo Elo, Koivuntuhka ja syöpä sitten on sen oululaisen professorin tekemä väitöskirja mutten muista nimeä. Voihan olla että Elon tekemässä juttussa viitteitä muihin.

        Muista myös että tuhkan tulisi olla Raudaskylästä päin, johtunee maaperästä että se on parhainta.

        Terveisin
        Johannes


      • jussi erik

        Näin viestisi ja kysyisin mistä sitä saa ja onko pillereitä vai nestettä. Miten otetaan; kuinka paljon ja kuinka usein?


    • jussi erik

      Voitko keroa lisää koivuntuhkasta: mistä sitä saadaan/pillereinä vai nesteenä? Otan kouluhoidon lisäksi nyt myös havupuu uutetta. Olen puhunut läärkärin kanssa ja hän ei nähnyt estettä.

    • kayttaja3
    • sairas

      Voiko koivuntuhkaa ottaa samaan aikaan kun saa solumyrkky solunsalpaaja hoitoja. Kysyin Ruotsalaiseta lääkäriltäni ja ei osannut vastata. Tai ei halunnut ottaa kantaa kun ei ole tieteellisesti tutkittu. Jos joku tietää asiasta, niin olisin kiitollinen kokemuksistanne tai jos muuten tiedätte asiasta jotakin

    • mene ja tiedä

      Syöpä on tietysti vakava sairaus. Enkä ole mikään lääkäri, mutta sen tiedän, että syöpäkasvin ainoa ravinto on sokeri. Koivutuhkasta olen myös kuullut, mutta luulen sen aika tehottomaksi, en tiedä.
      Mutta palatakseni sokeriin, niin kehotaisin katkaisemaa ruokavaliosi,niin ettei se juurikaan sisällä sokeria. Silloin syöpä ei saa tarvittavaa energiaa ja olisi ehkä mahdollista, että se kuivuu pois.

    • uskon tuohon

      Sinulle sairas, mun puolisoni otti ainakin yhtä aikaa koivuntuhkaa kun sai solunsalpaajaa. Lääkäri oli tietoinen siitä, eikä ollut vastaan.
      D-vitamiinin käyttö sen sijaan kiellettiin solunsalpaaja hoidon ajaksi.
      Koivuntuhka on tehokas vaikka muuta väitettäisiin, lisäksi siitä on apua moneen muuhunkin vaivaan.
      Itse olen vuosia käyttänyt vatsalääkkeenä, enkä muita troppeja ole mahaani tarvinnut.

      • Mariatellervo

        Mistä sitä saa tänä aikana. Ei löydy tieto?
        Olisin kiinnostunut kuka tietää.


    • tälleenkin
    • EiSiitäHaittaakaanOle

      Muistaakseni koivun tuohesta on löydetty syöpäsoluja tuhoavia ainesosia. Lisäksi tuhkan emäksisyys estää syöpäsolujen kasvua, koska ne eivät oikein viihdy emäksisessä elimistössä... Äitini käytti koivuntuhkasta keitettyä lipeää "parantumattomaksi diagnosoidussa" rintasyövässään ja elää vielä tänäkin päivänä, syöpä todettiin 1992.

    • Anonyymi

      hei, ukki käytti koivun tuhka uutetta ,syöpä diaknoosin jälkeen ja eli n.30 vuotta ei kuollut syöpään, vaan vanhuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe