Hei,
haluaisin keskustella kokemuksista kun ihminen sairastaa syöpää ja käyttää koivuntuhkaa sairauteensa. Kuinka kauan "lisäaikaa" omaisenne ovat saaneet? Oma äitini sai jatkoaikaan elämälleen 27 vuotta ja isäni 30 vuotta.
Onko mielestänne juoma vaarallinen?
Voin antaa lisätietoja jos haluat?
Vastauksia odottellen.
[email protected]
Koivuntuhka
16
14663
Vastaukset
- Milli
Isovanhemmat sairastavat syöpää ja ovat syöneet koivuntuhkatabletteja noin viisi vuotta.
Viisi vuotta sitten toiselle annetiin elinaikaa noin muutama kuukausi. On kuitenkin edelleen elävien kirjoissa, vaikka mihinkään hoitoihin ei iän ja huonon ennusteen vuoksi huolittu. Pari vuotta sitten todettiin kuvissa syöpä ikään kuin kadonneeksi (voiko pitää paikkansa....?). Nyt kumminkin alkaa ikä tulla vastaan, joten saa nähdä.
Uskon että siitä on saattanut olla apua. Venäjällä kuulemma yleisestikin jo pitkään käytetty syöpäpotilaille koivuntuhkaa lääkkeksi.- jussi erik
Milli hyvä, voitko kertoa lisää? Laitoinviestin 2.9
- Terveydeksi
Ja Suomessa kuulunut kansanparantajien tietoihin iät ja ajat.
Suomesta on lähetetty koivuntuhkaa ympäri maailmaa parantamaan syöpäpotilaita. - Anonyymi
Hei, syöpä ei katoa, vaan tuhka tekee syövän ympärille kotelon , jolloinka se ikään kuin katoaisi.
Mutta koivuntuhkaa pitää ottaa päivittäin, jotta se toimii oikein.
t. p.vest.
- pirkko
hei.oma isäni sai n.6v lisäaikaa sairastaessaan keuhkosyöpää.tämä tapahtui jo n.14v sitten.nyt ulkomaalainen tuttavani kysyi onko mitään englannin kielistä kirjaa koivuntuhkasta.tiedän että oulun yliopistossa on tehty väitöskirja mukaan lukien koivuntuhka mutta en sitä mistään löydä.osaisitko auttaa.myös suomalainen kirjallisuus auttaisi.
kiitos etukäteen. pirkko- Koivuntuhka
Hei Pirkko,
tässä ainakin yhden väitöskirjan nimi:
Timo Elo, Koivuntuhka ja syöpä sitten on sen oululaisen professorin tekemä väitöskirja mutten muista nimeä. Voihan olla että Elon tekemässä juttussa viitteitä muihin.
Muista myös että tuhkan tulisi olla Raudaskylästä päin, johtunee maaperästä että se on parhainta.
Terveisin
Johannes - jussi erik
Näin viestisi ja kysyisin mistä sitä saa ja onko pillereitä vai nestettä. Miten otetaan; kuinka paljon ja kuinka usein?
- jussi erik
Voitko keroa lisää koivuntuhkasta: mistä sitä saadaan/pillereinä vai nesteenä? Otan kouluhoidon lisäksi nyt myös havupuu uutetta. Olen puhunut läärkärin kanssa ja hän ei nähnyt estettä.
- kayttaja3
täältä http://www.viidakkotohtori.fi/koivuntuhka-150gr-p-882.html koivuntuhkaa ainakin saa, olen itse tilannut ja käyttänyt usemman purkin
- sairas
Voiko koivuntuhkaa ottaa samaan aikaan kun saa solumyrkky solunsalpaaja hoitoja. Kysyin Ruotsalaiseta lääkäriltäni ja ei osannut vastata. Tai ei halunnut ottaa kantaa kun ei ole tieteellisesti tutkittu. Jos joku tietää asiasta, niin olisin kiitollinen kokemuksistanne tai jos muuten tiedätte asiasta jotakin
- mene ja tiedä
Syöpä on tietysti vakava sairaus. Enkä ole mikään lääkäri, mutta sen tiedän, että syöpäkasvin ainoa ravinto on sokeri. Koivutuhkasta olen myös kuullut, mutta luulen sen aika tehottomaksi, en tiedä.
Mutta palatakseni sokeriin, niin kehotaisin katkaisemaa ruokavaliosi,niin ettei se juurikaan sisällä sokeria. Silloin syöpä ei saa tarvittavaa energiaa ja olisi ehkä mahdollista, että se kuivuu pois. - uskon tuohon
Sinulle sairas, mun puolisoni otti ainakin yhtä aikaa koivuntuhkaa kun sai solunsalpaajaa. Lääkäri oli tietoinen siitä, eikä ollut vastaan.
D-vitamiinin käyttö sen sijaan kiellettiin solunsalpaaja hoidon ajaksi.
Koivuntuhka on tehokas vaikka muuta väitettäisiin, lisäksi siitä on apua moneen muuhunkin vaivaan.
Itse olen vuosia käyttänyt vatsalääkkeenä, enkä muita troppeja ole mahaani tarvinnut.- Mariatellervo
Mistä sitä saa tänä aikana. Ei löydy tieto?
Olisin kiinnostunut kuka tietää.
- tälleenkin
http://kaukop.mbnet.fi/karstrom1972.html
Tällaisen linkin löysin. - EiSiitäHaittaakaanOle
Muistaakseni koivun tuohesta on löydetty syöpäsoluja tuhoavia ainesosia. Lisäksi tuhkan emäksisyys estää syöpäsolujen kasvua, koska ne eivät oikein viihdy emäksisessä elimistössä... Äitini käytti koivuntuhkasta keitettyä lipeää "parantumattomaksi diagnosoidussa" rintasyövässään ja elää vielä tänäkin päivänä, syöpä todettiin 1992.
- Anonyymi
hei, ukki käytti koivun tuhka uutetta ,syöpä diaknoosin jälkeen ja eli n.30 vuotta ei kuollut syöpään, vaan vanhuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015