Rakastettava mies

Teemuna

Onko heitä?

166

4830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet on jollain lailla rakastettavia.Ainaski silloin,ku ne nukkuu...:)

      • Teemuna

        Analyysi. Kiitos


    • -Maikkuliini-

      mutta missäs se mun mies sellainen on ;)

    • Puhurix

      Sanoisin että kyllä on.

      • Teemuna

        Että olet oikeassa.


    • Taika-Nainen

      olemassa, joskin harvassa. *hih*

      Vakavammin, kyllä miehet ovat rakastettavia ja naiset rakastavia. Jos yhtälö toimii toisinkinpäin niin kaikki hyvin.

      • ...jopa rakastettavia naisia ;)

        Ei mikään suhde toimi niin että vain toinen on suhdetta ruokkivana osapuolena,siksi näenkin että koko aloitus on syvältä, rakastettavuus syntyy molempien tarpeiden tyydyttämisestä


      • Taika-Nainen
        Kadunmies kirjoitti:

        ...jopa rakastettavia naisia ;)

        Ei mikään suhde toimi niin että vain toinen on suhdetta ruokkivana osapuolena,siksi näenkin että koko aloitus on syvältä, rakastettavuus syntyy molempien tarpeiden tyydyttämisestä

        sä tulet ja puet sanoiksi sen mitä yritin tuolla alempana kertoa, vuorovaikutuksen tärkeydestä.

        Ei minunkaan mielestäni yhtälö toimi, jos vain toinen osapuoli(nainen)kantaa vastuun toisen osapuolen (miehen)pysymisenä rakastettavana. Tuossa yhtälössä nainen ei saa mitään.


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        sä tulet ja puet sanoiksi sen mitä yritin tuolla alempana kertoa, vuorovaikutuksen tärkeydestä.

        Ei minunkaan mielestäni yhtälö toimi, jos vain toinen osapuoli(nainen)kantaa vastuun toisen osapuolen (miehen)pysymisenä rakastettavana. Tuossa yhtälössä nainen ei saa mitään.

        ...ryhtyy sellaisex kallonkutistajaksi, niin kuin se Dr.Phil, taimikäseoli? ;)

        Nainen ottaa suhteessa helposti vastuunkantajan roolin,mikä on täysin väärin!
        Mä en edes ymmärrä miten joku voi vajota niin alas että tyytyy siihen että aina on vain saavana osapuolena, sehän olis sama kuin olis kahden sossunluukun asiakkaana

        Kyl rakastettava suhde on antamista ja saamista..ja tuossa järjestyksessä!


      • Teemuna

        Tuollaisen yhtälön kytkentäkaavan. On se mahdollista, muistelisin.


      • Taika-Nainen
        Kadunmies kirjoitti:

        ...ryhtyy sellaisex kallonkutistajaksi, niin kuin se Dr.Phil, taimikäseoli? ;)

        Nainen ottaa suhteessa helposti vastuunkantajan roolin,mikä on täysin väärin!
        Mä en edes ymmärrä miten joku voi vajota niin alas että tyytyy siihen että aina on vain saavana osapuolena, sehän olis sama kuin olis kahden sossunluukun asiakkaana

        Kyl rakastettava suhde on antamista ja saamista..ja tuossa järjestyksessä!

        ihan ensimmäisenä en kyllä osaisi sua ajatella doktor Phillin asemaan :)))

        Tuo vastuunkantajan roolin "luonnollinen lankeaminen" naisen osaksi monessa parisuhteessa johtunee naisen hoivavietistä ? Kun sen yhdistää joittenkin miesten omituiseen käsitykseen että mies olisi naisen yläpuolella vain sen vuoksi kun on mies, niin tuo yksipuolinen yhtälö onkin valmis. Minusta miehellä pitää olla näyttöä paremmuudestaan ennenkuin nielen väittämän :D

        Onneksi on myös suuri joukko ihmisiä jotka näkevät toisen sukupuolen samanarvoisena itsensä kanssa, sellaisella ajatustavalla syntyy toimivia ja onnellisia parisuhteita.


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        ihan ensimmäisenä en kyllä osaisi sua ajatella doktor Phillin asemaan :)))

        Tuo vastuunkantajan roolin "luonnollinen lankeaminen" naisen osaksi monessa parisuhteessa johtunee naisen hoivavietistä ? Kun sen yhdistää joittenkin miesten omituiseen käsitykseen että mies olisi naisen yläpuolella vain sen vuoksi kun on mies, niin tuo yksipuolinen yhtälö onkin valmis. Minusta miehellä pitää olla näyttöä paremmuudestaan ennenkuin nielen väittämän :D

        Onneksi on myös suuri joukko ihmisiä jotka näkevät toisen sukupuolen samanarvoisena itsensä kanssa, sellaisella ajatustavalla syntyy toimivia ja onnellisia parisuhteita.

        Miks minusta ei voisi tulla superkuuluisaa kallonkotistajaa jota jopa Dr.Phill kadehtisi? ;)

        Taidetaan aivan poikkeuksellisesti olla jostakin asiasta samaa mieltä ;)


      • Taika-Nainen
        Kadunmies kirjoitti:

        Miks minusta ei voisi tulla superkuuluisaa kallonkotistajaa jota jopa Dr.Phill kadehtisi? ;)

        Taidetaan aivan poikkeuksellisesti olla jostakin asiasta samaa mieltä ;)

        ettet sä ehkä suostuisi sellaiseen teatteriin?? Laukoisit kuitenkin totuuden sanoja ja televisioyhtiö olisi kauhuissaan, menisi heidän hyvin käsikirjoittamat repliikit ja valmiiksi opetetut asiakkaiden vastarepliikit sitä myöten roskakoriin.:)

        Joo, oikein hieraisin silmiäni hämmästyksestä kun luin tuon sun ekan viestisi, niin oli kun omat ajatukseni. Mikä sua oikein vaivaa ? :DD


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Tuollaisen yhtälön kytkentäkaavan. On se mahdollista, muistelisin.

        on avainsanat joita ilman yhtälöä ei pysty suorittamaan. Avainsanat ovat "molemminpuolinen arvostus"


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        ettet sä ehkä suostuisi sellaiseen teatteriin?? Laukoisit kuitenkin totuuden sanoja ja televisioyhtiö olisi kauhuissaan, menisi heidän hyvin käsikirjoittamat repliikit ja valmiiksi opetetut asiakkaiden vastarepliikit sitä myöten roskakoriin.:)

        Joo, oikein hieraisin silmiäni hämmästyksestä kun luin tuon sun ekan viestisi, niin oli kun omat ajatukseni. Mikä sua oikein vaivaa ? :DD

        ..osaan mä käyttäytyä ihan siivostikin, en sylje aina lattialle, enkä kirjoile kun naisia on läsnä jne.
        No, vaikka se Phill puhuukin käsikirjoituksen mukaan niin on siellä joku hyvä idea välillä, kiinnostukseni show:n läsähti kun asiakkaat alkoivat olemaan niin typeriä niin lapsellisinen ongelmineen että ihmettelen miksi Phill jaksaa jatkaa

        Jaa, mikä mua vaivaa? Voi jospa tietäisit, et osaa edes aavistaa mitä mulle on sattunut ;)


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        on avainsanat joita ilman yhtälöä ei pysty suorittamaan. Avainsanat ovat "molemminpuolinen arvostus"

        Tulee olla hyvin ajateltu, jotta oikea arvostuksen kytkentä on mahdollinen. Liian harvat kaavat ovat yltäneet edes tyydyttävälle tasolle pitemmän päälle. Heti niitä virheitä ei huomaa, on ne senverran hyviä.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Tulee olla hyvin ajateltu, jotta oikea arvostuksen kytkentä on mahdollinen. Liian harvat kaavat ovat yltäneet edes tyydyttävälle tasolle pitemmän päälle. Heti niitä virheitä ei huomaa, on ne senverran hyviä.

        ajatuksesta että arvostuksen kohteiden olisi oltava virheettömiä, niin oletettavasti yhtälöä ei saa toimimaan koskaan. :)


      • Taika-Nainen
        Kadunmies kirjoitti:

        ..osaan mä käyttäytyä ihan siivostikin, en sylje aina lattialle, enkä kirjoile kun naisia on läsnä jne.
        No, vaikka se Phill puhuukin käsikirjoituksen mukaan niin on siellä joku hyvä idea välillä, kiinnostukseni show:n läsähti kun asiakkaat alkoivat olemaan niin typeriä niin lapsellisinen ongelmineen että ihmettelen miksi Phill jaksaa jatkaa

        Jaa, mikä mua vaivaa? Voi jospa tietäisit, et osaa edes aavistaa mitä mulle on sattunut ;)

        ohjelma on suurta näytelmää, tosin puhun hyvin pienellä kokemuksella, olen katsonut ohjelmaa vain muutaman kerran. Se on jotenkin ihmisillä mässäilemistä mun mielestäni ja hakemalla haettuja ongelmia. Jospa Phill saa niin paljon liksaa että jaksaa jatkaa :)

        Herranjestas, nythän tässä uteliaisuus heräsi MITÄ sulle on sattunut. Ootko kolauttanut nuppisi tai saanut veronpalautuksia, perinyt rikkaan sukulaisesi tai tehnyt hyvät kaupat. VAI....etkai sä vaan oo löytänyt jonkun naisimmeisen jouhipatjallesi...


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        ajatuksesta että arvostuksen kohteiden olisi oltava virheettömiä, niin oletettavasti yhtälöä ei saa toimimaan koskaan. :)

        Sieltä ääripäästä.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Sieltä ääripäästä.

        taas ollaan tässä. :)


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        taas ollaan tässä. :)

        Tuttu kuvio. Tullu seliteltyä omia sanomisiani, etten silleen sanonu tai tarkottanu. Sitte muutaman selittelykierroksen jälkeen ollaan siinä missä oltais ilman heti äärimmäisyyteen menoa. Nyt sun kuuluu käsikirjoituksen mukaan ottaa herneet. Dee dee.


      • norMix evk

        Siis väität:

        Vakavammin, kyllä miehet ovat rakastettavia ja naiset rakastavia. Jos yhtälö toimii toisinkinpäin niin kaikki hyvin.

        Lähtökohtasi:

        Miehet=rakastettavia
        Naiset=rakastavia

        Yhtälöt toisinpäin:

        Miehet=rakastavia
        Naiset=rakastettavia

        Jos molemmat yhtälöparit ovat voimassa yhtäaikaa, saadaan mielenkiintoinen lopputulos:

        Naiset=Miehet
        Miehet=Naiset

        Onko muka kaikki hyvin, kysyn vaan?


      • Taika-Nainen
        norMix evk kirjoitti:

        Siis väität:

        Vakavammin, kyllä miehet ovat rakastettavia ja naiset rakastavia. Jos yhtälö toimii toisinkinpäin niin kaikki hyvin.

        Lähtökohtasi:

        Miehet=rakastettavia
        Naiset=rakastavia

        Yhtälöt toisinpäin:

        Miehet=rakastavia
        Naiset=rakastettavia

        Jos molemmat yhtälöparit ovat voimassa yhtäaikaa, saadaan mielenkiintoinen lopputulos:

        Naiset=Miehet
        Miehet=Naiset

        Onko muka kaikki hyvin, kysyn vaan?

        just tuota rakoitin. Että sekä miehet että naiset saisivat olla sekä rakastettavia että rakastavia, huolimata siitä mitä jalkojen väliin ovat luojalta saaneet.

        Äläkä aina ajattele insinöörin pikkutarkkuudella *kops uudelleen* :)


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Tuttu kuvio. Tullu seliteltyä omia sanomisiani, etten silleen sanonu tai tarkottanu. Sitte muutaman selittelykierroksen jälkeen ollaan siinä missä oltais ilman heti äärimmäisyyteen menoa. Nyt sun kuuluu käsikirjoituksen mukaan ottaa herneet. Dee dee.

        jotenkin kaavoihimme kangistuneita. :))


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        jotenkin kaavoihimme kangistuneita. :))

        Jatkuvasti ohjaamaan ja opastamaan sinua koska (aihiona, jota sanaa en nyt käytä) olet aivan verraton ja kehityskelpoinen.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Jatkuvasti ohjaamaan ja opastamaan sinua koska (aihiona, jota sanaa en nyt käytä) olet aivan verraton ja kehityskelpoinen.

        olet ottanut toivottoman urakan, melkein sääliksi käy :)) Piintynyttä jästipäätä on lähes turha yrittää kouluttaa *nauraa*

        Vai aihio, nyt kuule kun juokset lujaa niin saatat vielä ehtiä.... *heiluttelee kaulinta*


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        ohjelma on suurta näytelmää, tosin puhun hyvin pienellä kokemuksella, olen katsonut ohjelmaa vain muutaman kerran. Se on jotenkin ihmisillä mässäilemistä mun mielestäni ja hakemalla haettuja ongelmia. Jospa Phill saa niin paljon liksaa että jaksaa jatkaa :)

        Herranjestas, nythän tässä uteliaisuus heräsi MITÄ sulle on sattunut. Ootko kolauttanut nuppisi tai saanut veronpalautuksia, perinyt rikkaan sukulaisesi tai tehnyt hyvät kaupat. VAI....etkai sä vaan oo löytänyt jonkun naisimmeisen jouhipatjallesi...

        ...näytelmää ja huonoa sellaista, alkuun se oli katsottavampi.

        Minulle on sattunut vaikka mitä, sain veronpalautuksia ihan kivasti, päähän ei ole kummoisesti kalautettu eikä perintöä ole edes tiedossa...tuohon jouhipatjaan en nyt vastaa kun lupasin vaieta asiasta ;))


    • tää "rakastettava mies" meni..;)

      • on jakamassa sitä rakkauttaan, ja kolmas on levittämässä juorua..Siinä varmaan syy poissaoloon..;)

        Täytyy täs itekki häipyy kaffeelle..:)


      • Teemuna

        On hävyksissä.


    • Teemuna

      Kuinka pitää rakastettava mies sellaisena.

      Kiitos kommenteista tähän saakka.

      • Taika-Nainen

        osaa vastata paremmin. Itse en näe asiaa siten että olisi naisen tehtävä (ainakaan yksistään) pitää mies rakastettavana.


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        osaa vastata paremmin. Itse en näe asiaa siten että olisi naisen tehtävä (ainakaan yksistään) pitää mies rakastettavana.

        Ylläpitää, tai sitten ei, tuntemusta miehen rakastettavuudesta. Nainen sen kokee itse.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Ylläpitää, tai sitten ei, tuntemusta miehen rakastettavuudesta. Nainen sen kokee itse.

        miehen oma käyttäytyminen, tavat, aatteet yms vaikuttavat pitkälti siihen kokeeko nainen miehen rakastettavana. Joku nainen voi kokea rakstettavana sellaisia piirteitä miehessä joita joku toinen nainen inhoaa yli kaiken.

        Mielestäni naisen tehtäväksi ei voi sälyttää miehen pitämistä rakastettavana, sehän olisi kuin että äiti kasvattaisi ja kouluttaisi lasta. Miehellä toivottavasti on jo miehen ikään ehtiessään valmiudet rakstettavaan käyttäytymiseen :)

        Toki nainen on se (yleensä) joka joko kokee tai ei koe miehen rakastettavaksi, mutta singnaali lähtee miehestä naiseenpäin silloin.


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        miehen oma käyttäytyminen, tavat, aatteet yms vaikuttavat pitkälti siihen kokeeko nainen miehen rakastettavana. Joku nainen voi kokea rakstettavana sellaisia piirteitä miehessä joita joku toinen nainen inhoaa yli kaiken.

        Mielestäni naisen tehtäväksi ei voi sälyttää miehen pitämistä rakastettavana, sehän olisi kuin että äiti kasvattaisi ja kouluttaisi lasta. Miehellä toivottavasti on jo miehen ikään ehtiessään valmiudet rakstettavaan käyttäytymiseen :)

        Toki nainen on se (yleensä) joka joko kokee tai ei koe miehen rakastettavaksi, mutta singnaali lähtee miehestä naiseenpäin silloin.

        Toki kaikkien käyttäytyminen pitkän päälle vaikuttaa toisiinsa. Ei kai mies suuressa tolloudessaan käyttäytymistään muuta jos nainen katsoo hänen olevan rakastettu.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Toki kaikkien käyttäytyminen pitkän päälle vaikuttaa toisiinsa. Ei kai mies suuressa tolloudessaan käyttäytymistään muuta jos nainen katsoo hänen olevan rakastettu.

        topata kun vauhtiin pääsee,lemppariaiheitani nääs.:)

        Eikö silloin olla ihanteellisessa olotilassa jos nainen katsoo miehen olevan rakastettava. Mitä sitä silloin mitään muuttamaan? Ellei sitten halua päästä irti siitä naisesta.

        Nyt toivottelen hyvät illanjatkot kaikille. Olipa mukava käydä välillä lifelläkin juttelemassa.


      • luonnostaan rakastettava,niin ei kait siinä mitään täydy tehdä..Tai no,voihan sitä vielä lellitellä...:))


      • mii-su kirjoitti:

        luonnostaan rakastettava,niin ei kait siinä mitään täydy tehdä..Tai no,voihan sitä vielä lellitellä...:))

        miespuolinen vielä lellinyt, hyvin ovat osanneet vaatia omaansa. Mun lelliminen on loppunut tässä jokunen aika sitten. Minäkin voisin vastavuoroisesti odottaa lellimistä. Pah, ne vetäytyy sitten enemmän kuoreensa. Kriisin paikka mä sanoin jo tuolla aiemmin. *vituttaa*


      • -Maiggu-
        Taika-Nainen kirjoitti:

        topata kun vauhtiin pääsee,lemppariaiheitani nääs.:)

        Eikö silloin olla ihanteellisessa olotilassa jos nainen katsoo miehen olevan rakastettava. Mitä sitä silloin mitään muuttamaan? Ellei sitten halua päästä irti siitä naisesta.

        Nyt toivottelen hyvät illanjatkot kaikille. Olipa mukava käydä välillä lifelläkin juttelemassa.

        vielä minnekään kun just päästiin juttuun! :)

        Teetko Taika-Nainen taikoja? Miehet vois vaikka tykätä ;)


      • Taika-Nainen
        -Maiggu- kirjoitti:

        vielä minnekään kun just päästiin juttuun! :)

        Teetko Taika-Nainen taikoja? Miehet vois vaikka tykätä ;)

        meillä on tuon Teemunan kanssa sellainen "palstataisteluparisuhde" jolla on juurensa jo vuosien takaa. Sillä on taito saada mut välillä näkemään punaista ja ilmeisesti sama toimii toisinkinpäin. Josko tuota voisi sanoa taikomiseksi *nauraa*

        Pakko tästä olisi lähteä kun malttaisi, työt alkaa niin hiton aikaisin huomenna.


      • -Maiggu-
        Taika-Nainen kirjoitti:

        meillä on tuon Teemunan kanssa sellainen "palstataisteluparisuhde" jolla on juurensa jo vuosien takaa. Sillä on taito saada mut välillä näkemään punaista ja ilmeisesti sama toimii toisinkinpäin. Josko tuota voisi sanoa taikomiseksi *nauraa*

        Pakko tästä olisi lähteä kun malttaisi, työt alkaa niin hiton aikaisin huomenna.

        niin vähän aikaa vaikuttanut täällä, etten oikeen tiedä muista mitään. Mii-sun ja Mil-laN kanssa on hyvin juttu luistanna.

        No, mukavaa illan jatkoa sinulle Taikoja ;)

        Palaan taas juttusille!


      • Taika-Nainen
        -Maiggu- kirjoitti:

        niin vähän aikaa vaikuttanut täällä, etten oikeen tiedä muista mitään. Mii-sun ja Mil-laN kanssa on hyvin juttu luistanna.

        No, mukavaa illan jatkoa sinulle Taikoja ;)

        Palaan taas juttusille!

        juttu luista meilläkin kunhan tässä vähän tutustellaan. Mä olen ehkä vähän vakavampi toisinaan, mutta ihmisistä pidän aidosti. :)


      • -Maiggu-
        Taika-Nainen kirjoitti:

        juttu luista meilläkin kunhan tässä vähän tutustellaan. Mä olen ehkä vähän vakavampi toisinaan, mutta ihmisistä pidän aidosti. :)

        hyvä ollakkin kaks puolta; iloinen humoristi ja taas välillä vakavissaan otettava :)

        Tattista!


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        meillä on tuon Teemunan kanssa sellainen "palstataisteluparisuhde" jolla on juurensa jo vuosien takaa. Sillä on taito saada mut välillä näkemään punaista ja ilmeisesti sama toimii toisinkinpäin. Josko tuota voisi sanoa taikomiseksi *nauraa*

        Pakko tästä olisi lähteä kun malttaisi, työt alkaa niin hiton aikaisin huomenna.

        Kuinka samassa naisessa yhdistyy joustavasti pönttöys ja fiksuus. Se kait on sitä taikaa.


      • Taika-Nainen
        Teemuna kirjoitti:

        Kuinka samassa naisessa yhdistyy joustavasti pönttöys ja fiksuus. Se kait on sitä taikaa.

        nyt en tiedä suuttuako vai hykerrellä !


      • Teemuna
        Taika-Nainen kirjoitti:

        nyt en tiedä suuttuako vai hykerrellä !

        Pikkunen kiukunpuna ensin poskilles, tekee varmaan verenkierrollekin hyvää. Sitten voitkin loppupäivän hykerrellä. Mikset samantien vaikka loppuviikon.


      • tintti.kotivintti kirjoitti:

        miespuolinen vielä lellinyt, hyvin ovat osanneet vaatia omaansa. Mun lelliminen on loppunut tässä jokunen aika sitten. Minäkin voisin vastavuoroisesti odottaa lellimistä. Pah, ne vetäytyy sitten enemmän kuoreensa. Kriisin paikka mä sanoin jo tuolla aiemmin. *vituttaa*

        en minäkään nyt voi sanoa,että mies olisi lellinyt tai hellinyt,mutta totta tuo,niinku sanoit,että miehet kyllä vaativat itselleen huomiota..:)
        Usein meillä ihmisillä on vain erillainen tapa näyttää sitä välittämistä.


      • mayanna

        Rakastamalla?


      • Teemuna
        mayanna kirjoitti:

        Rakastamalla?

        Juuri noin. Suoraan ja selkeästi, ilman kauppoja.


    • -Maiggu-

      toivoisin, että tulis sellainen mies, joka osais tällaisen kuumakallen lepyttää. Oisko se aivan mahdoton ajatus? :)

      • Teemuna

        Loistava leffa. Kuumakallet voi olla haasteellisempia.


      • -Maiggu-
        Teemuna kirjoitti:

        Loistava leffa. Kuumakallet voi olla haasteellisempia.

        Äkäpussi voi olla äkäisempi ja sellainen sähisijä. Kuumakalle voi olla kuuma monestakin syystä :)


    • rakastettavia miehiä, onhan heitä. Joka mäessä ja mutkassa teihin törmää :).

      Rakastettavia naisia, onko heitä? Minkälainen on rakastettava nainen?

      • Teemuna

        Kiva nähdä sinua.

        Rakastettava nainen. Hmm.

        On ajatteleva viisas ja kantaa ottava, olematta suulas. Oikeudenmukainen, miehen silmiä ja korvia hivelevä naisellinen nainen.


      • norMix evk

        sentään ole? Ja rakastettaviin naisiin törmää tämän tästä, jotkut jopa muistavat entiset palstakaverinsa aikojen päästä! ;)

        PS Iso Kiitos terveisistä, perille tuli ja mieltä lämmitti :) Mitäs sinulle nykyään kuuluu?


      • norMix evk kirjoitti:

        sentään ole? Ja rakastettaviin naisiin törmää tämän tästä, jotkut jopa muistavat entiset palstakaverinsa aikojen päästä! ;)

        PS Iso Kiitos terveisistä, perille tuli ja mieltä lämmitti :) Mitäs sinulle nykyään kuuluu?

        Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Taikis toimittikin terveiset tosi nopeesti perille :).

        Kyllähän minä vanhat rakastettavat palstakaverit aina muistan ;). Ei he muistoista koskaan häviä.

        Nykyään ravaan liikuntasalilla ja fysioterapiassa kun selkä alkoi temppuilla. Käyn selkäjumpassa, venytysjumpassa ja kuntosalilla.
        Taikikselle kerroin että selkä pitää saada kuntoon ennen talvea. Mäkeen on päästävä.

        Kuinka sun kesä meni? Olitko lomamatkalla?


      • Teemuna kirjoitti:

        Kiva nähdä sinua.

        Rakastettava nainen. Hmm.

        On ajatteleva viisas ja kantaa ottava, olematta suulas. Oikeudenmukainen, miehen silmiä ja korvia hivelevä naisellinen nainen.

        Olet ollut karkuteillä, senkin.

        Aaahh... vai sellainen on rakastettava nainen. Mielenkiintoista... :).


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Taikis toimittikin terveiset tosi nopeesti perille :).

        Kyllähän minä vanhat rakastettavat palstakaverit aina muistan ;). Ei he muistoista koskaan häviä.

        Nykyään ravaan liikuntasalilla ja fysioterapiassa kun selkä alkoi temppuilla. Käyn selkäjumpassa, venytysjumpassa ja kuntosalilla.
        Taikikselle kerroin että selkä pitää saada kuntoon ennen talvea. Mäkeen on päästävä.

        Kuinka sun kesä meni? Olitko lomamatkalla?

        Taikikseen voi luottaa! :)

        Ikävä tuo selkähomma, mutta eiköhän mainitsemillasi keinoilla apukin löytydy. Itse selvisin vastaavilla konsteilla aikanaan jatkuvista niska- ja hartiasäryistä.

        Toivottavasti vaan ensi talvi ei ole yhtä kelvoton kuin edellinen että päästään oikeasti laskemaan. Viime talvena ainakin minulla jäi pariin kertaan. Mites itselläsi? Lasketko muuten laudalla vai suksilla? Mitä liikuntaa kesällä harrastat silloin kun selkä antaa siihen mahdollisuuden?

        Kesä meni ihan mukavasti. Sellainen sopiva yhdistelmä löhöilyä ja liikunnallisia rientoja. Pisin reissu tänä kesänä oli muutaman päivän vaellus pohjoisessa.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Taikis toimittikin terveiset tosi nopeesti perille :).

        Kyllähän minä vanhat rakastettavat palstakaverit aina muistan ;). Ei he muistoista koskaan häviä.

        Nykyään ravaan liikuntasalilla ja fysioterapiassa kun selkä alkoi temppuilla. Käyn selkäjumpassa, venytysjumpassa ja kuntosalilla.
        Taikikselle kerroin että selkä pitää saada kuntoon ennen talvea. Mäkeen on päästävä.

        Kuinka sun kesä meni? Olitko lomamatkalla?

        Huomasin juuri, että galleriassasi kerrot lautailevasi. Itse olen tyytynyt suksiin, laudat ovat jotenkin aina tuntuneet niin vaikeilta.

        Hymyilytti kun huomasin nuo lainaamasi Yön upean "Rakkaus on lumivalkoinen" sanat :) Kuinka nyt sattuikaan, iltapäivällä laitoin ko biisin youtube linkin uudelle xxx palstalle vaakun "Rakkauvvesta" avauksen alle. :D


      • norMix evk kirjoitti:

        Taikikseen voi luottaa! :)

        Ikävä tuo selkähomma, mutta eiköhän mainitsemillasi keinoilla apukin löytydy. Itse selvisin vastaavilla konsteilla aikanaan jatkuvista niska- ja hartiasäryistä.

        Toivottavasti vaan ensi talvi ei ole yhtä kelvoton kuin edellinen että päästään oikeasti laskemaan. Viime talvena ainakin minulla jäi pariin kertaan. Mites itselläsi? Lasketko muuten laudalla vai suksilla? Mitä liikuntaa kesällä harrastat silloin kun selkä antaa siihen mahdollisuuden?

        Kesä meni ihan mukavasti. Sellainen sopiva yhdistelmä löhöilyä ja liikunnallisia rientoja. Pisin reissu tänä kesänä oli muutaman päivän vaellus pohjoisessa.

        Selkävaivat on todellinen kansansairaus. Tuskin löytyy ihmistä ken ei selkävaivoista jollain tapaa kärsisi.

        Toivotaanko oikein kunnon talvea, paljon lunta ja sopivasti pakkasta :). En tehnyt minäkään kuin pari reissua mäkeen viime talvena.
        Laudalla laskettelen mutta ajattelin ens talvena kokeilla myös suksia. Tuntuu että siitä on hirveän kauan kun suksilla olen viimeksi laskenut.

        Tänä kesänä liikunta oli entisen vanhan kodin tyhjentämistä. Että se olikin rankkaa. Monen monen vuoden ajan tullut kerättyä ja säilöttyä tavaroita kun tilaa oli. melkein koko kesä siinä meni. Pari viikkoa ehdin pitää niinsanottua lomaa.
        Pohjoiseen haluaisin joskus kesäaikaan ja tietty se ruskakin oli mahtavaa nähdä. Jospa vielä tässä elämässä senkin sais kokea.


      • norMix evk kirjoitti:

        Huomasin juuri, että galleriassasi kerrot lautailevasi. Itse olen tyytynyt suksiin, laudat ovat jotenkin aina tuntuneet niin vaikeilta.

        Hymyilytti kun huomasin nuo lainaamasi Yön upean "Rakkaus on lumivalkoinen" sanat :) Kuinka nyt sattuikaan, iltapäivällä laitoin ko biisin youtube linkin uudelle xxx palstalle vaakun "Rakkauvvesta" avauksen alle. :D

        sait ajatuksen laittaa Rakkaus on lumivalkoinen-linkin sinne? Tykkäätkö sinäkin siitä kappaleesta?
        Se on hieno sävellys ja siinä on upeat sanat. Olli Lindholmin esittämänä aivan mahtava. Onneksi Olli voitti Iskelmä Finlandia palkinnon. Kun hän tuota kappaletta Nokialla lauloi olin aivan jähmettynyt paikoilleni.


      • Taika-Nainen
        norMix evk kirjoitti:

        sentään ole? Ja rakastettaviin naisiin törmää tämän tästä, jotkut jopa muistavat entiset palstakaverinsa aikojen päästä! ;)

        PS Iso Kiitos terveisistä, perille tuli ja mieltä lämmitti :) Mitäs sinulle nykyään kuuluu?

        sitä heti rynnättiin paikalle kun naiset terkkuja lähettivät. Oot sie mahdoton :)


      • Teemuna
        Mariet kirjoitti:

        Olet ollut karkuteillä, senkin.

        Aaahh... vai sellainen on rakastettava nainen. Mielenkiintoista... :).

        Yritin vähän kartuttaa omia näkökulmia, mutta mihinkä ne nyt siitä. Hieno kuitenkin on syksyinen päivä, eipä tästä paljon parane. Lähdin oikein maakuntaan vielä ruskailemaan.


      • Taika-Nainen
        Mariet kirjoitti:

        Kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa. Taikis toimittikin terveiset tosi nopeesti perille :).

        Kyllähän minä vanhat rakastettavat palstakaverit aina muistan ;). Ei he muistoista koskaan häviä.

        Nykyään ravaan liikuntasalilla ja fysioterapiassa kun selkä alkoi temppuilla. Käyn selkäjumpassa, venytysjumpassa ja kuntosalilla.
        Taikikselle kerroin että selkä pitää saada kuntoon ennen talvea. Mäkeen on päästävä.

        Kuinka sun kesä meni? Olitko lomamatkalla?

        selkä alkanut juonittelemaan ja nyt tehokuntoutus jumppineen, venytyksineen ja voimaharjoituksineen meneillään. Kyllä siitä vielä hyvä tulee kun saa lihakset niin riskiin kuntoon ettei rangalla ole niin suurta väliä :)))

        Suosittelivat minullekin itämaisen tanssin kurssille menemistä mutta sattui senverran päällekkäisyyksiä siihen aikaan kun kurssit alkoivat, että jäi ainakin vielä tältä syksyltä menemättä. Se kuulemma olisi tahokasta lihasjumppaa nimeomaan keskivartalolle joka tahtoo tönkköntyä iän myötä :)


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        selkä alkanut juonittelemaan ja nyt tehokuntoutus jumppineen, venytyksineen ja voimaharjoituksineen meneillään. Kyllä siitä vielä hyvä tulee kun saa lihakset niin riskiin kuntoon ettei rangalla ole niin suurta väliä :)))

        Suosittelivat minullekin itämaisen tanssin kurssille menemistä mutta sattui senverran päällekkäisyyksiä siihen aikaan kun kurssit alkoivat, että jäi ainakin vielä tältä syksyltä menemättä. Se kuulemma olisi tahokasta lihasjumppaa nimeomaan keskivartalolle joka tahtoo tönkköntyä iän myötä :)

        saat ittes liikkeelle,että jaksat käydä kaikessa tollasessa?Mä oon ihan saamaton tuossa asiassa..


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        sitä heti rynnättiin paikalle kun naiset terkkuja lähettivät. Oot sie mahdoton :)

        hamoset saa miehet liikkeelle..;)


      • Taika-Nainen
        mii-su kirjoitti:

        saat ittes liikkeelle,että jaksat käydä kaikessa tollasessa?Mä oon ihan saamaton tuossa asiassa..

        jumpat ja venyttelyt, myös osan voimaharjoitteluista voi tehdä lähtemättä minnekään. Tietynlaista potkua persuksille se vaatii, mulla vaati sen että tuli keväällä pienoinen romahdus, ylirasitustila, joka vasta herätti huolehtimaan itsestänikin.


      • Teemuna kirjoitti:

        Yritin vähän kartuttaa omia näkökulmia, mutta mihinkä ne nyt siitä. Hieno kuitenkin on syksyinen päivä, eipä tästä paljon parane. Lähdin oikein maakuntaan vielä ruskailemaan.

        on ollut. Lauantaina kävelin värikkäässä luonnossa. Sihtailin olisko ollut suppilovahveroita mutten löytänyt yhtään. Niitä ois kiva saada. tekis mieli suppilovahveropiirakkaa.


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        selkä alkanut juonittelemaan ja nyt tehokuntoutus jumppineen, venytyksineen ja voimaharjoituksineen meneillään. Kyllä siitä vielä hyvä tulee kun saa lihakset niin riskiin kuntoon ettei rangalla ole niin suurta väliä :)))

        Suosittelivat minullekin itämaisen tanssin kurssille menemistä mutta sattui senverran päällekkäisyyksiä siihen aikaan kun kurssit alkoivat, että jäi ainakin vielä tältä syksyltä menemättä. Se kuulemma olisi tahokasta lihasjumppaa nimeomaan keskivartalolle joka tahtoo tönkköntyä iän myötä :)

        on todella mukavaa ja vahvistaa vatsa- ja selkälihaksia. Bailatino on toinen hyvä kehon liikkuvuutta vahvistava tanssi. Nuo tanssit vaan taisi koitua mun kohtaloksi. Tuli yliliikkuvat nikamat. Toistaiseksi ei voi tanssia. Ihmettelinkin jo viime syksynä miksi tanssituntien jälkeen pari yötä selkä oli kuin tulessa eikä kyljellään lonkan päällä voinut nukkua. Olis pitänyt samalla harrastaa kuntosalia tehokkaammin. Olin tosi laiska käymään siellä. Nyt on lonkat ja selkänikama rapistuneet ja tulehdusnestettä täynnä.

        Tämmönen sairaskertomus mulla :).


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        sitä heti rynnättiin paikalle kun naiset terkkuja lähettivät. Oot sie mahdoton :)

        vaan kovasti paljon viestin viejälle :).

        Tosi mukavaa nähdä norMixiakin.
        On hää sellanen herrasmies että tuli ihan henk.kohtaisesti kiittämään terveisistä :).


      • Teemuna
        Mariet kirjoitti:

        on ollut. Lauantaina kävelin värikkäässä luonnossa. Sihtailin olisko ollut suppilovahveroita mutten löytänyt yhtään. Niitä ois kiva saada. tekis mieli suppilovahveropiirakkaa.

        Kerran Ginillä huuhdeltu huolellisesti neidon suu ennen suuteloa. Syy oli neidon sienien salaa syönti.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Selkävaivat on todellinen kansansairaus. Tuskin löytyy ihmistä ken ei selkävaivoista jollain tapaa kärsisi.

        Toivotaanko oikein kunnon talvea, paljon lunta ja sopivasti pakkasta :). En tehnyt minäkään kuin pari reissua mäkeen viime talvena.
        Laudalla laskettelen mutta ajattelin ens talvena kokeilla myös suksia. Tuntuu että siitä on hirveän kauan kun suksilla olen viimeksi laskenut.

        Tänä kesänä liikunta oli entisen vanhan kodin tyhjentämistä. Että se olikin rankkaa. Monen monen vuoden ajan tullut kerättyä ja säilöttyä tavaroita kun tilaa oli. melkein koko kesä siinä meni. Pari viikkoa ehdin pitää niinsanottua lomaa.
        Pohjoiseen haluaisin joskus kesäaikaan ja tietty se ruskakin oli mahtavaa nähdä. Jospa vielä tässä elämässä senkin sais kokea.

        Minusta juuri talvien muuttuminen leudoiksi on valitettavasti selvin osoitus ilmastonmuutoksen etenemisestä. Minun nuoruudessani talvet sentään oli vielä talvia ja murtsikkaa hiihdeltiin satoja kilsoja joulukuun lopusta huhtikuun alkuun. Ei onnistu enää :(

        Oletko muuten huomannut, että tänä syksynä on etelässäkin ollut mahtava ruska? Souvarit (tiedäthän tämän pohjoisen poikien tanssiorkesterin) murjaisi tässä taannoin keikallaan, että tulivat katsomaan etelän ruskaa:) Jos pohjoiseen kesällä haluat, niin mene sitten heti alkukesästä ennen pahinta sääskiaikaa.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        sait ajatuksen laittaa Rakkaus on lumivalkoinen-linkin sinne? Tykkäätkö sinäkin siitä kappaleesta?
        Se on hieno sävellys ja siinä on upeat sanat. Olli Lindholmin esittämänä aivan mahtava. Onneksi Olli voitti Iskelmä Finlandia palkinnon. Kun hän tuota kappaletta Nokialla lauloi olin aivan jähmettynyt paikoilleni.

        tilaisuus kuulla se pariinkin kertaan livenä monituhantisen yleisön joukossa ja tunnelma on ollut jotain aivan ainutkertaista yleisön laulaessa ja tanssiessa mukana. Kuvaavaa kuinka vaikeaa hittibiisiä on tunnistaa muistaakseni Yön pojat joskus mainitsivat, että ko kappale otettiin levylle "kun ei mitään parempaakaan materiaalia ollut valmiina" :D

        Ajatus kappaleen linkittämisestä syntyi, kun piti nokittaa ex-Ykstypy nykyinen Lolita leikkimielisessä biisilinkityskisassa :D


      • norMix evk

        myös ;) Sitäpaitsi vanha totuus pätee edelleen: Kun vuori ei tule Muhammedin luo, Muhammedin on pakko mennä vuoren luo! :D


      • norMix evk
        Taika-Nainen kirjoitti:

        sitä heti rynnättiin paikalle kun naiset terkkuja lähettivät. Oot sie mahdoton :)

        Välittömästi syöksyit tyrkylle, kun norMix ilmaantui maisemiin! ;-)


      • norMix evk
        mii-su kirjoitti:

        hamoset saa miehet liikkeelle..;)

        huomattavasti tehokkaammin kuin housut! :D


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        vaan kovasti paljon viestin viejälle :).

        Tosi mukavaa nähdä norMixiakin.
        On hää sellanen herrasmies että tuli ihan henk.kohtaisesti kiittämään terveisistä :).

        ylisanoja, kiitos! Livessä minut tuntevat eivät välttämättä tunnistaisi, kenestä puhut! :)


      • norMix evk kirjoitti:

        Minusta juuri talvien muuttuminen leudoiksi on valitettavasti selvin osoitus ilmastonmuutoksen etenemisestä. Minun nuoruudessani talvet sentään oli vielä talvia ja murtsikkaa hiihdeltiin satoja kilsoja joulukuun lopusta huhtikuun alkuun. Ei onnistu enää :(

        Oletko muuten huomannut, että tänä syksynä on etelässäkin ollut mahtava ruska? Souvarit (tiedäthän tämän pohjoisen poikien tanssiorkesterin) murjaisi tässä taannoin keikallaan, että tulivat katsomaan etelän ruskaa:) Jos pohjoiseen kesällä haluat, niin mene sitten heti alkukesästä ennen pahinta sääskiaikaa.

        täällä tintin kanssa vielä valvotaan.

        Upea ruska on ollut etelässäkin. Lehtiä on kyllä tullut jo paljon alas. Pohjoisen ruska kiinnostaa, sen haluaisin vielä nähdä.
        Oliko sielläpäin kova tuuli viime yönä? Säätiedotuksista illalla kuuntelin että jossainpäin myrskysi oikein kovastikin.

        Tiedän Souvarit. Hyvä orkesteri. Olen käynyt pari kertaa heidän keikallaan. Heillä on yks tosi hyvä kappale, hitsi kun en muista nimeä. Kerron jos tulee mieleen. Lappiaiheinen se oli.


      • norMix evk kirjoitti:

        ylisanoja, kiitos! Livessä minut tuntevat eivät välttämättä tunnistaisi, kenestä puhut! :)

        huomaavainen herrasmies olet.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        täällä tintin kanssa vielä valvotaan.

        Upea ruska on ollut etelässäkin. Lehtiä on kyllä tullut jo paljon alas. Pohjoisen ruska kiinnostaa, sen haluaisin vielä nähdä.
        Oliko sielläpäin kova tuuli viime yönä? Säätiedotuksista illalla kuuntelin että jossainpäin myrskysi oikein kovastikin.

        Tiedän Souvarit. Hyvä orkesteri. Olen käynyt pari kertaa heidän keikallaan. Heillä on yks tosi hyvä kappale, hitsi kun en muista nimeä. Kerron jos tulee mieleen. Lappiaiheinen se oli.

        Vielä hetken valveilla vaan ei kauan. Mutta pitäähän sitä tulla salaiseen tapaamiseen ensin (ei näitä meen juttuja taatusti kukaan muu lue, eihän?) ;))

        Tuuli oli kova ja keinukin meni ympäri. En sitten saanut tänäkään vuonna sitä korjattua ajoissa pois. No toisaalta olishan se jo valmiina ensikesää varten. No ehkä minä sen vielä korjaan suojaan.

        Vaan nyt nukkumaan! Hyvää yötä!


      • norMix evk kirjoitti:

        Vielä hetken valveilla vaan ei kauan. Mutta pitäähän sitä tulla salaiseen tapaamiseen ensin (ei näitä meen juttuja taatusti kukaan muu lue, eihän?) ;))

        Tuuli oli kova ja keinukin meni ympäri. En sitten saanut tänäkään vuonna sitä korjattua ajoissa pois. No toisaalta olishan se jo valmiina ensikesää varten. No ehkä minä sen vielä korjaan suojaan.

        Vaan nyt nukkumaan! Hyvää yötä!

        Onpas kiva tälleen salaa tavata ;). Ollaankohan kohta tuossa Millanin juorulistalla.

        No nyt nukkumaan siitä, ethän sä jaksa huomenna töissä pakertaa. :)

        Hyvät yöt. Nuku hyvin.


      • Taika-Nainen
        norMix evk kirjoitti:

        Välittömästi syöksyit tyrkylle, kun norMix ilmaantui maisemiin! ;-)

        tuossa sulle heti aamutuimiin herätystä :)) Vais muka tyrkylle, kaikkea sun ajukoppasi kehitteleekin..ne miehet,ne miehet.

        *ei taatusti tunnusta miten mielissään on norMixin nikin näkemisestä* :)


      • norMix evk

        Onks se hölösuu Muhammed ehtinyt tän jo sullekin kertoa? ;D


      • norMix evk kirjoitti:

        huomattavasti tehokkaammin kuin housut! :D

        miehiä siis...;)


      • Taika-Nainen kirjoitti:

        jumpat ja venyttelyt, myös osan voimaharjoitteluista voi tehdä lähtemättä minnekään. Tietynlaista potkua persuksille se vaatii, mulla vaati sen että tuli keväällä pienoinen romahdus, ylirasitustila, joka vasta herätti huolehtimaan itsestänikin.

        voin kyllä aloittaa jotakin,mutta se on päivä tai pari,niin johan unohtuu saman tien..


      • Yxitypy
        norMix evk kirjoitti:

        tilaisuus kuulla se pariinkin kertaan livenä monituhantisen yleisön joukossa ja tunnelma on ollut jotain aivan ainutkertaista yleisön laulaessa ja tanssiessa mukana. Kuvaavaa kuinka vaikeaa hittibiisiä on tunnistaa muistaakseni Yön pojat joskus mainitsivat, että ko kappale otettiin levylle "kun ei mitään parempaakaan materiaalia ollut valmiina" :D

        Ajatus kappaleen linkittämisestä syntyi, kun piti nokittaa ex-Ykstypy nykyinen Lolita leikkimielisessä biisilinkityskisassa :D

        Vai täällä sitä puhutaan palturia :=))

        Siis ensinnäkin sinun PITI nokitta, mutta et siinä onnistunut.
        Sitäpaitsi se pelihän on vielä kesken :=))

        Ja toinen juttu... Minä en mikään ex-typy ole.
        Minulla on kaksi persoonaa. Topakka typy, tai miestennielijä, seksy Lolita :=)))


      • norMix evk
        Yxitypy kirjoitti:

        Vai täällä sitä puhutaan palturia :=))

        Siis ensinnäkin sinun PITI nokitta, mutta et siinä onnistunut.
        Sitäpaitsi se pelihän on vielä kesken :=))

        Ja toinen juttu... Minä en mikään ex-typy ole.
        Minulla on kaksi persoonaa. Topakka typy, tai miestennielijä, seksy Lolita :=)))

        mun puolesta vaikka sex-typy, kun et tunnu osaavan päättää millä nimellä milloinkin kuljet :) Minä sentään olen aito ja alkuperäinen norMix jo vuodesta 2004! Revi siitä!

        Minähän nokitin sut ja sulla ollut jo päiväkaupalla aikaa yrittää pistää paremmaksi. Vaan onko jo laarin pohjatkin kaluttu, kun ei mitää kuulu eikä näy? ;D


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Onpas kiva tälleen salaa tavata ;). Ollaankohan kohta tuossa Millanin juorulistalla.

        No nyt nukkumaan siitä, ethän sä jaksa huomenna töissä pakertaa. :)

        Hyvät yöt. Nuku hyvin.

        Milla keksii näin ovelasta paikasta tulla mitään lukemaan! ;)

        Väittömästi kuule singahdin nukkumaan 6 tuntia tehounta kommenttini jälkeen ja viime yönä vähän enemmänkin. Vaan miten on oman unesi laita vai onko sinulla mahdollisuus aamulla nukkua pidempään?


      • norMix evk
        Taika-Nainen kirjoitti:

        tuossa sulle heti aamutuimiin herätystä :)) Vais muka tyrkylle, kaikkea sun ajukoppasi kehitteleekin..ne miehet,ne miehet.

        *ei taatusti tunnusta miten mielissään on norMixin nikin näkemisestä* :)

        sitten vaikka että näkösälle! :)) *kuikuilee, mihin muualla Taikis on kommenttejaan heitellyt*

        Kiitti tehoherätyksestä!


      • Yxitypy
        norMix evk kirjoitti:

        mun puolesta vaikka sex-typy, kun et tunnu osaavan päättää millä nimellä milloinkin kuljet :) Minä sentään olen aito ja alkuperäinen norMix jo vuodesta 2004! Revi siitä!

        Minähän nokitin sut ja sulla ollut jo päiväkaupalla aikaa yrittää pistää paremmaksi. Vaan onko jo laarin pohjatkin kaluttu, kun ei mitää kuulu eikä näy? ;D

        ihmisen pitää uudistua, eikä saa olla liian kaavoihin kangistunut.

        Vai aito ja alkuperäinen.. eli jo "museokalu". :=)))
        Sitäpaitsi muistan sun kirjoittaneen jollain muullakin nikillä (en paljasta). Tosin eri palstalle.
        Muistatko ne "veriset" tappelukset :=))

        Minä mietinkin ensin tarkkaan, ja sitten räväytän, ja silloinpa hymys hyytyy :=))


      • Taika-Nainen
        norMix evk kirjoitti:

        sitten vaikka että näkösälle! :)) *kuikuilee, mihin muualla Taikis on kommenttejaan heitellyt*

        Kiitti tehoherätyksestä!

        ainakin itsetunto kohdillaan *nauraa*

        Itse olisin tarvinnut myös tänään tehoherätyksen.On omin luvin otettu vapaapäivä ja meno labraan verikokeisiin. Kuinka ollakaan, uni maistui ja maistui. Ennätin hädintuskin vuorolleni, tukka laittamatta ja naamari varmaan tummanpunaisena.:) Toisaalta, piti ollakin syömättä ja juomatta illasta asti, ei ehtinyt käydä mielessäkään kahvinkeitto :D
        Palattuani onkin kahvia kulunut äkkirysäyksestä toipumiseen.
        Täällä on kaunis syyssää,aamulla oli pakkasta. Pitäisi lähtä haravoimaan pihaa, puolet urakasta vielä tekemättä vaikka olen koko viikon joka päivä ainakin tunnin haravoinut. Liian iso piha joka on vielä metsän vieressä. Tuntuu kuin koko metsän lehdet olisivat löytäneet tiensä juuri mun pihalleni.


      • Yxitypy kirjoitti:

        ihmisen pitää uudistua, eikä saa olla liian kaavoihin kangistunut.

        Vai aito ja alkuperäinen.. eli jo "museokalu". :=)))
        Sitäpaitsi muistan sun kirjoittaneen jollain muullakin nikillä (en paljasta). Tosin eri palstalle.
        Muistatko ne "veriset" tappelukset :=))

        Minä mietinkin ensin tarkkaan, ja sitten räväytän, ja silloinpa hymys hyytyy :=))

        Mullaki ollu sama nikki yhtä kauan ku Normixilla,enkä taatusti ole museokamaa...(en ainakaan myönnä) ;))


      • yxitypy evk
        mii-su kirjoitti:

        Mullaki ollu sama nikki yhtä kauan ku Normixilla,enkä taatusti ole museokamaa...(en ainakaan myönnä) ;))

        En muuten usko.
        Voisit olla jatkossa Mi-su. Vuoden päästä vaikka Mis-su jne.. :=))

        Eihän sitä tarvi kuin yhden kirjaimen vaihtaa, niin kylläpäs jo tuntee nuortuvansa.
        Minäkin väliin lisään, vähennän tai poistan kirjaimen kerrallaan :=))


      • yxitypy evk kirjoitti:

        En muuten usko.
        Voisit olla jatkossa Mi-su. Vuoden päästä vaikka Mis-su jne.. :=))

        Eihän sitä tarvi kuin yhden kirjaimen vaihtaa, niin kylläpäs jo tuntee nuortuvansa.
        Minäkin väliin lisään, vähennän tai poistan kirjaimen kerrallaan :=))

        usko,että tää nikki on vanha? :) Mä oon rekisteröiny tän 10.10.2004...Kävin tarkistamassa Galleriasivulta tarkan päivämäärän..Siitä asti oon tätä käyttäny..:)

        Tää on jo niin oma,etten ees pysty vaihtamaan..


      • yxitypy evk
        mii-su kirjoitti:

        usko,että tää nikki on vanha? :) Mä oon rekisteröiny tän 10.10.2004...Kävin tarkistamassa Galleriasivulta tarkan päivämäärän..Siitä asti oon tätä käyttäny..:)

        Tää on jo niin oma,etten ees pysty vaihtamaan..

        Sulla on sitten huomenna 4-vuotis synttärit. Nuorihan sä vielä olet. En minäkään sua paljon vanhempi ole. Ehkä 9 kuukautta. Galleria ei kerro totuutta, kun olen syntynyt useampaan kertaan :=))

        Onneksi olkoon jo näin etukäteen :=))


      • Teemuna kirjoitti:

        Kerran Ginillä huuhdeltu huolellisesti neidon suu ennen suuteloa. Syy oli neidon sienien salaa syönti.

        myrkkysieniäkö neito oli syönyt kun menit ginillä suun huuhtelemaan?


      • norMix evk kirjoitti:

        Milla keksii näin ovelasta paikasta tulla mitään lukemaan! ;)

        Väittömästi kuule singahdin nukkumaan 6 tuntia tehounta kommenttini jälkeen ja viime yönä vähän enemmänkin. Vaan miten on oman unesi laita vai onko sinulla mahdollisuus aamulla nukkua pidempään?

        mulla yleensä 3-4 tuntia yössä. Loppuaika menee venkoillessa kyljeltä toiselle ja etsiessä hyvää nukkuma-asentoa. Tyynykin pitää välillä etsiä lattialta kun se pyöriessä häviää sinne.
        Vähän ennen seitsemää soi kello. Joskus menen klo 11.00 töihin silloin voin nukkua kahdeksaan.

        Ens yönä varmaan mietin laskeeko pörssikurssit vielä kovastikin. Olen tehnyt vähän pörssiostoksia tässä alkuviikon. Tulikohan tehtyä ostokset liian aikaisin. Jos olis vielä odottanut olis voinut saada halvemmalla.

        Eipä sitä sullakaan yöunia paljoa kerry. Oletko töiden jälkeen kovin väsynyt?


      • norMix evk
        Taika-Nainen kirjoitti:

        ainakin itsetunto kohdillaan *nauraa*

        Itse olisin tarvinnut myös tänään tehoherätyksen.On omin luvin otettu vapaapäivä ja meno labraan verikokeisiin. Kuinka ollakaan, uni maistui ja maistui. Ennätin hädintuskin vuorolleni, tukka laittamatta ja naamari varmaan tummanpunaisena.:) Toisaalta, piti ollakin syömättä ja juomatta illasta asti, ei ehtinyt käydä mielessäkään kahvinkeitto :D
        Palattuani onkin kahvia kulunut äkkirysäyksestä toipumiseen.
        Täällä on kaunis syyssää,aamulla oli pakkasta. Pitäisi lähtä haravoimaan pihaa, puolet urakasta vielä tekemättä vaikka olen koko viikon joka päivä ainakin tunnin haravoinut. Liian iso piha joka on vielä metsän vieressä. Tuntuu kuin koko metsän lehdet olisivat löytäneet tiensä juuri mun pihalleni.

        Odota seuraavaa syysmyrskyä, joka puhaltaa lehdet naapurin puolelle:)) Viimeiset lehdet lumi peittää ja keväällä uusi ruoho! ;D

        "tukka laittamatta ja naamari varmaan tummanpunaisena" joopa, joo, tää on just tätä naishössötystä. Ilman meikkiä ja tukanlaittoa ei voi viedä roskapussiakaan ulos, ties vaikka sattuisi naapuri kurkkaamaa ikkunasta! :DDDD


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        mulla yleensä 3-4 tuntia yössä. Loppuaika menee venkoillessa kyljeltä toiselle ja etsiessä hyvää nukkuma-asentoa. Tyynykin pitää välillä etsiä lattialta kun se pyöriessä häviää sinne.
        Vähän ennen seitsemää soi kello. Joskus menen klo 11.00 töihin silloin voin nukkua kahdeksaan.

        Ens yönä varmaan mietin laskeeko pörssikurssit vielä kovastikin. Olen tehnyt vähän pörssiostoksia tässä alkuviikon. Tulikohan tehtyä ostokset liian aikaisin. Jos olis vielä odottanut olis voinut saada halvemmalla.

        Eipä sitä sullakaan yöunia paljoa kerry. Oletko töiden jälkeen kovin väsynyt?

        Itselleni ei tahdo 6 tuntia riittää, siksi kyllä pitäsi päästä ennen puoltayötä nukkumaan- vaan kun ei aina malta ;-)

        On rohkea veto ostaa ja vielä rohkeampi kertoa muille ostaneensa silloin kun muut myyvät pää märkänä. Vasta tulevaisuus osoittaa kuinka oikeaan osunut ajankohta oli, mutta aivan pohjahintaan ei voi saada kuin puhtaalla tuurilla. Jossain vaiheessa entiset huiput rikotaan aina ja silloin viimeistää voit olla tyytyväinen. Oletko pitkään harrastanut pörssiä?


      • norMix evk
        Yxitypy kirjoitti:

        ihmisen pitää uudistua, eikä saa olla liian kaavoihin kangistunut.

        Vai aito ja alkuperäinen.. eli jo "museokalu". :=)))
        Sitäpaitsi muistan sun kirjoittaneen jollain muullakin nikillä (en paljasta). Tosin eri palstalle.
        Muistatko ne "veriset" tappelukset :=))

        Minä mietinkin ensin tarkkaan, ja sitten räväytän, ja silloinpa hymys hyytyy :=))

        Käyks sä aina kerran vuodessa vaihtamassa siviilimesikin toiseks? Jos vaikka olisit Maija Meikäläinen niin seuraavana vuonna voisit olla Raija Teikäläinen ja kolmantena Saija Heikäläinen! Kätsyä eiks vaan:))

        Tottahan toki suurilla taiteilijoilla kautta vuosisatojen on ollut salanimiä, mutta eivät hekään sentään sitä alkuperäistä ole muuttaneet! Omalla salanimellä tuli tosiaan aikanaan vähän irroteltua ja osoitettua eräälle, missä se kaappi oikein seisoo! ;=DDD


      • norMix evk
        norMix evk kirjoitti:

        Käyks sä aina kerran vuodessa vaihtamassa siviilimesikin toiseks? Jos vaikka olisit Maija Meikäläinen niin seuraavana vuonna voisit olla Raija Teikäläinen ja kolmantena Saija Heikäläinen! Kätsyä eiks vaan:))

        Tottahan toki suurilla taiteilijoilla kautta vuosisatojen on ollut salanimiä, mutta eivät hekään sentään sitä alkuperäistä ole muuttaneet! Omalla salanimellä tuli tosiaan aikanaan vähän irroteltua ja osoitettua eräälle, missä se kaappi oikein seisoo! ;=DDD

        siviilinimesikin...


      • norMix evk kirjoitti:

        Itselleni ei tahdo 6 tuntia riittää, siksi kyllä pitäsi päästä ennen puoltayötä nukkumaan- vaan kun ei aina malta ;-)

        On rohkea veto ostaa ja vielä rohkeampi kertoa muille ostaneensa silloin kun muut myyvät pää märkänä. Vasta tulevaisuus osoittaa kuinka oikeaan osunut ajankohta oli, mutta aivan pohjahintaan ei voi saada kuin puhtaalla tuurilla. Jossain vaiheessa entiset huiput rikotaan aina ja silloin viimeistää voit olla tyytyväinen. Oletko pitkään harrastanut pörssiä?

        aikaisempaa nukkumaanmenoa mut jos heräänkin sitten liian aikaisin. Eikä sitä kuitenkaan aina malta ajoissa nukkumaan mennä ;).
        Kyllä mä aamuyölläkin nukahtelen vaikka kierinkin sängyssä aika paljon. Jos otan särkylääkettä nukun paremmin.
        Mulla onkin huomenna vapaapäivä :).

        En ihan tarkkaan muista koska ensimmäiset pörssiosakkeet ostin. Ehkä 15 vuotta sitten. Nyt täytyy varautua odottamaan muutama vuosi kurssien nousua. Osinkoja kyllä odotan joka vuosi.

        Hyvää yötä jälleen.
        Mahottoman mukavaa kun sua näkee täälläkin.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        aikaisempaa nukkumaanmenoa mut jos heräänkin sitten liian aikaisin. Eikä sitä kuitenkaan aina malta ajoissa nukkumaan mennä ;).
        Kyllä mä aamuyölläkin nukahtelen vaikka kierinkin sängyssä aika paljon. Jos otan särkylääkettä nukun paremmin.
        Mulla onkin huomenna vapaapäivä :).

        En ihan tarkkaan muista koska ensimmäiset pörssiosakkeet ostin. Ehkä 15 vuotta sitten. Nyt täytyy varautua odottamaan muutama vuosi kurssien nousua. Osinkoja kyllä odotan joka vuosi.

        Hyvää yötä jälleen.
        Mahottoman mukavaa kun sua näkee täälläkin.

        taisin ostaa ensimmäiset osakkeeni opintolainalla, kun sattui alla olemaan hyväpalkkainen kesäduuni:))

        Nyt pakko lopettaa, että päsee nukkumaan ennen puoltayötä. Hyvää yötä ja huomista vapaapäivää sinulle!

        PS En ehkä olisi tullut ilman kutsua! ;-))


      • Teemuna
        Mariet kirjoitti:

        myrkkysieniäkö neito oli syönyt kun menit ginillä suun huuhtelemaan?

        Koska kaikki sienet ovat oloemukseltaan kavalia nuljaskoja. Pelkäsin kai neidon saavan tartunnan.


      • Taika-Nainen
        norMix evk kirjoitti:

        Odota seuraavaa syysmyrskyä, joka puhaltaa lehdet naapurin puolelle:)) Viimeiset lehdet lumi peittää ja keväällä uusi ruoho! ;D

        "tukka laittamatta ja naamari varmaan tummanpunaisena" joopa, joo, tää on just tätä naishössötystä. Ilman meikkiä ja tukanlaittoa ei voi viedä roskapussiakaan ulos, ties vaikka sattuisi naapuri kurkkaamaa ikkunasta! :DDDD

        pitäähän sitä senverran itseään yrittää ihmisten ilmoille mennessä fiksata ettei lapset pelkää.. :))

        Muutamana syksynä jäänyt lumen alle lehdet, kun lumentulo yllättänyt ennenaikojaan. Kerran oli jopa lehdet vielä puissa kun tuli tänne pysyvä lumi. Se olikin siivo kun lehdet lumen päälle varisivat.


      • yxitypy evk kirjoitti:

        Sulla on sitten huomenna 4-vuotis synttärit. Nuorihan sä vielä olet. En minäkään sua paljon vanhempi ole. Ehkä 9 kuukautta. Galleria ei kerro totuutta, kun olen syntynyt useampaan kertaan :=))

        Onneksi olkoon jo näin etukäteen :=))

        Nuori oon näin,mut sit taas toisella nimellä ikä ei ookkaan ihan vähän..;)


      • yxitypy evk
        norMix evk kirjoitti:

        Käyks sä aina kerran vuodessa vaihtamassa siviilimesikin toiseks? Jos vaikka olisit Maija Meikäläinen niin seuraavana vuonna voisit olla Raija Teikäläinen ja kolmantena Saija Heikäläinen! Kätsyä eiks vaan:))

        Tottahan toki suurilla taiteilijoilla kautta vuosisatojen on ollut salanimiä, mutta eivät hekään sentään sitä alkuperäistä ole muuttaneet! Omalla salanimellä tuli tosiaan aikanaan vähän irroteltua ja osoitettua eräälle, missä se kaappi oikein seisoo! ;=DDD

        ei ole vaihtunut kun kerran, mutta nythän on niin, että Yxitypy ja Lolita ovat etunimiä, ja mun etunimet siviilissäkin vaihtuu väliin.
        Mulla on siviilissä kolme lempparinimeä. Niiden lisäksi yksi, joskus käytetty, mutta vähemmän mieluisa nimi : saamarin akka :=))

        Ja tuo kaapin seisomapaikka ei kyllä tullut ihan selväksi. Sen selvittely jäi kesken, kun mulla meinas palaa pinna. Harmittaa kyllä näin jälkikäteen :=))


      • norMix evk kirjoitti:

        taisin ostaa ensimmäiset osakkeeni opintolainalla, kun sattui alla olemaan hyväpalkkainen kesäduuni:))

        Nyt pakko lopettaa, että päsee nukkumaan ennen puoltayötä. Hyvää yötä ja huomista vapaapäivää sinulle!

        PS En ehkä olisi tullut ilman kutsua! ;-))

        Mun poitsu kans nosti yhden kerran opintolainaeränsä ja sijoitti sen rahastoon.

        Mulla on vielä pari toimeksiantoa odottamassa. Hintarajan laitoin eilen alemmaksi mitä silloin kauppaa käytiin. Saa nähdä toteutuuko kauppa parin viikon aikana.

        Etkö oikeesti olis tullu moikkaamaan vanhoja palstakamuja ilman kutsua? Nyt torun sua tuimasti. Ei palstakamuja noin vaan saa unohtaa, nii.
        Onneks Taikis tuli vierailulle ja välitti terveiseni :) :).


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Mun poitsu kans nosti yhden kerran opintolainaeränsä ja sijoitti sen rahastoon.

        Mulla on vielä pari toimeksiantoa odottamassa. Hintarajan laitoin eilen alemmaksi mitä silloin kauppaa käytiin. Saa nähdä toteutuuko kauppa parin viikon aikana.

        Etkö oikeesti olis tullu moikkaamaan vanhoja palstakamuja ilman kutsua? Nyt torun sua tuimasti. Ei palstakamuja noin vaan saa unohtaa, nii.
        Onneks Taikis tuli vierailulle ja välitti terveiseni :) :).

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?


      • norMix evk kirjoitti:

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?

        yks BB-jakso vähemmän. Hitsi kun oon jääny koukkuun moiseen ohjelmaan.

        Heh, mulla killittää arvo-osuustilillä yks yhtiö josta on hävinnyt 99%. Se on ollut siellä jo vuosia.

        Mukava kuulla ettet palstamorsiantasi ole unohtanut vaikket ole täällä käynytkään :).

        Toisella palstalla on enemmän sun vanhoja kamuja. Silloin tietty siellä viihtyy paremmin.
        Kävin lukemassa teidän "levyraatia". Löysin sun Yö-yhtyeen -linkin. Kuuntelin sitä kauittimet paukkuen :). Finlandersin Hiljaiset Sillat oli ihana kappale. En ole sitä aikaisemmin kuullutkaan. Nyt kuuntelin monta kertaa. Vaakun laittama Amado Mio-linkki seisautti veretkin, huh. Rita Hayworthin lanteiden keinunta oli mukavaa katseltavaa.

        Kesä oli mulla aikamoista hulabaloota. Silloin palstailu jäi vähän vähemmälle.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        yks BB-jakso vähemmän. Hitsi kun oon jääny koukkuun moiseen ohjelmaan.

        Heh, mulla killittää arvo-osuustilillä yks yhtiö josta on hävinnyt 99%. Se on ollut siellä jo vuosia.

        Mukava kuulla ettet palstamorsiantasi ole unohtanut vaikket ole täällä käynytkään :).

        Toisella palstalla on enemmän sun vanhoja kamuja. Silloin tietty siellä viihtyy paremmin.
        Kävin lukemassa teidän "levyraatia". Löysin sun Yö-yhtyeen -linkin. Kuuntelin sitä kauittimet paukkuen :). Finlandersin Hiljaiset Sillat oli ihana kappale. En ole sitä aikaisemmin kuullutkaan. Nyt kuuntelin monta kertaa. Vaakun laittama Amado Mio-linkki seisautti veretkin, huh. Rita Hayworthin lanteiden keinunta oli mukavaa katseltavaa.

        Kesä oli mulla aikamoista hulabaloota. Silloin palstailu jäi vähän vähemmälle.

        sentään jotain eroa meidän harrasteissa, ensimmistäkään osaa BB:tä en ole kokonaan katsonut :) Toisaalta nykyään katson ylipäätäänkin hyvin vähän televisiota. Saatta mennä päiviäkin, etten edes avaa. Netissä tulee sitten joskus notkuttua senkin edestä :(

        No noita IT pommeja jäi kai lähes jokaisen reppuun, omani hävitin heti kun oli mistä vähentää. Tiedä sitten palaako seuraavista pommeista jo lanka jos tätä menoa jatkuu.

        Hienoa kun löysit tiesi uusimmallekin palstalle. Tosi mukavaa tietysti olisi, jos liittyisit palstaporukkaan:) Rekkaamattomanakin voi kirjoittaa melkein joka osastoon, vai oliko itseasiassa jompikumpi/molemmat uusimmista youtube linkeistä sinun laittamasi? ;)

        Yöstä kun pidät, niin oletko huomannut, että netistä löytyy yllättävän paljon Yön kappaleita youtube-versioina kuten Jussi Hakulisen upea Joutsenlaulu? Ikävä vaan, ettei tälle palstalle voi laittaa linkkejä. Mitä muita suomalaisia suosikkeja sinulla on kun Yö?

        Oletko ollut koskaan finkkujen keikalla? Yleensä aina Aarne Hartelin "joutuu" Hiljaiset sillat esittämään, kun sitä häneltä jatkuvasti käydään pyytämässä! :)


      • norMix evk kirjoitti:

        taisin ostaa ensimmäiset osakkeeni opintolainalla, kun sattui alla olemaan hyväpalkkainen kesäduuni:))

        Nyt pakko lopettaa, että päsee nukkumaan ennen puoltayötä. Hyvää yötä ja huomista vapaapäivää sinulle!

        PS En ehkä olisi tullut ilman kutsua! ;-))

        se hierarkia...

        Jään joka vuosi koukkuun BB-sarjaan. Katsoppa sinäkin tänään, siellä yks asukas vähän riehaantuu...Sai lähteä tänään talosta.

        Yleensä katson hyvin vähän tv:tä. Nyt syksyllä tulee muutamia ohjelmia joita haluan katsoa. Ma-to iltaisin tulee Sairaala-sarja, se kertoo TAYS:in tapahtumista. Perjantaisin tulee sairaalan syke Jorvin sairaalasta. Maajussille morsian ja sinkkuäidille sulhanen pitää myös katsoa.

        Heh, mistäs arvasit että se IT-pommi mullakin...Hankkiudun minäkin siitä seuraavan nousubuumin aikana eroon. Saan hyvät vähennykset :).

        Löysin palstanne mutt en osaa sinne kirjoittaa. Linkit oli jonkun toisen laittamat. En tiennytkään että nyt siellä voi lukea useampaakin osiota.

        Mulla on Yön tuplalevy. Siitä löytyy Joutsenlaulu, Laulu meille kahdelle, Laulu rakkaudelle, Hetki kahden... Harmi kun Rakkaus on lumivalkoinen-kappaletta siinä ei ole.
        Mun mielestä tänne voi laittaa youtubelinkkejä, ihan varma en ole.

        Finkkujen keikalla en muista käyneeni, televisiosta ainostaan kuunnellut.

        No nyt se bb alkaa... :)


      • norMix evk kirjoitti:

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?

        vastata viimeksi sun kysymykseen kotimaisista suosikeista.
        Tykkään ihan hirveesti Janne Raappanasta. En muista hänen bändinsä nimeä. Jannella on ihan mielettömän hyvä ääni.
        Charles Plogmanilla on kans miellyttävä ääni. On myös yksi suosikkini.
        Vicky Rosti ja Menneisyyden Vangit on hyvä bilebändi.

        Yölintua en oikein diggaa. Kuuntelen kyllä jos on pakko. Onhan noita heidänkin levyjään hyllyssä, mistä lie tullut.

        Kamalan vaikee kirjoittaa kun tuo kirjainkohdistin vai mikä lie väpättää koko ajan. Mikähän siinä vois olla vikana. Väpättääkö se sulla koskaan kun kirjoitat jotain?


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        se hierarkia...

        Jään joka vuosi koukkuun BB-sarjaan. Katsoppa sinäkin tänään, siellä yks asukas vähän riehaantuu...Sai lähteä tänään talosta.

        Yleensä katson hyvin vähän tv:tä. Nyt syksyllä tulee muutamia ohjelmia joita haluan katsoa. Ma-to iltaisin tulee Sairaala-sarja, se kertoo TAYS:in tapahtumista. Perjantaisin tulee sairaalan syke Jorvin sairaalasta. Maajussille morsian ja sinkkuäidille sulhanen pitää myös katsoa.

        Heh, mistäs arvasit että se IT-pommi mullakin...Hankkiudun minäkin siitä seuraavan nousubuumin aikana eroon. Saan hyvät vähennykset :).

        Löysin palstanne mutt en osaa sinne kirjoittaa. Linkit oli jonkun toisen laittamat. En tiennytkään että nyt siellä voi lukea useampaakin osiota.

        Mulla on Yön tuplalevy. Siitä löytyy Joutsenlaulu, Laulu meille kahdelle, Laulu rakkaudelle, Hetki kahden... Harmi kun Rakkaus on lumivalkoinen-kappaletta siinä ei ole.
        Mun mielestä tänne voi laittaa youtubelinkkejä, ihan varma en ole.

        Finkkujen keikalla en muista käyneeni, televisiosta ainostaan kuunnellut.

        No nyt se bb alkaa... :)

        paikka laittaa:)

        BB:n jätän sovinnolla rauhaan etenkin kun aito ja alkuperäinen BB (Brigitte Bardot) alkaa olla jo vähän iällä :D

        Tuossa nyt ei ollut paljon arvaamista, kun muilta aloilta ei muisteekseni vastaavaa romahtajaa löydy.

        Älä nyt yritä, jos osaat rekkautua ja kirjautua tänne osaat taatusti tuonne uudellekin palstalle. Tarvittaessa tulen opastamaan vaikka ihan kädestä pitäen! ;=))

        Kiellettyä tai ei, ainakin linkkejä sisältäneet kommentit on yleensä poistettu.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        vastata viimeksi sun kysymykseen kotimaisista suosikeista.
        Tykkään ihan hirveesti Janne Raappanasta. En muista hänen bändinsä nimeä. Jannella on ihan mielettömän hyvä ääni.
        Charles Plogmanilla on kans miellyttävä ääni. On myös yksi suosikkini.
        Vicky Rosti ja Menneisyyden Vangit on hyvä bilebändi.

        Yölintua en oikein diggaa. Kuuntelen kyllä jos on pakko. Onhan noita heidänkin levyjään hyllyssä, mistä lie tullut.

        Kamalan vaikee kirjoittaa kun tuo kirjainkohdistin vai mikä lie väpättää koko ajan. Mikähän siinä vois olla vikana. Väpättääkö se sulla koskaan kun kirjoitat jotain?

        Janne Raappana on hyvä laulaja. Enempi tosin tykkään Taikakuun (Janne solistina) kappaleista kuten esim Vaarallinen nainen ;-)) kuin Jannen soolobiiseitä. Tosin väitetään, että jälkimmäisten kohderyhmä onkin naiset.

        Charles Plogmania kuuntelen kanssa paljon. Sääli, että Chalies hajosi. Minusta olivat yhdessä parempia kuin kumpikin erikseen. Janne Leino Chaliesin uutena solistina ei etenkään ole minun makuuni.

        Vicky Rostin ja Menneisyyden Vangeista voitaneen olla yhtä mieltä, mutta Yölinnun osalta mielipiteet jakaantuvat. Lähinnä kuutelen heidän vanhempaa musiikkiaan, uusi rokkaavampi linja ei minultakaan saa ihan varauksetonta kannatusta.

        Kirjainkohdistin väpättää? Tuota, tuota, kuinkas raskas viikonloppu sinulla oikein mahtoi ollakaan? ;D ... No leikki leikkinä, minulla kohdistin pystyy kiltisti paikallaan. Mahdollisesti näytön säätö on pielessä, vaikea sanoa.

        PS. Asiasta kolmanteen: Tässä kun nämä hierarkian rajat koko ajan tulevat vastaan, niin kiinnostaisiko jatkaa juttua joskus vaikka sätin puolella?


      • norMix evk kirjoitti:

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?

        Tässä Jannen kappale. Kuuntelehan.

        Eikös olis ihana kappale illan viimeiseks ;).

        Lähekkäin, poski poskea vasten...

        http://www.youtube.com/watch?v=sNX_-AgylPQ&feature=related


      • norMix evk kirjoitti:

        paikka laittaa:)

        BB:n jätän sovinnolla rauhaan etenkin kun aito ja alkuperäinen BB (Brigitte Bardot) alkaa olla jo vähän iällä :D

        Tuossa nyt ei ollut paljon arvaamista, kun muilta aloilta ei muisteekseni vastaavaa romahtajaa löydy.

        Älä nyt yritä, jos osaat rekkautua ja kirjautua tänne osaat taatusti tuonne uudellekin palstalle. Tarvittaessa tulen opastamaan vaikka ihan kädestä pitäen! ;=))

        Kiellettyä tai ei, ainakin linkkejä sisältäneet kommentit on yleensä poistettu.

        olemaan aika samanlainen musiikkimaku. Satutko syttymään latinomusiikista :)?

        Mun täytyy katsoa bb:tä senkin takia että töissä pystyn ottamaan osaa bb-keskusteluihin :). Tyttärenkin kanssa pitää siitä keskustella.
        Ohjelman tiivis seuranta kiinnostaa senkin takia miten porukka tulee toimeen keskenään noinkin suljetussa tilassa ja minkälaista nuorisoa sinne on tiensä löytänyt.

        Olishan se mukava sättimessäkin jutella mutta arvaat varmaan - minä tekniikan ihmelapsi - en osaa käyttää sättiä :(.


      • norMix evk

      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        olemaan aika samanlainen musiikkimaku. Satutko syttymään latinomusiikista :)?

        Mun täytyy katsoa bb:tä senkin takia että töissä pystyn ottamaan osaa bb-keskusteluihin :). Tyttärenkin kanssa pitää siitä keskustella.
        Ohjelman tiivis seuranta kiinnostaa senkin takia miten porukka tulee toimeen keskenään noinkin suljetussa tilassa ja minkälaista nuorisoa sinne on tiensä löytänyt.

        Olishan se mukava sättimessäkin jutella mutta arvaat varmaan - minä tekniikan ihmelapsi - en osaa käyttää sättiä :(.

        varsinainen lattariharrastaja en ole. Samban rytmistä pidän ja ehdottomasti haluaisin josku vielä päästä Rion karnevaaleille. Lähdeks kaveriksi ? ;) Joskus olen yrittänyt itsekin lavasambaa- lopputuloksesta en sitten puhu mitään :))

        Voi vitsi sun kanssas, mahdatko nyt pahasti aliarvioida kykysi? Oletko edes ikinä yrittänyt päästä sättiin, ei ole vaikeaa? Ja tarvittaessa voin tietty tätäkin tulla konsultoimaan ;))


      • norMix evk kirjoitti:

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?

        Taikakuun kappale tämä "Palavat sydämet" :).
        Mulla piti olla Taikakuun levy, en löytänyt hyllystä. Tais jäädä exälle.

        Nyt vien sinut latinorytmeihin. Tämä on yksi suosikeistani. Ou jee chachachaa...

        http://www.youtube.com/watch?v=sKpMjTkjS2k&feature=related


      • norMix evk kirjoitti:

        paikka laittaa:)

        BB:n jätän sovinnolla rauhaan etenkin kun aito ja alkuperäinen BB (Brigitte Bardot) alkaa olla jo vähän iällä :D

        Tuossa nyt ei ollut paljon arvaamista, kun muilta aloilta ei muisteekseni vastaavaa romahtajaa löydy.

        Älä nyt yritä, jos osaat rekkautua ja kirjautua tänne osaat taatusti tuonne uudellekin palstalle. Tarvittaessa tulen opastamaan vaikka ihan kädestä pitäen! ;=))

        Kiellettyä tai ei, ainakin linkkejä sisältäneet kommentit on yleensä poistettu.

        haluat. Huhheijaah...siellä olis näkemistä :). Silmäthän siellä putoo miesten päästä. Paljaita tisuja pilvin pimein ;). Ei siinä mitään kyllähän minäkin niitä voisin katsella :).

        Miltäs kuulostaisi Kuuba? Salsan ja rumban rytmejä kapeilla kujilla. Siinä olis tunnelmaa.

        Olen minä sitä sättiä joskus vuosia sitten pari kertaa kokeillut. Vähän vaikeeta se oli, pitäis olla tosi nopee kirjoittamaan. Systeemikin on muuttunut sen jälkeen moneen kertaan. Tämä kone ei taida edes päästääkään sinne.
        Voishan sitä kyllä joskus opetellakin jos palomuuri ei estäis.

        Nyt hyvät yöt sinne jonnekin. Ja hyvää tiistaiaamua myös. Nyt alkoi loppuviikko.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        haluat. Huhheijaah...siellä olis näkemistä :). Silmäthän siellä putoo miesten päästä. Paljaita tisuja pilvin pimein ;). Ei siinä mitään kyllähän minäkin niitä voisin katsella :).

        Miltäs kuulostaisi Kuuba? Salsan ja rumban rytmejä kapeilla kujilla. Siinä olis tunnelmaa.

        Olen minä sitä sättiä joskus vuosia sitten pari kertaa kokeillut. Vähän vaikeeta se oli, pitäis olla tosi nopee kirjoittamaan. Systeemikin on muuttunut sen jälkeen moneen kertaan. Tämä kone ei taida edes päästääkään sinne.
        Voishan sitä kyllä joskus opetellakin jos palomuuri ei estäis.

        Nyt hyvät yöt sinne jonnekin. Ja hyvää tiistaiaamua myös. Nyt alkoi loppuviikko.

        Pidä penkistäsi kiinni, se on menoa eikä meinikiä! ;))

        http://www.youtube.com/watch?v=m7t7xl2tyDM&feature=related

        Ja paluumatkalla sitten vaikka Kuubaan Cuba librelle !

        Loppuviikkoa!


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Taikakuun kappale tämä "Palavat sydämet" :).
        Mulla piti olla Taikakuun levy, en löytänyt hyllystä. Tais jäädä exälle.

        Nyt vien sinut latinorytmeihin. Tämä on yksi suosikeistani. Ou jee chachachaa...

        http://www.youtube.com/watch?v=sKpMjTkjS2k&feature=related

        Vauhdikasta menoa, liekö tätä levytetty suomeksi?

        Nyt kun irroteltu vauhdikkaalla chachachaalla ja samballa otetaan rauhallisempi etelä-amerikkalainen ikivihreä taustana upeat maisemat. Tuonnekin haluaisin lähteä...

        http://www.youtube.com/watch?v=jpJkDZ9g9z4


      • norMix evk kirjoitti:

        paikka laittaa:)

        BB:n jätän sovinnolla rauhaan etenkin kun aito ja alkuperäinen BB (Brigitte Bardot) alkaa olla jo vähän iällä :D

        Tuossa nyt ei ollut paljon arvaamista, kun muilta aloilta ei muisteekseni vastaavaa romahtajaa löydy.

        Älä nyt yritä, jos osaat rekkautua ja kirjautua tänne osaat taatusti tuonne uudellekin palstalle. Tarvittaessa tulen opastamaan vaikka ihan kädestä pitäen! ;=))

        Kiellettyä tai ei, ainakin linkkejä sisältäneet kommentit on yleensä poistettu.

        Huh mihin sä mua vietkään...
        Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))

        Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.

        Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).

        http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related

        Ja sitten jatkoille yökerhoon...
        Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related


      • norMix evk kirjoitti:

        ehtii häviämään enemmän kun on ajoissa liikenteessä! :D...no joo... Vanha vitsi: Miten pörssissä varmimmin pääsee miljonääriksi? Sijoittamalla 2 miljoonaa! :D

        Palstakamuja en missään tapauksessa ole unohtanut ja palstamorsiantani en etenkään! ;=) Vaan paikka ei ole oikein entisensä, siksi on tullut käytyä harvakseltaan. Olet tainnut itsekin pitää kesätaukoa, vai?

        Voi taivahan vallat miten sykähdyttäviä maisemia.
        Täytyy oikein välillä henkäistä syvään kun katselee noita Etelä-Amerikan jylhiä maisemia ja kuuntelee sun kanssa El condor pasaa :). Ihana kappale. :)


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Huh mihin sä mua vietkään...
        Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))

        Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.

        Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).

        http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related

        Ja sitten jatkoille yökerhoon...
        Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related

        Pakko käydä salsan pikakurssilla. Näin heiluu peppu, peppu heiluu näin! :D

        http://www.youtube.com/watch?v=wb35M43Kcds&feature=related

        Hauskaa on, mutta lopulta on pakko palata kotimaahan takia. Mutta jotta ympyrä sulkeutuisi kunnolla, vielä salsaa finkkujen tahtiin. Saako luvan? ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=gzM26Gxqz9s


      • Mariet kirjoitti:

        Huh mihin sä mua vietkään...
        Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))

        Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.

        Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).

        http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related

        Ja sitten jatkoille yökerhoon...
        Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related

        Olihan hauska, riemukas ja elämystäyteinen lomamatka ja niin miellyttävä matkaseuralainen ;).
        Kiitokset ikimuistoisesta lomareissusta :).

        Jälleen löysit minulle uuden finkkujen kappaleen. Oikein mukava oli tanssia kanssasi kotimaisenkin latinmusiikin tahdissa. :)


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        Huh mihin sä mua vietkään...
        Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))

        Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.

        Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).

        http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related

        Ja sitten jatkoille yökerhoon...
        Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related

        Nautin matkastamme ja ennen kaikkea hyvästä matkaseurasta, joka osottauti samalla parkettien kuningattareksi ;)

        Etenkin nuo Kuuban valintasi sytytti ihan oikestikin innon päästä joskus sinne. En ole tiennytkään, että sielläkin voi olla noin rentoa meininkiä. Matkailu avartaa- virtuaalimatkailu etenkin. Tämä on ollut viimepäivien parasta antia- kiitos Mariet! :) Enkä joskus toisella kertaa taas jonnekin- ties minne! ;)


      • Mariet kirjoitti:

        Huh mihin sä mua vietkään...
        Ja mitkä karnevaalit - kauniita ihmisiä ja paljon paljaita pyllyjä. :))

        Seuraavaksi nautitaan Kuubassa cuba libret ja käydään katsomassa allaolevia "nähtävyyksiä". Silmänruokaa ja menevää musiikkia.

        Jummi sentään ompa tää piristivää käydä sun kanssa virtuaali kiertomatkoilla :).

        http://www.youtube.com/watch?v=PSyoe0L_97A&feature=related

        Ja sitten jatkoille yökerhoon...
        Vitsi...nyt mä ihan villiinnyn :)

        http://www.youtube.com/watch?v=Kp_ZDQX6bN8&feature=related

        että sinäkin tykkäsit. Minä ainakin nautin reissusta ja seurastasi. Jään odottamaan seuraavaa kertaa... ;)

        Kuuba on kummitellut mielessäni ties kuinka kauan. Siellä olisin halunnut käydä. Taitaa kyllä tässä elämässä jäädä vaan haaveeksi.

        Virtuaalimatkailu on kivaa. Ehtii nähdä paljon ja käydä monessa paikassa. Monta upeaa kohdetta ehdittiin nytkin nähdä.
        Oli piristävä viikko.
        *rutistaa matkakumppaniaan*


    • mayanna

      On.

      Kauneushan on katsojan silmässä - miksei siis rakastettavuuskin ;)

      • Teemuna

        Eikun on se. Kauneus on nyt Teemunan silmän mulkuaisessa, oikeassa.


      • norMix evk

        ja sitäpaitsi, rakkaushan tekee sokeaksi- ja vie harkintakyvyn! :)


      • mayanna
        norMix evk kirjoitti:

        ja sitäpaitsi, rakkaushan tekee sokeaksi- ja vie harkintakyvyn! :)

        En mä näe missään mitään harkittavaa ;)

        Parempi, ettei liika katso, katuu sitten myöhemmin, jos kaduttavaa? - Tiedä, mistä muuten jää paitsi!


      • mayanna
        Teemuna kirjoitti:

        Eikun on se. Kauneus on nyt Teemunan silmän mulkuaisessa, oikeassa.

        munassa ..eikun teessä.. eikun... :)


      • norMix evk kirjoitti:

        ja sitäpaitsi, rakkaushan tekee sokeaksi- ja vie harkintakyvyn! :)

        pitää kyllä paikkansa!!Oon ihan nyt läheltä seurannut,miten ihminen tekee ihan päättömiä..


      • norMix evk kirjoitti:

        ja sitäpaitsi, rakkaushan tekee sokeaksi- ja vie harkintakyvyn! :)

        "rakkaus tekee sokeaksi ja vie harkintakyvyn"

        -ainakin osittain.

        Vaikka harkintakyky jossain määrin toimisikin rakastuneen ihmisen järki tekee tenän.

        Onneksi monelle rakkauden kohde on sen arvoinen. Vahinkoa ei ole tapahtunut.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        "rakkaus tekee sokeaksi ja vie harkintakyvyn"

        -ainakin osittain.

        Vaikka harkintakyky jossain määrin toimisikin rakastuneen ihmisen järki tekee tenän.

        Onneksi monelle rakkauden kohde on sen arvoinen. Vahinkoa ei ole tapahtunut.

        Vaan löytyy valitettavasti vastakkaisiakin esimerkkejä, missä esim nainen on suin päin rakkauden sokaisemana syöksynyt miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Järkytys voi sitten olla suuri kun käytännössä joutuu kokemaan, miten naisen asema on jotain aivan muuta kuin Suomessa.


      • norMix evk
        mayanna kirjoitti:

        En mä näe missään mitään harkittavaa ;)

        Parempi, ettei liika katso, katuu sitten myöhemmin, jos kaduttavaa? - Tiedä, mistä muuten jää paitsi!

        olen samoilla linjoilla kunhan edes kaikkein pahimmat sudenkuopat yrittää välttää. Liikaa varmistelemalla menettää myös mahdollisuudet. Ja sitäpaitsi tietty määrä epäonnistumisia kuuluu elämään. Loppujenlopuksi nekin kasvattavat ja vahvistavat, kunhan niihin osaa suhtautua oikein.


      • norMix evk
        mii-su kirjoitti:

        pitää kyllä paikkansa!!Oon ihan nyt läheltä seurannut,miten ihminen tekee ihan päättömiä..

        löytyy näitä Auervaaroja, jotka osaavat käyttää tilaisuuden hyväkseen :(

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruben_Auervaara



      • mayanna
        norMix evk kirjoitti:

        olen samoilla linjoilla kunhan edes kaikkein pahimmat sudenkuopat yrittää välttää. Liikaa varmistelemalla menettää myös mahdollisuudet. Ja sitäpaitsi tietty määrä epäonnistumisia kuuluu elämään. Loppujenlopuksi nekin kasvattavat ja vahvistavat, kunhan niihin osaa suhtautua oikein.

        välillä kun on rähmällään kurarapakossa, niin tavallinen suihku tuntuu toooosi puhdistavalta. Ja milläs sitä vahvistuisikaan, ellei ensin olisi heikko?


      • mayanna
        norMix evk kirjoitti:

        Vaan löytyy valitettavasti vastakkaisiakin esimerkkejä, missä esim nainen on suin päin rakkauden sokaisemana syöksynyt miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Järkytys voi sitten olla suuri kun käytännössä joutuu kokemaan, miten naisen asema on jotain aivan muuta kuin Suomessa.

        Kyllä niitä naisia syöksähtelee miesten perässä ihan yhdenkin kulttuurin/kansalaisuuden/heimon/ryhmän sisällä ja joutuu vaikeuksiin. Kahden eri kulttuurin 'yhdistyessä' vain löytyy epäonnistumiselle ns. helppo selitys. Sama juttu, jos nai eri sukupolvesta; kukaan ei tahdo uskoa, että kyse oli kahden ihmisen 'yhteensopimattomuudesta', vaan ikäero oli SYY.

        Pst. Ei ne aina naisia ole, ne sokaistuneet syöksähtelijät :)


      • Teemuna
        mayanna kirjoitti:

        munassa ..eikun teessä.. eikun... :)

        Päättämään.


      • norMix evk
        mayanna kirjoitti:

        Kyllä niitä naisia syöksähtelee miesten perässä ihan yhdenkin kulttuurin/kansalaisuuden/heimon/ryhmän sisällä ja joutuu vaikeuksiin. Kahden eri kulttuurin 'yhdistyessä' vain löytyy epäonnistumiselle ns. helppo selitys. Sama juttu, jos nai eri sukupolvesta; kukaan ei tahdo uskoa, että kyse oli kahden ihmisen 'yhteensopimattomuudesta', vaan ikäero oli SYY.

        Pst. Ei ne aina naisia ole, ne sokaistuneet syöksähtelijät :)

        No muotoillaan sitten uudestaan: Nainen rynnätessään suin päin täysin vieraaseen kulttuuriin lisää merkittävästi riskiään kokea karvas pettymys. Monissa kulttuureissa naisen asema on täysin alistettu sekä eristetty ja miehellä oikeus tehdä melkein mitä vaan niin kodissa kuin sen ulkopuolella. Ken noihin olosuhteisiin mukautuu, niin periaatteessa homma voi toimiakin. Esimerkkejä vaan löytyy turhan paljon, missä olosuhteet ovat käyneet sietämättömiksi ja on jouduttu häntä koipien välissä palaamaan takaisin. Yhteisten lasten saaminen mukaan yleensä on Mission impossible.

        PSt. Sanoinkin ESIM nainen. Sokastuneita syöksähtelijöitä löytyy toki miehistäkin, tosin luonto suojelee tässä asiassa miestä. Kaikkein eksoottisimpiin kulttuureihin nainen ei yleensä ympäristön paineiden takia pysty ulkomaista miestä tuomaan.


      • norMix evk kirjoitti:

        Vaan löytyy valitettavasti vastakkaisiakin esimerkkejä, missä esim nainen on suin päin rakkauden sokaisemana syöksynyt miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Järkytys voi sitten olla suuri kun käytännössä joutuu kokemaan, miten naisen asema on jotain aivan muuta kuin Suomessa.

        on syöksyä miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Itse olen jänishousu, vai olisko itsesuojeluvaistoa, mutten ole uskaltanu enkä uskalla parisuhteeseen ryhtyä liian erilaisesta kulttuurista olevan miehen kanssa.

        Kyllä se suomalainen mies on mies minun makuuni :). Ei sitä voita mikään.


      • norMix evk
        Mariet kirjoitti:

        on syöksyä miehen perässä täysin vieraaseen kulttuuriin. Itse olen jänishousu, vai olisko itsesuojeluvaistoa, mutten ole uskaltanu enkä uskalla parisuhteeseen ryhtyä liian erilaisesta kulttuurista olevan miehen kanssa.

        Kyllä se suomalainen mies on mies minun makuuni :). Ei sitä voita mikään.

        kannata mennä (Itä)merta edemmäksi kalaan! ;-))


      • mayanna
        norMix evk kirjoitti:

        No muotoillaan sitten uudestaan: Nainen rynnätessään suin päin täysin vieraaseen kulttuuriin lisää merkittävästi riskiään kokea karvas pettymys. Monissa kulttuureissa naisen asema on täysin alistettu sekä eristetty ja miehellä oikeus tehdä melkein mitä vaan niin kodissa kuin sen ulkopuolella. Ken noihin olosuhteisiin mukautuu, niin periaatteessa homma voi toimiakin. Esimerkkejä vaan löytyy turhan paljon, missä olosuhteet ovat käyneet sietämättömiksi ja on jouduttu häntä koipien välissä palaamaan takaisin. Yhteisten lasten saaminen mukaan yleensä on Mission impossible.

        PSt. Sanoinkin ESIM nainen. Sokastuneita syöksähtelijöitä löytyy toki miehistäkin, tosin luonto suojelee tässä asiassa miestä. Kaikkein eksoottisimpiin kulttuureihin nainen ei yleensä ympäristön paineiden takia pysty ulkomaista miestä tuomaan.

        muotoillun pullan voisin vaikka syödäkin ;)

        Täysin totta tuo pulla, mutta samasta taikinasta voi leipoa korvapuustejakin. Eli meinasin vaan sitä, että liian helposti moni yleistää ja tuomitsee kaksikulttuurisen suhteen jo heti alkuunsa.

        Minkä kulttuurin Nainen Sinua kiinnostaa/isi? Siinä mielessä tai muuten.


      • norMix evk
        mayanna kirjoitti:

        muotoillun pullan voisin vaikka syödäkin ;)

        Täysin totta tuo pulla, mutta samasta taikinasta voi leipoa korvapuustejakin. Eli meinasin vaan sitä, että liian helposti moni yleistää ja tuomitsee kaksikulttuurisen suhteen jo heti alkuunsa.

        Minkä kulttuurin Nainen Sinua kiinnostaa/isi? Siinä mielessä tai muuten.

        toistaiseksi ovat suomineidot täysin riittäneet- enkä ole tainnut edes ehtiä ihan jokaista livessä treffata ;)) Mutta jos nyt joku vaihtoehto pitäisi napata, niin saattaisi mennä tuonne Kauko-Itä osastolle. Tosin sen ilmansuunnan kulttuuriennakkoluulona on käsitys, että vakiosuhteessa saa sitten yksintein huolehtiakseen naisen suvun.


    • siis herramunjee täällä on kokonainen komppania löytynyt ihan yhdessä yössä, mutta niin kai se menee;)
      Terveisii yönsylistä kaikille :))

      • yökyöpeliystävä

        ihan jännää näin salaa valvoa ja jutustella

        nyt unten maille ihanille ♥


      • yökyöpeliystävä kirjoitti:

        ihan jännää näin salaa valvoa ja jutustella

        nyt unten maille ihanille ♥

        Sydämellisiä öitä unten maille..:)


      • Teemuna

        Mikä menee mitenkäkin?


      • mayanna

        yö mies vai nainen?


      • norMix evk

      • mayanna kirjoitti:

        yö mies vai nainen?

        mutta yö irrallisena itsenään? Vaikeaa olisi valita se pelkän sukupuolen perusteella.

        Keväiset iltayöt voisivat olla isoveljiä. Kuumat hikiset kesäyöt äijiä. Kuulaat syysyöt ystäviä. Sateiset tuuliset yöt kaukaisia sukulaisia. Napsahtavat pakkasyöt naapureita. Oranssinen kesäyö minä ja hän.


      • mayanna
        norMix evk kirjoitti:

        on uskominen, niin nainen:

        http://fi.wiktionary.org/wiki/Nacht

        enemmän naiselta kuulostaa, suomeksikin.

        '..Yö oli hellä..' tai '..tuoksui kesäyöltä..'

        Tuosta saksan kielestä vähempi ymmärrän.


      • mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        mutta yö irrallisena itsenään? Vaikeaa olisi valita se pelkän sukupuolen perusteella.

        Keväiset iltayöt voisivat olla isoveljiä. Kuumat hikiset kesäyöt äijiä. Kuulaat syysyöt ystäviä. Sateiset tuuliset yöt kaukaisia sukulaisia. Napsahtavat pakkasyöt naapureita. Oranssinen kesäyö minä ja hän.

        *ihailee*


      • mayanna kirjoitti:

        *ihailee*

        kuulut yöllisen tähtitaivaan tumman, samettisen pohjan kirkkaisiin tähtiin:)
        *ihailee*


      • mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        kuulut yöllisen tähtitaivaan tumman, samettisen pohjan kirkkaisiin tähtiin:)
        *ihailee*

        kkkauhia! Tästähän tuli keskinäisen kehumisen kerho. No, mutta kukas kissan hännän nostaisi, ellei kaveri ;D


      • mayanna kirjoitti:

        kkkauhia! Tästähän tuli keskinäisen kehumisen kerho. No, mutta kukas kissan hännän nostaisi, ellei kaveri ;D

        PPP ja suitset kehiin. Nyt on aisat kohdillaan ja hevonen pilttuussaan.:)


    • Anonyymi

      Naisten kannattaa muistaa, että usein sitä rakastettavaa höppänä-miestä rakastaa aika moni muukin nainen!

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe