Siltä, että olisi taas syytä keskustella vain minusta.
Nyt näyttää
17
515
Vastaukset
- NIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
VITUN IHQUA! IME PÄÄTÄSI
- cookos
arvostan sopivaa itsekeskeisyyttä, tiettyyn rajaan asti.
Tilanteissa olen tuossa suhteessa täysin rajaton. Palsta-aggressioindeksin kasvaessa rajattomuuteni laajenee.
- cookos
buddy-love kirjoitti:
Tilanteissa olen tuossa suhteessa täysin rajaton. Palsta-aggressioindeksin kasvaessa rajattomuuteni laajenee.
tosta sun höpötyksestä mitään,..nukkuu meno aika muutenkin. Kaikki laajenee tähän aikaan yöstä..ihan kaikki.
Aggressioita ei kanata laajentaa, menee yö-unet, vai nukutko päivällä..?
Nyt luovutan,hauh.., yötä.. cookos kirjoitti:
tosta sun höpötyksestä mitään,..nukkuu meno aika muutenkin. Kaikki laajenee tähän aikaan yöstä..ihan kaikki.
Aggressioita ei kanata laajentaa, menee yö-unet, vai nukutko päivällä..?
Nyt luovutan,hauh.., yötä..Tää on kaikki syvempää psykologiaa ja vaatii pidempää seuraamista.
- cookos
buddy-love kirjoitti:
Tää on kaikki syvempää psykologiaa ja vaatii pidempää seuraamista.
vuotta mun olis pitänyt sit olla täällä..mut heips!
- gek-ko
brahma ja vishnu rakastavat sinua, isoäitisi rakastaa sinua ja sinä rakastat vehnäsämpylöitä.
H-i-i-e-e-e-no p-o-o-i-ka- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Tehdä paljastuksia minusta. Vehnäsämpyläintohimoni on salattua tietoa.
minä en ole kertonut mitä teet vehnäsämpylöillä ja mihin käytät niitä. Niin kauan kuin pidän pääni kiinni, vaikuttanet normaalilta.
terseisin kiltti lisko gek-ko kirjoitti:
minä en ole kertonut mitä teet vehnäsämpylöillä ja mihin käytät niitä. Niin kauan kuin pidän pääni kiinni, vaikuttanet normaalilta.
terseisin kiltti liskoErityisesti arvostan ettet maininnut mutantti-ninja-kilpikonna-pitsoja.
- Vitun__idiootti
Ketä kiinnostaa?
- Vitun__idiootti
buddy-love kirjoitti:
Ja ihan aiheesta.
Mikähän se aihe on?
- Papeete1
Mäpäs tiedän mitä sä teet ja miksi.. siis tätä. Arvostan sitä kovasti, olet hyvä ja ihana mies. Halit ja pusut sulle :D
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483