duunarista pomoksi

kokemuksia?

Olen ollu firmassa kuusi vuotta duunarina ja nyt olis myvä mahis työnjohtajaks samaan firmaan. Olen työntekijöiden keski-ikää nuorempi ja työkokemusta jopa 30 vuotta vähemmän ku parhailla. Koulutus mulla on opistotasoa. Nykyisistä 45:stä työkaverista tulis siis alaisia.
onko jollain kokemusta vastaavasta, miten on menny? miten auktoriteetti pitää? onko työkaverit nyt entisiä kavereita?

16

6449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 vuotta

      Tuntuu hurjalta tuon 45 henkilön asioiden hoito!
      Itsellä oli ennen vähennyksiä n.25

      Edut:
      - Ei tarvitse liata käsiänsä
      - mahdollisesti saat firman kännykän (heh)
      - ei vapaa-ajan puutteita
      - työ muuttuu mielenkiintoisemmaksi

      Haitat:
      - Palkka ei nouse (tämä on fakta)
      - pidät 45 kehityskeskustelua aina alkuvuodesta ja muutama välikeskustelu siinä välissä. Siinä menee karkeasti 45 työpäivää (2kk).
      - Olet vastuussa alaistesi turvallisuudesta. Kurssit tulee olla kaikilla käyty. Voit joutua jopa linnaan jos työntekijä loukkaantuu.
      - Syötät alaistesi palkat, ja aina ne ovat jotenkin väärässä jos sinulla on NOIN paljon alaisia!
      - Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta toivottavasti teet myönteisen päätöksen koska JOS firma sinulta tämmöistä ikinä kysyy niin ota se vastaan. Saahan sen aina perua myöhemmin ja palata riviin, jos ei kertakaikkiaan pärjää.

      • edes palkka noussu

        empa ois


    • päällikkö mansesta

      Kokemusta on ja työkavereista tuli tosiaankin entisiä kavereita. Olin silloin ihmeissäni, koska kaikki kyllä tiesivät, että ihan omilla ansioillani olin esimiesasemani saavuttanut.

      Itse olen nainen ja naisvaltaisella alalla, joten en tarkkaan voi sanoa miten miesten joukossa tapahtuu. Tosin mieheni on nyt ollut reilun ½ vuotta esimiehenä ja nousi myös työntekijöiden joukosta. Jotkut kuulemma ovat olleen kateellisiakin. Pääsääntöisesti käsittääkseni on mennyt hyvin.

      Itse olen vaihtanut jo työpaikkaa ja tullut tähän suoraan päälliköksi, joten oloni on helpompaa. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan, koska mitään ei saa jos ei uskalla. Jämptisti vaan alusta lähtien. Turhista ei kuitenkaan kannata nipottaa. Selvää on kuitenkin se, että entisiin työkavereihin pitää ottaa vähän etäisyyttä, koska sitten esimiehenä olet työnantajan edustaja. Työt lisääntyvät ja stressi lisääntyy, mutta on se antoisaakin. Enkä usko, että meistä kumpikaan enää vaihtaisi alaiseksi. Työ on kuitenkin yleensä itsenäisempää ja joustavampaa, riippuu tietysti paikasta. Alaisten määrästä sanoisin vielä, että tuo 45 henkilöä on kyllä suuri määrä yhdelle ihmiselle työnjohdossa. Yleensä pidetään ylärajana 10 henkilöä, jotta homma toimii (itselläni on 9 alaista).
      Tsemppiä sinulle!

      • k-ikä m

        Olin 80-luvulla 8kk pikkupomona se riitti.
        Aina kun näin työporukoita vapaalla joskus ravintolassakin niin kehuttiin,moitittiin ja puhuttiin töistä.Ollaan pienessä kaupungissa
        ja olen muualta muuttanut.
        Opiston kävin loppuun ja olen sekaduunarina on
        parempi.


    • Jole

      Itsellä päinvastainen tilanne.Duunarista työnjohtajaksi n.10 v sitten,nyt viimeiset pari vuotta tuntunut siltä että hakkaa päätä seinään.Ajattelin "irtisanoutua" työnjohtajan toimesta ja palata rivimieheksi,murheita ja huolia tulisi olemaan paljon vähemmän...mitenkähän työnantaja moiseen suhtautuisi?Koskaan ei ole sovittu varsinaisesta työnjohtolisästä,huikea tilipussi ansaittu kovalla työllä rivimiehenä..Ei kai työnantajalla ole perusteita palkan alennukseen..?

    • r. omaani

      elä ruppee kuule sie herrasteleen, se käyp siul turmio lankeemuksen edell, tiiä se ku mie siulle sanon , iha näi ystävä suulla t. r. omaani akka

    • ..juoksupoika

      työnantaja valitee yleensä täysin turhan ja osaamattoman tyypin työnjohtajaksi, hänen työpanoksen menetyksellä ei ole mitään merkitystä, kovia ammattimiehiä ei koskaan nimitetä työnjohtajiksi, vain luusereita, sopivat hyvin juoksupojiksi, onnea kuitenkin!

      • samanlainen...

        kokemus meneillään.Ei osaa/halua ottaa vastuuta
        ja jos jokin tökkii niin mennään "nuolee"heti
        pomoja.esitetään niin pomoa että.mutta ei ressu
        tajua et oikeesti sitä viedään kuin litran mittaa
        Ei tainnut ämmä tajuta et pääs esimieheks kun
        ketään muuta ei kiinnostanut!!!Ja meillä duunareilla on helppo työ luistella lähes kaikesta!!!


      • tällaista se on...
        samanlainen... kirjoitti:

        kokemus meneillään.Ei osaa/halua ottaa vastuuta
        ja jos jokin tökkii niin mennään "nuolee"heti
        pomoja.esitetään niin pomoa että.mutta ei ressu
        tajua et oikeesti sitä viedään kuin litran mittaa
        Ei tainnut ämmä tajuta et pääs esimieheks kun
        ketään muuta ei kiinnostanut!!!Ja meillä duunareilla on helppo työ luistella lähes kaikesta!!!

        Itse siirryin tuossa muutama vuosi sitten tuotantopuolelta projektipäälliköksi ja siitä sitten "työnjohtajaksi" Tämä heittomerkeissä koska tämä tehtiin vain suullisesti. Palkkaa nostettiin 400e/kk ja työkaverit katos. Hommasin uudet työkaverit sitten toimistoväen puolelta, sinnehän se minun kahvinjuotikin siirtyi, pois duunareiden kahvikopista. Stressiä stressiä oli paljon ja itse sai tehdä paljon töitä. Tämä nyt onneksi ohi ja olen siirtynyt osastopäälliköksi "suullisesti" Vastaan toiminnallisesti koko osastosta, eli ei niin suuria stressihommia. Täytyy vain kehittää osastoja ja antaa niistä sitten kehityssuunnitelmat pikkupomoille. Palkkaneuvottelut kesken tästä hommasta vielä. Ja tämä osastopäällikkö toimi on oikeastaan sivuhomma, Päätyöni työpaikalla on suunnittelu ja myynti. Sopparissakin lukee vielä 2 vuotta vanha nimike. Palkkakyselijöille, jos ei pyydä, ei anneta. Pomo pitää mielellään toimeliaan työntekijän/juoksupojan pikkupalkalla jos se siihen tyytyy (lue. ei älyä pyytää)


      • vain tarvittaessa
        tällaista se on... kirjoitti:

        Itse siirryin tuossa muutama vuosi sitten tuotantopuolelta projektipäälliköksi ja siitä sitten "työnjohtajaksi" Tämä heittomerkeissä koska tämä tehtiin vain suullisesti. Palkkaa nostettiin 400e/kk ja työkaverit katos. Hommasin uudet työkaverit sitten toimistoväen puolelta, sinnehän se minun kahvinjuotikin siirtyi, pois duunareiden kahvikopista. Stressiä stressiä oli paljon ja itse sai tehdä paljon töitä. Tämä nyt onneksi ohi ja olen siirtynyt osastopäälliköksi "suullisesti" Vastaan toiminnallisesti koko osastosta, eli ei niin suuria stressihommia. Täytyy vain kehittää osastoja ja antaa niistä sitten kehityssuunnitelmat pikkupomoille. Palkkaneuvottelut kesken tästä hommasta vielä. Ja tämä osastopäällikkö toimi on oikeastaan sivuhomma, Päätyöni työpaikalla on suunnittelu ja myynti. Sopparissakin lukee vielä 2 vuotta vanha nimike. Palkkakyselijöille, jos ei pyydä, ei anneta. Pomo pitää mielellään toimeliaan työntekijän/juoksupojan pikkupalkalla jos se siihen tyytyy (lue. ei älyä pyytää)

        Niin..ja muut kiusaa eli työntekijät tarvittaessa pomoa niin, että tippa lentää, jos on veemäinen persoona tai luulee olevansa parempi ja johtaja liikaa..

        Meinaan kokemusta on.On pomo tarvittaessa hyvin hiljaa ja jos vinkuu niin aina muistutetaan liitolla..hehehe.

        Voi tulla kalliiksi juoksupoika ajattelu päälliköllä vähintään henkisesti.


      • Fur-Girl
        tällaista se on... kirjoitti:

        Itse siirryin tuossa muutama vuosi sitten tuotantopuolelta projektipäälliköksi ja siitä sitten "työnjohtajaksi" Tämä heittomerkeissä koska tämä tehtiin vain suullisesti. Palkkaa nostettiin 400e/kk ja työkaverit katos. Hommasin uudet työkaverit sitten toimistoväen puolelta, sinnehän se minun kahvinjuotikin siirtyi, pois duunareiden kahvikopista. Stressiä stressiä oli paljon ja itse sai tehdä paljon töitä. Tämä nyt onneksi ohi ja olen siirtynyt osastopäälliköksi "suullisesti" Vastaan toiminnallisesti koko osastosta, eli ei niin suuria stressihommia. Täytyy vain kehittää osastoja ja antaa niistä sitten kehityssuunnitelmat pikkupomoille. Palkkaneuvottelut kesken tästä hommasta vielä. Ja tämä osastopäällikkö toimi on oikeastaan sivuhomma, Päätyöni työpaikalla on suunnittelu ja myynti. Sopparissakin lukee vielä 2 vuotta vanha nimike. Palkkakyselijöille, jos ei pyydä, ei anneta. Pomo pitää mielellään toimeliaan työntekijän/juoksupojan pikkupalkalla jos se siihen tyytyy (lue. ei älyä pyytää)

        Olen 33-vuotias helsinkiläinen nainen. Olen tällä hetkellä työskennellyt kolmetoista vuotta keskisuuressa kuljetusalan firmassa - aloitin aikoinaan kesätöissä lukion jälkeen varastossa 45markan tuntipalkalla, nykyisin johtavassa asemassa (palkka 6500€/kk). Voin aivan suoraan sanoa, että ilman aktiivista asennettani, kiristystä ja tyylikästä pukeutumista firman juhlissa esim. (turkit) en olisi koskaan ainakaan johtoportaaseen päässyt ylenemään.

        Ensimmäisen "ylenemisen" sain puolen vuoden pestin jälkeen, kun päätin jatkaa firmassa, kun opiskeluhalusta ei ollut vielä tietoa jolloin sirryin varastosta toimiston puolella (laskutus, taulukot, yms toimiston hommat). Tästä kului noin vuosi, kun ostin luotolla kymmenentuhatta sillosta markkaa maksaneen turkiksen. Toimistossa osa tantoista toki ihmetteli miksi ihmeessä nuori-nainen käyttää rahansa turkkiin, osa kylläkin taas ihasteli rohkeuttani ja tyyliä. Toimistossa kerkesin tehdä yleisiä hommia pari vuotta, jolloin positiivista palautetta tuli pomoille ihan hyvin, ilman että edes olisin itse tuonut itseäni julki! Eräänä perjantaina sitten pomo tuli juttelemaan minulle - kertoi että työskentelytapani on laitettu merkille firmassa. "yksi toimiston aktiivisimpia joka erottuu pukeutumisellaan tanttalaumasta" ja asiakkailta myös tullut positiivista palautetta liittyen pukeutumiseeni firman juhlissa. Sain myös kuulla, että pääsisin toimistosta erään eläkkeelle jäävän huolitsijan tilalle jatkamaan hänen hommiaan, sekä palkkani kuulemma tuplataan. Tästä jokunen vuosi - asemani oli vakiintunut firmassa, positiivisia kontakteja oli saatu asiakkaisiin, enkä ilmeisesti edelleenkään ollut laiskimmasta päästä (vaikka en myös kyllä enään varmasti aktiivisinkaan). No eräissä firman juhlissa sitten pomo tuli juttelemaan minulle loppuillasta. Kertoi pitävänsä minun tyylistä ja pyysi minua luokseen jatkoille "koska ei jaksa tanttojen seurassa". No arvata saattaa mitä pomolla oli mielessä, mutta ajattelin että käydään kääntymässä kohteliaasti ja lähten sitten matkohini. No, kämpillä alkoi sitten huorittelu koska kieltäydyin seksistä hänen kanssaan, sekä uhittelua potkuista yms. Tästä sanomisesta otin vaarin ja sanoin suostuvani hänen kanssaan KIIHKEÄÄN SEKSIIN, mutta vain yhdellä ehdolla - yleneminen johtoportaaseen. Kerroin myös, että mikäli tämä ei passaa, alan levittämään juoruja hänen sanomisistaan töissä. Pomo suostui hammasta purren ja vietimme yön yhdessä - jonka jälkeen sain ylennyksen. Vittuilua ja pahoja katseita sain toki tämän jälkeen häneltä, mutta en välittänyt. Ja se täytyy sanoa, että otti tuo ilmeisesti hänelle sen verran kovaa, kun hän vielä myöhemmin meni vaihtamaan firmaakin, joten omalta osaltani ainut "uhka" poistui täten. No - nykyisin siis olen firman johtoportaassa, käytän turkiksia, sekä kalliita merkkivaatteita ajan audilla ja varalla on vielä katumaasturi. Tuskin ilman tyylikästä pukeutumista firman juhlissa, oikeista napeista painamista oikeaan aikaan, olisin nykyisessa asemassa. Niin se vain menee nykyisin työelämässä - se on julmaa.

        Nykyisin siis johtoportaassa, alaisia minulla on vain viisi. Varastopäällikkö, kolme huolitsijaa, sekä toimistosta kirjanpitäjä. Näistä kolme ovat ennestään tuttuja firmasta itselleni ja välit eivät ole hyvät nykyisin, sekä seläntakana puhumista varmasti esiintyy, mutta en voi nykyisessa asemassani kuin pitää nämä kurissa!


      • edelliseen,
        Fur-Girl kirjoitti:

        Olen 33-vuotias helsinkiläinen nainen. Olen tällä hetkellä työskennellyt kolmetoista vuotta keskisuuressa kuljetusalan firmassa - aloitin aikoinaan kesätöissä lukion jälkeen varastossa 45markan tuntipalkalla, nykyisin johtavassa asemassa (palkka 6500€/kk). Voin aivan suoraan sanoa, että ilman aktiivista asennettani, kiristystä ja tyylikästä pukeutumista firman juhlissa esim. (turkit) en olisi koskaan ainakaan johtoportaaseen päässyt ylenemään.

        Ensimmäisen "ylenemisen" sain puolen vuoden pestin jälkeen, kun päätin jatkaa firmassa, kun opiskeluhalusta ei ollut vielä tietoa jolloin sirryin varastosta toimiston puolella (laskutus, taulukot, yms toimiston hommat). Tästä kului noin vuosi, kun ostin luotolla kymmenentuhatta sillosta markkaa maksaneen turkiksen. Toimistossa osa tantoista toki ihmetteli miksi ihmeessä nuori-nainen käyttää rahansa turkkiin, osa kylläkin taas ihasteli rohkeuttani ja tyyliä. Toimistossa kerkesin tehdä yleisiä hommia pari vuotta, jolloin positiivista palautetta tuli pomoille ihan hyvin, ilman että edes olisin itse tuonut itseäni julki! Eräänä perjantaina sitten pomo tuli juttelemaan minulle - kertoi että työskentelytapani on laitettu merkille firmassa. "yksi toimiston aktiivisimpia joka erottuu pukeutumisellaan tanttalaumasta" ja asiakkailta myös tullut positiivista palautetta liittyen pukeutumiseeni firman juhlissa. Sain myös kuulla, että pääsisin toimistosta erään eläkkeelle jäävän huolitsijan tilalle jatkamaan hänen hommiaan, sekä palkkani kuulemma tuplataan. Tästä jokunen vuosi - asemani oli vakiintunut firmassa, positiivisia kontakteja oli saatu asiakkaisiin, enkä ilmeisesti edelleenkään ollut laiskimmasta päästä (vaikka en myös kyllä enään varmasti aktiivisinkaan). No eräissä firman juhlissa sitten pomo tuli juttelemaan minulle loppuillasta. Kertoi pitävänsä minun tyylistä ja pyysi minua luokseen jatkoille "koska ei jaksa tanttojen seurassa". No arvata saattaa mitä pomolla oli mielessä, mutta ajattelin että käydään kääntymässä kohteliaasti ja lähten sitten matkohini. No, kämpillä alkoi sitten huorittelu koska kieltäydyin seksistä hänen kanssaan, sekä uhittelua potkuista yms. Tästä sanomisesta otin vaarin ja sanoin suostuvani hänen kanssaan KIIHKEÄÄN SEKSIIN, mutta vain yhdellä ehdolla - yleneminen johtoportaaseen. Kerroin myös, että mikäli tämä ei passaa, alan levittämään juoruja hänen sanomisistaan töissä. Pomo suostui hammasta purren ja vietimme yön yhdessä - jonka jälkeen sain ylennyksen. Vittuilua ja pahoja katseita sain toki tämän jälkeen häneltä, mutta en välittänyt. Ja se täytyy sanoa, että otti tuo ilmeisesti hänelle sen verran kovaa, kun hän vielä myöhemmin meni vaihtamaan firmaakin, joten omalta osaltani ainut "uhka" poistui täten. No - nykyisin siis olen firman johtoportaassa, käytän turkiksia, sekä kalliita merkkivaatteita ajan audilla ja varalla on vielä katumaasturi. Tuskin ilman tyylikästä pukeutumista firman juhlissa, oikeista napeista painamista oikeaan aikaan, olisin nykyisessa asemassa. Niin se vain menee nykyisin työelämässä - se on julmaa.

        Nykyisin siis johtoportaassa, alaisia minulla on vain viisi. Varastopäällikkö, kolme huolitsijaa, sekä toimistosta kirjanpitäjä. Näistä kolme ovat ennestään tuttuja firmasta itselleni ja välit eivät ole hyvät nykyisin, sekä seläntakana puhumista varmasti esiintyy, mutta en voi nykyisessa asemassani kuin pitää nämä kurissa!

        eiks toi ole mielestäsi huoraamalla ansaittu ylennys? Mahtaa ottaa itsetuntoosi, kun jotkut ylenee ihan oikean osaamisen avulla tarvitsematta mennä pomon pantavaksi?


      • Fur-Girl
        edelliseen, kirjoitti:

        eiks toi ole mielestäsi huoraamalla ansaittu ylennys? Mahtaa ottaa itsetuntoosi, kun jotkut ylenee ihan oikean osaamisen avulla tarvitsematta mennä pomon pantavaksi?

        Osittain, osittain ei. Toisaalta myös pomo kiristi minua, joten jos oltaisiin rehellisiä, olisin voinut viedä jutun eteenpäin - pomolle potkut ja itselle toki paska maine eikä ainakaan pelkoa ylenemisestä.

        Ja haluaisin sinulta toki lisätietoja siitä, kuka ylenee esim. pomoksi tai johtoportaaseen ilman koulutusta? Esimerkiksi siis lukion papereilla tai toisen asteen koulutuksella, ilman että on ns. persnuollut ketään tai että kaveri on ollut pomona ja ylentänyt? Väittäisin ettei näitä tapauksia ole kovinkaan paljoa.


      • lacocotte
        Fur-Girl kirjoitti:

        Olen 33-vuotias helsinkiläinen nainen. Olen tällä hetkellä työskennellyt kolmetoista vuotta keskisuuressa kuljetusalan firmassa - aloitin aikoinaan kesätöissä lukion jälkeen varastossa 45markan tuntipalkalla, nykyisin johtavassa asemassa (palkka 6500€/kk). Voin aivan suoraan sanoa, että ilman aktiivista asennettani, kiristystä ja tyylikästä pukeutumista firman juhlissa esim. (turkit) en olisi koskaan ainakaan johtoportaaseen päässyt ylenemään.

        Ensimmäisen "ylenemisen" sain puolen vuoden pestin jälkeen, kun päätin jatkaa firmassa, kun opiskeluhalusta ei ollut vielä tietoa jolloin sirryin varastosta toimiston puolella (laskutus, taulukot, yms toimiston hommat). Tästä kului noin vuosi, kun ostin luotolla kymmenentuhatta sillosta markkaa maksaneen turkiksen. Toimistossa osa tantoista toki ihmetteli miksi ihmeessä nuori-nainen käyttää rahansa turkkiin, osa kylläkin taas ihasteli rohkeuttani ja tyyliä. Toimistossa kerkesin tehdä yleisiä hommia pari vuotta, jolloin positiivista palautetta tuli pomoille ihan hyvin, ilman että edes olisin itse tuonut itseäni julki! Eräänä perjantaina sitten pomo tuli juttelemaan minulle - kertoi että työskentelytapani on laitettu merkille firmassa. "yksi toimiston aktiivisimpia joka erottuu pukeutumisellaan tanttalaumasta" ja asiakkailta myös tullut positiivista palautetta liittyen pukeutumiseeni firman juhlissa. Sain myös kuulla, että pääsisin toimistosta erään eläkkeelle jäävän huolitsijan tilalle jatkamaan hänen hommiaan, sekä palkkani kuulemma tuplataan. Tästä jokunen vuosi - asemani oli vakiintunut firmassa, positiivisia kontakteja oli saatu asiakkaisiin, enkä ilmeisesti edelleenkään ollut laiskimmasta päästä (vaikka en myös kyllä enään varmasti aktiivisinkaan). No eräissä firman juhlissa sitten pomo tuli juttelemaan minulle loppuillasta. Kertoi pitävänsä minun tyylistä ja pyysi minua luokseen jatkoille "koska ei jaksa tanttojen seurassa". No arvata saattaa mitä pomolla oli mielessä, mutta ajattelin että käydään kääntymässä kohteliaasti ja lähten sitten matkohini. No, kämpillä alkoi sitten huorittelu koska kieltäydyin seksistä hänen kanssaan, sekä uhittelua potkuista yms. Tästä sanomisesta otin vaarin ja sanoin suostuvani hänen kanssaan KIIHKEÄÄN SEKSIIN, mutta vain yhdellä ehdolla - yleneminen johtoportaaseen. Kerroin myös, että mikäli tämä ei passaa, alan levittämään juoruja hänen sanomisistaan töissä. Pomo suostui hammasta purren ja vietimme yön yhdessä - jonka jälkeen sain ylennyksen. Vittuilua ja pahoja katseita sain toki tämän jälkeen häneltä, mutta en välittänyt. Ja se täytyy sanoa, että otti tuo ilmeisesti hänelle sen verran kovaa, kun hän vielä myöhemmin meni vaihtamaan firmaakin, joten omalta osaltani ainut "uhka" poistui täten. No - nykyisin siis olen firman johtoportaassa, käytän turkiksia, sekä kalliita merkkivaatteita ajan audilla ja varalla on vielä katumaasturi. Tuskin ilman tyylikästä pukeutumista firman juhlissa, oikeista napeista painamista oikeaan aikaan, olisin nykyisessa asemassa. Niin se vain menee nykyisin työelämässä - se on julmaa.

        Nykyisin siis johtoportaassa, alaisia minulla on vain viisi. Varastopäällikkö, kolme huolitsijaa, sekä toimistosta kirjanpitäjä. Näistä kolme ovat ennestään tuttuja firmasta itselleni ja välit eivät ole hyvät nykyisin, sekä seläntakana puhumista varmasti esiintyy, mutta en voi nykyisessa asemassani kuin pitää nämä kurissa!

        ..ainakin toivottavasti.

        Jos ei, niin olet säälittävä


      • veneessä
        samanlainen... kirjoitti:

        kokemus meneillään.Ei osaa/halua ottaa vastuuta
        ja jos jokin tökkii niin mennään "nuolee"heti
        pomoja.esitetään niin pomoa että.mutta ei ressu
        tajua et oikeesti sitä viedään kuin litran mittaa
        Ei tainnut ämmä tajuta et pääs esimieheks kun
        ketään muuta ei kiinnostanut!!!Ja meillä duunareilla on helppo työ luistella lähes kaikesta!!!

        olen minäkin keikkunut.Vaan eipä jatku enään
        pitkään jesh!Ns. nuolijalle järjestettiin toinen
        toimenkuva,eikä raukka edes tajua että pomotkin
        huomasi saamattomuuden.Tuntuu hyvältä ajatukselta
        antaa tulevaisuudessa "kynsille".Miksi otti natsat jos ei hommaa kykene hoitamaan.
        (Oli nais-ihminen tämä "pikkupomo")kokonaiset 8kk


    • kokemuksia?

      Jepjep, pitkä hakuprosessi on nyt takana ja sain kun sainkin sen paikan. Aika hurjia kokemuksia joillain ja voin vain sanoa että turkiksia en ole käyttäny! Olen aina tehny työni huolella ja käyttäytynyt niinkuin kotona opetettiin, siinä se. Kiitos kommenteista, saatan raportoida kokemuksistani myöhemmin tänne.
      Alaisia on muuten 35, anteeksi painovirhe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe