Olen jo aika kauan miettinyt, että jos ottaisin itselleni helix lävistyksen. Haluaisin tietää paljonko kyseinen lävistys tulisi maksamaan ja sattuuko sen otto.
Helix/outer conch lävistys
6
2705
Vastaukset
- bissekissa
Hinta riippuu ihan liikkeestä mutta keikkuu siinä 30e kieppeillä :)
Vaikee sanoo sattuuko, koska se riippuu kipukynnyksestä.
Itellä on sattunu koska kipukynnys on alhainen.
Mut suosittelen ottamaan :)
Helix on helppo, eikä paina ja paranee sen takia melko nopeesti ja outeriki on ihan kiva, mut saattaa vähä enemmän sit painaa ku helix.- sonja97
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
- hahah
sonja97 kirjoitti:
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
lol sonja mä tunnen sut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tunnen sut jos sul on ne 5 kissaa : p
- snab3l
Mun oma tais maksaa 40 euroa (helix tapilla). Itse lävistäminen ei kauheasti sattunut, korun laittaminen kyllä. Kipukynnys mulla on korkea. Ihan kiitettävästi se lävistys kipuili yhen päivän, mutta yön jälkeen ei kipuja sitten ollutkaan. Kyllä sen kestää :)
- :)
Otin oman helixin n. puoli vuotta sitten ja ei sattunut ottaminen eikä korun laittaminenkaan yhtään. Hinta oli 20€ ja Undergroundissa otin ja tuo liike on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Kuopiossa niille jotka ei tienny. :)
- Anonyymi
Oon menossa ottamaan helix rusto korua oon ite vasta 9 mutta otan kun saan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3186161Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta654001Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413342Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773264Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853188Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813106Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022566Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll522311Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2132227Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782103