Olen jo aika kauan miettinyt, että jos ottaisin itselleni helix lävistyksen. Haluaisin tietää paljonko kyseinen lävistys tulisi maksamaan ja sattuuko sen otto.
Helix/outer conch lävistys
6
2708
Vastaukset
- bissekissa
Hinta riippuu ihan liikkeestä mutta keikkuu siinä 30e kieppeillä :)
Vaikee sanoo sattuuko, koska se riippuu kipukynnyksestä.
Itellä on sattunu koska kipukynnys on alhainen.
Mut suosittelen ottamaan :)
Helix on helppo, eikä paina ja paranee sen takia melko nopeesti ja outeriki on ihan kiva, mut saattaa vähä enemmän sit painaa ku helix.- sonja97
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
- hahah
sonja97 kirjoitti:
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
lol sonja mä tunnen sut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tunnen sut jos sul on ne 5 kissaa : p
- snab3l
Mun oma tais maksaa 40 euroa (helix tapilla). Itse lävistäminen ei kauheasti sattunut, korun laittaminen kyllä. Kipukynnys mulla on korkea. Ihan kiitettävästi se lävistys kipuili yhen päivän, mutta yön jälkeen ei kipuja sitten ollutkaan. Kyllä sen kestää :)
- :)
Otin oman helixin n. puoli vuotta sitten ja ei sattunut ottaminen eikä korun laittaminenkaan yhtään. Hinta oli 20€ ja Undergroundissa otin ja tuo liike on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Kuopiossa niille jotka ei tienny. :)
- Anonyymi
Oon menossa ottamaan helix rusto korua oon ite vasta 9 mutta otan kun saan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain467401Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi3475399Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232866Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1481794- 1381671
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha611607Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1101425Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1641328Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N2931182Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3641151