Olen jo aika kauan miettinyt, että jos ottaisin itselleni helix lävistyksen. Haluaisin tietää paljonko kyseinen lävistys tulisi maksamaan ja sattuuko sen otto.
Helix/outer conch lävistys
6
1911
Vastaukset
- bissekissa
Hinta riippuu ihan liikkeestä mutta keikkuu siinä 30e kieppeillä :)
Vaikee sanoo sattuuko, koska se riippuu kipukynnyksestä.
Itellä on sattunu koska kipukynnys on alhainen.
Mut suosittelen ottamaan :)
Helix on helppo, eikä paina ja paranee sen takia melko nopeesti ja outeriki on ihan kiva, mut saattaa vähä enemmän sit painaa ku helix.- sonja97
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
- hahah
sonja97 kirjoitti:
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
lol sonja mä tunnen sut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tunnen sut jos sul on ne 5 kissaa : p
- snab3l
Mun oma tais maksaa 40 euroa (helix tapilla). Itse lävistäminen ei kauheasti sattunut, korun laittaminen kyllä. Kipukynnys mulla on korkea. Ihan kiitettävästi se lävistys kipuili yhen päivän, mutta yön jälkeen ei kipuja sitten ollutkaan. Kyllä sen kestää :)
- :)
Otin oman helixin n. puoli vuotta sitten ja ei sattunut ottaminen eikä korun laittaminenkaan yhtään. Hinta oli 20€ ja Undergroundissa otin ja tuo liike on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Kuopiossa niille jotka ei tienny. :)
- Anonyymi
Oon menossa ottamaan helix rusto korua oon ite vasta 9 mutta otan kun saan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1392277
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse912151Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,921856Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3381451Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si611293Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi771191En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.591028Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua93994Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44977Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58899