Olen jo aika kauan miettinyt, että jos ottaisin itselleni helix lävistyksen. Haluaisin tietää paljonko kyseinen lävistys tulisi maksamaan ja sattuuko sen otto.
Helix/outer conch lävistys
6
2534
Vastaukset
- bissekissa
Hinta riippuu ihan liikkeestä mutta keikkuu siinä 30e kieppeillä :)
Vaikee sanoo sattuuko, koska se riippuu kipukynnyksestä.
Itellä on sattunu koska kipukynnys on alhainen.
Mut suosittelen ottamaan :)
Helix on helppo, eikä paina ja paranee sen takia melko nopeesti ja outeriki on ihan kiva, mut saattaa vähä enemmän sit painaa ku helix.- sonja97
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
- hahah
sonja97 kirjoitti:
Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa
lol sonja mä tunnen sut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tunnen sut jos sul on ne 5 kissaa : p
- snab3l
Mun oma tais maksaa 40 euroa (helix tapilla). Itse lävistäminen ei kauheasti sattunut, korun laittaminen kyllä. Kipukynnys mulla on korkea. Ihan kiitettävästi se lävistys kipuili yhen päivän, mutta yön jälkeen ei kipuja sitten ollutkaan. Kyllä sen kestää :)
- :)
Otin oman helixin n. puoli vuotta sitten ja ei sattunut ottaminen eikä korun laittaminenkaan yhtään. Hinta oli 20€ ja Undergroundissa otin ja tuo liike on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Kuopiossa niille jotka ei tienny. :)
- Anonyymi
Oon menossa ottamaan helix rusto korua oon ite vasta 9 mutta otan kun saan😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650