siirtolaitteet

kokemuksia..?

hei!
Onko porukalla kokemuksia niistä "mover" laitteista tai muista sellaisista laitteista jotka siirtää vaunua sähkömoottorilla? Kävin päivällä nummelassa vaunuesittelyssä ja siellä oli tuollanen laite, mutta onko kellään oikeasti kokemuksia noista?
Rouvan kanssa ikää senverran ettei enää jaksa (tai viitsi) isoa vaunua kahdestaan käsin kammeta, joten apuja tarttettas!

6

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun kotisivuille

siellä on asiaa, ja sieltä saa tilat laiteen.

• juuri ikä ihmiselle!

Toimii varmasti ja helpottaa vaunun parkki jos ei "osaa" peruttaa.

Näitähän on ollut jo iät ja ajat henkilönostureissa. Ne kun pitää saada nurkan taakse tai mäen nyppylään.

Ostakaa ihmeessä jos raha ei ole ongelma ( hieman kalliit laitteet varsinkin jos tupla akselivaunu )

• näköhavaintoja

Muutaman kerran olen vuosien varrella nähnyt kun sakemannit laittavat niillä vaununsa paikalleen. Hyvin se patu sai vaunun siirrettyä kun pyöriä voi ajaa yksi kerrallaan niin kääntyminen ja mahdollinen vekslaus on helppoa.
      Niiden hinta vaan on pöyristyttävä.
      Viimeiksi Karviossa oli heidän vaunussa lisäksi hydrauliset jalat, joilla vaunun saio hetkessä vaateriin.

• laite

Keski-/Etelä-euroopassa noita on tosi paljon käytössä ja valikoima on huomatta laajempi kuin suomessa.

• kyselee lisää.

kellään ei sitten ilmeisesti ole omassa vaunussa tuollaista vielä? Kuulimme myös että euroopassa noita on paljon mutta se ei nyt oikein meitä auta se tieto. Mutta pitää vielä tutkia asiaa. Saisi uuden vaunun jälleen vanhalle paikalle (ennen vivuttiin taljalla mutta se tukipuu on nyt pois joten vanha systeemi ei onnistu).

• Vaikka M-autoilija olenkin, olen mielenkiinnosta päässyt kokeilemaan tuollaista laitetta. Kauko-ohjaimella varustettuna sillä vaunun siirtely ahtaaseenkin paikkaan kävi tarkan vaivattomasti. Pystyi itse aina valvomaan sitä kulmaa, mikä oli pahiten vaarassa osua johonkin ahtaissa paikoissa toimittaessa. Hintavia laitteet ovat satunnaiskäyttöä ajatellen. Tuonne soittamalla voit mahdollisesti saada laitteen toiminnan esittelyn, sekä mahdollisuuden itse kokeilla esittelyvaunun liikuttelua sillä. http://www.caravankauppa.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=338

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe