Pettäjän tarina

petturi

Haluan kertoa teille oman tarinani pettämisestä. Vähän taustoja aluksi, oon 23-v. nainen ja elänyt parisuhteessa viimeiset viisi vuotta.

Näihin viiteen vuoteen on mahtunut itselleni myös muitakin ihmisiä, miehestäni en tiedä, mutta olen melko varma hänen uskollisuudestaan. Ennen kuin tapasin nykyisin avomieheni minulla oli oli ollut muutamia suhteita, joissa niissäkään pettäminen ei ollut uusi asia. Minua oli petetty, olin itse pettänyt ja olin ollut myös se jonka kanssa petetään. Kaikki suhteeni ovat siis jollain tavalla kariutuneet uskottomuuteen. En ole juuri elämässäni sinkkuna ollut, olen niin sanotusti siirtynyt suhteesta toiseen. Kaikki nämä yhdessä eivät ehkä olleet kaikkein parhaimmat olosuhteet aloittaa nykyinen suhde. Rakastuin nykyiseen mieheeni kuitenkin ensisilmäyksellä, joten se oli menoa sitten se. Siinä ei paljon järjen äänellä ollut valtaa.

Kaikki alkoikin melkolailla hyvin, olimme rakastuneita ja onnellisia. Asuimme eri paikkakunnilla ja näimme harvoin, mutta soittelimme päivittäin ja kirjoittelimme ihania kirjeitä. Elämä oli kaikinpuolin mallillaan.

Ensimmäisen kerran petin miestäni, kun olimme olleet yhdessä n.2 vuotta. Suutelin erään naispuolisen ystäväni kanssa, koska halusin tietää millaista se olisi naisen kanssa. Tätä tapahtui muutamia kertoja ja tunnustin ne miehelleni. Hän suuttui, mutta antoi anteeksi.
Elämä jatkui jälleen mallillaan.

Viimeisen vuoden aikana onkin sitten tapahtunut paljonkin. Yhdessäolo ei ollutkaan enää niin hohdokasta ja eroajatukset pyörivät ajoittain mielessä.. sekä muut miehet. Viime joulun aikoihin sitten törmäsin erääseen ihanaan mieheen johon ihastuin päätä pahkaa. Mieheni kävi noihin aikoihin tekemässä paljon työkeikkoja toisella paikkakunnalla. Meillä oli tämän miehen kanssa hauskaa yhdessä ja eräissä bileissä hänen luonaan päädyimme suutelemaan ja nukkumaan samaan sänkyyn. Siitä alkoi pienimuotoinen suhde, joka sisälsi muutamia helliä tapaamishetkiä, vaikkemme koskaan seksiin asti päätyneetkään. Valehtelin hänelle olevani eroamassa, mutta mm.tilanteeni epävarmuuden vuoksi hän viimein päätti juttumme.

Meni aikaa ja yritin unohtaa tapahtuneen, miehelleni en kertonut mitään. Uuden vuoden jälkeen olin jälleen eräissä bileissä, jotka päätyivät siihen, että harrastin seksiä parhaimman miespuolisen ystäväni kanssa. Tämän jälkeen olin pitkään ihan sekaisin, toisaalta kadutti ja toisaalta ei. Ystäväni ei halunnut olla missään tekemisissä kanssani pitkiin aikoihin. Miehelleni en jälleen kertonut mitään, näihin aikoihin asuimme erillämme, koska hänen työnsä vei hänet toiselle paikkakunnalle. Kärsin ja kaduin yksin ja hiljaa. En voinut puhua asiasta kenellekkään, koska hävetti niin.

Tämän jälkeen minulla on ollut muutamia pieniä virityksiä, ei mitään vakavia. Olen nukkunut öitä miespuolisten kavereiden luona ja pientä.

Viime viikonloppuna eräs kaveri oli luonani yötä (mies oli jälleen poissa kotoa) ja hän pyysi viereeni nukkumaan ja nukuimmekin sylikkäin yön ja suutelimme. Aamulla heräsin siihen, että minulla oli sekä henkisesti ja fyysisesti niin paha olla, että olisin voinut oksentaa. Tunsin olevani maailman paskamaisin ihminen, minunlaiseni ei ansaitsisi niinkin hyvää miestä kuin mitä minulla on. Kaduin ja lähetin hänelle kaipaavia viestejä. Kun hän viimein tuli kotiin ja tapasimme, minusta tuntui etten tuntenut enää mitään. En mitään muuta kuin surua ja ahdistusta. En tiedä miten jatkaa tästä eteenpäin.. ahdistaa kun en voi jutella tästä kenellekkään. Toisaalta haluaisin kertoa miehelleni ja että hän jättäisi minut. Mutta en haluaisi satuttaa häntä kertomalla, mutta toisaalta en osaa lähteä suhteessa ilman että kertoisin todellista syytä. Elämäni tuntuu olevan ihan solmussa, enkä tiedä miten sen avaisi?

32

7009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä...

      mutta eronamme on se, että minulla on lapsia... minullakin on paha olla sen takia, koska mieheni on kiltimpi kuin minä. olen varma hänen uskollisuudestaan. itse olen täysi kusipää. todella paha olla ja ei tiedä mitä tekisi.
      mutta olen elämäni varrella huomannut myös sen, että aika on se joka parantaa ja selvittää asiat.... katsele vähän aikaa ja voisit puhua miehesi kanssa että sinulla on paha olla, mutta sanomatta todellista syytä. miksihän elämä on tehty niin vaikeaksi, tai miksi sen itse tekee, tai miksi ihminen ei ole koskaan tyytyväinen vaikka kaikki olisikin hyvin.....

    • -J.

      ettet ole juuri sinkkuna elellyt. Ehkäpä asia kiikastaakin siitä. Kertomasi perusteella minusta nimittäin näyttää siltä, että yrität elää suhteessa ja sinkkuna samanaikaisesti. Ei ihme, että pää on hajota.

      Miehesi varmasti aistii ahdistuksesi, ja ihmettelee mistä oikein on kyse, vakkei sitä suoraan osaisikaan kysyä. Tämä aiheuttaa hallaa varmasti molempien mielentasapainolle. Sinun pitäisi nyt päättää, kummalle puolelle aitaa pudottaudut. Elämä on valintoja. Mikä tahansa vaihtoehto on parempi kuin jatkuva peittely epävarmuus.

      • Petturi

        Sepä se on, elämä on täynnä valintoja. Hyviä ja huonoja. Toiset sanovat, että kerro totuus ja kestä seuraukset.. toiset taas, että ajan kanssa ne unhoittuu jne. Mutta mikä sitten on se oikea valinta ja ratkaisu, sen kun tietäisi. En osaa kuvitella elämääni ilman nykyistä miestäni, en toisaalta pysty täysin vastaamaan hänen huomion- ja rakkaudenosoituksiinsa. Olemme joskus puhuneet naimisiinmenosta yms., olemmehan jo kihloissakin. En tiedä.. elämä on hankalaa, enkä omilla teoillani ole sitä kyllä yhtään sen helpommaksi tehnyt.


    • Joo

      Sinussa ei ole mitään hyvää. Et ansaitse mitään muuta kuin kasan paskaa päällesi. Viimeisellä tuomiolla sinunkin tekosi tulevat ilmi. Miten voit sen kestää?

      • n24

        vittu suakin. Se on hyvä, kun jollakin on varaa arvostella. Tuskin sullakaan on varaa sitä ensimmäistä kiveä heittää...


      • Joo
        n24 kirjoitti:

        vittu suakin. Se on hyvä, kun jollakin on varaa arvostella. Tuskin sullakaan on varaa sitä ensimmäistä kiveä heittää...

        ...koskaan pettänyt naistani, ja olen seurustellut 2 kertaa vakavasti. Eipä ole edes käynyt mielessä.

        Tältä osin minun omatuntoni on puhdas.


      • n24
        Joo kirjoitti:

        ...koskaan pettänyt naistani, ja olen seurustellut 2 kertaa vakavasti. Eipä ole edes käynyt mielessä.

        Tältä osin minun omatuntoni on puhdas.

        >Tältä osin minun omatuntoni on puhdas.

        Niin tuolta osin, mutta se tuskin antaa sulle oikeutta tuomita toisia. Täysin synnitönhän ei ole kukaan..


      • Joo
        n24 kirjoitti:

        >Tältä osin minun omatuntoni on puhdas.

        Niin tuolta osin, mutta se tuskin antaa sulle oikeutta tuomita toisia. Täysin synnitönhän ei ole kukaan..

        Jos ystäväsi varastaa säännöllisesti kaupasta, niin etkö saisi sanoa hänelle siitä mitään, ettet vain sortuisi "tuomitsemiseen"? No tottakai sanot!

        Samoin on kyse pettämisen kohdalla. Minulla on oikeus nuhdella pettäjää, vaikka olisin eilen itse ajanut ylinopeutta.

        Minusta jokaisen pettäjän tulisi tunnustaa tekemänsä synti sekä petetylle osapuolelle että Jumalalle, ja pyytää anteeksi ja hyvittää tekonsa jotenkin. Vain näin pettäjä voi saada syntinsä anteeksi.


      • Joopa joopa joo
        Joo kirjoitti:

        Jos ystäväsi varastaa säännöllisesti kaupasta, niin etkö saisi sanoa hänelle siitä mitään, ettet vain sortuisi "tuomitsemiseen"? No tottakai sanot!

        Samoin on kyse pettämisen kohdalla. Minulla on oikeus nuhdella pettäjää, vaikka olisin eilen itse ajanut ylinopeutta.

        Minusta jokaisen pettäjän tulisi tunnustaa tekemänsä synti sekä petetylle osapuolelle että Jumalalle, ja pyytää anteeksi ja hyvittää tekonsa jotenkin. Vain näin pettäjä voi saada syntinsä anteeksi.

        Varastaminen on rikos, naiminen ei ole rikos, jos tietyt reunaehdot täyttyy (ikä yms.)
        Rikoksesta voidaan tuomita, mutta siitäkään ei voi tuomita muut kuin oikeuslaitos.
        Jos joku rakastelee toisen ihmisen kanssa, se on vain näiden kahden ihmisen valinen asia ja sinulla ei ole siihen mitään sanomista. Jos oma muijasi rakastelee jonkun kanssa ja sinä et sitä hyväksy, niin sitten sinä voit vetäytyä suhteestasi, mutta muijaasikaan et voi tuomita!


    • n25

      Tilanteeni oli lähes sama sillä erotuksella, että musta tuli täysin turta pettämiselle. En tuntenut enää mitään. Pettämisestä tuli pakkomielle, kuin huume.

      En kertonut miehelleni koskaan näistä jutuista. En halunnut satuttaa häntä, mutta silti jatkoin pettämistä. Vuodesta toiseen tätä jatkui ja yhä pahemmalta minusta tuntui,kunnes en enää tuntenut mitään. Ja sitä enemmän mieheni minua rakasti, vaikka olin viimeinen ihminen maan päällä, joka sitä rakkautta olisi ansainnut. Lopulta tein päätöksen ja jätin mieheni. Hän ansaitsi parempaa, naisen joka rakastaa häntä eikä käyttäydy kuin sika. Se oli varmasti elämäni paras ja epäitsekkäin teko.

      Neuvoksi sinulle: älä jää roikkumaan suhteeseen. Tee palvelus miehellesi ja jätä hänet. Jos hän kysyy syytä, niin kerro, että aika on ajanut suhteen ohi tms. Anna hänelle mahdollisuus jonkun toisen naisen kanssa.

      Minä otin opikseni. Ja löysin syitä pettämiselle: huono itsetunto, hyväksytyksi tuleminen jne. listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta päällimmäiset syyt olivat: sairaalloinen narsismi ja oman itsetunnon pönkittäminen. Mutta kyllä se tästä iloksi muuttuu. Nyt on ainakin syyt löydetty ja hyvä lähteä parantumaan.

      • Joo

        Sinun täytyy tunnustaa syntisi ex-miehellesi ja pyytää tältä anteeksi tekojasi. Mitenkään muuten et voi saada syntiäsi anteeksi Jumalalta, joka näkee sekä ihmisten hyvät ja pahat teot.

        Tässä on pelissä sinun iankaikkinen kohtalosi.


      • n25
        Joo kirjoitti:

        Sinun täytyy tunnustaa syntisi ex-miehellesi ja pyytää tältä anteeksi tekojasi. Mitenkään muuten et voi saada syntiäsi anteeksi Jumalalta, joka näkee sekä ihmisten hyvät ja pahat teot.

        Tässä on pelissä sinun iankaikkinen kohtalosi.

        eli mun täytyy tunnustaa kaikki ex-miehelleni ja satuttaa häntä lisää jotta "saan" sun jumalaltasi OMAT syntini anteeksi. Eikö tuo nyt olisi aika itsekästä?

        Ja mitä hän sillä tiedolla enää tekee. Mene muualle heiluttamaan sitä "Totuuden kirjaasi".


      • Joo
        n25 kirjoitti:

        eli mun täytyy tunnustaa kaikki ex-miehelleni ja satuttaa häntä lisää jotta "saan" sun jumalaltasi OMAT syntini anteeksi. Eikö tuo nyt olisi aika itsekästä?

        Ja mitä hän sillä tiedolla enää tekee. Mene muualle heiluttamaan sitä "Totuuden kirjaasi".

        Kysymys on yleisestä periaatteista. Totuus on kerrottava, vaikka se tekisikin kipeää. Myös miehesi ansaitsee tietää millaisen ihmisen kanssa on elänyt kaikki nämä vuodet.

        Haluatko oikeasti astua kuoleman rajan yli tämä salattu ja anteeksi pyytämätön synti tunnollasi?


      • N24
        Joo kirjoitti:

        Kysymys on yleisestä periaatteista. Totuus on kerrottava, vaikka se tekisikin kipeää. Myös miehesi ansaitsee tietää millaisen ihmisen kanssa on elänyt kaikki nämä vuodet.

        Haluatko oikeasti astua kuoleman rajan yli tämä salattu ja anteeksi pyytämätön synti tunnollasi?

        voisi väitellä loputtomiin. Kyseessä on sun periaatteet ja uskomukset. Minun mielestäni totuus ei aina ole hyvä asia, jos se ehdoin tahdoin satuttaa toista. Sinä voit ihan rauhassa olla raatorehellinen, jotta voi sitten hyvässä tunnossa köllötellä jumalasi kämmenellä. Mitä väliä vaikka totuus satuttaa jotain toista, kunhan sinulla on kaikki hyvin.

        Sitäpaitsi musta tuntuu, että sinun jumalallasi on paljon muutakin työsarkaa maailmassa kuin mietiskellä pettäjien heittämistä alimpaan helvettiin.

        >Haluatko oikeasti astua kuoleman rajan yli tämä >salattu ja anteeksi pyytämätön synti tunnollasi?

        Tuohon nyt ei voi muuta sanoa kuin että hohhoijaa.


      • heppu

        "Lopulta tein päätöksen ja jätin mieheni. Hän ansaitsi parempaa, naisen joka rakastaa häntä eikä käyttäydy kuin sika. Se oli varmasti elämäni paras ja epäitsekkäin teko."

        ...varmaan silloin mietit, olisiko vielä parempaa ja vielä epäitsekkäämpää lopettaa vieraissa käyminen (ihminen pystyy siihen) ja keskittyä silloiseen suhteeseesi ja hyväksyä se. Yli kaiken sinua rakastavia miehiä ei ole joka oksalla..


        Yleensä syy "ansaitset parempaa kuin minä" tarkoittaa oikeasti "minä haluan parempaa kuin sinä olet". Eikö vain, arvon n25?


      • Vaimo

        Nykyinen mieheni on ollut pettäjä entisessä liitossaan. Pettänyt puolisoaan aina kun mahdollista.
        Ollaan asiasta puhuttu paljonkin, syitä ja seurauksia mietitty.
        Hakenut hyväksyntää sängyistä, no kai sitä aina sillä hetkellä löytyi tai ainakin se tuntui siltä, mutta vain sen hetken.
        Narsismi on varmasti yksi syy tällaiseen käyttäytymiseen ja jos siihen liittyy vielä huono itsetunto niin menoa on...
        Minä voisin pelätä koko ajan, että mieheni pettää minuakin, koska tiedän hänen menneisyytensä, mutta en pelkää.
        Toista kun ei voi omistaa ja jos menee vieraisiin niin menee, vaikka vahtisin.
        Parisuhteessa on annettava toiselle vapaus, joskus se vapaus voi kahlita, siinä voi toinen miettiä onko joku seksisuhde sen arvoinen oikeasti. Kannattaako pilata parisuhde vain seksin vuoksi.
        Jos mies pettäisi olisi se osoitus minulle, että hän ei kunnioita minua ja takuulla luottamus menisi.
        Jos tuntuu siltä, että pitää mennä sänkyyn jonkun toisen kanssa on oma parisuhde takuulla siinä pisteessä, että kannattaa miettiä onko sitä enää kannattavaa jatkaa. Ehkä molempien olisi katsottava peiliin. Parisuhteessahan on aina kaksi osapuolta.


      • n25
        heppu kirjoitti:

        "Lopulta tein päätöksen ja jätin mieheni. Hän ansaitsi parempaa, naisen joka rakastaa häntä eikä käyttäydy kuin sika. Se oli varmasti elämäni paras ja epäitsekkäin teko."

        ...varmaan silloin mietit, olisiko vielä parempaa ja vielä epäitsekkäämpää lopettaa vieraissa käyminen (ihminen pystyy siihen) ja keskittyä silloiseen suhteeseesi ja hyväksyä se. Yli kaiken sinua rakastavia miehiä ei ole joka oksalla..


        Yleensä syy "ansaitset parempaa kuin minä" tarkoittaa oikeasti "minä haluan parempaa kuin sinä olet". Eikö vain, arvon n25?

        >"Lopulta tein päätöksen ja jätin mieheni. Hän ansaitsi parempaa, naisen joka rakastaa häntä eikä käyttäydy kuin sika. Se oli varmasti elämäni paras ja epäitsekkäin teko."

        ...varmaan silloin mietit, olisiko vielä parempaa ja vielä epäitsekkäämpää lopettaa vieraissa käyminen (ihminen pystyy siihen) ja keskittyä silloiseen suhteeseesi ja hyväksyä se. Yli kaiken sinua rakastavia miehiä ei ole joka oksalla.. "

        Täytyy sanoa, että mun mielestä mulla ei ollut enää oikeutta olla tän kyseisen miehen kanssa. Eikä menneisyyttä olisi voinut niin vain pyyhkiä pois.

        "Yleensä syy "ansaitset parempaa kuin minä" tarkoittaa oikeasti "minä haluan parempaa kuin sinä olet". Eikö vain, arvon n25? "

        No voipi olla. Tosin parempaa miestä saa todenteolla etsiä. Hän oli/on unelmien mies.
        Ja mielestäni hän ansaitsee naisen, joka on hänen arvoisensa eli rakastaa häntä yhtä paljon eikä petä. Tätä minä en pystynyt tekemään/antamaan. Tuskin häntä rakastin niin paljon, jos petin eli kait tuo kommenttisi sitten pätee.


      • Jeesustelua
        Joo kirjoitti:

        Kysymys on yleisestä periaatteista. Totuus on kerrottava, vaikka se tekisikin kipeää. Myös miehesi ansaitsee tietää millaisen ihmisen kanssa on elänyt kaikki nämä vuodet.

        Haluatko oikeasti astua kuoleman rajan yli tämä salattu ja anteeksi pyytämätön synti tunnollasi?

        Lopeta nyt tuo jeesustelu...
        Kaikki me emme olla kiihkouskovaisia, vaan meille Jumala antaa anteeksi muutenkin - sinun apuasia ei siinä tarvita.


      • Anonyymi

        Miehesi ei ole mies vaan hepale jos ei huomaa jos huora pettää


      • Anonyymi

        Puuta oleva mies jos ei huomaa pettämistä


    • masa

      Niinhän se on että nuoruuden tiliin nämä suhteet menevät. Itselläni on ollut muutama harjoitussuhde ja kaikki ne ovat päättyneet eroon ilman suurempia tragedioita.

      Pitäisi vain uskoa sinunkin tapauksessa että suhteenne on vailla sitä lopullista säväytystä ja intohimoa ts. fyysisen rakkauden lisäksi myös henkistä rakkautta. Jos sitä ei ole on turha roikkua marttyyrina taikka sinun tapauksessa maailman pahimpana pettäjänä.

      Petät itseäsi kaikkein eniten jos päätät jatkaa epätoivoista suhdettasi. Mielestäni suhteessanne ei ole sitä aitoa rakentavaa rakkautta, rakkautta joka tulee muusta kuin sänkyhommeleista.

      Mieti asiaa!

    • Kansanparantaja

      Olet tehnyt sen virheen, että olet syystä tai toisesta mennyt aivan liian nuorena ja henkisesti täysin keskenkasvuisena parisuhteeseen. Et ymmärrä, mitä sitoutuminen merkitsee ja siitä syystä haluat vielä elää sinkkuelämää. Olet ilmeisesti mennyt jonkun ulkoisen seikan ( halu näyttää ystäville???) vuoksi parisuhteeseen, mutta sielusi haluaisi olla vielä vapaa. Sinun on ensin kasvettava aikuiseksi, jotta ymmärtäisit paremmin parisuhteen merkityksen sekä nykyisen elämäntilanteesi.

    • Mies

      ...ole mitään vikaa. Naiset nyt vaan ovat tuollaisia selkärangattomia, henkisesti heikkoja luusereita.

      Mutta onneksi normaalejakin naisia löytyy, niitä vaan on hemmetin vähän.

      • ninnu

        jos naiset pettävät kerran niin heti ne ovat huoria ja jakorasioita tms...mutta jos miehet pettävät asialle vain naureskellaan miesporukassa ja häntä pidetään kovana jätkänä...

        en sano sillä että pettäminen kummankaan kannalta olisi mitenkään hyväksyttävää, mutta miksi naisia silti tässä asiassa pidetään "huonompana..."
        ja mikä on sen "normaalin naisen" määritelmä...

        ajattelin vain ottaa kantaa tähän, vaikka itekki olen ollut varatun miehen kanssa...


      • sama
        ninnu kirjoitti:

        jos naiset pettävät kerran niin heti ne ovat huoria ja jakorasioita tms...mutta jos miehet pettävät asialle vain naureskellaan miesporukassa ja häntä pidetään kovana jätkänä...

        en sano sillä että pettäminen kummankaan kannalta olisi mitenkään hyväksyttävää, mutta miksi naisia silti tässä asiassa pidetään "huonompana..."
        ja mikä on sen "normaalin naisen" määritelmä...

        ajattelin vain ottaa kantaa tähän, vaikka itekki olen ollut varatun miehen kanssa...

        Miten niin naureskellaan miesporukassa? Ehkä joskus teininä on saattanut tuollaista naureskelua tapahtuakin.

        -mutta miksi naisia silti tässä asiassa pidetään "huonompana..." -
        Kuvittelet vaan.

        Normaaliudella tässä tapauksessa tarkoitin rehellisyyttä, hyvää itsetuntoa, älykkyyttä ja muutenkin muista ihmisistä välittämistä. Ihmisiltä jotka pettävät puuttuu yleensä nuo ominaisuuudet tai suurin osa.


    • ei voi mitään

      Itselläni on ollut lähes samankaltainen tilanne. Tilanne päätyi siihen, että jätin mieheni kertomatta todellista syytä, mikä oli toisen miehen löytäminen. Kuitenkin exäni sai tietää tuon syyn ja siitä tuli mehevä riita. Tuosta tapahtumasta opin sen, että rehellisyys kannattaa vaikka se välillä kuinka sattuisi. Toinen saa kuitenkin jossakin vaiheessa tietää totuuden ja sitten se vasta sattuukin.

    • opppp

      hei, kerron tässä nyt oman tarinani. Olen se pettäjä. Pettänyt vaimoani, jota rakastan ylikaiken. Minulla oli suhde opiskelukaveriini noin 5-6 kk. Se alkoi toisen osapuolen ihailusta ja ja ilmaisemisesta minuun. Tartuin tuohon. Tiedän tämän johtuvan omasta henkilökohtaisesta krisistä pitkäaikaisten n.17 vuotta kestäneiden ongemien tuottamasta häpeästä ja riittämättömyyden tunteesta. häpesin niin kovasti iteäni ja tuo suhde mikä li pakokeino toiseen todellisuuteen ihmisen pariin kenestä en edes välittänyt vaan sain ihailua osakseni. Suhteessa oli seksiä muutaman kerran, ekalla kerralla se tuntui hyvälle, muut olivat toisen koukuttamista. Olin hirvio ja uskottelin tälle kolmannelle osapuolelle olevani kiinnostunut täsät edelleen ja viestittelimme vielä monta kuukautta tämän jälkeen. Kirjoitin hyvin tunteikkaita ja härskejäkin viestejä. Tiedän että me olemmat tiesimme ettei tämä ole mikään suhde mikä täsät jatkuisi vaan olis pitänyt lopettaa heti kun kiinnostus lopahti. Olen pimittänyt itseltäni todellisen minäni sairauteni vuoksi siis tuon lähes 17 vuotta, viime vuosina korvannut sitä alkoholilla. Nyt kun vaimoni oli jo niin lähellä totuutta ja lisäksi join paljon tein tuon tyhmän vedon. En mitenkään ajatellen vaimoni loukkaamista saati etten rakastasi häntä. jokin vei siihen etten olisi kiukkuinene ja ilkeä hänelle kotona.

      Vaimoni on aina ollut täydellinen ja vaatinut inulta vain ehdotonta avoimmuutta ja luotettauutta ja minä olen pimittänyt koko shteemme ajan mikä olen ja mikä minua vaivaa. En ilkeyttäni saati tarkoituksella. Se vaan on painunut psyykkeen syviin sopukoihi se ongelma ja häpeää kannan päivittäin.

      Jäin kiinni noistaviesteistä n.reilu viikko siitten ja kielsin alussa seksin. Vaimoni kuitenkin keskusteliasiasta hyvin hyvin yksityiskohtaisesti tämän kolmamannen osapulen kanssa. Hän on aivan palasina nyt, sokissa, pettynyt, surullinen, toivoton. En tiedä kuinka auttaa häntä. Kuinka saada ymmärtämään että se en ollut inä ja etten toista tekojani. Tunnen syyllisyyttää siitä että olen nyt helpottunut että puhuin hänelle ensimmäisenä ihmisenä maailmassa sairaudestani plus alkoholi-ongelmasta. Syön anatabusta mutta se alkoholi oli vain korvaushoito sairauteen. Minä en tiedä mitä tehdä, käymme pariterapissa. Tänään ekaa kertaa. Vaimoni on itsetuhoinen japelkään myös siksi. Uskon hänen rakastan minua tta kuinka voin auttaa häntä ja meitä. Olen pettänyt vaimoani meidän omassa kodissa, pitäisikö meidän muuttaa??? Ollaan nyt nukuttu olkkarissa, eikä makkarissa. Mitä voin tehdä ja selviääkö hän täsät. Voisin antaa vaikka oman henkeni hänen hyvinvoinnin vuoksi. Suurin ongelma on se, että kuinka saan hänet ymmärtämään etten tehnyt noita asioita että olsin kaivannut toista naista. Ei. Tein pakoillakseni ongelmaa. Hänkuvittelee että rakastin tai rakastan tuota toista ja toinen ei halunnut minua ja etten halua olla yksin. Olen ihan umpukujassa. Osaako joku petetty tai vastaavasta häpeästä kärsivä antaa neuvoa?

      Kiitos jo etukäteen.

    • Anonyymi

      Olet horo

    • Anonyymi

      Uskottomuuspalvelut

      Herääkö epäilys, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää? uskottomuusepäilyt hiertävät monessa parisuhteessa.

      Asiakasta kunnioittaen selvitän yksityishenkilöiden toimeksiannosta esimerkiksi puolisoon liittyviä uskottomuusepäilyksiä ammattitaidolla, ehdottomalla luotettavuudella, kohtuulliseen hintaan.

      Jätä kalvavat tunteet, ota rohkeasti yhteyttä.

      [email protected]

      Suomi,Kanta-Häme.

    • Anonyymi

      Kerro pettämisestä ja eroa

    • Anonyymi

      Vähän samantapaisesti se meni meilläkin, nainen sanoi rakastavansa mua olla kanssani ja perustaa perhe. Lapsikin saatiin ja se oli naiselleni täyttymys johonkin tyhjiöön, Rauhallista aikaa kunnes alkoi vieraat miehet kiinnostaa mikä johti illanviettoihin ja suhteisiin ja myös seksiin. Näin ne itseään "uskollisiksi" kutsuvat naiset.

      • Anonyymi

        Kai erosit


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe