Veljeni nukkui pois ja nyt olisin tosi kiitollinen jos jollain olisi hyviä,kauniita värssyjä ehdottaa kukkavihkoon?
muistolause veljelle?
10
43432
Vastaukset
- kukkakaupoissa
Kukkakaupoissakin on kirjoja joissa on muistolauseita.
Mutta voihan ne muistosanat laittaa ihan omin sanoinkin. Ei siinä tarvitse välttämättä olla valmiita värssyjä. - sanat
Veljeni kuoli myös äskettäin.
Muistovärssyni on laulusta Paikka auringossa.
Joka kuvastaa hyvin hänen elämäänsä.
Laulujen sanoista voi löytyä kauniita säkeitä.
Ja myös lohdutusta itselle. - hakupalvelu, kirjat
Monesta hautaustoimistosta tai kukkakaupasta saa vihkoja, samoin kirjastosta.
Googleltakin löytää haulla. Tässä yksi sivusto: http://www.kataisenkukka.fi/varssyt.php
Mutta mikään ei todellakaan estä kirjoittamasta itse muutamia sanoja läheisestä, kuten hänet tunsit ja mitä hän merkitsi.
Osanottoni, olen myös menettänyt läheisen hiljattain ja luin juuri viime lauantain lehdestä yhden entisen poikaystäväni veljen kuolinilmoituksen. Ihan sattumalta osui silmään, mutta teki todella surulliseksi.
Vuosien jälkeenkin halualisin muistaa ihmisiä, jotka ovat olleet osa elämää, vaikka vain pienen hetken, mutta en tohdi hänelle soittaa koska se voisi olla hänestä ja hänen perheelleen ehkä outoa.
Tämä kommentiksi, että teillä voi olla tukena paljon ihmisiä, joita ette ehkä tiedä edes ajatella, ihmisiä elämän varrelta.
Elämä on lyhyt ja arvaamaton, yritetään elää se hyvin pvä kerrallaan.Hyvän ystävän hautajaiset on ens lauantaina.Löysin värssyyn loppu-osan tuolta kataisenkukan sivuilta,tosin muutettuna ja lyhennetynä.44 vee oli kaveri niinkuin minäkin.Tv.Vesku.
- värssy
on Kaj Chydeniuksen Niin korkea taivas.
Googleta sanat.
Osanottoni ja jaksamista Sinulle :) - monesti miettinyt
Iltarukousta jonka tyttäreni juuri oli oppinut ja jonka minä äidiltäni opin..Levolle laske luojani,armias ole suojani jos vuoteeltain en nousisi,taivaaseen ota tykösi.Tämä nyt ei suoranaisesti liittynyt aloittajan asiaan mutta tuli mieleen taas kerran.
- Turvamies
Hei veljesi menettänyt. Poikani kuoli kesäkuussa. Tässä yksi koskettavasta muistolauseesta:
Voimme vain surra hänen lähtöään tai iloita hänen elämästään.
Sydämiimme voi jäädä tyhjyys, koska emme näe häntä enää tai voimme antaa niiden täyttyä toivosta ja yhteisten päivien muistoista.
Voimme vain antaa kyynelten huuhtoa hänen muistonsa tai tehdä niin kuin hän haluaisi.
Hymyillä, rakastaa ja jatkaa elämää.- surussa
Kiitos kaikille!!!Löysinkin jo sopivan.
- jukka
Hei, myös täältä löytyy paljon muistolauseita
www.memoria.fi
- hautaustoimistosta sen vihk...
mulla kolahti hetin se muistovårssy veljestäni,se oli justiin kuin ois tehty pikkuveluani varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680