Eminem Rulez

Järkevä Tyyppi ***

Onx kenenkään mielestä Eminem hyvä?...Mielestäni Eminem on mahtava. Mulla on Eminemin kaikki albumit, ja en kadu sitä että ostin ne kaikki. Kuuntelen joka viikko tuhat kertaa ne kaikki albumit läpi..

20

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiggahDaddy

      Jos Eminemin levy olisi kestoltaan esim. 40 min mittainen, et vuorokauden aikana ehtisi kuuntelemaan sitä läpi kuin 36 kertaa ja viikon aikana ainoastaan 252 kertaa.

      Eminemin levyn olisi oltava kestoltaan n. 10 min mittainen, että voisit kuunnella sen 1000 kertaa viikossa.

      Olet siis VALEHTELEVA PASKA.

      • Wiviza

        Mitä jos se ei kuuntele kaikkii biisejä? Aina joitain biisejä välillä. Ei välttämättä kaikki biisit oo parhaita, mut hyvii ne on. eikä sun tarvii haukkuu toisii noin rumasti! Se on ilkeetä, ihminen hyvä!


      • Wiviza

        Mitä jos se ei kuuntele kaikkii biisejä? Aina joitain biisejä välillä. Ei välttämättä kaikki biisit oo parhaita, mut hyvii ne on. eikä sun tarvii haukkuu toisii noin rumasti! Se on ilkeetä, ihminen hyvä!


      • NiggahDaddy
        Wiviza kirjoitti:

        Mitä jos se ei kuuntele kaikkii biisejä? Aina joitain biisejä välillä. Ei välttämättä kaikki biisit oo parhaita, mut hyvii ne on. eikä sun tarvii haukkuu toisii noin rumasti! Se on ilkeetä, ihminen hyvä!

        Levyn kuunteleminen läpi 1000 kertaa ei tarkoita sitä että levylta kuunnellaan yhtä biisiä 1000 kertaa, vaan että kaikki kappaleet kuunnellaan ja mielellään jopa järjestyksessä. Eihän kirjaakaan ole luettu läpi, jos olet lukenut vain kolmannen ja viidennen luvun.

        Tietysti levyjä voi viikon aikana kuunnella 1000 kertaa vaikka korville vedetyn hiphop-pipon läpi, mutta sitä tuskin tarkoitettiin.

        Johtopäätös: "Järkevä Tyyppi ***" on valehteleva paska, sillä levyn kuunteleminen läpi 1000 kertaa viikossa ei ole mahdollista. Niin, vittu perkele...


    • ...

      EMINEM SUCKS!! se on ihan perseestä...ja ei ees osaa räpätä...

      • ikozilla

        Jos nyt lopettaisit ton paskan puhumisen.eminem todellakin osaa rapata.....


    • Subutex

      löytää itsellesi elämä!!

    • mango.

      Eminemhän on mahtava. Kertakaikkiaan. Siis sillä äijällä on loistavaa musaa. Mulla on kyllä vaan sen uusin albumi. Syy on yksinkertainen, ennen mä vihasin Eminemiä, mutta tää uus albumi kolahti. Ja lujaa.
      Ihailtavaa, miten mies kertoo elämästään niin avoimesti biiseissään. Ja on äijä saanu paljon kokea.

      Yksi mun idoleista. Ihan ykköstyyppi musabisneksessä. Mariskankin pesee mennen tullen, jota mä kanssa suuresti ihailen.
      Mutta ei siitä sen enempää. ;]

      • B.G

        eminem on paska mutta kuten tossa jo huomattiin kyllä häntä osa arvostaa...juuri tuollaiset mariskan fanit...HYI VITTU,mite voi kuunnella nii paskaa musaa.kai te kuuntelette kunnon räppii kans?????vai??


        äh vittu iha sama


      • mango.
        B.G kirjoitti:

        eminem on paska mutta kuten tossa jo huomattiin kyllä häntä osa arvostaa...juuri tuollaiset mariskan fanit...HYI VITTU,mite voi kuunnella nii paskaa musaa.kai te kuuntelette kunnon räppii kans?????vai??


        äh vittu iha sama

        Eiköhän ole ihan mun oma asiani, mitä mä kuuntelen. Jos mä tykkään Mariskan ja Eminemin musasta, niin se on sitten voivoi.
        En mäkään rupea sun musamakuasi arvostelemaan.
        Kaikki ei voi tykätä siitä, mistä sä tykkäät.
        Lapsellista tollanen arvostelu. Olis ees järkevää kritiikkiä, mutta ei.
        Kun jotain 'hyi vittu'..


      • ToBe
        B.G kirjoitti:

        eminem on paska mutta kuten tossa jo huomattiin kyllä häntä osa arvostaa...juuri tuollaiset mariskan fanit...HYI VITTU,mite voi kuunnella nii paskaa musaa.kai te kuuntelette kunnon räppii kans?????vai??


        äh vittu iha sama

        Vai että ei saa kuunnella Eminemiä vaan pitää kuunnellla kun rappia? Ja mitäköhän se kunnon räppi on jos maailman parasta rapparria ei lasketa siihen? Kylläkin eminemille on käynyt niin kuin monelle muulle hip hop artistille, että 12vuotiaat likat pongaa sen kuvan Suosikista ja ihastuu siihen ja alkaa kuunnella sitä. Selittävät sitten kaikille kuinka kuuntelevat Rappia ja tietävät kaiken Hip Hop skenestä... Suomesssakin näitä on paljon esim. Skandaali. 12 vuotiaat kuolaa Skandaalin perään ja laulaa "Sen jälkeen mä lennän taas pesästä pesään" tai "Pusken bileisiin messis kolme bisse gheissii".

        Saman lailla avain,esim. sekin miksei avain ole tehny lisää musiikkia johtuu yksinkertaisesti siitä että, häntä alkoi vittuttaan hänen saama suuri julkisuus. Se julkisuus mikä johtui siitä että nämä pikkutytyt keksivät, että avain on hyvä, silloin avaimen sanomalla ei enään ollut väliä.

        Ja tätä asiaa ei todellakaan edistä se että joku Pikku-G selittää suosikissa, että "Ei rapparin tarvi olla hyvän näköinen". Pitäisikö muka olla? Onhan ulkonäkö plussaa mutta ei aina. Taas esimerkki =) tällä kertaa Sere: Eli suurin osa Seren faneista eivät ole hyväksyneet häntä sen vuoksi minkä näköinen on vaan se kuinka rappaa ja kuinka hyvä riimit on. Myös Serelle on varmaankin näitä "12 vuotiaita faneja" mutta veikkaan että he kuuntelevat häntä hänen sanomansa vuoksi...

        Joo tais tulla vähän pitkä vuodatus mutta tulipahan tehtyä...
        Peace...


      • be-willye
        ToBe kirjoitti:

        Vai että ei saa kuunnella Eminemiä vaan pitää kuunnellla kun rappia? Ja mitäköhän se kunnon räppi on jos maailman parasta rapparria ei lasketa siihen? Kylläkin eminemille on käynyt niin kuin monelle muulle hip hop artistille, että 12vuotiaat likat pongaa sen kuvan Suosikista ja ihastuu siihen ja alkaa kuunnella sitä. Selittävät sitten kaikille kuinka kuuntelevat Rappia ja tietävät kaiken Hip Hop skenestä... Suomesssakin näitä on paljon esim. Skandaali. 12 vuotiaat kuolaa Skandaalin perään ja laulaa "Sen jälkeen mä lennän taas pesästä pesään" tai "Pusken bileisiin messis kolme bisse gheissii".

        Saman lailla avain,esim. sekin miksei avain ole tehny lisää musiikkia johtuu yksinkertaisesti siitä että, häntä alkoi vittuttaan hänen saama suuri julkisuus. Se julkisuus mikä johtui siitä että nämä pikkutytyt keksivät, että avain on hyvä, silloin avaimen sanomalla ei enään ollut väliä.

        Ja tätä asiaa ei todellakaan edistä se että joku Pikku-G selittää suosikissa, että "Ei rapparin tarvi olla hyvän näköinen". Pitäisikö muka olla? Onhan ulkonäkö plussaa mutta ei aina. Taas esimerkki =) tällä kertaa Sere: Eli suurin osa Seren faneista eivät ole hyväksyneet häntä sen vuoksi minkä näköinen on vaan se kuinka rappaa ja kuinka hyvä riimit on. Myös Serelle on varmaankin näitä "12 vuotiaita faneja" mutta veikkaan että he kuuntelevat häntä hänen sanomansa vuoksi...

        Joo tais tulla vähän pitkä vuodatus mutta tulipahan tehtyä...
        Peace...

        luinko mä just oikein vai sanoitko sinä että eminem on maailman paras räppäri??*nauraa* miten sitä voi ees laskea rappäriksi ku siltä puuttuu flow!! sen takia se on vaa saanu niitä palkintoja ku valkoset popparit on ostanu sen levyjä nii paljo..millon valkoset on mitää tienny rapistä...


      • ToBe
        be-willye kirjoitti:

        luinko mä just oikein vai sanoitko sinä että eminem on maailman paras räppäri??*nauraa* miten sitä voi ees laskea rappäriksi ku siltä puuttuu flow!! sen takia se on vaa saanu niitä palkintoja ku valkoset popparit on ostanu sen levyjä nii paljo..millon valkoset on mitää tienny rapistä...

        Kyllä Eminem on maailman paras räppäri. Ei tosin minun mielestäni mutta kyllä se omassa listassanikin aika korkeella on. Ja eminemiä arvostetaan koko maailma laajuisesti kaikkein eniten...


      • be-willye
        ToBe kirjoitti:

        Kyllä Eminem on maailman paras räppäri. Ei tosin minun mielestäni mutta kyllä se omassa listassanikin aika korkeella on. Ja eminemiä arvostetaan koko maailma laajuisesti kaikkein eniten...

        Niin siitä eminemin arvostuksesta vielä että ketkä sen arvostaa korkeimmalle??
        aivan! jos olet tarkaan seurannut niin pääasiassa valkoinen media! ja valkoisten räp-tuntemus on ...no sitä en kehtaa tässä edes sanoa...toki myös jotkut mustat ovat häntä arvostaneet mutta nämä ovatkin näitä räppäreitä joita kuulemme pääasiassa joltain hitti radio asemilta...että se siitä arvostuksesta..


      • Jigo
        be-willye kirjoitti:

        Niin siitä eminemin arvostuksesta vielä että ketkä sen arvostaa korkeimmalle??
        aivan! jos olet tarkaan seurannut niin pääasiassa valkoinen media! ja valkoisten räp-tuntemus on ...no sitä en kehtaa tässä edes sanoa...toki myös jotkut mustat ovat häntä arvostaneet mutta nämä ovatkin näitä räppäreitä joita kuulemme pääasiassa joltain hitti radio asemilta...että se siitä arvostuksesta..

        Satuin vaan huomaamaan tälläsen topicin! Niin miten olis esim DE Dre.?


      • be-willye
        Jigo kirjoitti:

        Satuin vaan huomaamaan tälläsen topicin! Niin miten olis esim DE Dre.?

        siis tarkoitit varmaankin dr.dre...no kuitenkin... tottakai hän sanoo arvostavansa koska hän on nii rahan perään..eli siis hänhän"löysi" eminemin ja saa edelleen osan hänen tekemästään tuotosta että miksipä hän haukkuisi...nyt muuten puhutaan ihmisestä joka arvosteli tupaccia luultavasti vain sen takia että ei pärjännyt tälle..


      • Em In Em
        ToBe kirjoitti:

        Vai että ei saa kuunnella Eminemiä vaan pitää kuunnellla kun rappia? Ja mitäköhän se kunnon räppi on jos maailman parasta rapparria ei lasketa siihen? Kylläkin eminemille on käynyt niin kuin monelle muulle hip hop artistille, että 12vuotiaat likat pongaa sen kuvan Suosikista ja ihastuu siihen ja alkaa kuunnella sitä. Selittävät sitten kaikille kuinka kuuntelevat Rappia ja tietävät kaiken Hip Hop skenestä... Suomesssakin näitä on paljon esim. Skandaali. 12 vuotiaat kuolaa Skandaalin perään ja laulaa "Sen jälkeen mä lennän taas pesästä pesään" tai "Pusken bileisiin messis kolme bisse gheissii".

        Saman lailla avain,esim. sekin miksei avain ole tehny lisää musiikkia johtuu yksinkertaisesti siitä että, häntä alkoi vittuttaan hänen saama suuri julkisuus. Se julkisuus mikä johtui siitä että nämä pikkutytyt keksivät, että avain on hyvä, silloin avaimen sanomalla ei enään ollut väliä.

        Ja tätä asiaa ei todellakaan edistä se että joku Pikku-G selittää suosikissa, että "Ei rapparin tarvi olla hyvän näköinen". Pitäisikö muka olla? Onhan ulkonäkö plussaa mutta ei aina. Taas esimerkki =) tällä kertaa Sere: Eli suurin osa Seren faneista eivät ole hyväksyneet häntä sen vuoksi minkä näköinen on vaan se kuinka rappaa ja kuinka hyvä riimit on. Myös Serelle on varmaankin näitä "12 vuotiaita faneja" mutta veikkaan että he kuuntelevat häntä hänen sanomansa vuoksi...

        Joo tais tulla vähän pitkä vuodatus mutta tulipahan tehtyä...
        Peace...

        jöö, mä oon ihan samaa mieltä. Mä kuuntelen Eminemii sen hyvän räpin takii ja sen takii et se osaa avoimesti kertoo tosi elämästä biisien kautta eikä kertomalla peeaskaa


    • Em In Em

      EMINEM ON AIVAN MAHTAVA ! Hänellä on paljon lahoja mm. Näytteleminen ja räppääminen. Ja vielä osaa laulaa todella korkeelta. Eminem on todella söpö ja vahva ihminen. Muuten vähän hullu kun näyttelee p*rsettään keikoillaan. No mikäs siinä, ainaki faneille kelpaa :)

    • Causeiam

      Eminem on räpin kuningas. Hauska, todellinen ja nerokas. Case closed.

    • Anonyymi

      Eminem laulaa pelkkää paskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe