kaikkien aikojen paras naisten tuoksu mielestänne?
Itse vastaan tähän että ehdottomasti Jaguar!
Gallup!
5
990
Vastaukset
- minulta...
Mielestäni Calvin Klein One on yksi parhaista.
Muita kestosuosikkeja ovat ainakin Polo Sport Woman ja Puma Jamaica. - Nainen 27
Omat suosikkini ovat Emporio Armani She, L'eau d'Issey Miyake sekä Diorin Diorissimo.
- Tuoksujen maailmassa..
Itse olen suuri tuoksujen ystävä ja minulla on ollut lukemattomia tuoksuja laidasta laitaan. Kokeilen rohkeasti ja en halua jämähtää yhteen tuoksuun. Lempituoksuni on:
1. GUERLAIN INSOLENCE.
2. ESCADA MANGNETISM.
3. DIOR MISS CHERIE..
4. VALENTINO VALENTINO
5. VALENTINO ABSOLU.
MUTTA PARAS PITKÄÄN AIKAAN INSOLENCE.. IHANA NAISELLINEN TUOKSU.. - mies08
Tuoksujen maailmassa.. kirjoitti:
Itse olen suuri tuoksujen ystävä ja minulla on ollut lukemattomia tuoksuja laidasta laitaan. Kokeilen rohkeasti ja en halua jämähtää yhteen tuoksuun. Lempituoksuni on:
1. GUERLAIN INSOLENCE.
2. ESCADA MANGNETISM.
3. DIOR MISS CHERIE..
4. VALENTINO VALENTINO
5. VALENTINO ABSOLU.
MUTTA PARAS PITKÄÄN AIKAAN INSOLENCE.. IHANA NAISELLINEN TUOKSU..Laura Biagotti Due on todella hyvä!
- Envy me
mies08 kirjoitti:
Laura Biagotti Due on todella hyvä!
paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741