Seksi ilman kondomia

M22

Valistakaa, erityisesti miehet. Seksi ilman kortsua. Onko se niin ihmeellistä? Tuntuuko selvästi paremmalta?

Itse olen vakituisessa suhteessa ja taudeista ei ole pelkoa (molemmat kokemattomia alussa). Käytämme kortsua koska tyttöystäväni ei halua pillereitä tai muuta hormooni-tuotteita, ja tottapuhuen en itsekkään halua hänelle pillereitä tyrkyttää. Sivuoireet voi kuulemma olla ikäviä.

Joskus silti mietityttää että miltä tuntuisi paljaaltaan, ja ettei tarvisi aina räpeltää sen kumin kanssa. Olen kuullut että on jotain vaahtoja, yms, mutta onkohan nekään sitten yhtä varmoja kuin kondomi? Ja sitten on ihan lääkärien kehittämiä systeemejä joissa nainen laskee "varmat päivänsä", ja näiden ainakin pitäisi olla luotettavia.

Kaikki info ja mielipiteet otetaan kiitollisena vastaan.

39

17789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      Se on makuasia. Meillä oli alussa kortsu käytössä,suhde jatkui ja e-pillerit hommattiin.
      Olen syönnyt niitä kohta neljä vuotta ja minulla ei mitään sivuvaikutuksia ole ollut,yhteinen päätös oli hommata pillerit.Mieheni sanoo sen tuntuvan paremmalle ilman kortsua.Toisilla voi sivuvaikutuksia olla,mut ei mulla.
      Muista! Varmoja päiviä ei ole!
      No toivottavasti tosta oli jotain hyötyä.

      • Rukkaset

        Kyllä ilman kortsua tuntuu paljon paremmalle, ero huomattava!

        Käytännön jokapäivänen testi: Kokeile miltä tuntuu kätellä rukkanen kädessä ja miltä tuntuu kätellä paljaalla kädellä?

        Suosittelen jonkin muun ehkäisyn kokeilemista?

        mies 40


      • Anonyymi
        Rukkaset kirjoitti:

        Kyllä ilman kortsua tuntuu paljon paremmalle, ero huomattava!

        Käytännön jokapäivänen testi: Kokeile miltä tuntuu kätellä rukkanen kädessä ja miltä tuntuu kätellä paljaalla kädellä?

        Suosittelen jonkin muun ehkäisyn kokeilemista?

        mies 40

        Höpöhöpsistä tuo on naurettava wanha legenda joutaa jo romiskoppaan heh


    • Juha29

      kuin yöllä ja päivällä!

    • Jennica

      Kannattaa kokeilla..tuntuu huomattavasti erilaiselta. Jätkäkaveriltani meni ikuisuus ennenkuin sai mut suostuteltua siihen mutta kannatti! Nykyään se on niin iihanaaaa. =)

    • mies 30

      että sillä ei ole mitään eroa tunto herkkyyden kannalta onko kortsu siis se nyt on vain kovin typerää väittää et ilman ois muka kivempaa.ihan kukku puhetta!

      • Anonyymi

        OLen kanssasi täysin samaa mieltä


      • Anonyymi

        Ainoa ero on psykologinen, ja sen voi päässään selvittää itse, ja silloin on kyse fetissistä tms., jossa riskinsä - kaikki pöpöt eivät ole sellaisia, joita kannattaa riskeerata. Kannattaa minimoida riski ja mieluiten puhtaat paperit nähtävä ennen kuin on ilman kondomia.


    • hyvät ihmiset..

      ..käyttäkö kondomia, johan Paavikin sanoi sen aiheuttavan HIV:ia. Heittäkää kumilurtsut jorpakkoon ja kapsahtakaa katajaan huhhei!

      • Anonyymi

        Paavi onkin jo tosi vanha ukkeli kondomit ovat nykyaikaa


    • Nannaaaa...

      Ihan näin naisnäkökulmasta voin sanoa et paljas tuntuu parhaalta. Mul ainaki tuntu kortsun kans niinku kuminuken kans panis... Lihaa se pitää olla...paljasta...mmmm....
      Et musta tuntu miljoona kertaa paremmalta (pillerit) ilman kortsua, ja voin kyl sanoo et kumppaniki tykkäs.....

      Paitsi, pillerit voi aiheuttaa kaikenlaisia sivuvaikutuksia kuten päänsärkyä, kuukautiskipuja, epäsäännöllisiä kuukautisia ja HALUTTOMUUTTA...Eli jos näin, mitä hyötyä pillereistä jos ei huvita...Mutta kaikki selviää kokeilemalla, eihän toki kaikille niitä sivuvaikutuksia tuu, ainakaan niin pahoina.

      Mainases sille tytölles että kokeilee niitä pillereitä vaiks pari kuukautta. Normaalisti niitä saa kolmen kuukauden paketin ilmaseks ehkäisyneuvolasta ja sit ku ne on popsittu, on gynekologinen tarkastus, papa sun muut. Kaikkee kannattaa koittaa...

      • Anonyymi

        Olen naisena täysin samaa mieltä!


    • on eroa

      on eroa vaikka en mies olekaan...siis puolin ja toisin on eroa... vaahto ei taida olla ihan 100 pros varmaa kuitenkaan.

    • susi

      kannattaisiko kuitenkin kokeilla? Itselle niistä on ollut lähinnä hyötyä: kuukautiset ovat vihdoin säännölliset, lähes kivuttomat ja niukemmat.

      Ainoana haittavaikutuksena on ollut, että aluksi tuli näppyjä sinne tänne (hävisivät muutamassa viikossa) ja olen itkeskellyt vähän herkemmin, ei kovinkaan vaarallista.

      Itsestä tuntuu kivemmalta, kun ei tarvitse jännittää kumin hajoamista, tai sähläillä sen kanssa muutenkaan. Eikä jää touhut siitä kiinni, että kumit on loppu..

      Itsestä tuntuu aika samalta, kumi tietysti oli valmiiksi liukastettu, mutta ei ole suurta eroa ainakaan tämän naisen kannalta. Mies kyllä huomasi eron..

      • Anonyymi

        Monelle laitetaan käsivarteen kapseli , joten sekin toimii


    • 16 tyttö

      Itse käytin vain ensimmäisellä kerralla kortsua jolloin olin 14 ja poikaystävälläni epäiltiin olevan satiasia edellisestä suhteesta. Nyt olen 16 enkä ole käyttänyt ensimmäisen kerran jälkeen kertaakaan ja olen ylpeä siitä!(:

      SEKSI TUNTUU PAREMMALTA PALJAANA!(;

    • Jsksdkd

      16-v tytön kannattaa muistaa tautiriskit: hiv, herpes,kuppa, klamydia, hepatiitti ja kondylooma ovat esimerkiksi tauteja, jotka tarttuvat ilman kumia ja voivat olla oireettomia vaikka poikaystäväsi sairastaa tautia. Voi olla taudin kantaja vaikka ei vielä oireita eli näppyjä, haavaumia ja kipuja jotka tulee myöhemmin

    • aks1

      Käytän harvoin kortsua. Jotenkin tuntuu paremmalta panna ilman, tuntuma on hyvä ja voin säädellä paremmin työntöjen pituutta ja nainenkin yleensä tuntee kalun paremmin. Lisäksi kortsu ei tahdo pysyä päällä ja luistaa puolitankoon helposti. Joskus on ollut pakko käyttää, kun ei ole muuten saanut panoa.

      • Anonyymi

        Kondomeja saa eri kokoisia.


    • panomies00

      Mä nussin aina paljaana

    • SisäänMieluiten

      Mä ainakin tykkään, tuntuu paremmalta fyysisesti ja kyllä se jotenkin henkisestikin on kivempi juttu, kun tietää siementen jäävän naiseen.
      Vaikka en todellakaan halua isäksi, mut muuten tosiaan.
      Toki vakikumppani täytyy olla ihan tuon tautivaarankin vuoksi.

    • Anonyymi

      Seksi ilman kondomia tuntuu todella paljon paremmalta. Nainen -31

      • Anonyymi

        Karkkikin on hyvää ilman paperia


    • Anonyymi

      Olet täysin oiikeassa ei seksi ilman kondomia tunnu sen paremmalta,se vain on jinkinmoinen romukoppaan joutava legenda

    • Aivan hyvin voi kokeilla naida paljaalla. Siittiöt purkautuvat vasta siemensyöksyssä, eli käytännössä riittää kun laitat kumin vasta loppuun ja lisäksi kokeilu etäälle ovulaatiosta varmuuden vuoksi.

      • Ja onnittelut aloittajalle neitseellisen partnerin johdosta. Se on mahtavaa kun ei tarvitse tauteja pelätä.
        Minunkin terveys on tallella, koska kelpuutan vain neitseelliset naiset.
        Vakkarin paikka on auki..Sinä neitsyt joka luet tämän, niin tule juttelemaan treffipuolelle. Päästään rakastelemaan ja naimaan paljaalla....


      • Anonyymi

        Tarkista poju lääkityksesi


      • Anonyymi

        Siittiöitä virtaa jo alussa vähän


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ja onnittelut aloittajalle neitseellisen partnerin johdosta. Se on mahtavaa kun ei tarvitse tauteja pelätä.
        Minunkin terveys on tallella, koska kelpuutan vain neitseelliset naiset.
        Vakkarin paikka on auki..Sinä neitsyt joka luet tämän, niin tule juttelemaan treffipuolelle. Päästään rakastelemaan ja naimaan paljaalla....

        Niitä neitsytä on enää hyvin vähän ehkä alle 14 vuotiaat mutta hehän ovatkin lapsia. Joten kuka tahansa voi sanoa olevansa neitsyt vaikka ei olekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siittiöitä virtaa jo alussa vähän

        Se on vain menotippaa, joka tulee eturauhasesta.


    • Anonyymi

      Ei oo ihmeelliistä

    • Anonyymi

      No ei ole sen ihmeellisempää
      kumit on ihan jees

    • Anonyymi

      Kyllä mä tykkään kun enemmän kun mua panee paljaana, tuntee kalun paremmin.

      • Anonyymi

        Älä small girl yritä mä tiedän et sä likes kondomilla olemisesta kaikki pitää siitä


    • Anonyymi

      Nykyajan minipillerit ovat vaarattomia sinänsä ja kaikki eivät suinkaan saa mitään sivuvaikutuksia
      Kierukkakin on hyvä ehkäisy menetelmä, joten kun käy lääkärin puheilla niin saa itselleen sopivan ehkäisy tavan.
      Ennevanhaan oli pillerit selllaisa joista jokainen sai jotain vaivoja, mutta tänään ne tehdään toisella tavalla , joten hyvin harva saa niistä mitään sivu vaikutuksia.
      Kondomit tulee kalliiksi,ajan kanssa
      Niitä käytetään myös naisten tauteja parantamaan .

      • Anonyymi

        Ne tulee kalliiksi vain niille joilla ei ole rahaa meillä käytetään kondomia ja se on varmin aina


    • Anonyymi

      Varmat päivät ei ole mikään turvallinen ratkaisu. Meitä on pari naista täällä joilla se ei toiminut vaikka oli tarkkana .joten en luottaisi niihin ollenkaan

    • Anonyymi

      Sellasia ei olekkaan kun varmat päivät ite veikkaisin jot nainen on otollisimmillaan kuukautisten aikaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe