Nyrkkeilijän treeni

-Tyson89-

Eli olen aloittamassa ens syksynä nyrkkeilyn. Paino pitäisi nykyisesta 70kg saada 85-90kg. Mimmoinen treeni ohjelma ois salilla hyvä?

101

10062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mies

      Miks vitussa nyrkkeilijän pitäs nostaa painoa? Tiedätkö millaisia mörssäreitä ja kivinyrkkejä tuossa painoluokassa on? Ehkä pitäs kuitenkin saada se paino sinne alle 65 kiloon ensin. Eihän siitä ylimääräisestä lihasmassasta/painosta ole tuossa lajissa kuin haittaa muutenkaan.

      • fdsafdsaf

        Tää on taas näitä neropatteja jotka kuvittelee että paljolla massalla pärjää hyvin.

        Onhan tuolla ammattilaistasollaki moni yrittäny nostaa ittensä ylempään painoluokkaan bodaamalla ja kasvattamalla massaa, mutta turpaanhan siellä tulee.


      • vähän,,,,
        fdsafdsaf kirjoitti:

        Tää on taas näitä neropatteja jotka kuvittelee että paljolla massalla pärjää hyvin.

        Onhan tuolla ammattilaistasollaki moni yrittäny nostaa ittensä ylempään painoluokkaan bodaamalla ja kasvattamalla massaa, mutta turpaanhan siellä tulee.

        Niin joo... turpaan tulee kun noudattavat nyrkkeilyn sääntöjä.. voi vittu. Kumpihohan siinä katutappelussa turpiinsa ottais sit kun ei nyrkkeily sääntöjä oliskaan?

        veikkaan että se kevyempi osapuoli!!!

        massalla pärjäät aina, mutta kun sut pakotetaan jabittamaan jossain vitun kehässä yleisten sääntöjen puolesta niin siinä sit väsytät ittes kun et saa tehdä mitä sua huvittaa.


      • fdasfd
        vähän,,,, kirjoitti:

        Niin joo... turpaan tulee kun noudattavat nyrkkeilyn sääntöjä.. voi vittu. Kumpihohan siinä katutappelussa turpiinsa ottais sit kun ei nyrkkeily sääntöjä oliskaan?

        veikkaan että se kevyempi osapuoli!!!

        massalla pärjäät aina, mutta kun sut pakotetaan jabittamaan jossain vitun kehässä yleisten sääntöjen puolesta niin siinä sit väsytät ittes kun et saa tehdä mitä sua huvittaa.

        Meinaat siis että lihavana poikana pistelisit turpaan 70kg painoisille ammattilaisnyrkkeilijöille?

        Monesti on kadullaki nähny miten 70kg jannu pieksää 100kg jannun, että ei se massa sua auta vaan siinä tarvitaan vähän muutakin.


      • fdsafds
        fdasfd kirjoitti:

        Meinaat siis että lihavana poikana pistelisit turpaan 70kg painoisille ammattilaisnyrkkeilijöille?

        Monesti on kadullaki nähny miten 70kg jannu pieksää 100kg jannun, että ei se massa sua auta vaan siinä tarvitaan vähän muutakin.

        Se ei tappelussa auta mitään jos olet bulkannut 3 vuotta ja kasvattanut massaa 20 kiloa, jos vastassa on 20kg keveämpi lähes samat voimatasot omaava kaveri. Olet vaan hitaampi, avuttomampi ja hengästyt ja väsähdät nopeammin.


      • se voittaa
        fdsafds kirjoitti:

        Se ei tappelussa auta mitään jos olet bulkannut 3 vuotta ja kasvattanut massaa 20 kiloa, jos vastassa on 20kg keveämpi lähes samat voimatasot omaava kaveri. Olet vaan hitaampi, avuttomampi ja hengästyt ja väsähdät nopeammin.

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.


      • kaatuu kun ne hoitelee
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        jos mulle tulis vittuilemaan kadulla joku itseäni 40kiloa kevyempi vittuilija-ego, niin jumalauta ottaisin kurkusta kiinni ja heiluttelisin, tinttaisin näköön niin paljon ku voimista lähtee. Luulis pelästyvän. Meitä on moneksi.... mulla on vatsaa mutta on voimaakin ja lihasta. Ilman vatsaa en olisi edes tyytyväinen kehooni, kaikenlainen rimpulamaisuus vituttaa, nyt ja aina, tälläkin hetkellä sivuprofiilista, johtuu näemmä olkapäistä! :D

        saatana kun ei o varaa mättää nappeja ja amppeja kunnon määriä perkele, jos olis, söisin koko vitun apteekin :D:D:D


      • 70kg jannu
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        Oot aivan oikeassa sen suhteen, että kyllä se oikeantyyppinen massa tuo apua katutappelussa. MUTTA, se että jos joku painaa 110kg ja toinen painaa 70kg, ei todellakaan tarkota sitä että toi 70kg jannu olis varma häviäjä. Tota näkemystä tukee oma kokemus, nimim. erästä yli 100-kiloista useampaanki otteeseen pyöritellyt.

        Vai voitko väittää muuta, etkai, järkimiehenä?


      • 64-v
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        Treenattu nyrkkeilijä >< bodari tulos riippuu niin pirun monesta asiasta.

        Olosuhteet. Hyvässä valaistuksessa, kunnollisella alustalla nyrkkeilijä muksii öhkärin mustelmille ja lopulta väsyttää sen.

        Hämärässä, ahtaammassa paikassa jos öhkäri suojaa päänsä ja keskikropassa on riittävästi lihasta (ja läskiä) niin nyrkkeilijä on kusessa.
        Muutamasta mällistä piittaamatta kun öhkäri saa toisesta kiinni niin peli on selvä!

        Riippuu myös öhkärin nopeudesta ja liikkuvuudesta.
        Eivät kaikki ole hitaita ja, yllätys, yllätys, punttaajalla voi olla myös nyrkkeilytausta.

        Eräällä tuttavallani on nyrkkeilyssä kaksi SM-hopeaa ja saliharkkojen päätteeksi käy hakkaamassa säkkiä säilyttääkseen räjähtävyyden.
        176cm / 95 - 100kg.
        On harrastanut myös muita kamppailulajeja.
        Kokeilkaa pojat!

        Tärkeä tekijä on luonne. Agressiivisuus ja piittaamattomuus muksuista antaa hyvän mahdollisuuden suotuisaan tulokseen.

        Jos massaa ei ole hankittu nopeuden ja räjähtävyyden kustannuksella niin kyllä se etu on.


      • esimerkiksi...
        fdsafdsaf kirjoitti:

        Tää on taas näitä neropatteja jotka kuvittelee että paljolla massalla pärjää hyvin.

        Onhan tuolla ammattilaistasollaki moni yrittäny nostaa ittensä ylempään painoluokkaan bodaamalla ja kasvattamalla massaa, mutta turpaanhan siellä tulee.

        ... Evander Holyfield otti turpaansa bodattuaan itsensä raskassarjalaiseksi???

        No myönnettäköön, että suurimmalle osalle käy näin.


      • sinäkin....
        64-v kirjoitti:

        Treenattu nyrkkeilijä >< bodari tulos riippuu niin pirun monesta asiasta.

        Olosuhteet. Hyvässä valaistuksessa, kunnollisella alustalla nyrkkeilijä muksii öhkärin mustelmille ja lopulta väsyttää sen.

        Hämärässä, ahtaammassa paikassa jos öhkäri suojaa päänsä ja keskikropassa on riittävästi lihasta (ja läskiä) niin nyrkkeilijä on kusessa.
        Muutamasta mällistä piittaamatta kun öhkäri saa toisesta kiinni niin peli on selvä!

        Riippuu myös öhkärin nopeudesta ja liikkuvuudesta.
        Eivät kaikki ole hitaita ja, yllätys, yllätys, punttaajalla voi olla myös nyrkkeilytausta.

        Eräällä tuttavallani on nyrkkeilyssä kaksi SM-hopeaa ja saliharkkojen päätteeksi käy hakkaamassa säkkiä säilyttääkseen räjähtävyyden.
        176cm / 95 - 100kg.
        On harrastanut myös muita kamppailulajeja.
        Kokeilkaa pojat!

        Tärkeä tekijä on luonne. Agressiivisuus ja piittaamattomuus muksuista antaa hyvän mahdollisuuden suotuisaan tulokseen.

        Jos massaa ei ole hankittu nopeuden ja räjähtävyyden kustannuksella niin kyllä se etu on.

        ... jaksat vielä 64- vuotiaana jossitella tuollaista paskaa kaikkien provoilijoiden kanssa?

        Alkuperäinen kysymyskin koski nyrkkeilyä, eikä katutappelua.


      • toikion
        70kg jannu kirjoitti:

        Oot aivan oikeassa sen suhteen, että kyllä se oikeantyyppinen massa tuo apua katutappelussa. MUTTA, se että jos joku painaa 110kg ja toinen painaa 70kg, ei todellakaan tarkota sitä että toi 70kg jannu olis varma häviäjä. Tota näkemystä tukee oma kokemus, nimim. erästä yli 100-kiloista useampaanki otteeseen pyöritellyt.

        Vai voitko väittää muuta, etkai, järkimiehenä?

        ei voi kyllä väittää muuta. Riippuu mitä se massa pitää sisällää. Jos painais 140kg, mutta on pelkkää läkskii ja toinen jos painaa 80 kg ja lihasta, niin kyllä se 140 kilonen toiseksi jää. On meinaa kokemusta :)


      • 64-v
        sinäkin.... kirjoitti:

        ... jaksat vielä 64- vuotiaana jossitella tuollaista paskaa kaikkien provoilijoiden kanssa?

        Alkuperäinen kysymyskin koski nyrkkeilyä, eikä katutappelua.

        Painoluokan noustessa vastassa on vahvemmat ja ULOTTUVAMMAT kaverit.
        Ei ratkaise kaikkea mutta on tärkeä pointti.


      • dffdsa
        esimerkiksi... kirjoitti:

        ... Evander Holyfield otti turpaansa bodattuaan itsensä raskassarjalaiseksi???

        No myönnettäköön, että suurimmalle osalle käy näin.

        mutta kuten sanoit niin suurimmassa osassa tapauksista juurikin noin.

        Toisaalta noissa ahtaissa ja vaikeissa oloissa juuri nopeudesta ja räjähtävyydestä voi olla kanssa hyötyä.

        Tietenkin sitten on eri asia jos 200kg läski hyppää katolta niskaan niin siinä ei auta paljonko on voimaa ja räjähtävyyttä keveällä kaverilla, silloin ratkaisee F = mg.


      • Normaali Mies

        on se vähän pelkurimaista jos pudottaa painoa rääpele sarjaan ja ei kuulosta kovin miehekkäältä sun jutut


      • fdfdsa
        Normaali Mies kirjoitti:

        on se vähän pelkurimaista jos pudottaa painoa rääpele sarjaan ja ei kuulosta kovin miehekkäältä sun jutut

        mut se on aika miehekästä kun 70kg kovakuntoinen jannu pistää 100kg jannua lättyyn kadulla ;) on siin 100kg jannulla selittelemistä


      • Voimaa on

        Kyllä nyrkkeilijänkin on hyvä painoharjoitella. Nopeutta ja voimaa on nyrkkeilijänkin hyvä hankkia.


      • Tankero punkero olet
        kaatuu kun ne hoitelee kirjoitti:

        jos mulle tulis vittuilemaan kadulla joku itseäni 40kiloa kevyempi vittuilija-ego, niin jumalauta ottaisin kurkusta kiinni ja heiluttelisin, tinttaisin näköön niin paljon ku voimista lähtee. Luulis pelästyvän. Meitä on moneksi.... mulla on vatsaa mutta on voimaakin ja lihasta. Ilman vatsaa en olisi edes tyytyväinen kehooni, kaikenlainen rimpulamaisuus vituttaa, nyt ja aina, tälläkin hetkellä sivuprofiilista, johtuu näemmä olkapäistä! :D

        saatana kun ei o varaa mättää nappeja ja amppeja kunnon määriä perkele, jos olis, söisin koko vitun apteekin :D:D:D

        Jäykkä bodari ei lyö riittävän kovaa jotta saisi aikaan muuta kuin hämmästystä.


      • hehe.,.,.
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        http://www.youtube.com/watch?v=ISsgtezJPBI&feature=related

        alkaa siinäki läski tummumaa... ja taitoo painoeroo olla enemmän ku 20kg??


      • nyrkkeillyt monta vuotta
        vähän,,,, kirjoitti:

        Niin joo... turpaan tulee kun noudattavat nyrkkeilyn sääntöjä.. voi vittu. Kumpihohan siinä katutappelussa turpiinsa ottais sit kun ei nyrkkeily sääntöjä oliskaan?

        veikkaan että se kevyempi osapuoli!!!

        massalla pärjäät aina, mutta kun sut pakotetaan jabittamaan jossain vitun kehässä yleisten sääntöjen puolesta niin siinä sit väsytät ittes kun et saa tehdä mitä sua huvittaa.

        Se on kuulkaa niin, että lihaksilla hidastuu!! Tottakai sä tarviit habaa jotta saat samankokoiseen kaveriin tuntumaan että sitä lödään, MUTTA haba ei ole kaikki kaikessa! Nopeus ja ketteryys voitta aina. AINA IHAN AINA!! Tästä on ihan turha etes kiistellä. Muskeli masat ei vaan pääse pitkälle, mutta sopusuhtainen vähän jäntevämpi ja keskimääräistä vähän vahvempi kaveri on aina nopeampi kun lihaskimppu. Kysy ihan keneltä vaan valmentajalta Suomessa. NYrkkeily on jalo laji jossa lihas ei määrää juuri paskaakaan.
        Ja sille joka luulee, että kujallakin voittaa aina se muskeli masa mä voin sanoo että haistaa ketokukkasta ihan suosiolla... Se pienempi on aina nopeempi ja jos se osaa käyttää sitä hyödyksi ja lödä oikein niin se isompi ei kestä kauaa ja väsähtää.Rungosta se tippuu suurinkin mies. Joo se leiuka ei ole aina se avain tyrmäykseen! Ite tiputin vasta alkajana em-tason ottelija rungosta... Se ei vaan saanu happea kun maksan kärkeen lisahti.
        Ja nää faktat koskee melkein mitä vaan kamppailulajia!! Jäntevyys on valttia ei painoa kandee nostaa tieten tahtoen:). Sen takiahhan nyrkkeilijätkin vettää tiukkoja painon vetoja enne matsia ja nipistää viimestkin 100g pois kehosta nii että jäljellä on enää kuiva kaveri ja sitten mennää pojat syömään! Sellasta on nyrkkeily se on painon PUDOTUSTA ei NOSTOA (: (:


      • nyrkkeilijä
        Normaali Mies kirjoitti:

        on se vähän pelkurimaista jos pudottaa painoa rääpele sarjaan ja ei kuulosta kovin miehekkäältä sun jutut

        Kamppalu lajit perustuvat kaverin kusettamiseen ja siihen että hallitaan pelijä henkisesti ja fyysisesti... Ja sitä paitsi se sua vastassa oleva kaveri on luutavasti tehnyt samoin ja vetänyt painoja ylemmästä 3kg alempaan :)
        Lisäksi painon veto on varma tapa saada vastustaja... jos menee omaan normalinpainon luokkaan ei välttämättä ole vastustajaa, mutta jos vetäiset sen 3kg alemmas voi vastustajia olla 5:kin :D Painon vedolla taataan siis matsin saanti. Jos haluaisi helpottaa ottelua itselleen suotuisaksi pitäisi vetäistä jo se 10kg jotta tilanne olisi otollisempi itselle, mutta kuka HULLU niin tekee??? 0.o Siinähän menevät itseltä voimat ja matsissa olet niin kuiva että et jaksa mitään ja olo on heikko.


      • mua..
        kaatuu kun ne hoitelee kirjoitti:

        jos mulle tulis vittuilemaan kadulla joku itseäni 40kiloa kevyempi vittuilija-ego, niin jumalauta ottaisin kurkusta kiinni ja heiluttelisin, tinttaisin näköön niin paljon ku voimista lähtee. Luulis pelästyvän. Meitä on moneksi.... mulla on vatsaa mutta on voimaakin ja lihasta. Ilman vatsaa en olisi edes tyytyväinen kehooni, kaikenlainen rimpulamaisuus vituttaa, nyt ja aina, tälläkin hetkellä sivuprofiilista, johtuu näemmä olkapäistä! :D

        saatana kun ei o varaa mättää nappeja ja amppeja kunnon määriä perkele, jos olis, söisin koko vitun apteekin :D:D:D

        40kg kevyempi tulis haastaan riitaa nostaisin kaverin sivuun enkä missään nimessä löisi heti turpaan! Paitsi sitte jos kaveri välttämättä sitä haluais. Painu sinäki imemään äitis tissejä,senki puttepossu!


      • siis..
        70kg jannu kirjoitti:

        Oot aivan oikeassa sen suhteen, että kyllä se oikeantyyppinen massa tuo apua katutappelussa. MUTTA, se että jos joku painaa 110kg ja toinen painaa 70kg, ei todellakaan tarkota sitä että toi 70kg jannu olis varma häviäjä. Tota näkemystä tukee oma kokemus, nimim. erästä yli 100-kiloista useampaanki otteeseen pyöritellyt.

        Vai voitko väittää muuta, etkai, järkimiehenä?

        jonku rapamahan joka on heikko mamo,ja sit vetelet sitä lättyyn? Mee miehisteleen miehille,senki apina!


      • säki...
        nyrkkeillyt monta vuotta kirjoitti:

        Se on kuulkaa niin, että lihaksilla hidastuu!! Tottakai sä tarviit habaa jotta saat samankokoiseen kaveriin tuntumaan että sitä lödään, MUTTA haba ei ole kaikki kaikessa! Nopeus ja ketteryys voitta aina. AINA IHAN AINA!! Tästä on ihan turha etes kiistellä. Muskeli masat ei vaan pääse pitkälle, mutta sopusuhtainen vähän jäntevämpi ja keskimääräistä vähän vahvempi kaveri on aina nopeampi kun lihaskimppu. Kysy ihan keneltä vaan valmentajalta Suomessa. NYrkkeily on jalo laji jossa lihas ei määrää juuri paskaakaan.
        Ja sille joka luulee, että kujallakin voittaa aina se muskeli masa mä voin sanoo että haistaa ketokukkasta ihan suosiolla... Se pienempi on aina nopeempi ja jos se osaa käyttää sitä hyödyksi ja lödä oikein niin se isompi ei kestä kauaa ja väsähtää.Rungosta se tippuu suurinkin mies. Joo se leiuka ei ole aina se avain tyrmäykseen! Ite tiputin vasta alkajana em-tason ottelija rungosta... Se ei vaan saanu happea kun maksan kärkeen lisahti.
        Ja nää faktat koskee melkein mitä vaan kamppailulajia!! Jäntevyys on valttia ei painoa kandee nostaa tieten tahtoen:). Sen takiahhan nyrkkeilijätkin vettää tiukkoja painon vetoja enne matsia ja nipistää viimestkin 100g pois kehosta nii että jäljellä on enää kuiva kaveri ja sitten mennää pojat syömään! Sellasta on nyrkkeily se on painon PUDOTUSTA ei NOSTOA (: (:

        luulet tietäväs tappelusta vitun räkänokka?!


      • ...
        kaatuu kun ne hoitelee kirjoitti:

        jos mulle tulis vittuilemaan kadulla joku itseäni 40kiloa kevyempi vittuilija-ego, niin jumalauta ottaisin kurkusta kiinni ja heiluttelisin, tinttaisin näköön niin paljon ku voimista lähtee. Luulis pelästyvän. Meitä on moneksi.... mulla on vatsaa mutta on voimaakin ja lihasta. Ilman vatsaa en olisi edes tyytyväinen kehooni, kaikenlainen rimpulamaisuus vituttaa, nyt ja aina, tälläkin hetkellä sivuprofiilista, johtuu näemmä olkapäistä! :D

        saatana kun ei o varaa mättää nappeja ja amppeja kunnon määriä perkele, jos olis, söisin koko vitun apteekin :D:D:D

        mä en ainakaan itteäni pienempää kehtais lyödä. vähän noloa


      • Niimpä niin
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        Nyrkkeilyssä lyönti lähtee vartalosta, ei hauiksesta. Eli turhat egoilut sikseen, jooko?


      • m.pieni
        esimerkiksi... kirjoitti:

        ... Evander Holyfield otti turpaansa bodattuaan itsensä raskassarjalaiseksi???

        No myönnettäköön, että suurimmalle osalle käy näin.

        otti turpaansa bodattuaan itsensä raskassarjalaiseksi mitä sä höpiset

        holyfield on yksi kaikkien aikojen kovinpia raskassarjalaisia koskaan, nyt 47v top 20 iskijöitä edelleen.
        ja holyfield otteli kahdesti mike tysonia vastaan ja evander voitti...
        holyfield voitti kolmannessa erässä tysonin tyrmääjän douglasin v 90 ja silloin oli tyson ollut missä
        kunnossa tahansa ei ois voittanut evanderia ja ei mahtanut 96 ja 97v kaan, ja taasen holyfield
        kun hävisin bowelle 90 luvun alussa holyfieldilla oli jokin sairaus ja hän ei ollut parhaimmillaan.
        46v otteli valuevia vastaan ja minun mittarilla oli parempi kuin katsoin matsia joten turha puhua paskasta .
        nyt holyfield on 47v edelleen hyvässä kunnossa mutta nopeus ei ole enää entisensä ...


      • alibinoos
        m.pieni kirjoitti:

        otti turpaansa bodattuaan itsensä raskassarjalaiseksi mitä sä höpiset

        holyfield on yksi kaikkien aikojen kovinpia raskassarjalaisia koskaan, nyt 47v top 20 iskijöitä edelleen.
        ja holyfield otteli kahdesti mike tysonia vastaan ja evander voitti...
        holyfield voitti kolmannessa erässä tysonin tyrmääjän douglasin v 90 ja silloin oli tyson ollut missä
        kunnossa tahansa ei ois voittanut evanderia ja ei mahtanut 96 ja 97v kaan, ja taasen holyfield
        kun hävisin bowelle 90 luvun alussa holyfieldilla oli jokin sairaus ja hän ei ollut parhaimmillaan.
        46v otteli valuevia vastaan ja minun mittarilla oli parempi kuin katsoin matsia joten turha puhua paskasta .
        nyt holyfield on 47v edelleen hyvässä kunnossa mutta nopeus ei ole enää entisensä ...

        niin kyll se holyfield voitti tysonin ...mut kyll minusta tyson oli paljo nopeampi kehässä ja monien mielestä suositumpi kuin holyfield.!


      • dgjhhkuk
        vähän,,,, kirjoitti:

        Niin joo... turpaan tulee kun noudattavat nyrkkeilyn sääntöjä.. voi vittu. Kumpihohan siinä katutappelussa turpiinsa ottais sit kun ei nyrkkeily sääntöjä oliskaan?

        veikkaan että se kevyempi osapuoli!!!

        massalla pärjäät aina, mutta kun sut pakotetaan jabittamaan jossain vitun kehässä yleisten sääntöjen puolesta niin siinä sit väsytät ittes kun et saa tehdä mitä sua huvittaa.

        Joo....Halmekin oli kova poika tappelemaan mut hävis alle puolessatoista minuutissa Randy Couturelle kuristuksella. Että ei se aina se massa kerro kaikkea kun on vastassa vaikka 30 kiloo keveempi kaveri joka osaa hommansa.


      • joka puhuu paskaa
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        kaikki yli 75kg massat on HIDASTA. ei ketteryyttä liike on hidas!!!.nopeus on voimaa.lisäksi turha massa väsyttää nopeesti muutenkin hitaan potarin


      • mitäjuttua
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        pelle! "niskasta ote ja turpaan"... kaveri kehtaa laukoo tollasta :D ite oon harrastanu kilpatasolla nyrkkeilyä 9 vuotta, kerran kaks isompaa (mua n.20kg painavampaa) bodaria painavampaa soitti suutaan baarissa koko illan ja illan päätteeks kävivät kimppuun.. molemmat nukku kadulla hetken päästä ja itsellä ei edes nenä vuotanut! selitäppä toi mr. muscle? :D


      • älli
        vähän,,,, kirjoitti:

        Niin joo... turpaan tulee kun noudattavat nyrkkeilyn sääntöjä.. voi vittu. Kumpihohan siinä katutappelussa turpiinsa ottais sit kun ei nyrkkeily sääntöjä oliskaan?

        veikkaan että se kevyempi osapuoli!!!

        massalla pärjäät aina, mutta kun sut pakotetaan jabittamaan jossain vitun kehässä yleisten sääntöjen puolesta niin siinä sit väsytät ittes kun et saa tehdä mitä sua huvittaa.

        niinpäniin,saatanan tonokki,nyt tais olla nimenomaan kyse nyrkkeilyssä ja jos et sattunu tietämään,siin lajis on säännöt.kadulla iso vosu ei saa pientä nopeaa kiinni..


      • Kunto nousuun
        se voittaa kirjoitti:

        Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

        Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

        Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

        menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

        vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.

        Sinä kun olet noin iso, voimakas ja vielä ärsytetty, niin olisiko mahdollista, että antaisit mulle selkäsaunan? En tarkoita turpaanmättämistä, vaan että annat koivuvitsaa paljaalle pyllylle. Luuletko, että onnistut siiinä? Minä olen ihan tavallinen kynäniska, mutta haluaisin keran elämässäni asiallisen selkäsaunan, olisiko sinusta sen antajaksi. Minä penkkaan nippa nappa 50 kg, joten en varmaan olisi mikään hirmuinen vastus sinunlaisellesi voimahirviölle. Lisäksi minä lupaan, että en roiku kasseissasi, kun makaan sinun polvillasi, muuten kyllä pistän hanttiin.

        Jos luulet, että sinusta olisi miestä hoitamaan tämän homman, niin voitko ilmoittaa mistä löydän sinut ja milloin. Minä voin tuoda vitsat tullessa, mutta loppu on kiinni sitten aivan sinun voimistasi ja taidoista. Odotan sinun hoitavan homman hyvin perusteellisesti. Nouseehan se kunto tällaisissakin harjoituksissa.


    • fdfadsafds

      Muut meni offtopiciksi niin koitanpa vastata jotain aiheeseen liittyvääkin. Eli sun pitää syödä runsaasti, ja jos haluat noin nopeasti nostaa painoa niin joudut syömään paljon ylimääräistä hiilaria, rasvalla ja protskulla se ei yksinään onnistu.

      Sitten se treeni. Nyrkkeilyä ajatellen kaikki bodausvemputtelut kannattaa unohtaa, räjähtävää voimatreeniä, isoja liikkeitä. Mavea, kyykkyä, penkkiä, pystypunnerrusta, leuanvetoja ja tällaista.

      Mutta se on kyllä fakta että jos haluat tossa ajassa treenata ittes optimaaliseen kuntoon nyrkkeilyä ajatellen, se ei onnistu niin että kasvatat massaa 20kg, sillä painavempana sulla ei riitä kunto treenata.

      • justjoooooo

        on niin ihme että porukka vielä luulee että massalla saamiseen voi syödä mitään paskaa nin kuin pizzaa ja kaljaa ja makkaraa ja ranskanleipää ja punaista maitoa ja hiilari mössöä niin kuin sokerit ja pullat ja karkit ja sitten tuloksena saa massaa mutta todella läskiä että on niin vaikeeta saada niitä pois keholtasi, ellet haluat näyttäytyä mr.hardbody niin
        kannattaa mennä lukemaan noita juttuja esim: pakkotoistoon ja fightermagazineen, siellä saa paljon paremmin vinkkejä kuin näistä


      • fsafdaf
        justjoooooo kirjoitti:

        on niin ihme että porukka vielä luulee että massalla saamiseen voi syödä mitään paskaa nin kuin pizzaa ja kaljaa ja makkaraa ja ranskanleipää ja punaista maitoa ja hiilari mössöä niin kuin sokerit ja pullat ja karkit ja sitten tuloksena saa massaa mutta todella läskiä että on niin vaikeeta saada niitä pois keholtasi, ellet haluat näyttäytyä mr.hardbody niin
        kannattaa mennä lukemaan noita juttuja esim: pakkotoistoon ja fightermagazineen, siellä saa paljon paremmin vinkkejä kuin näistä

        Sehän on ihan totta, mutta kun ei järkipuhe tunnu auttavan, vaan porukka vaan välttämättä haluaa sitä MASSAA niin neuvotaan sitten miten sitä saa. Ja sama se on mitä syö natuna, ei sitä tule lihaksena kuitenkaan paljoa.

        Mutta kun kerta aloittaja haluaa kasvattaa massaa lyhyessä ajassa 20kg, niin auttakaamme häntä tämän tavoitteen saavuttamisessa älkäämmekö offtopicoito.


      • ddfdddfdfdsfdsf
        fsafdaf kirjoitti:

        Sehän on ihan totta, mutta kun ei järkipuhe tunnu auttavan, vaan porukka vaan välttämättä haluaa sitä MASSAA niin neuvotaan sitten miten sitä saa. Ja sama se on mitä syö natuna, ei sitä tule lihaksena kuitenkaan paljoa.

        Mutta kun kerta aloittaja haluaa kasvattaa massaa lyhyessä ajassa 20kg, niin auttakaamme häntä tämän tavoitteen saavuttamisessa älkäämmekö offtopicoito.

        No onhan se edelleenkin helpompi käydä huitaisemassa turpaan jotain samanpituista tavan seppoa joka painaa itseä 30kg vähemmän ja itse olet vahva kuin härkä ja lihastakin löytyy.

        siinä se massan etu.

        sit jos oot samanpainoinen rimpula, niin aika tasaväkistä voi olla matsauskin, sit pitää osata nyrkkeillä. Kun massakkaampi saa otteen kevyemmästä kaverista niin se on sen kaverit menot menty...


      • dasdsaasdsadasd
        ddfdddfdfdsfdsf kirjoitti:

        No onhan se edelleenkin helpompi käydä huitaisemassa turpaan jotain samanpituista tavan seppoa joka painaa itseä 30kg vähemmän ja itse olet vahva kuin härkä ja lihastakin löytyy.

        siinä se massan etu.

        sit jos oot samanpainoinen rimpula, niin aika tasaväkistä voi olla matsauskin, sit pitää osata nyrkkeillä. Kun massakkaampi saa otteen kevyemmästä kaverista niin se on sen kaverit menot menty...

        koitetaan nyt saatana ymmärtää että jos sulle tulis vittuilemaan vaikka joku BB antti pienine lihaksineen ja sä samanpituisena olet 3 vuotta bodannu, vetänyt horkkaa ja painat 40kg enemmän, niin kumpikohan siinä turpaansa ottaa, häh??!


      • dsadsadsadasdsad
        dasdsaasdsadasd kirjoitti:

        koitetaan nyt saatana ymmärtää että jos sulle tulis vittuilemaan vaikka joku BB antti pienine lihaksineen ja sä samanpituisena olet 3 vuotta bodannu, vetänyt horkkaa ja painat 40kg enemmän, niin kumpikohan siinä turpaansa ottaa, häh??!

        vai niinkö se on että tässä brutaalissa maailmassa pieni voittaa isomman :D mulle on se jätkä pieni joka painaa vähemmän, olipa se pitkä tai lyhyt, piste.


      • 70kg jannu
        dsadsadsadasdsad kirjoitti:

        vai niinkö se on että tässä brutaalissa maailmassa pieni voittaa isomman :D mulle on se jätkä pieni joka painaa vähemmän, olipa se pitkä tai lyhyt, piste.

        otetaas ny vielä kerran esille että ei se ole noin yksiselitteistä. Itellä on kokemusta mua 10cm pitemmän ja 30kg painavemman jannun pyörittelemisestä. Tolla jannulla ei kuitenkaan ole missään liikkeessä niin paljoa voimaa kuin minulla, vaikka päällepäin tilanne näyttääki ihan erilaiselta.

        Ja ei se painavan jannun "otteen saanti" mitään auta jos sillä on vähemmän voimaa ku keveällä jannulla.


      • fdsafds
        dsadsadsadasdsad kirjoitti:

        vai niinkö se on että tässä brutaalissa maailmassa pieni voittaa isomman :D mulle on se jätkä pieni joka painaa vähemmän, olipa se pitkä tai lyhyt, piste.

        Kilo kiveä on kovempi ku 10 kiloa paskaa. Koita ymmärtää se.


      • Näitä..
        fdsafds kirjoitti:

        Kilo kiveä on kovempi ku 10 kiloa paskaa. Koita ymmärtää se.

        No iso voimailija ei ainakaan ole se paskakasa joka tekee mavea 250 kilolla. On sul aika paska vastustaja ollut.


      • Mavea 250 kg:llä
        Näitä.. kirjoitti:

        No iso voimailija ei ainakaan ole se paskakasa joka tekee mavea 250 kilolla. On sul aika paska vastustaja ollut.

        Tuohon maveen ei vielä isoa voimailijaa tarvitse.

        Tuollaisia painoja liikuttelee kevyesti jo noin 80 kiloinen voimailija, oikeasti ison voimailijan mave alkaa 3:sella.


      • xfxf
        Näitä.. kirjoitti:

        No iso voimailija ei ainakaan ole se paskakasa joka tekee mavea 250 kilolla. On sul aika paska vastustaja ollut.

        Njoo, no jos olet 120kg voimailija ja penkkaat 120kg ja mavetat 200kg, niin entäs jos vastaan tulee 90kg voimailija joka penkkaa 140kg ja mavettaa 250kg

        häviät, vaikka sulla onki massaa 30kg enemmän

        eikä kumpaakaan noista voi sanoa "paskakasaksi"


      • JuuuuU
        xfxf kirjoitti:

        Njoo, no jos olet 120kg voimailija ja penkkaat 120kg ja mavetat 200kg, niin entäs jos vastaan tulee 90kg voimailija joka penkkaa 140kg ja mavettaa 250kg

        häviät, vaikka sulla onki massaa 30kg enemmän

        eikä kumpaakaan noista voi sanoa "paskakasaksi"

        Niinpä, riippuu enää tappelukyvyistä. 80kg rimpulat harvoin tekevät mavea 250kg:lla.


      • nyrkkeilijä

        Olen ehdottoman samaa mieltä kanssasi!! Lisäksi on mahdollista että jos nostat painoasi esim. syömällä enemmän voi olla että kun alat treenata kovaa painosi putoaa takaisin lähtöruutuun :) valitan kaveri.

        On myös totta että sarjoissa joihin asti haluaisit painoa nostaa lyödään nii jumalattoman kovaa että sinuna antaisin painon olla ja katsoisin ensin mihin sillä pääsee :) Ja jos tuntuu että isossa sarjassa lyödään ihan taivaalisen liika kovaa kannattaa vetäistä 3kg alempaan ihan reilusti vaan. Lisäksi se helpottaa sinua kun massaa poistuu liikkeet nopeutuvat.


      • kerron sulle
        70kg jannu kirjoitti:

        otetaas ny vielä kerran esille että ei se ole noin yksiselitteistä. Itellä on kokemusta mua 10cm pitemmän ja 30kg painavemman jannun pyörittelemisestä. Tolla jannulla ei kuitenkaan ole missään liikkeessä niin paljoa voimaa kuin minulla, vaikka päällepäin tilanne näyttääki ihan erilaiselta.

        Ja ei se painavan jannun "otteen saanti" mitään auta jos sillä on vähemmän voimaa ku keveällä jannulla.

        sun kokemukset: kullin pyörittäminen handus! Vittuako tuut tänne leuhkiin olemattomilla jutuillas? HÄH?! Painu vittuun inisemästä!!


      • vastaan
        xfxf kirjoitti:

        Njoo, no jos olet 120kg voimailija ja penkkaat 120kg ja mavetat 200kg, niin entäs jos vastaan tulee 90kg voimailija joka penkkaa 140kg ja mavettaa 250kg

        häviät, vaikka sulla onki massaa 30kg enemmän

        eikä kumpaakaan noista voi sanoa "paskakasaksi"

        tulee kaveri joka ei voimaile eikä treenaa muutakaa mutta pistää lättyyn joka ainutta apinaa! Mitäs sitte?! Älkää puhuko näin lapsellisia!


      • asdfasdfasdfasdf
        vastaan kirjoitti:

        tulee kaveri joka ei voimaile eikä treenaa muutakaa mutta pistää lättyyn joka ainutta apinaa! Mitäs sitte?! Älkää puhuko näin lapsellisia!

        tulee muurahainen ja kantaa teidät pesään ja tekee teistä lounaan kuningatar muurahaiselle.


      • voimataustasta oli h
        70kg jannu kirjoitti:

        otetaas ny vielä kerran esille että ei se ole noin yksiselitteistä. Itellä on kokemusta mua 10cm pitemmän ja 30kg painavemman jannun pyörittelemisestä. Tolla jannulla ei kuitenkaan ole missään liikkeessä niin paljoa voimaa kuin minulla, vaikka päällepäin tilanne näyttääki ihan erilaiselta.

        Ja ei se painavan jannun "otteen saanti" mitään auta jos sillä on vähemmän voimaa ku keveällä jannulla.

        400kg härän pitelemisestä.


    • 65-v

      Ylemmissä sarjoissa jätkät ovat, paitsi vahvempia, niin myös ulottuvampia!

      Lyhyemmän ainoa mahdollisuus on päästä lähelle koukkuilemaan mutta pattiin saattaa tulla sitä ennen.
      Lisäksi raskaamman iskut ovat yleensä painavampia.

      Tärkeä osa nyrkkeilyä on koskemattomuus!
      Antaa kaverin lyödä kunhan itse pitää huolen että se lyö huteja.

      Perussuureet tulisi ymmärtää.
      Voima ja teho eivät ole samoja asioita.
      Pelkällä voimalla ei kehässä (eikä paljon muuallakaan) tee hittojakaan.
      Teho (voima / aikayksikkö) tepsii kaikessa muussa paitsi voimanostossa.

      Taktisista tai/ja taloudellisista syistä on tapahtunut sarjanousuja.
      Tilanne raskaassa sarjassa on saattanut olla otollinen ja aina siellä liikkuu enemmän rahaa.

      Oma junior lopetti nyrkkeilyn juuri paino/pituus suhteen vuoksi.
      Kaverit olivat ulottuvampia ja ylemmissä sarjoissa ne löivät keljun kovaa.

    • asfasdfasdfasdf

      Ainakin Jarno Rosbergilla on helkkarin paljon komeempi kroppa ku jollain hulkilla!

      • sasasasa

        molemmilla komeat bodyt. hulkilla jaloissa enemmän tavaraa.


    • holyfield...

      7kertaa viikko

      5am: raakoja kananmunia 3 mailin lenkki
      6am: palannut kotiin suihkun ja mennä takaisin nukkumaan
      10am lounas
      12pm:(10 kierrosta harjoitusottelu)
      2pm: päivällinen
      3pm: sparrausta 60min kuntopyörä
      5pm: 2000 vatsaa 500-800 ojentajat, 500 kyykkyä, 500 vatsaa 30kg lisäpainolla 10 minuutin kaulan harjoituksia
      7pm: iltapala
      8pm: 30 minuuttia kuntopyörä

      • m.pieni

        nyrkkeilyä harrastaneena tohon katutappelu juttuun vastaan että massalla ei välttämättä ole merkitystä
        vaan se voittaa kuka osuu ensín..
        esim n 70kg nyrkkeilijä kun lyö paljain nyrkein täysillä 100kg katuvastustajaa vastaan niin tuloksena
        on täysi tyrmäys...
        jos isompi kaveri pääsee kiinni niin sit pienempi saa turpiinsa..
        mutta totuus on se että luonne on joka loppupeleissä ratkaisee
        nuoruus vuosina yks n 165cm pikkukaveri veti jätkää kun jätkää turpaan kun hällä oli niin hullu luonne..


      • 18 + 1
        m.pieni kirjoitti:

        nyrkkeilyä harrastaneena tohon katutappelu juttuun vastaan että massalla ei välttämättä ole merkitystä
        vaan se voittaa kuka osuu ensín..
        esim n 70kg nyrkkeilijä kun lyö paljain nyrkein täysillä 100kg katuvastustajaa vastaan niin tuloksena
        on täysi tyrmäys...
        jos isompi kaveri pääsee kiinni niin sit pienempi saa turpiinsa..
        mutta totuus on se että luonne on joka loppupeleissä ratkaisee
        nuoruus vuosina yks n 165cm pikkukaveri veti jätkää kun jätkää turpaan kun hällä oli niin hullu luonne..

        Täytyy myös muistaa että toiset myös kestävät iskuja huomattavasti paremmin, kuin toiset. Vielä, jos se 70 kiloinen on heikko vaikka pirun nopea olisin, ei tee aina välttämättä tarpeeksi vahinkoa 100kg kömpelykselle.

        Pelkkä nopeuden ja kestävyyden kehittäminen pienelle kaverille lajitreenillä ei ole aina hyvä. Voimaa eri muodoissa kannattaa myös harjoittaa esim. salilla. ei niinkään maksimivoimaa, vaan nopeus ja kestävyys sopivilla kuormilla.

        PS. Isommat kaverit eivät aina ole hitaita ja väsy nopeasti. Toisille vaan sopii paremmin raskaampi kroppa luonnostaan.


    • Come on !

      Jos jätkät nyt miettii niin katutappelu on ihan eri asia kuin nyrkkeily . Nyrkkeilyssä liikkuvuus on paljon tärkeämpää kuin lyönnin voima . Noita tyrmäyksiähän alkaa tulla vasta kunnolla yli 91:ssä .Katutappelu kestää 10 sec . Jos ette usko niin menkää nakki kioskille ja ottakaa pataan jätkältä joka ei oo kännis. Ihminen kestää n.100kg iskun kasvoihin maihin menemättä ( riippuu aina ihmisestä) normaali mies lyö n.200 kg ,amatti nyrkkeilijä 1000kg ja parhaat kierre potkut 2000 kg (mahaan kohdistunut potku repii jos suolija ja kasvoissa voidaan jo puhua 2 m multaa päällä) Joka tapauksessa yksi suora lyönti pudottaa kenet tahansa joten bodarit voi lopettaa sen fysiikan jutuista paskan puhumisen . Perjaateessa tämmönen 15v vois pudottaa myös sut yhellä lyönnillä .

      • 4+4

        ..eli Arthur Abraham, jota pidettäneen keskisarjan kovalyöntisimpänä kaverina kertoo mitanneensa lyöntivoimakseen n. 380 kg.
        Aika pitkä matka 1000 kg:n lyöntivoimaan..


      • Että näin
        4+4 kirjoitti:

        ..eli Arthur Abraham, jota pidettäneen keskisarjan kovalyöntisimpänä kaverina kertoo mitanneensa lyöntivoimakseen n. 380 kg.
        Aika pitkä matka 1000 kg:n lyöntivoimaan..

        Tysonilla taisi olla 800kg tuo lyöntivoima ja vapaaottelija Bas Ruttenilla oli jotakuinkin sama.


    • 66-v

      Huipputasolla ymmärrän sarjanvaihdon siinä tapauksessa että omassa sarjassa on joku ylivoimaisen hyvä joka vie edustustehtävät ja ylemmässä sarjassa on heikko taso.

      Muuten sarjannosto antaa muille pituusedun.

      Oma junnu kilpaili valtakunnallisella tasolla kaksi vuotta.
      Lopetti touhun siihen kun punttitreenin seurauksena paino nousi ja vastustajat alkoivat olla 20cm pitempiä.
      Ainoa mahdollisuus oli päästä lähiotteluun koukuttelemaan mutta sitä ennen tuli ulottuvammilta turpiin ja pisteet vastustajille.

      Lisäksi, painavammat lyövät lujempaa!

      Ehdottaisin että aloitat sen nyrkkeilyn nykypainoisena ja harkitset asiaa uudelleen vuoden kuluttua!

      • pienimiespojunen

      • ootteko tosissanne?
        pienimiespojunen kirjoitti:

        lukea ketjua, mutta katsokaa tätä:

        Bob Sapp on noin 300 kilon penkkaaja, habat 60 cm ja kaksmetrinen kolossi, mutta pataan tuli!

        http://www.youtube.com/watch?v=Rbst8Vwewlo

        tottakai nyrkkeilijän treeniin kuuluu painon nosto.. räjähtävää voimaa on saatava.
        MUTTA totuus on se että raskaansarjan nyrkkeilijä ei jaksa otella samalla temmolla kevyemmän sarjan nyrkkeilijön kanssa.. mutta kyllä lihas läskin voittaa. minkään pullapojan iha turha ees yrittää pärjätä.


      • Experiment rules
        ootteko tosissanne? kirjoitti:

        tottakai nyrkkeilijän treeniin kuuluu painon nosto.. räjähtävää voimaa on saatava.
        MUTTA totuus on se että raskaansarjan nyrkkeilijä ei jaksa otella samalla temmolla kevyemmän sarjan nyrkkeilijön kanssa.. mutta kyllä lihas läskin voittaa. minkään pullapojan iha turha ees yrittää pärjätä.

        Tämä on varmasti lapsellisin ketju ikinä mihin osallistun mutta pakko vähän kertoa totuuksia kun keskustelu on tasolla "kumpi voittais ihmemies vai batman..?"

        Oma taustani lyhyesti: karatea 13-19vuotiaana, jossa paras saavutus nuorten mm vitonen (päättyi polvivammoihin armeijan aikoihin. Voimailua 19-23v, tuolloin olin n 75-85 kiloinen/180cm. Voimataso suurinpiirtein tuolloin: penkki 140, kyykky 190 ja maastaveto 220kg. Thainyrkkeilyä 24v - 34v (en kilpaillut paljoakaan huonojen polvien vuoksi). Tuon jälkeen erilaisia kamppailulejeja ja voimailua plus muuta liikuntaa. Nykyään olen 38v. Asuin nuoruuteni väkivaltaa ihannoivalla kaupunginosalla ja ajauduin varsinkin 16-24 vuotiaana kuumaverisyyteni ja epämääräisen posseni vuoksi lukemattomiin katu, kapakka yms. tappeluihin.
        Turpiin sain (huomattavasti juopuneena) kolmasti mutta antavana osapuolena olin arviolta 60-80 kertaa.
        Pahimpana iltana minulle oli järkätty kaksi tappelua samalle illalle ja kolmas tuli vielä kaupanpäällisiksi.
        Lyöntilajien harrastajana, suht vahvana ja sumeilemattomana kuumakallena minulla oli kadulla 99% todennäköisyys viedä pokaali kotiin. Vastassa oli monen kokoisia kavereita erilaisilla taustoilla. Jollakin oli joskus retkikirveskin mukanaan ja kahdesti oli vastassa 3 kaveria yhtaikaa jne. Sittemmin viisastuin ja huomasin että kohta käy oikeasti pahasti jollekin siinä touhussa.

        Siteeraan Ilmo Lounasheimoa: "Lyömisen lahja tulee jo äidinmaidossa tai sitten sitä ei tule koskaan"
        Tämä pitää 100% paikkansa. Olen nähnyt lukemattomia bodareita ja voimailijoita kehässä ja sen ulkopuolella jotka lyövät kuin meidän mutsi. Eivät aiheuta efektiä osuessaan ja sitten niillä onkin pupu pöksyssä kun kaveria vaan naurattaa moinen lääppiminen.
        Olen nähnyt myös 50 kiloisia kavereita jotka lyövät niin kovaa että kuka tahansa tippuu sopivasta osumasta.
        Olen nähnyt kamppailulajeja vuosia harrastaneita kehäottelijoita joilla menee kadulla paskat housuun puolta huonomman vastustajan edessä. Tämä siksi koska puhutaan kahdesta aivan eri asiasta.
        Kehätaustaisella kaverilla on monta syytä pelkoonsa: koska ei tunne vastustajaansa, ei välttämättä ole valmis väkivaltaan henkisesti tai pysty siihen koskaan muutenkaan, pelkää satuttavansa tai tappavansa toisen, pelkää häviävänsä ja tulevansa naurunalaiseksi, pelkää että toinen on aseistettu jne.. jne.. tai sitten yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi hullu. Pelko vie monilta jalat alta täysin.

        Kehässä kaikki on toisin ja siellä pätevät luonnon lait huomattavasti paremmin kun otellaan samoilla säännöillä saman kokoista ja suht tai täysin tuttua vastustajaa vastaan kunnioittaen molemminpuolin.

        Voima on nopeutta ja oikein valjastettuna voima nopeus tekniikka lyömisen lahja ovat tappava yhdistelmä heikompaa vastaan.

        Kamppailulajeja harrastamattomien keskinäinen nujuaminen on säälittävää katseltavaa ja heidän välillään ratkaiseekin vain hullumman ja vahvemman laki tuossa järjestyksessä.
        Siinä on oravan tosin turha rypistellä jos et osaa tai pysty lyömään kovaa ja vastassa on edes 20% isompi tai vahvempi kaveri.
        Pienempi ei todellakaan ole aina se nopeampi. Oletko nähnyt 100 metrin juoksijan muistuttavan Lasse Vireniä? Et varmaankaan. (nyt en puhu läskistä vs. urheilija vaan luontaisesta koosta)

        Väkivalta on sama kuin kiroilu. Se on ihmisille jotka ovat liian tyhmiä käyttääkseen viisaampia keinoja asioiden ratkomiseksi tai eivät vaan osaa. Itse kadun väkivaltaista nuoruuttani mutta olen onnellinen että siitä selvittiin ilman kuolemantapauksia ja pysyviä vammoja (henkisiä ja kosmeettisia lukuunottamatta.)
        Uskon myös että sain annettua muutamille väkivaltaisille kahjuille sen verran hyvin isän kädestä että heidän uransa loppui siihen. Harvoin kuitenkaan aloitin tappelut. Ennemminkin pyrin lopettamaan ne mahdollisimman nopeasti.

        Kehässä menestyvät määrätietoiset urheilijat ovat oikeasti kovia jätkiä ja siellä se mitataan puolueettomasti. Kaikki muu kuten katutappelu on lapsellista, turhaa, typerää, itsetuhoista ja vaarallista. Koko elämä on katkolla muutaman sekunnin vuoksi. Se ei ole sen arvoista ja se tulisi jokaisen jo etukäteen miettiä valmiiksi.
        Tilanteet voi aina välttää jos niin on etukäteen päättänyt.

        Jos himoitset menetyksekkäästä nyrkkeilijänurasta niin unohda väkivaltaiset fantasiat. Niillä pääset kehän sijasta ruumisarkkuun tai vankilaan.


      • Jarski, Akaa
        Experiment rules kirjoitti:

        Tämä on varmasti lapsellisin ketju ikinä mihin osallistun mutta pakko vähän kertoa totuuksia kun keskustelu on tasolla "kumpi voittais ihmemies vai batman..?"

        Oma taustani lyhyesti: karatea 13-19vuotiaana, jossa paras saavutus nuorten mm vitonen (päättyi polvivammoihin armeijan aikoihin. Voimailua 19-23v, tuolloin olin n 75-85 kiloinen/180cm. Voimataso suurinpiirtein tuolloin: penkki 140, kyykky 190 ja maastaveto 220kg. Thainyrkkeilyä 24v - 34v (en kilpaillut paljoakaan huonojen polvien vuoksi). Tuon jälkeen erilaisia kamppailulejeja ja voimailua plus muuta liikuntaa. Nykyään olen 38v. Asuin nuoruuteni väkivaltaa ihannoivalla kaupunginosalla ja ajauduin varsinkin 16-24 vuotiaana kuumaverisyyteni ja epämääräisen posseni vuoksi lukemattomiin katu, kapakka yms. tappeluihin.
        Turpiin sain (huomattavasti juopuneena) kolmasti mutta antavana osapuolena olin arviolta 60-80 kertaa.
        Pahimpana iltana minulle oli järkätty kaksi tappelua samalle illalle ja kolmas tuli vielä kaupanpäällisiksi.
        Lyöntilajien harrastajana, suht vahvana ja sumeilemattomana kuumakallena minulla oli kadulla 99% todennäköisyys viedä pokaali kotiin. Vastassa oli monen kokoisia kavereita erilaisilla taustoilla. Jollakin oli joskus retkikirveskin mukanaan ja kahdesti oli vastassa 3 kaveria yhtaikaa jne. Sittemmin viisastuin ja huomasin että kohta käy oikeasti pahasti jollekin siinä touhussa.

        Siteeraan Ilmo Lounasheimoa: "Lyömisen lahja tulee jo äidinmaidossa tai sitten sitä ei tule koskaan"
        Tämä pitää 100% paikkansa. Olen nähnyt lukemattomia bodareita ja voimailijoita kehässä ja sen ulkopuolella jotka lyövät kuin meidän mutsi. Eivät aiheuta efektiä osuessaan ja sitten niillä onkin pupu pöksyssä kun kaveria vaan naurattaa moinen lääppiminen.
        Olen nähnyt myös 50 kiloisia kavereita jotka lyövät niin kovaa että kuka tahansa tippuu sopivasta osumasta.
        Olen nähnyt kamppailulajeja vuosia harrastaneita kehäottelijoita joilla menee kadulla paskat housuun puolta huonomman vastustajan edessä. Tämä siksi koska puhutaan kahdesta aivan eri asiasta.
        Kehätaustaisella kaverilla on monta syytä pelkoonsa: koska ei tunne vastustajaansa, ei välttämättä ole valmis väkivaltaan henkisesti tai pysty siihen koskaan muutenkaan, pelkää satuttavansa tai tappavansa toisen, pelkää häviävänsä ja tulevansa naurunalaiseksi, pelkää että toinen on aseistettu jne.. jne.. tai sitten yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi hullu. Pelko vie monilta jalat alta täysin.

        Kehässä kaikki on toisin ja siellä pätevät luonnon lait huomattavasti paremmin kun otellaan samoilla säännöillä saman kokoista ja suht tai täysin tuttua vastustajaa vastaan kunnioittaen molemminpuolin.

        Voima on nopeutta ja oikein valjastettuna voima nopeus tekniikka lyömisen lahja ovat tappava yhdistelmä heikompaa vastaan.

        Kamppailulajeja harrastamattomien keskinäinen nujuaminen on säälittävää katseltavaa ja heidän välillään ratkaiseekin vain hullumman ja vahvemman laki tuossa järjestyksessä.
        Siinä on oravan tosin turha rypistellä jos et osaa tai pysty lyömään kovaa ja vastassa on edes 20% isompi tai vahvempi kaveri.
        Pienempi ei todellakaan ole aina se nopeampi. Oletko nähnyt 100 metrin juoksijan muistuttavan Lasse Vireniä? Et varmaankaan. (nyt en puhu läskistä vs. urheilija vaan luontaisesta koosta)

        Väkivalta on sama kuin kiroilu. Se on ihmisille jotka ovat liian tyhmiä käyttääkseen viisaampia keinoja asioiden ratkomiseksi tai eivät vaan osaa. Itse kadun väkivaltaista nuoruuttani mutta olen onnellinen että siitä selvittiin ilman kuolemantapauksia ja pysyviä vammoja (henkisiä ja kosmeettisia lukuunottamatta.)
        Uskon myös että sain annettua muutamille väkivaltaisille kahjuille sen verran hyvin isän kädestä että heidän uransa loppui siihen. Harvoin kuitenkaan aloitin tappelut. Ennemminkin pyrin lopettamaan ne mahdollisimman nopeasti.

        Kehässä menestyvät määrätietoiset urheilijat ovat oikeasti kovia jätkiä ja siellä se mitataan puolueettomasti. Kaikki muu kuten katutappelu on lapsellista, turhaa, typerää, itsetuhoista ja vaarallista. Koko elämä on katkolla muutaman sekunnin vuoksi. Se ei ole sen arvoista ja se tulisi jokaisen jo etukäteen miettiä valmiiksi.
        Tilanteet voi aina välttää jos niin on etukäteen päättänyt.

        Jos himoitset menetyksekkäästä nyrkkeilijänurasta niin unohda väkivaltaiset fantasiat. Niillä pääset kehän sijasta ruumisarkkuun tai vankilaan.

        Paljonhan siinä oli hyvää asiaa. Mut, kaverit jotka ottaa kadulla lyö monesti auki.Ne antaa paikan helposti.Voivat tulla päälle kuin raivohärät, mut unohtaa oman suojauksen ja niiaa.
        Kerran silmän ja kädet on saanut käymään, niin se toimii.
        Jarski, Akaa


    • Ali is King

      Paino on huono juttu? Hmm, Muhammad Ali, painoi yli sata kiloa mutta se oli kyllä pelkkää lihasta ja mitenkäs niissä otteluissa kävikään. Oli niin painava mutta silti helvetin nopea ja ketterä. Se on se tekniikka nyrkkeilyssä, tekniikka :D

      • .....

        ALI IS KING, TEKNIIKKA,NOPEUS,KETTERYYS,VOIMA,SITKEYS,TAHTO,AJATTELUKYKY, oli sitten pieni suuri voimakas vähemmän voimakas ei ole painolla väliä 60kilonen voi voittaa satakilosen olette tyhmiä keveys ja paino ovat molemmat hyödyllisiä ja on muitakin kuin ali ei hänkään täydellinen ollut ja jos on menossa typerykset kunto nyrkkeilyyn niin miksi pitäisi nostaa painoa ?? tosi naurettavaa


      • batman00
        ..... kirjoitti:

        ALI IS KING, TEKNIIKKA,NOPEUS,KETTERYYS,VOIMA,SITKEYS,TAHTO,AJATTELUKYKY, oli sitten pieni suuri voimakas vähemmän voimakas ei ole painolla väliä 60kilonen voi voittaa satakilosen olette tyhmiä keveys ja paino ovat molemmat hyödyllisiä ja on muitakin kuin ali ei hänkään täydellinen ollut ja jos on menossa typerykset kunto nyrkkeilyyn niin miksi pitäisi nostaa painoa ?? tosi naurettavaa

        Kyllä siinä kyyti olisi kylmää jos ammattilaisnyrkkeilijä tai muun lajin taitaja sattus vastaan ihmistä jolla ei ole kokemusta taistelulajeista olkoon minkälainen lihaskimppu tahansa. Ja vaikka olis paljon kevyempi ja heikompikin se ei tosiaankaan tarkoita sitä että tämä voimakkaampi ja isompi antaisi turpiin tälle. Huomaa kyllä joistain että ei ole mitään tajua näistä asioista ja tosiaan luuleevat että jos sulla on massaa, lihasta ja voimaa niin olet jotenkin hyvä tappelija ja annat kaikille turpaan. Toivottavasti tällaiset joskus oikeasti kohtaavat oikean jonkin taistelulajin ammattilaisen niin kyllä äitiä tulis ikävä.


      • ''''''''
        batman00 kirjoitti:

        Kyllä siinä kyyti olisi kylmää jos ammattilaisnyrkkeilijä tai muun lajin taitaja sattus vastaan ihmistä jolla ei ole kokemusta taistelulajeista olkoon minkälainen lihaskimppu tahansa. Ja vaikka olis paljon kevyempi ja heikompikin se ei tosiaankaan tarkoita sitä että tämä voimakkaampi ja isompi antaisi turpiin tälle. Huomaa kyllä joistain että ei ole mitään tajua näistä asioista ja tosiaan luuleevat että jos sulla on massaa, lihasta ja voimaa niin olet jotenkin hyvä tappelija ja annat kaikille turpaan. Toivottavasti tällaiset joskus oikeasti kohtaavat oikean jonkin taistelulajin ammattilaisen niin kyllä äitiä tulis ikävä.

        ei se massa ja koko sanele nokkimisjärjestystä! nähty on miten pikku kaveri luutus lattiat puolet isommalla kaverilla.


      • pelleiisnkgkgl
        '''''''' kirjoitti:

        ei se massa ja koko sanele nokkimisjärjestystä! nähty on miten pikku kaveri luutus lattiat puolet isommalla kaverilla.

        Ei painolla tai lihaksilla lyödä kovaan,nopeasti, hyvin. Voin sanoa että menkää te kehopellet aukoo jollekin nyrkeilijälle päätä, nii sen jälkee tiedätte sen. monesti olen nähnyt miten iso kaveri tipahtaa helposti kevyen nyrkkeilijän tai jonku muun kamppailulajin edustajan käsissä. Ensinnäkin te kehot ette osaa lyödä tarpeeksi hyvin , vaan se vaatii harjoitteluu ja harjoitteluu, eikä mitään painon heilutteluuu ja protskuu.

        ps. menkää ihan rauhassa haastaa vaikka kuinka kevyelle kova tasoselle nyrkkeilijälle nii näätte viimeistää silloin


      • Et vaan osaa
        pelleiisnkgkgl kirjoitti:

        Ei painolla tai lihaksilla lyödä kovaan,nopeasti, hyvin. Voin sanoa että menkää te kehopellet aukoo jollekin nyrkeilijälle päätä, nii sen jälkee tiedätte sen. monesti olen nähnyt miten iso kaveri tipahtaa helposti kevyen nyrkkeilijän tai jonku muun kamppailulajin edustajan käsissä. Ensinnäkin te kehot ette osaa lyödä tarpeeksi hyvin , vaan se vaatii harjoitteluu ja harjoitteluu, eikä mitään painon heilutteluuu ja protskuu.

        ps. menkää ihan rauhassa haastaa vaikka kuinka kevyelle kova tasoselle nyrkkeilijälle nii näätte viimeistää silloin

        Se nyt vaan on vähän eri asia lyödä kehässä ja lyödä kadulla.


      • kun ei ihmiset tiedä
        Et vaan osaa kirjoitti:

        Se nyt vaan on vähän eri asia lyödä kehässä ja lyödä kadulla.

        Kerroppas mitä eroa on? enköhän itse tiedä kun olen nyrkkeilijä. monet kehopellet ja sun muut kovat jätkät on nopee tipahtanu. Mutta kadulla lyömisessä on se ero ettei kukaan osu minuun(oletan ettei oo harrastanu kamppailu lajeja.) kukaan ei vaa osaa lyödä. et sä niil "Katu lyönneil" kellekkään nyrkkeiljälle pärjää.


      • tai ketään
        kun ei ihmiset tiedä kirjoitti:

        Kerroppas mitä eroa on? enköhän itse tiedä kun olen nyrkkeilijä. monet kehopellet ja sun muut kovat jätkät on nopee tipahtanu. Mutta kadulla lyömisessä on se ero ettei kukaan osu minuun(oletan ettei oo harrastanu kamppailu lajeja.) kukaan ei vaa osaa lyödä. et sä niil "Katu lyönneil" kellekkään nyrkkeiljälle pärjää.

        Vai olet oikein nyrkkeilijä, salli mun nauraa...hah, hah, haaaa...

        Nyt aikuisten oikeasti pikkupojat hei, se ei teistä vielä nyrkkeilijää tee että hakkaatte vähän säkkiä.

        Sen verran olen noita "nyrkkeilijöitäkin" nähnyt että voin sanoa että monikaan ei harjoittelusta huolimatta osaa lyödä.

        Kaikista ei tule hyvää lyöjää, niin se vain on.

        Vai nyrkkeillijä, voi helvettiläinen sentään...raah, raah, raah...



        No niin pikkupojat, voitte jatkaa "hiekkalaatikkovääntöä".


      • NYRkkeilijääääää
        tai ketään kirjoitti:

        Vai olet oikein nyrkkeilijä, salli mun nauraa...hah, hah, haaaa...

        Nyt aikuisten oikeasti pikkupojat hei, se ei teistä vielä nyrkkeilijää tee että hakkaatte vähän säkkiä.

        Sen verran olen noita "nyrkkeilijöitäkin" nähnyt että voin sanoa että monikaan ei harjoittelusta huolimatta osaa lyödä.

        Kaikista ei tule hyvää lyöjää, niin se vain on.

        Vai nyrkkeillijä, voi helvettiläinen sentään...raah, raah, raah...



        No niin pikkupojat, voitte jatkaa "hiekkalaatikkovääntöä".

        Sä varmaan tiedät niin helvetin hyvin, . mutta en sanoisi nyrkeilijää sellaiseks tyypiks joka on hetken harrastanu tätä jaloa lajia. Olet oikeassa että ei säkkiin hakkaamisella tulla kovaksi tai mitää. ja olet myös oikeassa siinä että se riippuu että miten osaat lyödä riippuu niin paljon "lahjoista". mutta lahjattommasta voi tulla parempi kuin lahjallisesta.

        Ps: millä perustein en olisi nyrkkeilä, no jaa tää on kyl suomi 24 nii pellee porukkaahan tääl käy.


      • ulver69
        kun ei ihmiset tiedä kirjoitti:

        Kerroppas mitä eroa on? enköhän itse tiedä kun olen nyrkkeilijä. monet kehopellet ja sun muut kovat jätkät on nopee tipahtanu. Mutta kadulla lyömisessä on se ero ettei kukaan osu minuun(oletan ettei oo harrastanu kamppailu lajeja.) kukaan ei vaa osaa lyödä. et sä niil "Katu lyönneil" kellekkään nyrkkeiljälle pärjää.

        kyllä katu avokkaalla yhen nyrkkeilijän yllättää!


      • nyrkeilijääää
        ulver69 kirjoitti:

        kyllä katu avokkaalla yhen nyrkkeilijän yllättää!

        ehkä unissaa yllättää, kaikki pellet luulee et kamppailulajin edustajat on vain hieman parempii tai saman tasoisii ku jotku normi tyypit jotka heiluttelee painoi tai ei teekkää sitäkää. lyömää oppii lyömällä!!!!


      • ketutvinossa
        nyrkeilijääää kirjoitti:

        ehkä unissaa yllättää, kaikki pellet luulee et kamppailulajin edustajat on vain hieman parempii tai saman tasoisii ku jotku normi tyypit jotka heiluttelee painoi tai ei teekkää sitäkää. lyömää oppii lyömällä!!!!

        ei siihen unta tarvi ku läväyttää sen avokkaan korville! sitäki pitää harjotella et sen saa lähtee arvaamatta.!!!!!!!!!!!


      • jhkhgkjhkhkkhhkgkh
        ketutvinossa kirjoitti:

        ei siihen unta tarvi ku läväyttää sen avokkaan korville! sitäki pitää harjotella et sen saa lähtee arvaamatta.!!!!!!!!!!!

        Toi on kyl todella naurettavaa! mutta luuletko yhdellä lyönnillä voittavasi`? Tollee ollaa käyti minun kimppuu ja voin sanoo ettei ne tyypit enää tuu mulle uhoileee


      • hoo moilanen
        jhkhgkjhkhkkhhkgkh kirjoitti:

        Toi on kyl todella naurettavaa! mutta luuletko yhdellä lyönnillä voittavasi`? Tollee ollaa käyti minun kimppuu ja voin sanoo ettei ne tyypit enää tuu mulle uhoileee

        kyllä tipahtaa ku litran mitta! voitetaanhan nyrkkeily matsejakin yhdellä lyönnillä! sitä paitsi avokkaalla tipautat varmemmin ku nyrkillä.


      • Vävyn veli
        hoo moilanen kirjoitti:

        kyllä tipahtaa ku litran mitta! voitetaanhan nyrkkeily matsejakin yhdellä lyönnillä! sitä paitsi avokkaalla tipautat varmemmin ku nyrkillä.

        Tätä ketjua kun lukoo, niin väkisin tuloo mieleen, että jos anoppi näköö tämän, niin selkäännä saatta jokahinen.


      • witupiää
        Vävyn veli kirjoitti:

        Tätä ketjua kun lukoo, niin väkisin tuloo mieleen, että jos anoppi näköö tämän, niin selkäännä saatta jokahinen.

        tekniikka voima nopeus
        tältä tyypiltä löytyy kaikkea (ainakin lajiinsa)
        http://www.youtube.com/user/ARIFINWEIGHTS#p/u/32/dAL_ml9oyok
        en ole kenenkään nyrkkeilijän kuullut olevan hyvä raaoissa tempauksissa ja raaoissa rivetyönnöissä saatika yläviistolyönnissä(suorat lyönnit) raskaalla tangolla ja köyrintä (alakoukkulyönti) tanko pyöräytyksessä

        tekniikka voima nopeus-kunto-taktiikka
        3meeen ekaan saais apua aika pitkälti painonnostosta


      • nyrkkeilijä
        witupiää kirjoitti:

        tekniikka voima nopeus
        tältä tyypiltä löytyy kaikkea (ainakin lajiinsa)
        http://www.youtube.com/user/ARIFINWEIGHTS#p/u/32/dAL_ml9oyok
        en ole kenenkään nyrkkeilijän kuullut olevan hyvä raaoissa tempauksissa ja raaoissa rivetyönnöissä saatika yläviistolyönnissä(suorat lyönnit) raskaalla tangolla ja köyrintä (alakoukkulyönti) tanko pyöräytyksessä

        tekniikka voima nopeus-kunto-taktiikka
        3meeen ekaan saais apua aika pitkälti painonnostosta

        hoho tuo on naurettava tuo yhden lyönnin ottelu ei helvetti mitä ite oon harrastanu laji on puhtaasti kiinni nopeudesta , tekniikasta , voimasta ja kunnosta . Jos on liikaa massa nopeus tipahtaa salitreeni on ihan hyvä mutta sitä räjähtävyyttä tarvitaan kanssa ite oon salitreenissä tehny niinsanotut *massaviikot* jollo 3x6 80% ja sitte on sitä räjähtävyyttä tullu tehtyä että ei tuolla yhdellä lyönnillä oli niin suuri merkitys jos saat vastustajaa väsytettyä sitte tullo se tyrmäys.


      • b,oiu
        nyrkkeilijä kirjoitti:

        hoho tuo on naurettava tuo yhden lyönnin ottelu ei helvetti mitä ite oon harrastanu laji on puhtaasti kiinni nopeudesta , tekniikasta , voimasta ja kunnosta . Jos on liikaa massa nopeus tipahtaa salitreeni on ihan hyvä mutta sitä räjähtävyyttä tarvitaan kanssa ite oon salitreenissä tehny niinsanotut *massaviikot* jollo 3x6 80% ja sitte on sitä räjähtävyyttä tullu tehtyä että ei tuolla yhdellä lyönnillä oli niin suuri merkitys jos saat vastustajaa väsytettyä sitte tullo se tyrmäys.

        kyllä putoo ku läsähtää sopivaan kohtaan! nopeus on valttia.


      • +0967ihbjl
        jhkhgkjhkhkkhhkgkh kirjoitti:

        Toi on kyl todella naurettavaa! mutta luuletko yhdellä lyönnillä voittavasi`? Tollee ollaa käyti minun kimppuu ja voin sanoo ettei ne tyypit enää tuu mulle uhoileee

        kyllä unesco tulee sullekki ku sopivasti leuan kärkeen napsahtaa!


    • Netissä eksynyt

      Kaikkea sitä voi netistä löytää.

      Onko tämä porukka pillerihumalassa vai mitä? Eivät nyt kuitenkaan kirjoitustyylistä päätellen ihan pennuilta vaikuta. Vai onko rahvas tosiaan noin typerää. Joka tapauksessa tätä ketjua lukiessa tuntuu, että omakin maailmankuva kieroutuu.

      Jos porukka on tämän tasoista, niin kyllä on kansassa vielä paljon sivistämistä. Luulisi, että kun selvinpäin noita tekstejään lukevat niin havettäisi, mutta eihän niitä taida saada edes poistetua.

      • ...mies

        Mitä? Etkö ole koskaan kuullut sanontaa, että se mikä on lihaksissa on poissa korvien välistä?

        Hauskaa huviahan tää on lukee näitä, mut välillä tekisi mieli pillahtaa itkuun, kieltämättä.

        Jos nyt lueskelet näitä ketjuja täällä, niin aiheet kyllä pyörii ihan muutaman alueen ympärillä:

        A) Turpaan veto. Milloin ollaan ketäkin lyömässä turpaan ja spekuloidaan kuka voittaa kenet. Välillä uhotaan, miten kovia ollaan ja ketä voisi lyödä turpaan. Joka jätkä lyö ketä tahansa täällä turpaan, jokainen on kovin.

        Onko normaalia käytöstä? No ei.

        B) Homous. Ei liene tarvii edes selittää. Normaaleilla ihmisillähän se homottelu jää tonne yläasteelle. No mut voimailijat ovat ehkä vähän kelkasta pudonneita. Todennäköisesti suurin osa vielä naurahtelee omille homojutuilleen. Lienee myös omille pieruilleen.

        C) Six-pack vs läski keskustelu. Missään muualla palstalla ei ole vastaavaa kateutta toisten saavutuksia kohtaa, oli ne sitten mitkä tahansa. Mutta totuushan on, että mikään ei ole niin kateellinen kun voimailija toiselle. Ei edes kalamies toiselle. Tämä kohta myös sivuaa homottelua...


        Sitä paitsi jo aikoinaan on todettu, että viisasta kansaa ei pysty hallitsemaan; "Leipää ja sirkushuveja". Ja johan A.Lincoln sanoi aikoinaan, että kansa pitää tyhmentää, koska tyhmää kansaa on helppo hallita. Siksi kansan sivistäminen ei ole eliitin etujen mukaista. Mutta tietysti voimailijat... luuletko, että ne häpeää kirjoituksiaan? Ei, niistä vaan on hienoa uhota täällä.

        "ho ho hoo, vittu lyön sua turpaan".


    • Mukava kaveri

      vahvempi
      Vai samat voimatasot? Hehheh.... Mä pistäisin huolella turpaan 20kg itseäni kevyempää. Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi. Luuletko että antaisin kynäniskaisemman piekseä itseäni? Heität liioiteltua skeidaa mies, nimittäin en ole rapakunnossa ja mä en tarvi nyrkkeilyopetusta, enkä sätki enkä potki. HArvemmin sitä näkee samat voimatasot omaavaa kynäniskaa, vittu aika harvassa taitavat olla. Se vaan on niin yleistä että isompi kaveri nostaa enemmän ja kevyempi vähemmän.

      Jos on täysi mätämuna ja heikko muutenkin, niin ei ole massasta silloin hyötyä, mutta kyllä massakkaat voimailijat pieksee sun kärpässarjan nyrkkeilijät leikiten kun eivät periksi anna, vitut mistään säännöistä. NIskasta ote ja turpaan.

      Ei nuo sun fysiikanlakis päde noin selvästi todellisuudessa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos näen heikomman penkkarin, kyykkärin, sun muun joka hyppii nyrkkeilykehässä karatehousuineen, niin mua vaan naurattaa tollaset!

      menisivät saatana balettitunnille vitun kukkakepit :D

      vielä tulevat näkemään kuka antaa turpaan jos haluaa kokeilla, mua on muutenkin tarpeeksi ärsytetty, seuraavalla kerralla näkevät tähtiä.


      Terve Kaveri!

      Sinä kun olet noin iso, voimakas ja vielä ärsytetty, niin olisiko mahdollista, että antaisit mulle selkäsaunan? En tarkoita turpaanmättämistä, vaan että annat koivuvitsaa paljaalle pyllylle. Luuletko, että onnistut siiinä? Minä olen ihan tavallinen kynäniska, mutta haluaisin keran elämässäni asiallisen selkäsaunan, olisiko sinusta sen antajaksi. Minä penkkaan nippa nappa 50 kg, joten en varmaan olisi mikään hirmuinen vastus sinunlaisellesi voimahirviölle. Lisäksi minä lupaan, että en roiku kasseissasi, kun makaan sinun polvillasi, muuten kyllä pistän hanttiin.

      Jos luulet, että sinusta olisi miestä hoitamaan tämän homman, niin voitko ilmoittaa mistä löydän sinut ja milloin. Minä voin tuoda vitsat tullessa, mutta loppu on kiinni sitten aivan sinun voimistasi ja taidoista. Odotan sinun hoitavan homman hyvin huolella. Nouseehan se kunto tällaisissakin harjoituksissa.

      • heijjaheijja

        "Olen voimailija ja bulkannut olen, ylipainoa on ja voimaa tarpeeksi" ei kuulosta hyvältä, kukkakeppi pieksäs sut kyllä vaikka olisit kuinka riski jos 20kg painoerolla mennään, nopeutta ja notkeutta sulta ei kyllä löydy, no, en rupea pätemään, sun pitää kokeilla rajojas ja ymmärrän sen.


    • sivuseikkoja

      Lyhyesti:
      menkääpä sikaniska bodarit nyrkkeily salille kokeilemaan kumpi lyö kovempaa te vai ne 30kg kevyemmät kaverit jotka siellä oikeasti ovat jonkun aikaa reenanneet

      uskon että suomalaisistakin aika monta Robert Heleniusta lihaksikkaampaa kaveria löytyy, mutta että kovalyöntisempiä? en usko.

      mutta siis punttisali reeniä nyrkkeilijälle: yleisesti ottaen lyhyitä kovatempoisia sarjoja joihin heti perään joustavuutta ja räjähtävyyttä, esim. penkki: maksimi 80kg = 1 sarja 3-6krt 70kg ja heti perään nopeatempoisia heittoja kuntopallolla (samassa asennossa kuin penkkipunnerruksessa) ja esimerkiksi kyykyssä tai prässissä teräviä pomppuja heti perään.

      ps. ei sitä punttiakaan aina tarvita http://www.youtube.com/watch?v=FWcY0tt0xQo kaveri ei reenaa eikä ole ainakaan ammattilais uransa aikan kertaakaan punttia reenannu. näyttääkö siltä että olis pitäny? ;)

      • onnettomia olette

        Ja heti perään sä heräsit...täällä ei kukaan näemmä ole treenannut kehoonsa maksimaalista lyöntivoimaa sekä koordinaatiota.


        Kukaan täällä ei osaa.


    • Rizk☻yzkovµ

      Moroo horoo...
      Oli ihan pakko pistää viestii...
      Tää on jotenki nolo, tää koko keskustelupalsta...

      - Do Not Reply -

    • Salijannu

      Tukeeko se penkkiä?

    • olli-pekkaf

      Saako nyrkeilijä kehässä lyödä palleaa??

      • Anonyymi

        Sssaa tietenki


      • Anonyymi

        Sssaa tietenki


    • --.--

      Jos laitetaan nyt toi nyrkkeily sivuun ja keskitytään siihen katutappeluun mistä tässä keskustelussa on puhuttu. Jos joku 120kg bodari heittäis sut maahan ja alkais siinä matossa kamppailemaan jotain 50kg kevyeempää vastaan niin aika selvä juttu että se bodari voittaisi. Ja niinkuin sanotaan paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa

      • bodatkaa peräreikää

        Joo bodaus yhdistettynä bulkkaukseen on ultimaattisin taistelulaji ja bulkkibodaria ei voita kukaan muu kuin isompi bulkkibodari.


    • voi herrajjeeee mitä tekstiä... se joka oikeasti treenaa ja nyrkkeilee nii ei todellaa puhu tuommosia ja ala uhoamaan jostai katutappeluista! sen verran nousee itsetuntoa ja luottamus omiin kykyihin ettei tarvii alkaa kadulla pullisteleen.. mä sanon sen verran että ku joku 70kg jätkä treena 2-3v nyrkkeilyä ja sinne salille tulee sitte 90kg jätkä uutena kaverina nii se saa ensimmäisessä erässä nii hyvin turpaan ettei ole tosikaan. ei mitää mahollisuutta vaikka mitä tekis... nimittäin ku jalat kunnossa nii ei kaveri saa kiinni !!!

    • gg44tbge

      Huvittaisi nähdä kun nämä alemmuuskompleksin omaavat 70kg pikkupellet yrittäisivät tiputtaa vaikka 120kg Overeemin ta Carwinin. Ei tule onnistumaan, oli sitten kadulla tai kehässä.

      • olet tyhmä teini

        Joo, oispa kiva nähdä jonkun tavisbodarin saavan turpaan alempien sarjojen kamppailu-urheilijoilta.


        Oletko hieman vajaa, vai mikä on aivotoiminnassasi vialla?


      • gfsaw5
        olet tyhmä teini kirjoitti:

        Joo, oispa kiva nähdä jonkun tavisbodarin saavan turpaan alempien sarjojen kamppailu-urheilijoilta.


        Oletko hieman vajaa, vai mikä on aivotoiminnassasi vialla?

        Pointti oli se että isommalla on aina etu kunhan kamppailulajeista on kokemusta. Jos kummallakaan ei ole kokemusta niin silloinkin isommalla on etu.


      • olet tyhmä teini
        gfsaw5 kirjoitti:

        Pointti oli se että isommalla on aina etu kunhan kamppailulajeista on kokemusta. Jos kummallakaan ei ole kokemusta niin silloinkin isommalla on etu.

        Eli ei mitään pointtia, eikö niin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe