Kertokaapas miehet tyttölapselle, mitä ajattelette naisesta, joka bailaa
joka viikonloppu?
Eikö nainen
-voisi olla hyvä kumppani
-voisi olla yhden miehen nainen
-haluaisi viettää myös kotiviikonloppuja oman miehensä kanssa
-pystyisi vakavampaan ja täysipainoiseen suhteeseen?
Itse oon eronnut puoli vuotta sitten neljän vuoden avoliitosta ja tosiaan,
baarissa on tullut käytyä vähän liiankin usein nyt sinkkuaikana ja tuntuu että
toi mitä kirjoitin on aika yleinen käsitys miehillä meistä bilehileistä. Onkos
se sitten niin?
Bilehile!
6
974
Vastaukset
- Niiiiiiiiiin
No mä olen jokaviikonloppuinen bilehile ja viettäny tällaista elämää koko seurustelun ajan (1,5v.). Ei se oo muusta kiinni kuin samanhenkisyydestä! Me molemmat tykätään "bilettää" ja samassa kaveriporukassa ollaan, niin helppoahan se on!
- Nihil
Siis riippuu hiukka iästä. Jos "nainen" (lue:tyttönen) on välillä 18-22, niin ok, kait siinä iässä jokainen haluaa hiukka "bilettää".
Mutta auta armias jos ikää on yli 25, niin silloin joka viikonloppuinen bailaaminen kuulostaa lähinnä säälittävältä ja itse en ainakaan sellaiseen tapaukseen koskisi missään mielessä pitkällä tikullakaan.
Eli konkreettinen vastaus:
ei voi olla hyvä kumppani, jos "bailaaminen", baarit ja alkoholi ovat viikonloppuja hallitseva tekijä. Elämässä kun on _niin_ paljon muutakin...- bilehile27
Ja tietenkin sitten myös yli 25 vuotiaat miehet on säälittäviä jos käyvät baarissa viikonloppuisin? eikö?
- Nihil
bilehile27 kirjoitti:
Ja tietenkin sitten myös yli 25 vuotiaat miehet on säälittäviä jos käyvät baarissa viikonloppuisin? eikö?
Nimenomaan, myös yli 25 vuotiaat miehet ovat säälittäviä jos käyvät bailaamassa joka viikonloppu.
Itseasiassa vielä säälittävämpiä kuin naiset, koska tunnettu tosiasiahan on, että naiset voi käydä baarissa ilman taka-ajatuksia, mutta aina jos sinkkumies menee baariin, niin ultimate goal on piparin saanti.
- Piru
jos nainen EI bailaa tiistaina, niin sillon pistää kyllä miettiin...
- Nooanarkki
Mäki pailaan joka viikonloppu mun boyfriedin kanssa ja sit sillee. Joo. Ja silki on frendit messis ja mul ja sit me ollaa sillee et voi vidu tää on siistii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703