2000-luvun suurimmat hitit tähän päivään mennessä???

Nimetön

Jeps. Ja Hei!

Eli nyt kyselen teidän mielipiteitä mitkä ovat 2000-luvun suurimmat hitit tähän päivään mennessä?

- Minkä haluaisit kuulla vaikka kun olet iltaa viettämässä jossain baarissa? (mikä saa sukat niin sanotusti jaloissa pyörimään)

- MIkä on vaan jäänyt päähän? (mitä muistelet lämmöllä tai sitten kauhulla? )

mielenkiinnolla odottelen vastauksianne!!

16

19172

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää ei oo ny varsinainen hitti mut mulle se nostattaa hymyn huulille ku kuulen sen eli Bloodhound Gang ja biisi The Bad Touch...apinat on apinoita :)

• fgdrtkr

• H0bi

Oon ettiny tota biisii ihan älyttömän kauan, en muistanu nimee tai mitää, ainoostaan kertosäkeistöä!! JA NYT SE LÖYTY!!! KIITOS!! :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        H0bi kirjoitti:

Oon ettiny tota biisii ihan älyttömän kauan, en muistanu nimee tai mitää, ainoostaan kertosäkeistöä!! JA NYT SE LÖYTY!!! KIITOS!! :D

Iltatuulen viesti oli listassa kärjessä legendaariset 17 viikkoa, päätenorina Armi aavikon isä Uolevi.
        Jos tämän kuulla voit, vie metsiin kaukaisiin..
        Joku katrihelenan rakkaista juonsi ja korotti iltatuulen viestin vuosisadan kappaleeksi !
        Matti paalosmaa juonsi ja natosukulainen Danny jo viritteli ansojaan aavikolle, etsien sopivaa Piilopaikkaa.

• pissis^^

Rihanna-Dont stop the music,Alicia Keys-No one,Kat Deluna-Run the show,Madonna Feat.Justin Timberlake-4 minutes,P!nk-So what,Rihanna-Umbrella,Rihanna-Disturbia,Leona Lewis-Bleeding love,Britney Spears-Toxic,Rihanna-Pon de replay,

• STII
      • jotain: Mario Winans/P.Diddy I don't wanna know, muisteluun ja tanssahteluun vaikkapa Britney Spearsin Do something. Karaokessa ehdottomasti Volga :D

• Roxette fani
        sadeilla kirjoitti:

jotain: Mario Winans/P.Diddy I don't wanna know, muisteluun ja tanssahteluun vaikkapa Britney Spearsin Do something. Karaokessa ehdottomasti Volga :D

Hieno topikki!!
        1. Yö: Rakkaus on lumivalkoinen
        2. Roxette: Milk and toast and honey
        3. Chisu: Sama nainen
        4. Roxette: A thing about you
        5. Scandinavian Music Group: Vieläkö soitan banjoa
        6. Yö: Parrasvalot
        ja kaikkia muistelen ja kuuntelen lämmöllä, en kauhulla! Eli noi on ne suosikit. Toivottavasti tulis lisää vastauksii tähän ketjuun :)

• bwsnbed
        Roxette fani kirjoitti:

Hieno topikki!!
        1. Yö: Rakkaus on lumivalkoinen
        2. Roxette: Milk and toast and honey
        3. Chisu: Sama nainen
        4. Roxette: A thing about you
        5. Scandinavian Music Group: Vieläkö soitan banjoa
        6. Yö: Parrasvalot
        ja kaikkia muistelen ja kuuntelen lämmöllä, en kauhulla! Eli noi on ne suosikit. Toivottavasti tulis lisää vastauksii tähän ketjuun :)

Shakiran Hips Don't Lie, joka on virallisestikin 2000-luvun ostetuin kappale! :D

• Kappaleita jotka on jääny positiivisessa mielessä mieleen:
      1. David Guetta feat Kid Cudi "Memories"
      2. Rihanna "pon de replay"
      3. Pussycat Dolls "When i grew up"
      4. Rammstein "Zerstören"
      5. Lady Gaga "Bad romance"
      6. Scooter "Scarborough affair"

ja kappaleita jotka saa laatan lentämään:
      1. Kitty kat "Meine jungs"
      2. Muriel Dacq "Tropic"
      3. Lil Kim "Shut up bitch"
      4. Pit Bull "Lollipop"
      5. Skap "Legalizion"

• ikuhkjl

t.A.T.u. - All the things she said
      Avril lavigne - my happy ending

• Phale
    • okkk

ok
      ok

• Tulevaisuudesta terve =) Itse en ole kauheasti selvillä 2000-luvun hittikappaleista, kun en kauheasti seuraa mitkä nykyajan kappaleet ovat tosi suosittuja. Kai ne on jotain rappia tai poppia. En tosi hyvin edes tiedä uusimpien artistien nimiä. Esim. Beyoncen, Ariana Granden, Katy Perryn, Adam Lambertin, Sam Smithin, Michael Bublen, Brono Marsin ja Lady Gagan tiedän, mutta vähän nuoremmista artisteista vain harvoja. Sitten taas vanhemmista yhä elävistä entisten aikojen artisteista ja jo edesmenneistä entisajan artisteista tiedän moniakin ja osaan sanoa vähän paremmin mitkä oli esim. vaikka 1960-80 -luvuilla suosittuja kappaleita, artisteja ja bändejä.

• Johtuu kai siitäkin, että kun teininä kuuntelin paljon klassista musiikkia ja nykyään eniten rockia(sisältää myös asian heavy) ja siinä välissä ja myös nykyään muunkin tyylistä, josta valtaosa on myös vanhempaa musiikkia, ettei ole oikein kunnolla tullut perehdyttyä nykymusiikin tilanteeseen ja hittikappaleisiin. Nykyartisteista joskus kuuntelen Esim. Adam Lambertia ja Sam Smithia ja Jennifer Hudsonia ja joitain suomalaisia vähän nuoremman polven artisteja kuten Jannika B ja Saara Aalto, mutta muuten menen vanhemmalla linjalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      775
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      632
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    9. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      465
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      93
      434
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. 21
      372
    20. Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa

Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h
      Lapua
      49
      365
    Aihe