Etikan vaikutus

Lauihduttaja

Siis se etikka auttaa, että rasva palaa tehokkaammin? mikä paras? : hunaja-omena etikka vai
viinietikka ??? ja eikös se ollut että 2 ruokalusikallista päivässä? aamulla ja illalla

19

3244

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GB.

Ei auta laihduttamisessa mitenkään. Sen sijaan voi auttaa hammaskiilteestä eroon pääsemisessä.

• auttaa!!!

Itse otin etikkaa ensin pari ruokalusikallista päivässä. Tulos oli -1 kg/viikko. Nyt otan etikkaa pari desiä päivässä ja tulosta tulee n. 5kg/viikko. Joulun jälkeen aion pitää oikean tehokuurin ja huitaisen litran aamuisin, jotta kinkku sulaisi parhaimmalla mahdollisella vauhdilla!!

Harmi kun muut lihavat eivät ole tätä tajunneet....

• Empijä
        auttaa!!! kirjoitti:

Itse otin etikkaa ensin pari ruokalusikallista päivässä. Tulos oli -1 kg/viikko. Nyt otan etikkaa pari desiä päivässä ja tulosta tulee n. 5kg/viikko. Joulun jälkeen aion pitää oikean tehokuurin ja huitaisen litran aamuisin, jotta kinkku sulaisi parhaimmalla mahdollisella vauhdilla!!

....

• on...
        Empijä kirjoitti:

....

..Mitä enemmän juot sitä paremmin laihtuu. Ja vielä kun ostaa sitä kuponki uutisten teho etikkaa. Hieman kalliimpaahan se on, mutta hintansa väärtti! Ja vielä kun ostat ne laihdutuspohjalliset, joiden teho perustuu magneettiin. Niillä ei tarvitse kuin kävellä reippaasti kuusi kilsaa päivässä, jotta magneetti saa hyvän latauksen, niin taattua painonpudotusta on luvassa...

• Kokenut
        on... kirjoitti:

..Mitä enemmän juot sitä paremmin laihtuu. Ja vielä kun ostaa sitä kuponki uutisten teho etikkaa. Hieman kalliimpaahan se on, mutta hintansa väärtti! Ja vielä kun ostat ne laihdutuspohjalliset, joiden teho perustuu magneettiin. Niillä ei tarvitse kuin kävellä reippaasti kuusi kilsaa päivässä, jotta magneetti saa hyvän latauksen, niin taattua painonpudotusta on luvassa...

Turhan hankalaa; ennemmin kannattaa ostaa niitä teholaihdutuspillereitä joiden kanssa saa syödä mitä vaan ja läskit senkun häviää. Kannattaa varmaan kerätä kaikki ihrat taltee ja syöttää talvella linnuille.

• cat
        auttaa!!! kirjoitti:

Onko siitä joitain tutkimuksia mihin etikan (=hapettuneen viinin) vaikutus perustuu?Viinan ja etikan kemiallinen koostumus on miltei sama ,etikassa enemmän happea?

• laihduttaja
        cat kirjoitti:

Onko siitä joitain tutkimuksia mihin etikan (=hapettuneen viinin) vaikutus perustuu?Viinan ja etikan kemiallinen koostumus on miltei sama ,etikassa enemmän happea?

Jos sitä juo liikaa niin onko se jo haitallista? meinaan, että tänään join 1 rkl ja se hiukan kirveli

• XXX
        auttaa!!! kirjoitti:

Haisee pahasti trollilta. Perättömiä väitteitä. Älkää uskoko.

• Varoitus
        auttaa!!! kirjoitti:

Tiedän tapauksen Ihmisestä joka joi liikaa etikkaa, suoli poksahti kun etikka oli ensin sen haurastuttanut. Pitkäaikaista sairaalahoitoa siitä tuli. varo vaan!

• Anonyymi
        XXX kirjoitti:

Haisee pahasti trollilta. Perättömiä väitteitä. Älkää uskoko.

Niin etikka pitää laimentaa 1rkl lasilliseen vettä ja se on vii ietikka mitä köytetään

• laihduttaja

VOiko etikkaa sekoittaa maitoon tai mehuun tai veteen.. kokeilin maitoon ja tulos oli : enemmän järkyttävää makua ja oudon näköistä juomaa

• lissu

Asia on juuri niin kuin GB jo totesi, hammaskiilteestä päädet eroon. Ja toisaalta, sehän on happpoa, joka syövyttää myös ruokatorven ja mahalaukun limakalvoja. Plasebovaikutus on ainut, joka siinä voi auttaa. Eli saman saat aikaan syömällä vaikka pieniä kiviä, jos uskot siihen riittävän vahvasti. Tuo lumevaikutus voi tietenkin olla joillekin jo ihan riittävä. Jos oikeaa tehoa olisi, Suomessa tuskin olisi lihavuusongelmaa kun noinkin halpa ja helppo keino olisi tarjolla.

Onnea laihdutukseen..

• laihduttaja

olen jo laihtunut 3 kiloa ja aijon jatkaa.

• laihduttaja

...

• cat

Moi.Viekö se etikka ruokahalun vai syötkö silti entiseen malliin?Eikö ruoka sula suolistossa samaan malliin?Mihin tuo laihtuminen perustuu?

• GB.

• Käyttäjä

Muistaisin lukeneeni kirjasta "Verensokeriblues", että etikka pienentää aterian glukeemista indeksiä. Toisin sanoen veren sokeri ei nouse niin nopeasti ja insuliinia ei erity vereen sen johdosta paljoa kerralla. Insuliini aiheuttaa taas sen, että rasva varastoituu kehoon. Mikäli olen asian oikein ymmärtänyt. (Taisi siinä olla vielä yksi tekijä lisäksi mukana, mutta noin lyhyesti selostettuna) Itse käytin joskus 4 vuotta sitten etikkaa ja sekoitin sitä lusikallisen lasilliseen vettä. Sitä suositeltiin otettaksi heti aamulla tyhjään vatsaan ja ennen ateriaa. Minulla se ei auttanut painon pudotukseen.

• Anonyymi

Aamulla tyhjään vatsaann nostaa verensokeria. Onhan siinä hiilihydraatejakin

• Anonyymi

Auttaa siten eteihiilihydraatit imeydy yhtä nopessti janäin ei lihota yhtä paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      116
      1366
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      132
      697
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      565
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      499
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      490
    11. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      98
      470
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      468
    13. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      467
    14. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      463
    15. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      458
    16. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    18. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51