hei!
mietin miksi mun proteesit ryppyilevät paljon?
minkälaisen korjauksen ne vaativat?
olen hoikka ja minulla on isot silarit.
onko kohtalotovereita???
rintojen ryppyily??(silikoonit)
26
6192
Vastaukset
Luulen, että parasta mennä kontrollikäynnille omalle plastiikkakirurgillesi. Saattaa olla kapseloituminen menossa. Jos sinulla on takuu ja kapseloituminen on rajua, saat uusintaleikkauksen valoituksetta.
Ainakin Laatukirurgia, The Look ja suomalaiset plastiikkakirurgita antavat 5-vuoden kapseloitumistakuun.
Ei tuollaista kannata yksinään surra. Mene ihmeessä näyttämään. Tsemppiä!- katuva
Heippa.. silikonit otin noin 7 kk sitten.. välillä ilmenee kipuja (lieviä) ja nyt tullut esiin enemmän näitä ryppyjä implanteissa jotka näkyvät rumasti läpi kun kumartelee ja koittaa rintaa kädellä. Olenkin miettinyt johtuuko nämä kapseloitumisesta vai siitä että rintani olivat todella pienet (aa-kuppi) ja niihin laitettiin implantti joka sai rinnastani c kupin.. nämä laitettiin lihaksen päälle .. en ole känyt vielä jälkitarkastuksessa..pitäisi varmaan.. muita jotka tarkastuttaneet rintansa näistä syistä..mikä oli tuomio?
- ongelmaa
Implanttien ei pitäisi ryppyillä. Vaikka sitä pyöritteli irrallaan käsissään, niin aina se oli oikean muotoinen eikä rypistynyt. Jos omaa rintakudosta on vähän, implantti on melkein ihon varassa ja ehkäpä silloin iho menee ryppyyn. Minulla on samanlainen ennen-jälkeen koko ja minulla implantit laitettiin omien rintojen pienuuden takia rintalihaksen alle. Ei näy ryppyjä, eikä implanttia tunne tunnustelemalla.
- lukea
kaikkia mitä muut ovat kirjoittaneet,joten voi olla et joku on jo kirjottanu jotain vastaavaa,mut mulle ainaki konsultaatiossa sanottiin just tuosta et sen takia mulle kannattaa laittaa lihaksen alle implantit,koska jos laihdun jossain vaiheessa,ja oma rintakudos häviää,niin luultavasti alkaa näkyä sieltä alta ne rypyt. itselläni tällä hetkellä 75b-70c,imetykset venyttäneet rintoja..ja paljon mahdollista et jos alan laihduttaa niin omat rinnat häviäis,koska ennen raskauksia ollu 70b-75a. varmaanki sulla siis johtuu nuo rypyt just siitä,et omaa rintakudosta on niin vähän,ois varmaan tullu parempi lopputulos jos ois voinu laittaa lihaksen alle..?
- Lilja.
Eräs alalla oleva ihminen sanoi, että kaikilla on näitä ryppyjä, mutta ne näkyvät tai tuntuvat vain jos on vähärasvainen rinnan alue ja suht. iso implantti.
- pientä saumaa
Lilja. kirjoitti:
Eräs alalla oleva ihminen sanoi, että kaikilla on näitä ryppyjä, mutta ne näkyvät tai tuntuvat vain jos on vähärasvainen rinnan alue ja suht. iso implantti.
Juuri näin. Mulla näkyy myös jos kumarrun, mutta olen tällä hetkellä tosi hoikassa kunnossa ja implantit kuitenkin 500g. Kun olin tuhtimpi, eivät näkyneet. Ja tämä näkyy tietty vain, jos implantit ovat rintalihasten päällä. Siksi tosi hoikille suositellaa lihaksen alle laittoa...
- näkyvät rypyt
johtuvat yleensä siitä, että omaa rintarauhasta on vähän, eli implantin ja ihon välillä on niin vähän rasvaa, että implantin rypyt näkyvät.
Riippuu paljolti myös implanttimerkistä, sekä mallista.
Mentor on tehty täysinäiseksi ja reunat pyöristetty. Eurosilicon on taas jätetty hieman vajaaksi (muistaakseni reilu 80% täytettä), jolloin näitä ryppyjä näkyy ihon pinnan alla helpommin. Eurosiliconissa anatomisen implantin reunoja ei ole pyöristetty, joten myös yläosan pyöristämätön reuna saattaa näkyä.
Itselläni on nuo Eurosiliconit ja ovat kyllä omaan kroppaan todella sopivat, mutta minulla oli ennestään kuitenkin sen verran rintaa, ettei rypyt näy. Kuulema todella pienirintaiselle näitä ei suositella.- katuva
joop kuvat oli juuri sitä miltä omat näyttää kun kumartelee tms.. nooh mulla taitaa olla juuri niin että tuota rintakudosta kun ei ollut ja laitettiin lihaksen päälle niin nyt siitä saa kärsiä.. Lihaksen allehan ei ruvettu laittamaan koska olen treenattu ja rintalihaksia ei voitu ruveta enään rikkomaan..harmi=/ Silti implanttini ei ole edes kovin isot..
- katuva
katuva kirjoitti:
joop kuvat oli juuri sitä miltä omat näyttää kun kumartelee tms.. nooh mulla taitaa olla juuri niin että tuota rintakudosta kun ei ollut ja laitettiin lihaksen päälle niin nyt siitä saa kärsiä.. Lihaksen allehan ei ruvettu laittamaan koska olen treenattu ja rintalihaksia ei voitu ruveta enään rikkomaan..harmi=/ Silti implanttini ei ole edes kovin isot..
Minullahan on nuo mentorit..tai ainakin niistä olen maksanut=) eivät muka ryppyynny..hahahah
- sade86
katuva kirjoitti:
Minullahan on nuo mentorit..tai ainakin niistä olen maksanut=) eivät muka ryppyynny..hahahah
mulla on cereformit,9dl per rinta very high profile.virossa laitoin.vuosi sitten.ryppyily alko 2vkoa leikkauksen jälkeen jo,et ei voi olla kapselia. uä-kuvissakaan ei ollut kapselia. mua ärsyttää kun tissit on kuin selluliittia täynnä ja juovia...
- mc ghanit
katuva kirjoitti:
ja aa-kupista c:hen lihaksen päällä, omaa rintakudosta ei ollut käytännössä yhtään, vain löysää nahkaa, mammografiassa enää muutama milli jäljellä implantin päällä kun kävin tänä vuonna kontrollissa, mutta koskaan ei ole ryppyjä näkynyt vaikka kuinka rintoja likistelisi. Push upeilla saa puserrettua kaula-aukon vieläkin pyöreämmäksi, eikä silloinkaan mitään implantin rajaa tai ryppyjä näy. Olisiko implantin tyypillä ja muodollakin vaikutusta?
- paljon parempi
katuva kirjoitti:
Miksette laitata rintalihaksen alle niin ei ole mitään ryppyjä?
- ...aina
paljon parempi kirjoitti:
Miksette laitata rintalihaksen alle niin ei ole mitään ryppyjä?
Mielummin laittavat rintalihaksen päälle jos itsellä on tarpeeksi rintakudosta(väh.2cm).
jos rinta on veltto esim. imetyksen jälkeen, rintalihaksen alle ei laiteta koska tulee ns. tuplarinta, kun oma jää siihen päälle tyhjäksi ja täyte on rintalihaksessa. - mc ghanit
mc ghanit kirjoitti:
ja aa-kupista c:hen lihaksen päällä, omaa rintakudosta ei ollut käytännössä yhtään, vain löysää nahkaa, mammografiassa enää muutama milli jäljellä implantin päällä kun kävin tänä vuonna kontrollissa, mutta koskaan ei ole ryppyjä näkynyt vaikka kuinka rintoja likistelisi. Push upeilla saa puserrettua kaula-aukon vieläkin pyöreämmäksi, eikä silloinkaan mitään implantin rajaa tai ryppyjä näy. Olisiko implantin tyypillä ja muodollakin vaikutusta?
Minulla myös anatomiset McGhanit, eikä omaa rasvaa nimeksikään. Ovat osittain rintalihaksen alla. Minkäänlaisia ryppyjä tai rajoja ei näy.
- kaikille!
katuva kirjoitti:
Hei!
Mulle laitettiin juuri siksi lihaksen alle, koska olen hoikassa kunnossa ja treenattu. Isohkot implantit eivät näy yhtään, eivätkä tunnu, rypyistä ei ole tietoakaan ja treenikin onnistuu alun toipilasajan jälkeen ihan ennalleen.
Rintalihakset kyllä "rikottiin", mutta olen palautunut hyvin ja treenaamisesta on ollut se hyöty, että implantit kiinnittyivät nopeasti tukikudoksen ollessa "napakassa" kunnossa. - järkytys
kaikille! kirjoitti:
Hei!
Mulle laitettiin juuri siksi lihaksen alle, koska olen hoikassa kunnossa ja treenattu. Isohkot implantit eivät näy yhtään, eivätkä tunnu, rypyistä ei ole tietoakaan ja treenikin onnistuu alun toipilasajan jälkeen ihan ennalleen.
Rintalihakset kyllä "rikottiin", mutta olen palautunut hyvin ja treenaamisesta on ollut se hyöty, että implantit kiinnittyivät nopeasti tukikudoksen ollessa "napakassa" kunnossa.Olen yli 50 nainen ja joskus miettinyt silareita. Kun näin kuvat niin muutin mieleni. Mulla on c-kupin rinnat ja ovat kuvissa olleisiin nähden tosi kauniit. Ennen kuvittelin että vähän roikkuvat mutta nyt olen tosi tyytyväinen etten ole silareita hankkinut.
- tyytyväinen!
järkytys kirjoitti:
Olen yli 50 nainen ja joskus miettinyt silareita. Kun näin kuvat niin muutin mieleni. Mulla on c-kupin rinnat ja ovat kuvissa olleisiin nähden tosi kauniit. Ennen kuvittelin että vähän roikkuvat mutta nyt olen tosi tyytyväinen etten ole silareita hankkinut.
Jos sinulla on vain vähän roikkuvat C-kupin rinnat ja vielä mielestäsi kauniitkin, voit olla tyytyväinen etkä silareita tarvitse. Minulla on nyt silareilla hankitut kauniit C-kupin rinnat, lähtökohtamme oli siis aivan eri.
- Wonder what....
Olisi kiva tietää kyllä aiheesta poiketen että miten suuret silarit sulle laitettiin jos olet hoikka? Ite menossa konsultaatioon piakkoin ja haluaisin B kupin rinnoista jopa e:t. Missä kävit laittamassa ja minkä merkkiset sulla on? olis kiva kuulla kokemuksia :)
- sama alottaja...
mun rinnat vaan pahenee,yritän kerätä rohkeutta ja mennä siluettiin juttusille.en halua luopua näistä,mutten kestä sitä saamarin kipua taas.
Nyt mitta kumminkin täysi näihin,kun lääkärissäkin peitin rintani käsillä kun olin röntgenissä (selän takia)
Onko uusia ryppyileviä naisia täällä? kokemuksia kiitos. mitä näille voi tehdä? kun kerran on pyöreet soft cohessivet niin minulle sanottiin etteivät tule ryppyilemään.8sama kirugi tekiedellisen leikkauksen ja nekin poimuili 500cc)
Ajattelin isompia,kun tuntui kun olisi jäänyt "tyhjää" tilaa nahan ja proteesin väliin,ja että poimuilu tulee siitä.kirurgi ei osannut vastata, taikka antaa syytä poimuiluun, ja minä pälli menin ja varasin sen uusintaleikkauksen.(kapselia ei ollut UÄ-tutk)
samaan puljuun en mene valittamaan,koska en luota siihen firmaan nyt enään.(suomi-viro) - :((
sama alottaja... kirjoitti:
mun rinnat vaan pahenee,yritän kerätä rohkeutta ja mennä siluettiin juttusille.en halua luopua näistä,mutten kestä sitä saamarin kipua taas.
Nyt mitta kumminkin täysi näihin,kun lääkärissäkin peitin rintani käsillä kun olin röntgenissä (selän takia)
Onko uusia ryppyileviä naisia täällä? kokemuksia kiitos. mitä näille voi tehdä? kun kerran on pyöreet soft cohessivet niin minulle sanottiin etteivät tule ryppyilemään.8sama kirugi tekiedellisen leikkauksen ja nekin poimuili 500cc)
Ajattelin isompia,kun tuntui kun olisi jäänyt "tyhjää" tilaa nahan ja proteesin väliin,ja että poimuilu tulee siitä.kirurgi ei osannut vastata, taikka antaa syytä poimuiluun, ja minä pälli menin ja varasin sen uusintaleikkauksen.(kapselia ei ollut UÄ-tutk)
samaan puljuun en mene valittamaan,koska en luota siihen firmaan nyt enään.(suomi-viro)Minulle laitettiin 3dl 2007 the lookin kautta, puoli vuotta operaatiosta voin vannoa että implantti meni väärin päin. ja kun soittelin klinikalle he väittivät ettei se ole mahdollista. Käänsin sen omin pikku kätösin oikein päin. ja voin kertoa että ei tuntunut kivalle.
talvella 09 alkoi ihmeryppyily, esim selällään maatessa tuli kuoppa keskelle rintaa, nännit kuopassa. ja nyt vaiva pahentunut siinä määrin että rintojen keskellä on ne kuopat ja pysyy, ihan kuin jokin vetäisi niitä sisään päin. ihan sekopäisen näköiset. en juurikaan kehtaa olla rinnat paljaana, edes aviomieheni edessä.
Olin yhteydessä lookiin ja todettiin että laineet näkyy läp vähäisen rintakudoksen takia ja ei auta kuin uusi leikkaus.. - ryppyjämyös
:(( kirjoitti:
Minulle laitettiin 3dl 2007 the lookin kautta, puoli vuotta operaatiosta voin vannoa että implantti meni väärin päin. ja kun soittelin klinikalle he väittivät ettei se ole mahdollista. Käänsin sen omin pikku kätösin oikein päin. ja voin kertoa että ei tuntunut kivalle.
talvella 09 alkoi ihmeryppyily, esim selällään maatessa tuli kuoppa keskelle rintaa, nännit kuopassa. ja nyt vaiva pahentunut siinä määrin että rintojen keskellä on ne kuopat ja pysyy, ihan kuin jokin vetäisi niitä sisään päin. ihan sekopäisen näköiset. en juurikaan kehtaa olla rinnat paljaana, edes aviomieheni edessä.
Olin yhteydessä lookiin ja todettiin että laineet näkyy läp vähäisen rintakudoksen takia ja ei auta kuin uusi leikkaus..Laihduin silikonien laiton jälkeen ja minullakin rypyt näkyy, rinnan päällä ja kumartuessa varsinkin, jälkitarkastuksessa jo valitin asiasta. Sanoi vaan että enää ei saa laihtua yhtää, etteivät lisäänny ja että mulle ei voinu laittaa lihaksen alle koska omat rinnat oli veltot imetyksistä. Laitettiin mentor 350 ja lihaksen päälle, vielä nää rypyt ei oo pahat, mutta kyllä suututtaa jos lisääntyvät. Onko leikannut taho korvausvelvollinen tälläisissa tapauksissa?
- !!!!!
:(( kirjoitti:
Minulle laitettiin 3dl 2007 the lookin kautta, puoli vuotta operaatiosta voin vannoa että implantti meni väärin päin. ja kun soittelin klinikalle he väittivät ettei se ole mahdollista. Käänsin sen omin pikku kätösin oikein päin. ja voin kertoa että ei tuntunut kivalle.
Olin yhteydessä lookiin ja todettiin että laineet näkyy läp vähäisen rintakudoksen takia ja ei auta kuin uusi leikkaus..Oletko todella pystynyt kääntämään implanttisi toisinpäin!? Jos todellakin olet tehnyt näin, niin ei ihme jos keskelle rintaa tulee kuoppa kun implantin sileä pohja olisi ulospäin. Tai siten kuori on repeytynyt ja geeli valunut hiljalleen pois muodostaan. Tuossa vaiheessa olisi syytä käydä ainakin ultra-äänessä tai vielä paremmin magneettikuvassa niin näkisi minkänäköiset implantit oikein ovat siellä rinnan sisällä.
- nippuliini
Onko muilla ollut rintojen ryppyilyä? Mikä merkki ja millainen implantti teille on laitettu?
Olen ymmärtänyt että löysähkö eurosilicone aiheuttaisi ryppyilevää rintaa eniten ilman tuota kapseloitumistakin. Mitenkä muut merkit? Onko kenellä tietoa Cereformista? - zfhgjch.,-
Jos implantti on niin löysä, että pääsee ryppyyntymään ja on lihaksen päällä, on tietenkin riski suurempi. Merkeistä en osaa sanoa.
- piuiu
moderate profiili ryppyilee mös jenkkisivustoiden mukaan enemmän kuin high profiili.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414584HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972627- 1351918
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171004Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76992