Miksi? Kyllä mä hänelle annan............
Mieheni runkkaa
56
25927
Vastaukset
- 42+
Jospa vika on siinä että,sä annat.Se kuullostaa niin tutulta,meilläkin vaimo "antaa".Se ei ikinä halua tai oo kiimassa,se vaan antaa.Kyllä siinä kärsii seksi halut,oma käsi tulee tarpeelliseksi.
- handmade
sama juttu, vaimo vaan antaa. Olen joskus kysynyt että eikö sulle tule koskaan himo. Vastaus on tullut yhtä lakonisesti että kyllä toisinaan..
- Veera
Kertokaa minulle voiko sitä halua osoittaa muulla tavoin kuin tekemällä aloitteen?
Olen varsin arka näin uuden suhteen alussa tekemään aloitteita. Toki kun mies ensin sen tekee olen aktiivisesti mukana ja joskus otan myös "ohjat käsiini". Mutta en siis ole vielä kertaakaan ehdottanut hänelle seksiä (vasta 2 kk yhdessä).
Tuli vain mieleeni että ajatteleeko hän minusta samoin kuin sinä vaimostasi. - m46vee
Veera kirjoitti:
Kertokaa minulle voiko sitä halua osoittaa muulla tavoin kuin tekemällä aloitteen?
Olen varsin arka näin uuden suhteen alussa tekemään aloitteita. Toki kun mies ensin sen tekee olen aktiivisesti mukana ja joskus otan myös "ohjat käsiini". Mutta en siis ole vielä kertaakaan ehdottanut hänelle seksiä (vasta 2 kk yhdessä).
Tuli vain mieleeni että ajatteleeko hän minusta samoin kuin sinä vaimostasi.Anna ja ota.Tee itse aloitteita ja anna miehen myös tehdä niitä.Jos aloitteet ovat vain toisen varassa, toinen alkaa vähitellen miettiä kiinnostaako kumppania koko touhu vähääkään.Välillä eri paikoissa, eri aikaan ,eri tavalla.Välttäkää rutiinia.Yllätä miehesi joskus vaikka kivoilla asuilla, mies nauttii siitä mitä näkee, miehen taas pitäisi ymmärtää tarjota sulle kynttiläillallis romantiikkaa.Ole aktiivinen, osallistu ja nauti.Ei se tämän kummempaa ole.
- Piru
98% miehistä runkkaa parisuhteessa. Tällöin voi saada rentouttavan orgasmin minuutissa, eikä tarvi kuunnella siitä vittuilua tai lämmitellä eukkoa tuntikausia.
Sitten kun taas haluaa rakastella kumppaninsa kanssa, niin sitten halutaan eri asiaa.
Tämä on varmasti naisen vaikea ymmärtää, koska naiselle orgasmi, seksi ja parisuhde on sama asia.- gääh
Minäkin runkkaan parisuhteessa, ja olen nainen. Prosenttilukuja en osaa tähän viskoa, mutta luulisin, etten ole ainut.
Loppukommenttisi kuulosti minusta lähinnä jojoilulta, valitettavasti. Sulla on ollut osuviakin huomautuksia siellä täällä. - Täti
Taitaa Pirulle tulla kotiin ihan uusi lehti, kun tuollaisia virkkeitä päästelee näppäimistöstään.
- Piru
gääh kirjoitti:
Minäkin runkkaan parisuhteessa, ja olen nainen. Prosenttilukuja en osaa tähän viskoa, mutta luulisin, etten ole ainut.
Loppukommenttisi kuulosti minusta lähinnä jojoilulta, valitettavasti. Sulla on ollut osuviakin huomautuksia siellä täällä.koska ilmeisesti ainakin usealla asia näin. Miksi naiset sitten ihmettelee, jos mies runkkaa parisuhteessa?
Ensin kyllä ihmetellään, että enkö minä muka riitä? Menepäs kesken Frendien sanomaan, että nosta sen verran jalkaa, että pääsee pukille. Varmaan tulee korville.
Minusta runkkaaminen on itsekäs teko, joka tehdään ainoastaan oman mielihyvän saamiseksi. Toisen ottaminen asiaan mukaan on mielestäni jopa loukkaavaa. Jos minä haluan vain ja ainoastaan orgasmin, niin se ei tarkoita sitä, että minä haluan hyväillä, suudella jne. jne.
Kuinka moni nainen sitte haluaa sitä, että mies käy nakkaamassa rojut sisään ja menee takasin tietokoneen kimppuun?
Ei se loppukommentti nyt niin kaukana totuudesta voinut olla. - Piru
Täti kirjoitti:
Taitaa Pirulle tulla kotiin ihan uusi lehti, kun tuollaisia virkkeitä päästelee näppäimistöstään.
ei tuu ku Kirkko&Kaupunki ja joku insinööriliiton lehti.
Ton prosentin luin joskus www.city.fi - gääh
Piru kirjoitti:
koska ilmeisesti ainakin usealla asia näin. Miksi naiset sitten ihmettelee, jos mies runkkaa parisuhteessa?
Ensin kyllä ihmetellään, että enkö minä muka riitä? Menepäs kesken Frendien sanomaan, että nosta sen verran jalkaa, että pääsee pukille. Varmaan tulee korville.
Minusta runkkaaminen on itsekäs teko, joka tehdään ainoastaan oman mielihyvän saamiseksi. Toisen ottaminen asiaan mukaan on mielestäni jopa loukkaavaa. Jos minä haluan vain ja ainoastaan orgasmin, niin se ei tarkoita sitä, että minä haluan hyväillä, suudella jne. jne.
Kuinka moni nainen sitte haluaa sitä, että mies käy nakkaamassa rojut sisään ja menee takasin tietokoneen kimppuun?
Ei se loppukommentti nyt niin kaukana totuudesta voinut olla.Ymmärsin kyllä perustelusi runkkaamisen tarpeellisuudesta. Samoin naisilla, joskus on kiva saada ilman turhaa ähellystä. Oleellinen ero lienee siinä, että mies tuskin pahastuu, vaikka nainen kävisikin vain "hakemassa rojut sisään"..?
Loppukommenttisi menee silti mielestäni edelleen metsään. ("Tämä on varmasti naisen vaikea ymmärtää, koska naiselle orgasmi, seksi ja parisuhde on sama asia.") Itse asiassa em. iloiset asiat yhdistyvät valitettavan harvoin kaikkia tyydyttävällä tavalla. Naisiakaan. - hennimankeli
Pakko heittää tähän väliin, että olet kyllä väärässä ;) Runkkaan, kun haluun saada orkun. Harrastan seksiä, kun haluun saada oikeen paljon. Parisuhde... no se nyt on... pieni pakko elämässä.
- en tarvitse
hennimankeli kirjoitti:
Pakko heittää tähän väliin, että olet kyllä väärässä ;) Runkkaan, kun haluun saada orkun. Harrastan seksiä, kun haluun saada oikeen paljon. Parisuhde... no se nyt on... pieni pakko elämässä.
Ei parisuhde on pakko vaan tapa.
- HöPö
Niin minunkin mieheni, vaikka harrastamme ihanaa ja säännöllistä seksiä. Ja usein (melkein joka päivä, toisinaan monta kertaa).
Himoitsen miestäni suuresti ja viettelen hänet silloin tällöin. Toisinaan hän taas viettelee minut. Seksielämämme on sanalla sanoen kiimaista, mutta hän tarvitseee toisinaan omaa lämpöään...;)Tarvitsen sitä itsekin, eikä kysymys tosiaankaan ole mistään epälojaaliudesta, vaan rentoutumisesta ja siitä, että on kiva joskus tehdä se helposti, nopeasti ja vaivattomasti.
Eli älä murehdi, sinussa ei ole mitään vikaa. - Eliisa
suurin osa miehistä runkkaa, vaikka onkin parisuhteessa. Kai ihminen saa omalla kropallaan tehdä mitä haluaa? Niin miehet kuin naisetkin, en minä ainakaan ala miestäni siinä asiassa morkkaamaan kun teen sitä itsekin, eikä se ole keneltäkään pois.
Joskus vaan tuntuu siltä... - kait se nyt
Hoh hoijaa...
Kaikki miehet runkkaa,
oli suhteessa tai ei.
Joskus jopa yhdynnän päälle,
joten elä sie sitä likka mieti.
Täysin normaalia,
aika outoa, että hämmästelet
tommosta.
Miehen runkkaamisella
ei ole mitään tekeimistä
seksin tai antamisesi kanssa.
Runkkaaminen on miehelle
täysin vaistonvarainen ja psykologinen
juttu eikä se liity seksiisi
millään tavalla,
usko tai ole uskomatta.
Terv
Runkkari 1969- Täti
tuntuvat olevan pojalla hallinnassa miesten osalta. Tiedätkö, miksi nainen masturboi yhdynnän jälkeen? Tiedätkö naisten masturboinnista ylipäätään yhtään mitään? Tiedätkö, millä tavalla nykyinen tyttöystäväsi sen tekee? Tästä asiasta on monilla miehillä kummallisia luuloja.
- täti =)
Täti kirjoitti:
tuntuvat olevan pojalla hallinnassa miesten osalta. Tiedätkö, miksi nainen masturboi yhdynnän jälkeen? Tiedätkö naisten masturboinnista ylipäätään yhtään mitään? Tiedätkö, millä tavalla nykyinen tyttöystäväsi sen tekee? Tästä asiasta on monilla miehillä kummallisia luuloja.
Terve
Poika, näin miesten kesken? =)
Miehenä tiedän,
miten miehet toimii =)
en tiedä miksi naiset
masturboi yhdynnän jälkeen,
ihan vaan jo siitä syystä,
ettei niin käy koskaan mun punkassa.
Mul on ollut alan parhaat
opettajat, ja tiedän naisten
masturboinnista ja tyydytyksestä
riittävästi.
Minulla ei ole nykyistä
naisystävää johtuen
entisestä naisystävästäni.
Joten olen keskittynyt
tällä hetkellä naisten
tyydyttämiseen täysin.
Ei luuloa,
eläkä mulle käy,
ei oo mun vikani
jos miehes runkkaa.
Lainaa sitä mulle,
niin se lopettaa sen.
Mulle on ihan sama,
kumpi siellä sängyssä on.
Sanot itteäs vasta
sitten tädiksi tyttö pieni,
kun oot sen 60 täyttänyt.
Jos sul on jonkinäköinen
ongelma ittes tyydyttämisen
kanssa, niin soittele
siitä sitten.
- Neiti
Nyt on pakko jo kysyä, että ettekö te naiset koskaan harrasta itsetyydytystä, vaikka miehenne rakasteleekin teitä?!
MIKÄ HITTO SIINÄ ON, ETTÄ TEETTE MIEHENNE RUNKKAAMISESTA NIIN ISON ASIAN?!
Meillä on jo pidempi suhde taustalla ja me molemmat runkkaamme joskus. Siitä voidaan puhua ja se on täysin luonnollista. Niin minulle kuin miehellenikin se on fyysinen "pakkotila", ei uskottomuutta.
Antakaa siis hyvät naiset jo miesparkojenne olla!!! Ihmisiä me kaikki olemme. - maikuliini
vaikka annatkin miehellesi...niin täytyy myös hyväksyä se jos miehesi käyttää nyrkkikyllikkiä..
aivan normaalia ja annathan miehesi nauttia myös siitä että "pääsen omin käsin onneen"
vai pitäisiköhän hänen käyttää vieraita naisia.?
miehethän ovat kyltymättömiä..... - tt75
että mies runkkaa, sillä ei ole mitään tekemistä sun seksikkyyden, haluttavuuden tai antamisinnokkuuden kanssa. se on miehelle luonnollinen tapa purkaa paineita ja rentoutua ja kaikki miehet tekee sitä läpi elämänsä vaikka olisi kuinka naimisissa tai sinkkuja. älä siis yhtään huolehdi, siinä ei ole mitään outoa tai pahaa.
- no joo
Siis jäät itse vaile. Runkkaan viikottain sen vuoksi, että ongelmani on liian nopea siemensyöksy. Viikon paaston jälkeen ei vaimoni ehdi mukaani, joten runkkaan ja silloin olen hitaampi ja vaimonikin saa kunnolla. Hänen ei tarvitse tyytyä antajan osaan. Joten anna vain miehesi runkata, se saattaa olla Sinulle pääsy antajan roolista.
- Iltatähti86
Niin ootkos aatellu ei miehille mikään riitä oon huomannu itekkin saman jutun et ne runkkaa---->
ONNEE VAAN TEILLE!!!!! - Pruit
kun joskus runkkaa yksin ilman muijan vaateit ja saa päästää YKSIN kattoon ja sitten väistellä limalönttejä kun ne katosta putoilee. Smuik, smaik, löts...
- Homo
Näin se on ja runkkaan minäkin. Entäs sitten?
- n30
...KÄYTÄ NIITÄ :)! Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä. Eihän se hauskanpito ole yksin miesten oikeus *wirn*
- Joy
Mistä teitä sulkeutuneita oikein sikiää?
Runkkaaminen on jokaisen ihmisen oikeus (jopa velvollisuus), jolla hän tutustuu omaan kehoonsa, omiin mielihaluihinsa ja tulee tutuksi seksuaalisuutensa kanssa. Ellei parisuhteessa pystytä käsittelemään asiaa, jolla on yhteisen seksin kanssa yhtä paljon tekemistä kuin nenän niistämisellä, on suhteessa pakko olla jotain vikaa.
Oma mieheni masturboi, mutta niin teen minäkin. Ei siitä mitään haloota tarvitse nostaa!
Ja mitä antamiseen tulee, voisit välillä ottaakin. Koitapa asettua siihen miehesi asemaan ja mieti, miltä hänestä tuollainen ahtaus tuntuu. - Mä itse
Nytkin
- heli54
mikäs siinä jos mies runkkaa,eipähän tarvi vierasta minä kyllä annan mieheni runkata jos vaan se haluu,joskus autan häntä siinä ja näkyy todella nauttivan siitä,ei siinä mitään pahaa ole jos tyydyttää itsenssä mun mies nauttii kun saa runkata yksin joskus aamulla sen kulli on tosi kovana,,näkee mitem housuissa pullottaa,kyllä minä aika usein tiedän milloin hän runkkaa,joskus näen omista pienistä pöksyistä ja rintaliiveistä milloin on tyydyttänyt itsessä niihin,,mut ei se mua haittaa kiva jos se saa kiiman kun hiplaa mun rintaliivejä,suihkussa kuulen joskus kun käsi käy ja saunassa kuuluu aina joskus semmoinen litinä et kyllä kuulen kun runkkaa,,,kiihottaa joskus auttaa ja katsoo miten hän nauttii mun sormista,,kehuu et osaan hyvin runkata,mut niinhän se on,,,,ei muuta kun antakaa miesten runkata,,,,,
- Ei kiirettä 9
Joku mainitsi "ei tartte lämmitellä akkaa" siinäpä se onkin, me naiset ollaan tunteilla mukana asiassa ja miehet ajattelee vaan yhdyntää välittömästi. Kyllä se naistakin alkaa tympimään ne nopeat lämmittelyt, toinen käsi jalkojen väliin ja toinen survoo rintoja että rutina käy, ole siinä sitten himokas, kun nämä eleet ja ilmeet ja joka liikken osaa jo ulkoa ja vaistoaa jo MIEHEN esivalmistelutkin, ja typerät seksi vitsit jotka on tarkoitettu muka lisäämään halua, vaan tulos on päin vastoin, joten ennemmin ilman kun uusintaa joka ainut kerta edellisestä kerrasta. Jotta tarkkailkaa nyt miehet vähän itseännekin ennenkö alatte patjaamaan naisia, lukekaa vaikka jotain psykoloogista kirjaa missä selvitetään naisen anatomia perin pohjin niin eiköhän sitten yhteisymmärrys kukoista.
- Älä ole ujo
Näkemyksesi että miehet eivät ole tunteilla mukana on ihan idioottimainen. Kourimiselle se varmaan tuntuukin kun ei osaa kertoa että olisitko hellempi tai mitä jos ei tänään tehtäisi saman kaavan kautta. Voisit itsekin vähän tehdä tilanteessa jotain kuin vain maata kopeloitavana :) Eli syy on täysin tai osittain ainakin sinun tuollaisessa tilanteessa.
Miksi miesten tarvisi lukea psykologisia kirjoja naisita kun naisilla suu millä voi kertoa miehelle mitä haluaisi. Niin ja ei naisen anatomia ole oikeasti mitenkään vaikeasti tajuttava ja kyllä oikeasti aikuisista miehistä suurin osa sen tuntee kuin omat taskunsa. Yhtä lailla naisen pitäisi tietää peniksen anatomia tai edes kaukaisesti mikä saattaisi tuntua hyvälle ja jos ei tiedä, niin kyllä miehet ainakin kehtaavat kertoa mistä pitävät tai eivät.
- bw4t65ew6yjet5yj
Kauheeta.
Kosketella omaa kroppaansa!!??
TAIVAS VARJELE SENTÄÄN - ei kiirettä runkates
Joo todella kiihottavaa kun ihan annat. Siinäpä se olet lahna ja se ei kiinnosta miestä, joten hänen on runkattava. Ei siinä ole mitään hauskaa esileikkejä tehdä tun toinen on kuin jollain muulla planeetalla ja alapää on kuin saharan autiomaa 30 minuutin esileikkienkin jälkeen. Sänkyyn selälle ja jalat leveellä oleminen ei ole mitään nautittavaa seksia ja siksi miehesi mieluummin vaikka runkkaa.
- Näin on
Siinä sitten nainen makaa jalat leveellä salaten haukottelunsa ja ääntelee mekaanisesti. Sori ei kyllä kelpaa minulle miehenä, mieluummin runkkaisin.
- relax Ed
Sinunkin olisi syytä runkata niin se seksi olisi muutakin kuin antamista. Tutustukaa naiset vähän enemmän seksuaalisuuteenne niin elämä ei olisi niin rankkaa teille.
Onko tää nyt jollekin yllätys, että miehet hellii itseään? :-)
- hellähetkivoivittu
"hellii itseään" Miten voi ämmä ollakin noin imelä? Sun seurassas stondis laskisi salamavauhtia
- Hahhah.
Hahhah
Terve.
Eihän sulla raukalla ole edes miestä. Etkä tiedä miehistä siis mitään muuta kuin mitä netistä näät. Hahhah. kirjoitti:
Hahhah
Terve.
Eihän sulla raukalla ole edes miestä. Etkä tiedä miehistä siis mitään muuta kuin mitä netistä näät.Jaa ei ole vai? Miksikä sinä sitten kutsuisit tota ihmistä jolla on miehen sukupuoli? Kyllä se minusta mies on. :-)
hellähetkivoivittu kirjoitti:
"hellii itseään" Miten voi ämmä ollakin noin imelä? Sun seurassas stondis laskisi salamavauhtia
No pitäiskö se jotenkin rivommin ilmaista, että säkin tajuat mistä on kyse? :-)
- jestas sentään
Voi mikä yllätys. Miehet onkin runkkuja. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan. Runkatkoon.
- nunna69
seksi on pahasta! seksiä harrastaneet suoraan helvettiin!
- Delight*
Ajattelin tuoda keskusteluun näkökulman suhteen osapuolien välisistä eroista sen suhteen kuinka usein haluttaa. Vaikka aloittaja antaessaan osallistuisikin, eikä lahnailisi sängyssä, voi hänen halukkuutensa olla liian harvoin hänen miehelleen. (Ja ero ei välttämättä edes aina mene niinpäin, että mies haluaisi enemmän.)
No, aloittajalle suosittelisin keskustelemaan miehensä kanssa, kokeeko tämä tarvitsevansa tai haluavansa enemmän seksiä kuin saa nykyään - siis jos miehen itsetyydytys oikeasti aloittajaa haittaa. Tai edess siitä, miksi mies runkkaa - voihan se olla, että hän esimerkiksi haaveilee jostain (vaikkapa kolmennkimpasta tai muusta "mahdottomasta") ja toteuttaa näitä fantasioitaan mielessään runkatessaan. - Itsetuudo+masturbo
Meillä runkkaa molemmat. Onhan tilanteita, että kun tuntee seksuaalista tarvetta, toinen on töissä tai jossain muualla. Miehet nyt yleensä ymmärtää runkata muutenkin, mutta naisille sitä on syytä ihan suositella nuoresta pitäen. Siinä tutustuu hyvin "soittimeensa" ja oppii käytännön kautta mikä juuri itselle tuottaa nautintoa. Itsetuntemus tällä alueella heijastuu seksielämään parantavasti, kun tietää, mistä nauttii ja voi sitä sitten esittää kumppanillekin. Hyvä seksi on kahden kauppa ja parasta kun kumpikin on aktiivinen ja hommassa mukana.
- hiljaista on
Ei siitä kyllä mitään ääntä lähde. Soittimeensa..
- itsetuudo+masturbo
hiljaista on kirjoitti:
Ei siitä kyllä mitään ääntä lähde. Soittimeensa..
No ei lähde ääntä, litinää lukuunottamatta.. Oot kai mua nuorempi ja Kummeli-tvsarja siten kattomatta. Tää termi "nyt tutustumme toistemme soittimiin" on sieltä. Samaten tuo nimimerkki.." Mikä näistä on pyörän osa, itsetuudo, masturbo vai RUNKO." Kai nää vitsit menee ikäpolvittain, että mitä just oman tiiviin telkukattomisiän aikana on ohjelmia ollu. Mut siis pointti on että elimiinsä on hyvä tutustua, sitten tietää mistä just ite tykkää.
- panostakaa naiset
Antaminen on ihan eri asia kuin tyydyttävä hyvä seksi. Eli antamisen sijaan sinun pitäisi ihan oikeasti panostaa siihen seksi laatuun, niin mieskin on tyytyväinen. Jos toinen vaan antaa, niin rupeaa oma käsikin olemaan mielenkiintoisempi.
- Oletko Urpo?
Miesten masturbointo on aina jotenkin naisilta pois. Silti itse ei nimenomaan osata/jakseta seksiä vaan oletetaan että lahnana makaaminen on miehelle ihan tarpeeksi hyvää seksiä. Ylenpalttinen runkkailu loppuu kuin seinään kun seksi on hyvää naisen kanssa.
- huvittunutmies
Joo kova paikka naiselle kun tajuaa että pelkkä antaminen ei riitä.
- 15+16
Aloittajalle: Ihan näin lyhyesti voisin todeta -> NO SHIT SHERLOCK.....
- diuhdui
Yksinkertaisesti siksi että se on kivaa!!!
- moro.
Hahhah
Terve.
Eihän sulla raukalla ole edes miestä. Etkä tiedä miehistä siis mitään muuta kuin mitä netistä näät. - siksi.
Siksi koska suhteesta huolimatta ihmiset haluavat eri tavalla tyydytystä. Tämä ei ole seksipalsta vaan se on muualla.
- 5+4
Siksi, että ei se ole keneltäkään pois! Kyllä normaali ihminen mielestäni voi runkata.
- epäilyttää
Tuntuu hiukan uskomattomalta, että "Leena" ei tietäisi, että lähes kaikki - niin miehet kuin naisetkin - masturboivat, olivat sitten parisuhteessa tai eivät. Asiasta on lehdissä kirjoitettu niin paljon. Itsetyydytys on yleisin seksin muoto, vasta sitten tulee yhdyntä.
- vieläkö runkkaa?
17.10.2003 04:13
- hah haa.
Hommaa se miekin nyt ensin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684