Onko kukaan tilannut yves rocherin postimyynnistä mitään? Tai asioinut kyseisessä liikkeessä. Olen näet aikeissa tilata tuolta pari ihonhoitojuttua.
http://www.yves-rocher.fi/control/main?shopId=SEO&DCMP=Keywords_branding
linkki sivustolle.
Yves Rocher onko turvallinen?
4
544
Vastaukset
- Onderwoney
No miksei ois?
käyttänyt Rocherin tuotteita jo kauan ja minulle ei ainakaan ole tullut mitään iho-ongelmia. Myös aurinkotuotteet on olleet hyviä, varsinkin Monoi-öljy kuivalle iholle, kannattaa kokeilla.
- mello7
On turvallinen. Minulla on todella helposti änkyröivä iho ja Rocherin kasvopyyhkeet ovat olleet tosi hyviä. Meikki lähtee helposti eikä tarvitse aina käyttää pesuaineita. Karite-huulirasva on myös tosi hyvä (maultaankin!).
Suihkusaippuat on ihania. Ja vaaleiden hiusten shampoot tekee hyvää vaalealle värille, oli sitten aito tai värjätty. Kirkastava vaikutus.
Tuoksuja en suosittele, laatu ei ole mitenkään hyvä. - katsoa
tuoteselostukset tarkkaan, jos on allerginen joillekin kasveille. Itse olen moniallergikko ja erilaiset kasvisaineosat saattavat aiheuttaa reaktioita. Mutta kun olen varmistanut, ettei allergisoivia kasveja ole käytetty ko. tuotteessa, olen hyvinkin voinyt käyttää Yvesin tuotteita. Myös nettikauppa toimii hyvin, vaikkakin toimitusaika on aika pitkä, noin 3-4 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907