Onko kukaan tilannut yves rocherin postimyynnistä mitään? Tai asioinut kyseisessä liikkeessä. Olen näet aikeissa tilata tuolta pari ihonhoitojuttua.
http://www.yves-rocher.fi/control/main?shopId=SEO&DCMP=Keywords_branding
linkki sivustolle.
Yves Rocher onko turvallinen?
4
535
Vastaukset
- Onderwoney
No miksei ois?
käyttänyt Rocherin tuotteita jo kauan ja minulle ei ainakaan ole tullut mitään iho-ongelmia. Myös aurinkotuotteet on olleet hyviä, varsinkin Monoi-öljy kuivalle iholle, kannattaa kokeilla.
- mello7
On turvallinen. Minulla on todella helposti änkyröivä iho ja Rocherin kasvopyyhkeet ovat olleet tosi hyviä. Meikki lähtee helposti eikä tarvitse aina käyttää pesuaineita. Karite-huulirasva on myös tosi hyvä (maultaankin!).
Suihkusaippuat on ihania. Ja vaaleiden hiusten shampoot tekee hyvää vaalealle värille, oli sitten aito tai värjätty. Kirkastava vaikutus.
Tuoksuja en suosittele, laatu ei ole mitenkään hyvä. - katsoa
tuoteselostukset tarkkaan, jos on allerginen joillekin kasveille. Itse olen moniallergikko ja erilaiset kasvisaineosat saattavat aiheuttaa reaktioita. Mutta kun olen varmistanut, ettei allergisoivia kasveja ole käytetty ko. tuotteessa, olen hyvinkin voinyt käyttää Yvesin tuotteita. Myös nettikauppa toimii hyvin, vaikkakin toimitusaika on aika pitkä, noin 3-4 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189