Onko kukaan tilannut yves rocherin postimyynnistä mitään? Tai asioinut kyseisessä liikkeessä. Olen näet aikeissa tilata tuolta pari ihonhoitojuttua.
http://www.yves-rocher.fi/control/main?shopId=SEO&DCMP=Keywords_branding
linkki sivustolle.
Yves Rocher onko turvallinen?
4
532
Vastaukset
- Onderwoney
No miksei ois?
käyttänyt Rocherin tuotteita jo kauan ja minulle ei ainakaan ole tullut mitään iho-ongelmia. Myös aurinkotuotteet on olleet hyviä, varsinkin Monoi-öljy kuivalle iholle, kannattaa kokeilla.
- mello7
On turvallinen. Minulla on todella helposti änkyröivä iho ja Rocherin kasvopyyhkeet ovat olleet tosi hyviä. Meikki lähtee helposti eikä tarvitse aina käyttää pesuaineita. Karite-huulirasva on myös tosi hyvä (maultaankin!).
Suihkusaippuat on ihania. Ja vaaleiden hiusten shampoot tekee hyvää vaalealle värille, oli sitten aito tai värjätty. Kirkastava vaikutus.
Tuoksuja en suosittele, laatu ei ole mitenkään hyvä. - katsoa
tuoteselostukset tarkkaan, jos on allerginen joillekin kasveille. Itse olen moniallergikko ja erilaiset kasvisaineosat saattavat aiheuttaa reaktioita. Mutta kun olen varmistanut, ettei allergisoivia kasveja ole käytetty ko. tuotteessa, olen hyvinkin voinyt käyttää Yvesin tuotteita. Myös nettikauppa toimii hyvin, vaikkakin toimitusaika on aika pitkä, noin 3-4 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417