Kaloritaulukko

kcal/100g


näkkileipä 296

ranskanleipä 222 (wtf?)

voileipäkeksi 469 (höh!)

viineri 526

peruna 72

ranskalaiset perunat 243 (:D)

perunalastut 531 (vittu)

appelsiini 41

kurkku 9

tomaatti 18

punajuuri 36

sipuli 23

omena 37

greippi 31

mansikka 36

mustaherukka 41

puolukka 38

rasvaton maito 34

kevyt maito 42

maitojauhe 500 (:D)

kerma 365

kermajäätelö 201

edamjuusto 222

sinihomejuusto 373

raejuusto 97

broileri 191

jauheliha 145

lenkkimakkara 209

metvursti 468 (:D)

ahven 85

ankerias 300

kirjolohi 204

kanamuna 149

jääkaappimargariini 739 (wtf?)

auringonkukkaöljy 907 (ei voi olla totta)

kahvi 2

limonadi 38

keskiolut 34

konjakki 229

likööri 297

punaviini 70

viski 252

votka 229



http://www.youtube.com/watch?v=XK_n__dUpd0




"Irakin sota"




MarttyyriMallari-TTt

21

824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Spermassa on kaloreita :p??

      • kysy jotain muuta.


        "En tiedä vastausta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kysy jotain muuta.


        "En tiedä vastausta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Se kiinnostaa ja on oleellisen tärkeä tieto. Painostani huolehtivana mun täytyy miettiä tarkkaan mitä suuhuni pistän ja nielen.

        Höh, kysytään joltain muulta sitten, kun sä et kerta tiedä _mitään_ :D


      • väliaika
        Papeete1 kirjoitti:

        Se kiinnostaa ja on oleellisen tärkeä tieto. Painostani huolehtivana mun täytyy miettiä tarkkaan mitä suuhuni pistän ja nielen.

        Höh, kysytään joltain muulta sitten, kun sä et kerta tiedä _mitään_ :D

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia. Aineksia siis on kuin terveyskauppojen funktionaalisissa elintarvikkeissa. Kaikista näistä aineista huolimatta yhden siemensyöksyn keskimääräinen kalorimäärä on 10–15.

        Eli sadassa grammassa 200-300.


      • ettei...

        'spermadieetti' anna yhtään hakuosumaa. Eikä 'all sperm diet' tms taida olla vielä maailmallakaan kova juttu. Bisneksen paikka sen lanseeraamisessa?


      • siiis
        Papeete1 kirjoitti:

        Se kiinnostaa ja on oleellisen tärkeä tieto. Painostani huolehtivana mun täytyy miettiä tarkkaan mitä suuhuni pistän ja nielen.

        Höh, kysytään joltain muulta sitten, kun sä et kerta tiedä _mitään_ :D

        yleinenkin laji ruokavaliossasi? Kuukausittainen nautintamäärä ois mukava tietää.


      • Papeete1
        väliaika kirjoitti:

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia. Aineksia siis on kuin terveyskauppojen funktionaalisissa elintarvikkeissa. Kaikista näistä aineista huolimatta yhden siemensyöksyn keskimääräinen kalorimäärä on 10–15.

        Eli sadassa grammassa 200-300.

        Sehän vaikuttaa oikein terveelliseltä, ei muutakun popsiin sitten :D


      • Papeete1
        siiis kirjoitti:

        yleinenkin laji ruokavaliossasi? Kuukausittainen nautintamäärä ois mukava tietää.

        Tuommoinen 1-3 annosta viikossa on ihan normisyöntimäärä :)


      • scale
        väliaika kirjoitti:

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia. Aineksia siis on kuin terveyskauppojen funktionaalisissa elintarvikkeissa. Kaikista näistä aineista huolimatta yhden siemensyöksyn keskimääräinen kalorimäärä on 10–15.

        Eli sadassa grammassa 200-300.

        melkein jo keksittiin meille miehille sopiva laihdutusmuoto, mutta siitä taitaa tulla tenniskyynärpää, tai vehkeet hajoo.

        Se mällin mukana poistuva kalorimäärä on nääs mieheltä pois.

        Olisi meinaan ollut hauska alkaa myymään miesten laihdutuspakettia ostostelkkarissa.

        Eikä siinä vielä kaikki :D


      • gips
        väliaika kirjoitti:

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia. Aineksia siis on kuin terveyskauppojen funktionaalisissa elintarvikkeissa. Kaikista näistä aineista huolimatta yhden siemensyöksyn keskimääräinen kalorimäärä on 10–15.

        Eli sadassa grammassa 200-300.

        Spermadieettiä pitkään jatkettaessa voi terveys vaarantua! Ei kalsiumia, ei seleeniä, ei rautaa (ellei käytä metallimiestä?) Samoin jäin kaipaamaan montaa muutakin ainesosaa.

        Lisäksi vielä, että jos diettiaineiden luovuttava ehtyy, niin ei se nyt ihan faktaa ole, et löytää heti uuden ja onko ne 100g:lle lasketut arvot edes kaikilla?


    • Enrique_Lister

      Pitää vissiin siirtyä konjakista keskiolueen.

    • Mitähän

      Mitähän ihmettelemistä noissa on? Kaikki ihan järjellä pääteltävissä ja ymmärrettävussä.

      "Irakin sotaan Bush lähettää noin tyhmät siviilejä tappamaan ja maata lain ja moraalin vastaisesti valloittamaan ja ryöstämään"

    • mutta...

      Laihdutatko sinä, MarttyyriMallari- TTt?:D

      *mielenkiintoista*

      Irakin sodan kustannukset vaikuttavat kyllä ainakin ruoan hintoihin, ja joissakin tapauksissa jopa sen saatavuuteenkin.

      :)

      • koska ei ole mitään syytä.


        "185/78"


        MarttyyriMallari-TTt


      • mutta...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        koska ei ole mitään syytä.


        "185/78"


        MarttyyriMallari-TTt

        "En laihduta...
        MarttyyriMallari-TTt 9.10.2008 klo 20.19

        koska ei ole mitään syytä.


        "185/78"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Voisit ehkäpä kuitenkin lisätä proteiinien määrää ravinnossasi. Se ei ainakaan yleensä ole haitaksi kenellekään.:)


    • väliaika

      tehdä sen sijoituksen kaloripitoiseen ruokaan? Idea voisi olla hyvä, jos olis tarpeeksi iso pakastin.

      • oletpas sinä huumorintajuinen.


        "Ja muistikin pelaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • mhhh..

      mutta vaikeampi soveltaa käytäntöön.

    • Laktovegetaristi

      Tunnustan paheikseni juuston, siiderin ja valkoviinin. 3 kiloa on lähtenyt, kun lisäsin liikunnan määrää 5-6 kertaan viikossa.

    • rapiskarpalo

      on vähempi kaloreita 100g, kuin mitä tuossa sun ilmoittamassas raejuustossas. Muista en tiiä, kun en seuraa kaloreita, mut 89 näkyy purkin kylessä olevan, koska syön parasta aikaa reajuustoa ja suoraan purkista.

    • Mä olen viime viikkoina laskenu kaloreita niin paljon,että ei enää kiitos. Raskauden aikana ahmitut kilot on hyvää vauhtia kaikonneet, enää ei paljoakaan tarvitse pinnistellä jotta mahtuu vanhoihin farkkuihin. Helppoa kuin heinänteko!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe