Vänkkyrän aloituksesta tuli yks juttu mieleen.
Oottako koskaan ottanut jotain toisen omaisuutta ilman lupaan ns. muistoksi? Jos ootta niin mitä?
Mä vahvasti epäilen, että mun omaisuutta lähti kerran erään naisen matkaan.... Ei se koskaan suostunut tunnustamaan.
Muistojen näpistely.
21
697
Vastaukset
- adrian
sulta mitään oo viety!
HAHAHAHAHAHAHA! :D se suttura vei, viikon 'vanhat' aromipesät (siis kalsarit pyykkikorista) :-)
Enpä oo ottanu koskaan mitään mut epäilen vahvasti että yks suttura pölli mun hienojen hi-fi stereoiden kaukosäätimen tos muutama vuosi sitten. Ainakaan sitä ei enää koskaan löytynyt yhden muistittomassa tilassa jonkun sutturan kanssa vietetyn yön jälkeen. Toki todennäköisempää on se että oon ite tiputtanu sen vessanpönttöön tai roskapussiin yöllä kännissä....jos yhdet kalsarit katois. Vanhemmiltani lahjaksi saamani kaulaketju katos mystisesti.
Pari päivää aiemmin olin sen riisunut kaulastani pöydälle. Kännejä ei tullut otettu tuossa välissä, eikä kämpässä vieraillut ketään muita. Mistään sitä ei enää löytynyt, ei edes muuton yhteydessä.
Nyt tuli mieleen, että ois pitänyt kusettaa, että se oli mun vaimon ketju, niin ei ois ainakaan ollut mitään iloa siitä sille, jos se sen vei.- Papeete1
Richartti kirjoitti:
...jos yhdet kalsarit katois. Vanhemmiltani lahjaksi saamani kaulaketju katos mystisesti.
Pari päivää aiemmin olin sen riisunut kaulastani pöydälle. Kännejä ei tullut otettu tuossa välissä, eikä kämpässä vieraillut ketään muita. Mistään sitä ei enää löytynyt, ei edes muuton yhteydessä.
Nyt tuli mieleen, että ois pitänyt kusettaa, että se oli mun vaimon ketju, niin ei ois ainakaan ollut mitään iloa siitä sille, jos se sen vei.Mun mielestä tuollainen arvotavaran vieminen on varastamista eikä muistojen hankkimista. Tais viedä kaniin sen korun.
Papeete1 kirjoitti:
Mun mielestä tuollainen arvotavaran vieminen on varastamista eikä muistojen hankkimista. Tais viedä kaniin sen korun.
Sillä naisella on (oli jo silloin) sen verran hyvä "sponsori", että sen ei tarvi rahan takia parin kympin helyjä varastella.
- Papeete1
Richartti kirjoitti:
Sillä naisella on (oli jo silloin) sen verran hyvä "sponsori", että sen ei tarvi rahan takia parin kympin helyjä varastella.
Mä olisin käynyt kovisteleen koruani takaisin ja läppässyt sitä vaikka nenuun.
Oikeesti, ei tuollaiset kuulu normaalin muistojenkeruun piiriin vaan kyllä ne kamat on lähinnä "lautasliina siitä ihkusta kuppilasta jossa istuttiin" "käytetty leffalippu jossa pussailtiin koko ilta" tasoa. Toisen vanhemmilta saatu koru menee yli.
Jestas, mä muuten hieman hermostuin tuosta. Tekis mieli ladella kept womanista pari valittu sanaa mutta jätän nyt väliin :D En nyt kuitenkaan suosittele minään positiivisena asiana tuota pitään, enkä itsekkään pitäisi vastaavassa tilanteessa.
Sit mua vtuttaa kun ne on riehunut BB talossa ja mulla ei ole 24/7.. tää syö miestä kun ei tiedä mitä ne nyt läyhää siellä :( Papeete1 kirjoitti:
Mä olisin käynyt kovisteleen koruani takaisin ja läppässyt sitä vaikka nenuun.
Oikeesti, ei tuollaiset kuulu normaalin muistojenkeruun piiriin vaan kyllä ne kamat on lähinnä "lautasliina siitä ihkusta kuppilasta jossa istuttiin" "käytetty leffalippu jossa pussailtiin koko ilta" tasoa. Toisen vanhemmilta saatu koru menee yli.
Jestas, mä muuten hieman hermostuin tuosta. Tekis mieli ladella kept womanista pari valittu sanaa mutta jätän nyt väliin :D En nyt kuitenkaan suosittele minään positiivisena asiana tuota pitään, enkä itsekkään pitäisi vastaavassa tilanteessa.
Sit mua vtuttaa kun ne on riehunut BB talossa ja mulla ei ole 24/7.. tää syö miestä kun ei tiedä mitä ne nyt läyhää siellä :(saman, puppelipoju oli yrittäny heittää lasilla persjalkapunkeroa. Vittu siinä on 2 sellaista ihmistä että kummaltakin pitäis ottaa osa aivolohkoa niin maailma ois paljon parempi paikka.
- Papeete1
yrmio kirjoitti:
saman, puppelipoju oli yrittäny heittää lasilla persjalkapunkeroa. Vittu siinä on 2 sellaista ihmistä että kummaltakin pitäis ottaa osa aivolohkoa niin maailma ois paljon parempi paikka.
Se ettei Mertsi oikeasti tehnyt mitään. Niko suuttui kun uusia tuli taloon yms.
Kato ite
http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg Papeete1 kirjoitti:
Se ettei Mertsi oikeasti tehnyt mitään. Niko suuttui kun uusia tuli taloon yms.
Kato ite
http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jgtuo Marianne on koko lafkan ärsyttävin pikkulutka, kyllä Niko tietää mitä puhuu vaikka vähän änkyräkännissä olikin. Joka vitun paikassa lässyttämässä ja halimassa ja toisaalla taas suolaamassa / puukottamassa selkään jokaista joka ei satu olemaan kuulemassa jutut on kuin 12 pikkutytöllä. Just sellainen perus tyhmä bimbo jota sais vetää vaikka halolla perseeseen pikku lirkuttelun jälkeen.
- Papeete1
yrmio kirjoitti:
tuo Marianne on koko lafkan ärsyttävin pikkulutka, kyllä Niko tietää mitä puhuu vaikka vähän änkyräkännissä olikin. Joka vitun paikassa lässyttämässä ja halimassa ja toisaalla taas suolaamassa / puukottamassa selkään jokaista joka ei satu olemaan kuulemassa jutut on kuin 12 pikkutytöllä. Just sellainen perus tyhmä bimbo jota sais vetää vaikka halolla perseeseen pikku lirkuttelun jälkeen.
Ei sitten ole?? Aivovammainen 10 vuotiaan tasolle jäänyt sekoileva hinuri, joka on meuhkannut siellä koko ajan vailla mitään järkeä.
Eikä se liity tuohon tappeluun mitenkään. Tuo tilanne tuli mistä tuli ja siinä ihan selvästi Niko projisoi kaikki kaunantunteensa, pelkonsa uusista yms Mertsiin, kehittämällä riidan ihan turhasta. 24/7 katselevat sanovat että se oli selitellyt ja suuttunut jo siitä kun Chipalle tuli Antti, ja nyt Mertsille toi lesbo joka on ilmeisesti M tuttu entuudestaan ja hälle ei tuoda ollenkaan homostelukaveria sinne! Epistä..!!
Eli kohtuuton ja uhkaava tilanne syytöntä kohtaan ihan sen omista syistä. Pihalle se. Papeete1 kirjoitti:
Ei sitten ole?? Aivovammainen 10 vuotiaan tasolle jäänyt sekoileva hinuri, joka on meuhkannut siellä koko ajan vailla mitään järkeä.
Eikä se liity tuohon tappeluun mitenkään. Tuo tilanne tuli mistä tuli ja siinä ihan selvästi Niko projisoi kaikki kaunantunteensa, pelkonsa uusista yms Mertsiin, kehittämällä riidan ihan turhasta. 24/7 katselevat sanovat että se oli selitellyt ja suuttunut jo siitä kun Chipalle tuli Antti, ja nyt Mertsille toi lesbo joka on ilmeisesti M tuttu entuudestaan ja hälle ei tuoda ollenkaan homostelukaveria sinne! Epistä..!!
Eli kohtuuton ja uhkaava tilanne syytöntä kohtaan ihan sen omista syistä. Pihalle se.se on rehellinen eikä esitä mitään toisin kuin kaikki muut, drama queen kyllä mutta rehellinen sellainen.
Oliks Antti se mr finland?? (en oo tosissaan montaa minsaa katellu tän vuoden bb:tä). Rehellisyyden nimissä en kyllä nähny siinä jätkässä sitä komeutta. Enkä näe Johanissakaan, musta se näyttää ihan siltä Jesse mopon rassaaja Jamekselta, vähän siltä että ois joskus ajanu pyörällä naama edelle seinään. Ja mikä vitun humanoidi se Andreas sit on, töpselinokka ja jokerin hymy, ei helvetti sentään, musta se näyttää siltä et ois just jostain Roswellin vankikopista karannu. Menipäs nyt ulkonäkösuolaukseksi mut ihmetyttää kun media käyttää näistä sälleistä termejä komistus, Tero on koko paskan ainut oikeesti komea mies.- Papeete1
yrmio kirjoitti:
se on rehellinen eikä esitä mitään toisin kuin kaikki muut, drama queen kyllä mutta rehellinen sellainen.
Oliks Antti se mr finland?? (en oo tosissaan montaa minsaa katellu tän vuoden bb:tä). Rehellisyyden nimissä en kyllä nähny siinä jätkässä sitä komeutta. Enkä näe Johanissakaan, musta se näyttää ihan siltä Jesse mopon rassaaja Jamekselta, vähän siltä että ois joskus ajanu pyörällä naama edelle seinään. Ja mikä vitun humanoidi se Andreas sit on, töpselinokka ja jokerin hymy, ei helvetti sentään, musta se näyttää siltä et ois just jostain Roswellin vankikopista karannu. Menipäs nyt ulkonäkösuolaukseksi mut ihmetyttää kun media käyttää näistä sälleistä termejä komistus, Tero on koko paskan ainut oikeesti komea mies.On komea kroppa mutta naama ei ole samaa tasoa. En mäkään nähnyt mitään komeeta Antissa, no sen vartalo kyllä oli. Ainoa komea mun mielestä on meidän Johan.. se on ihku :D
Niin Niko voi olla aito mutta se on aivan liian epätasapainoinen tuollaiseen paikkaan. Se on jo nähty kymmeniä kertoja kuinka se todellakin purkaa oloonsa muihin kehittelemällä vaikka mitä. Tää oli ihan liikaa, pelkkää tuuria ettei sattunut pahempaa ja olis se vielä Mertsin päällekkin käynyt jos ei oltais estetty. Ihan liikaa tosiaan, kun kyseessä ei ollut muu kuin hänen oma draamanäytöksensä turhasta.
- Papeete1
Ei kyllä tule sellaista mieleen, en mä mitään muistoja kestään halua tai sitten se riittää mikä mun päässä on. Mun kaveri haluaa aina kuvan joka äijästä mutta mua ei kiinnosta sellaisetkaan. Mua ei tosiaan paljoa vanhat asiat kiinnosta, ja saatan jopa valokuvia heitellä parin vuoden päästä roskiin turhina.
koskaan ottanut toisen omaa muistoksi kysymättä. Parhaimmat muistot muutenkin kantaa sisällään, joten ei siihen mitään materiaa tarvita vaikka toki kaikenlaiset pikkujutut onkin kivoja.
- de_monte
en ole eds omppuvarkaissa käynyt :(
- vänkyrä-nainen
ottanu.
Kyllä on riittänyt ihan ne muistot, joita päässä on ja tietty valokuvat, niin ei oo tarvinnut alkaa varastamaan erikseen mitään muistoja.- vänkyrä-nainen
on itse otettuja, ei nyysittyjä.
- tosi tärkeitä
Muistot ovat tosi tärkeitä. Naisista irtoaa parhaat muistot heidän alusvaatteidensa avulla. Sen vuoksi minulla on kasvava kokoelma naisteni alusvaatteita. Vähän käytetyt alusvaatteet tuovat naisellisilla yksilöllisillä tuoksuillaan tai paremminkin feromoneillaan parhaat muistot mieleen, nuo muistot vaikuttavat minuun hyvin voimakkaasti ja yleensä muistellessani olen lopulta aivan jäykkänä muistoista. Alusvaatteisiin on hyvä yhdistää alastonkuvia naisesta jotta muistoista saa vieläkin enemmän irti.
Muistoja on vaalittava säännöllisillä muistelusessioilla.
Minulla on kymmenistä naisista tärkeitä ja ainutlaatuisia muistoja, ei vähiten naisteni sisarista ja heidän äideistään.
Rakensin asuntovaunustani pyhäkön naisilleni, heidän alusvaatteilleen ja alastonkuvilleen ja heihin liittyville muistoille. Joka sunnuntain pyhitän muistoille.
Omistan vastaavan vaunun:
http://www.studiosoich.com/as/IM000038.JPG ottanut muistoja ilman lupaa.. toki mulle on annettu yhtä sun toista. Mun tavaroita sen sijaan on viety ja jäänyt sille tielleen. Enkä ole takas niitä saanut, vaikka olen pyytänyt :/
- tosi tärkeitä
Joku on ottanut alusvaatteitasi ja valokuviasi muistoksi? Jos ei niin oma on mokansa. :P
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090