Mikä auto oli Jörg Haiderilla kun en saanut oikein selvää kuvasta, sen verran huonoon kuntoon oli auto mennyt.
Ikävä tapaus. RIP
Jörg Haiderin onnettomuus, mikä auto?
12
783
Vastaukset
- Adolf Manson
Tai niin oli joku tuntematon kommentoinut netissä. Itse en tunnistanut.
- ...................
Mullan alle....
Oli nimittäin täysi nazi koko tyyppi. - Adolf Manson
................... kirjoitti:
Mullan alle....
Oli nimittäin täysi nazi koko tyyppi.Haiderin kaltaiset realistit yrittävät pelastaa. Lisätietoja linkistä.
http://www.halla-aho.com/scripta/johdanto_uudelle_lukijalle.html
- ansionsa mukaan
Kaupunkinopeuksissa ei autoa tuohon kuntoon saa. Törkeää piittaamattomuutta (ylinopeus) - kuski sai ansionsa mukaan, onneksi ei tappanut ulkopuolisia.
- romukasa arvaa siitä!
- sitroen.
siellä "ojassa" oikein oli, kun auto tuolla tavalla vaurioitui? Ikäänkuin olisi vastaantulija törmännyt kuskin kohdalle ja sitten auto suistunut jonnekin?
On muuten kummallinen paikka ojalle tuo kaupungin kerrostaloalue. En muista Klagenfurtissa nähneeni ojia kaupungilla, mutta siitä onkin kauan kun siellä kävin.
Pikemminkin näyttää siltä, että Euvostoliiton takana oleva Uusi maailmanjärjestys (NWO) tuhosi vastustajansa samalla tavalla kuin muissakin diktatuureissa on aina tehty. Onhan muistissa, miten Euvostoliitto "kunnioitti" Itävallan kansan tahtoa joitakin vuosia sitten. Suomen poliitikot kuuliaisena samassa jengissä.
Se siitä demokratiasta ja mielipiteenvapaudesta. - ranskalaiset ketsupilla
sitroen. kirjoitti:
siellä "ojassa" oikein oli, kun auto tuolla tavalla vaurioitui? Ikäänkuin olisi vastaantulija törmännyt kuskin kohdalle ja sitten auto suistunut jonnekin?
On muuten kummallinen paikka ojalle tuo kaupungin kerrostaloalue. En muista Klagenfurtissa nähneeni ojia kaupungilla, mutta siitä onkin kauan kun siellä kävin.
Pikemminkin näyttää siltä, että Euvostoliiton takana oleva Uusi maailmanjärjestys (NWO) tuhosi vastustajansa samalla tavalla kuin muissakin diktatuureissa on aina tehty. Onhan muistissa, miten Euvostoliitto "kunnioitti" Itävallan kansan tahtoa joitakin vuosia sitten. Suomen poliitikot kuuliaisena samassa jengissä.
Se siitä demokratiasta ja mielipiteenvapaudesta.Ei kannata säästää huolloissa - ei auton eikä varsinkaan ihmisen. Sulla nimittäin on alkanut hihna luistamaan melkoisesti.
- uutinen,
mutta parhaat meistä lähtevät ensin.
Nuo "turvalliset" nykyautotkaan......
- kestää.
Nuorena kollina kun ajelin jokista ja junnu luokan rallia oli pyorityksiä monenlaisia, mutta aina tultiin romun keskeltä ehjänä ulos, kiitos turvakaarille.
- Latta-aivo
Radio tuossa juuri kertoi, että nopeusmittari oli juuttunut 142 km/h kohdalle. Seitsemänkympin rajoitus. Sitä saa mitä pyytää eikä uusikaan auto salli ihan mitä tahansa.
- einst.
Latta-aivo kirjoitti:
Radio tuossa juuri kertoi, että nopeusmittari oli juuttunut 142 km/h kohdalle. Seitsemänkympin rajoitus. Sitä saa mitä pyytää eikä uusikaan auto salli ihan mitä tahansa.
sentään koskevat poliitikkojakin,muita lakeja ne pystyvät kiertämään tai muuttamaan itselleen sopiviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612