Hank Williams III tekee sen minkä Waylon ja Willie teki 70-luvulla: pistää kantrin uusiksi:
http://www.youtube.com/watch?v=qSCaLVANSCM&feature=related
Nyky kantrin pelastaja
5
624
Vastaukset
- oikeassa
Hank III tietää mitä oikea kantri on.
Muut ovat skeidaa. - Jorma.Kovanen
Tutustuin kaverin tuotantoon vasta äskettäin ja varsin vakuuttavaa settiä! Ripaus punkkia/metallia mukana eikä kaverin ulkoinen habituskaan ole ihan sitä perinteisintä countrymuusikolle mutta TOIMII!
- anni-Irmeli
Hank III paras levy on viime vuonna ilmestynyt. Ne kaksi edellistäkin on aika hyviä. Parasta kantria, ehdottomasti.
- Kalmala
Hank III on loistava. Itse pääsin juuri Hank III:en kautta sisään koko kantriin. Sitä ennen olin jotain kuunnellut mutta vasta H-III sai syventymään koko musiikkiin paremmin.
Oletko muuten huomannut, että internet archivesta voi ladata Hank III:sen livejä ilmaiseksi. Mielenkiintoista matskua. Suosittelen.
Juurihan tuli muuten Country Music Awards televisiosta. Suoraan sanoen hirveää kuraa suurin osa esiintyjistä. Pelkkää munatonta easy-listening countrya, josta puuttui kaikki se mikä tekee kantrista kantrin. Kaikki kliseet olivat kohdallaan, mutta sielu puuttui.- anni-irmeli
Jos tykkää Hank IIIsta, tykkää yleensä myös Wailin Elroysta. Aika samantyyppistä kamaa, suosittelen.
Täytyy tutustua internet archiveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810