Suositelkaapa tuoksua minulle

n21wee

Jotain,joka sopisi parikymppiselle,lyhyelle,pirtsakalle tummanruskeatukkaiselle ja ruskeasilmäiselle tytölle.Tiedän,että loppuviimeksi valintaan vaikuttaa se,miltä tuoksu tuntuu nenään,kun se on ollut vähän aikaa iholla,mutta usein ihmisillä tulee tuoksuista mieleen jonkintyyppinen ihminen.

Kaipaisin eniten jotain suihkunraikasta ja pirteää tuoksua,vaikka jotain sitruunan aromia,jota voipi käyttää ympäri vuoden,ei kausituoksuja.En pidä ylimakeista tuoksuista,kuten Escadoista,enkä myöskään väkevän mausteisista tuoksuista enkä tunkkaisista,puuterimaisista ja raskaista tuoksuista,kuten Chanelin No 5.Väkevät kukkaistuoksut ovat myös ehdoton "no no".Hedelmäisyyttä,kukkaisuutta ja mausteisuutta saa olla,mutta kohtuullisesti.Hintaluokka saisi olla 50 euroa tai vähemmän.

Olen menossa pian laivalle ja pitäisi vähän olla jonkinsorttinen lista apuna, mistä löytyy kokeiltavia tuoksuja.

Kiitokset jo etukäteen vastaajille. :-)

4

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mello7

Tulipas sinulta hyvät ohjeet.. Hmm, no jos rupean miettimään jotain raikasta ja vähän villiäkin, mutta kuitenkin hienostunutta... Niin Kate Mossin 'Kate'-tuoksu on minusta aika hyvä. Hinta 30 euroa. Olen itse meinannut ostaa, mutta sitten tuo halvahko hinta on epäilyttänyt. Miltäköhän se tuoksuu vähän ajan päästä tai kestääkö se mitään vai blaa blaa... :/

Ja sitten yksi raikas, raikas tuoksu on Kenzon L'eau. Koko nimi on L'eau par Kenzo. Se on tosi erikoinen, pirteä ja minusta aivan loistava. :)

Ja Body Shopillahan on todellakin kohtuuhintaisia, hyviä tuoksuja. Kuten Vanilla, joka ei ole kausituoksu. Yksikään suosittelemistani ei ole.

Kokeile myös Burbberyn tuoksuja. Niissä on hedelmää ja raikkautta. Kokeile the Beat-nimistä Burberryn tuoksua! Tuntuu siltä, että siitä tykkäisit. Jos pitäisi näistä kaikista ehdotuksista valita yksi ainoa kokeiltava sinulle, niin sanoisin THE BEAT.

• n21wee

Laitan kokeilulistalle nuo Burberryn The Beat ja L'eau Par Kenzon. Kuulostavat ainakin kiinnostavilta! :-)

• black&white
        n21wee kirjoitti:

Laitan kokeilulistalle nuo Burberryn The Beat ja L'eau Par Kenzon. Kuulostavat ainakin kiinnostavilta! :-)

ovat myös DKNY:n omenanmuotoisissa pulloissa olevat tuoksut, esim. be delicious ja red delicious

• n21wee
        black&white kirjoitti:

ovat myös DKNY:n omenanmuotoisissa pulloissa olevat tuoksut, esim. be delicious ja red delicious

Kuulostavat ainakin herkullisilta! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe