Varmasti menee jo makuasioiden puolelle kumpi ao laulajasta on kaikkien aikojen tenori. Kyllä oman ääneni Björlingin puolesta laittaisin.. mut ei Pavarotinkaan tekniikassa "moittimista" ollut
Pavarotti vs Björling?
5
375
Vastaukset
- Pavarotti.
Mun mielest..
- kohonen
Mun mielestä Paul Potts on parempi
- Vöyri.
Paul Potts painii täysin eri sarjassa kuin ao heput. Selkeästi alemmassa. Potts on pelkkä harrastelija näiden miesten rinnalla. Tuhisija..
- kohonen
Vöyri. kirjoitti:
Paul Potts painii täysin eri sarjassa kuin ao heput. Selkeästi alemmassa. Potts on pelkkä harrastelija näiden miesten rinnalla. Tuhisija..
mä vain provosoin sua, koska koko kysymys "kumpi on parempi Björling vai Pavarotti" on helvetin typerä. Pitää osata arostaa monenlaisia, erilaisia laulajia
- Eppu.
kohonen kirjoitti:
mä vain provosoin sua, koska koko kysymys "kumpi on parempi Björling vai Pavarotti" on helvetin typerä. Pitää osata arostaa monenlaisia, erilaisia laulajia
"mä vain provosoin sua, koska koko kysymys "kumpi on parempi Björling vai Pavarotti" on helvetin typerä. Pitää osata arostaa monenlaisia, erilaisia laulajia"
Pavarotti ja Björling erillaisia laulajia? Molemmat italialaistyyppisiä täysin samoilla opeilla laulavia "soivia" korkeita tenoreita.
Hyvinkin voi verrata näitä keskenään.. eri aikakausilla olivat eli se siirtää eri sarjaan, ei muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741