En tiedä käyttekö te ylipäätään ulkona, mutta kerrottakoot sen verran että luonto on tähän aikaa värikkäimmillään ja siellä on aika kylmääkin.
http://www.youtube.com/watch?v=ZggV1HUhqKw&feature=related
"Tämä on siis faktaa ei fiktiota"
MarttyyriMallari-TTt
Syksy
26
807
Vastaukset
- niin..
tiedä.....21,3C näyttää mittari.
katsos uudelleen mittariin tai siirrä se varjon puolelle.
"Uusavuttomuus"
MarttyyriMallari-TTt- ???
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
katsos uudelleen mittariin tai siirrä se varjon puolelle.
"Uusavuttomuus"
MarttyyriMallari-TTtVarjossa on kylmää,nautitaan viimeisistä auringon lämmittämistä päivistä.
- sininen_sitruuna
Täälläkin alkoi paistaa aurinko sentään :)
Taidan sittenkin lähteä pihalle hetken päästä, kun ei enää ole niin synkkää mitä oli aamusta.
Aurinkoista päivää sulle :)olen häkeltynyt ja otettu vastauksestasi sen takia koska yleensä tulee vain negatiivisia kommentteja.
"Älä siis ihmettele miksi en osaa kiittää, vaikka haluisinkin niin tehdä"
MarttyyriMallari-TTt
- gips
on paljon muutakin, mitä et tiedä.
no sittenhän sinä valistat minua.
"Ja mitä kaikkea haluisitkaan kertoa"
MarttyyriMallari-TTt
- neitsytperhonen
kun annat käskyn.
- neitsytperhonen
Odotin puoli tuntia ja lähden nyt ilman käskyä.
neitsytperhonen kirjoitti:
Odotin puoli tuntia ja lähden nyt ilman käskyä.
käyt nyt ulkona ja tulet sitten kertomaan millaista siellä oli.
"Varo ettet eksy"
MarttyyriMallari-TTt- neitsytperhonen
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
käyt nyt ulkona ja tulet sitten kertomaan millaista siellä oli.
"Varo ettet eksy"
MarttyyriMallari-TTttäydellisesti toisiimme ja kun tulin kotiin, löysin sisältä perhosen, joka oli kokonaan musta.
http://www.reproarte.com/files/images/S/spitzweg_carl/0115-0141_der_schmetterlingsfaenger.jpg neitsytperhonen kirjoitti:
täydellisesti toisiimme ja kun tulin kotiin, löysin sisältä perhosen, joka oli kokonaan musta.
http://www.reproarte.com/files/images/S/spitzweg_carl/0115-0141_der_schmetterlingsfaenger.jpgmissäs saakka sinä oikein kävit.
"Taikametsä"
MarttyyriMallari-TTt- neitsytperhonen
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
missäs saakka sinä oikein kävit.
"Taikametsä"
MarttyyriMallari-TTttietämättäni juuri siellä.
http://www.schleusenwaechter.de/wp-content/uploads/2008/04/gnom_betrachtet_eisenbahn.gif neitsytperhonen kirjoitti:
tietämättäni juuri siellä.
http://www.schleusenwaechter.de/wp-content/uploads/2008/04/gnom_betrachtet_eisenbahn.gifvaikuttaa ideaaliselta piilopaikalta.
"Olet onnekas"
MarttyyriMallari-TTt
- En.kerro
kylmää. Haravoitiin pihaa ja aurinko alkoi paistamaan...paistaa muuten edelleen :)
asutko sinä Suomessa vai ulkomailla? (:
"Et ilmeisesti ainakaan Helsingissä"
MarttyyriMallari-TTt- En.kerro
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
asutko sinä Suomessa vai ulkomailla? (:
"Et ilmeisesti ainakaan Helsingissä"
MarttyyriMallari-TTtSuomessa :)
En Helsingissä. Etelä-Savossa (tarkemmin en kerro) :)
- eimikäänhienohelma
kylmyys johtuu merituulesta ja ihmisistä...
- gips
kehäkolmosen sisäpuolella vaan asuu outo kansa.
- eimikäänhienohelma
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta lämpöäkin löytyy tarvittaessa...
"Säädä patterit"
MarttyyriMallari-TTtuunini on lämmin =)
- -ukko-
pois kiusaamasta mieltäni. Sovittu kyläilykin peruuntui sopivasti. Lähden siis sienimetsään, kun on hyvä keli. Ehdin vielä poimia muutaman litran suppiksia.
Onkos sulla mitään hyvää suppisreseptiä liittää tuonne mun reseptikokoelmaan? Uskon että paljon kokeneena miehenä olet ehtinyt kehittää jonkin omintakeisen sieniherkunkin.sori, en tiedä sienestyksestä mitään ja sehän onkin oikeastaan naisten puuhaa.
"Olen mies enkä marjanpoimija"
MarttyyriMallari-TTt- -ukko-
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sori, en tiedä sienestyksestä mitään ja sehän onkin oikeastaan naisten puuhaa.
"Olen mies enkä marjanpoimija"
MarttyyriMallari-TTtOlen minäkin paistanut pihvin, vaikken ole koskaan tappanut lehmää.
- Enrique_Lister
Meil on varjossa 13 astetta, että se siintä kylmyydestä...
pirteä sää, kameren kanssa meni kaksi ja puoli tuntia vauhdikkaasti.
http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2008/10/12/8143010478544387680orig.jpg
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465
