nettikeskustelu naisen kanssa

_Q0

Tässä muutamia vuosia nettitreffailua harrastaneena on tullut monesti vastaan aivan erityinen naistyyppi. Kutsutaan niitä vaikka passiiveiksi. Eli jos sellaisen kanssa yrittää keskustella joko maililla tai mesessä niin vastaavat kyllä kysymyksiin, mutta eivät itse koskaan kysy mitään takaisin, ja muutenkin kommentit muihin kuin suoriin kysymyksiin ovat mitäänsanomattomia. Toisinsanoen niiden kanssa on erittäin nihkeää keskustella.
Nyt joku siellä takana tietysti sanoo että niitä ei kiinnosta. Se olisikin helpoin vastaus, mutta lähes välittömästi kun lopetat itse puhumisen, ne laittavat mesessä herätteen tai sanovat jotain seuraavista: "no?", "miksi menit hiljaiseksi?" tai "kerro jotain jännää".
Kun niiltä kysyy miksei ne itse panosta keskusteluun ne eivät joko ymmärrä kysymystä tai sitten vastaavat jotain epämääräisesti "ei tuu mitään mieleen".

Eli hyvät naiset. Jos saisi mielipiteitä tähän kiitos?

45

5191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Ei täällä netissä ole muita naistyyppejä :D
      Turha siis odottaa vastausta täällä.

      • mitään

        mieleen! Paitsi, että olen netissä törmännyt aivan samanlaisiin miespuolisiin passiiveihin.


    • tuo koske

      pelkästään nettiä. Samanlaista se on muuallakin.

      Miehen pitäisi olla joillekin keksimässä jännittävää juteltavaa jatkuvasti.

      Naurattaa usein nämä naisten vaatimukset että miehen pitäisi olla kovakin seuramies ja "ei tylsää seuraa" kun he itse ovat uskomattoman tylsiä usein eivätkä keksiä kovinkaan jännää, humoristista tai älykästäkän sanottavaa.

      • _Q0

        Mielenkiintoista! Kenties kyse on samasta ilmiöstä kun mies ja nainen keskustelee livenä, esim baarissa, ovat jollain perusteella kiinnostuneita toisistaan mutta yhteiset puheenaiheet vaan puuttuu kokonaan.


      • _Q0

        "Naurattaa usein nämä naisten vaatimukset että miehen pitäisi olla kovakin seuramies ja "ei tylsää seuraa" kun he itse ovat uskomattoman tylsiä usein eivätkä keksiä kovinkaan jännää, humoristista tai älykästäkän sanottavaa."

        :D Amen Brother!


      • itse kuulut?
        _Q0 kirjoitti:

        "Naurattaa usein nämä naisten vaatimukset että miehen pitäisi olla kovakin seuramies ja "ei tylsää seuraa" kun he itse ovat uskomattoman tylsiä usein eivätkä keksiä kovinkaan jännää, humoristista tai älykästäkän sanottavaa."

        :D Amen Brother!

        (Tai kuvittelet kuuluvasi?) Oletko tylsimys, vai armoton seuramies?

        Yleensä nimittäin tylsät ihmiset odottavat vastapuolelta sitä hauskuttajan roolia. Hauskuttajat taas tavallisesti nauttivat siitä, että heillä on yleisöä. He tarvitsevat ympärilleen niitä tylsimyksiä, jotka eivät itse keksi mitään nasevaa.


      • taas harvinaisen
        itse kuulut? kirjoitti:

        (Tai kuvittelet kuuluvasi?) Oletko tylsimys, vai armoton seuramies?

        Yleensä nimittäin tylsät ihmiset odottavat vastapuolelta sitä hauskuttajan roolia. Hauskuttajat taas tavallisesti nauttivat siitä, että heillä on yleisöä. He tarvitsevat ympärilleen niitä tylsimyksiä, jotka eivät itse keksi mitään nasevaa.

        surkea kommentti.

        Kyllä sitä odottaa vaikka olisi millainen seuramies että nainen on muutakin kuin pelkkä nätti tylsimys.

        Sitten naiset miettii että minkä takia kaikki vonkaavat heiltä vain pillua? No, koska muuten he ovat helvetin tylsää seuraa.


      • huomannut
        taas harvinaisen kirjoitti:

        surkea kommentti.

        Kyllä sitä odottaa vaikka olisi millainen seuramies että nainen on muutakin kuin pelkkä nätti tylsimys.

        Sitten naiset miettii että minkä takia kaikki vonkaavat heiltä vain pillua? No, koska muuten he ovat helvetin tylsää seuraa.

        hauskuttaja-miesten odottavan naisilta mitään muuta kuin ihailua omalle vitsikkyydelleen.


      • emäntää
        itse kuulut? kirjoitti:

        (Tai kuvittelet kuuluvasi?) Oletko tylsimys, vai armoton seuramies?

        Yleensä nimittäin tylsät ihmiset odottavat vastapuolelta sitä hauskuttajan roolia. Hauskuttajat taas tavallisesti nauttivat siitä, että heillä on yleisöä. He tarvitsevat ympärilleen niitä tylsimyksiä, jotka eivät itse keksi mitään nasevaa.

        olen aika tosikko ja en vain voi sille mitään. en ole kyllä mikään tyhmä. pyörätuolissa istuva.


    • on joskus helppo sysätä toiselle. Mutta harva jaksaa olla yksipuolisesti viihdyttäjä koko ajan. On noita passiivisia miehissäkin.

      Sitten on niitä joiden kanssa keskustelu sujuu niin kauan kun pysytään "hyvää päivää kirvesvartta" -tasoisessa jutustelussa, mutta kun mennään yhtään abstraktimmalle tasolle, juttelu loppuu.

      Kaikki eivät ole verbaalisesti lahjakkaita.

    • olen törmännyt

      useisiin samanlaisiin miehiin - onko ne nyt niitä ATM:iä sitten? Joka sanan saa lypsää, koskaan ei lähetetä oma-aloitteisesti mitään viestiä, toki vastataan, kun minä lähetän (lyhyesti). Mitään "uutta" ei viestissä ole, vaan on tosiaan vastattu sopivin osin niihin, joita mä kysyn - eli kaikkeen muuhun kuin henkilökohtaiseen.

      Jotta kaunis ilma tänään. Meilläkään ei sada!

      • _Q0

        :D

        Kohtalotoveri, lähdetään heti treffeille!


    • vain sattuu

      olemaan samanlainen kuin passiivilla miehilläkin. Nämä ihmiset vain yksinkertaisesti ovat sivusta seuraajia. He ovat ns. perässähiihtäjiä, eivät mitään johtajia. Ei heidän olemuksensa painostamalla miksikään muutu (kuten ei ärsyttävien hölösuidenkaan).
      Jos tuo ihmistyyppi ei sinua viehätä, etsi erilaista.

      • on vain

        se ongelma että muut naiset ovat herkästi toisenlaisten miesten perässä.

        Mikseivät tällaiset naiset voi kehittää itseään mutta samaa kuitenkin vaaditaan miehiltä että pitäisi olla hyvinkin puhelias yms. jotta mies hyväksyttäisiin kumppaniksi?


      • voi,
        on vain kirjoitti:

        se ongelma että muut naiset ovat herkästi toisenlaisten miesten perässä.

        Mikseivät tällaiset naiset voi kehittää itseään mutta samaa kuitenkin vaaditaan miehiltä että pitäisi olla hyvinkin puhelias yms. jotta mies hyväksyttäisiin kumppaniksi?

        puolin ja toisin. Eri asia on, saavuttaako sillä mitään.
        Kuinka kovasti sinä teet töitä, itsesi kehittämiseksi naisten vaatimuksia vastaavaksi? Silloin voit vaatia naisia, kehittämään itseään sinulle kelpaavaksi, jos toimit vastaavasti myös itsesi suhteen.


      • nyt siitä
        voi, kirjoitti:

        puolin ja toisin. Eri asia on, saavuttaako sillä mitään.
        Kuinka kovasti sinä teet töitä, itsesi kehittämiseksi naisten vaatimuksia vastaavaksi? Silloin voit vaatia naisia, kehittämään itseään sinulle kelpaavaksi, jos toimit vastaavasti myös itsesi suhteen.

        kuinka sitä vaaditaan yleisesti esimerkiksi täällä eri palstoilla.

        Miehen tulisi olla aina valmis kehittämään itseään mutta naisen ei, esimerkiksi mitä tulee sosiaalisuuteen.

        Harvemminhan näitä asioita "vaaditaan" joltakin kun ollaan jonkun kanssa kasvokkain, silloin on jo aika myöhäistä.

        Taas käänsit sitten asian miehen viaksi eli että miehen pitäisi ensin kehittää itseään ennen kuin uskaltaa vaatia naisilta mitään.

        Uutisia sinulle: naiset vaativat jo miehiltä pitkän listan asioita mutta eivät itse ole valmiita tekemään yhtään mitään.


      • tarkoittaa
        nyt siitä kirjoitti:

        kuinka sitä vaaditaan yleisesti esimerkiksi täällä eri palstoilla.

        Miehen tulisi olla aina valmis kehittämään itseään mutta naisen ei, esimerkiksi mitä tulee sosiaalisuuteen.

        Harvemminhan näitä asioita "vaaditaan" joltakin kun ollaan jonkun kanssa kasvokkain, silloin on jo aika myöhäistä.

        Taas käänsit sitten asian miehen viaksi eli että miehen pitäisi ensin kehittää itseään ennen kuin uskaltaa vaatia naisilta mitään.

        Uutisia sinulle: naiset vaativat jo miehiltä pitkän listan asioita mutta eivät itse ole valmiita tekemään yhtään mitään.

        molempia, ellet satu tietämään. En väittänyt, että miesten on kehitettävä itseään, mutta naisten ei.

        Itsehän kyselit, mikseivät naiset voi kehittää itseään. Minä kysyin, vaaditko samaa myös itseltäsi. Aloit vääristellä kommenttiani.


      • tarvitse
        tarkoittaa kirjoitti:

        molempia, ellet satu tietämään. En väittänyt, että miesten on kehitettävä itseään, mutta naisten ei.

        Itsehän kyselit, mikseivät naiset voi kehittää itseään. Minä kysyin, vaaditko samaa myös itseltäsi. Aloit vääristellä kommenttiani.

        vaatia sitä itseltäni jos teen jo niin.

        Suotta alat puhumaan vääristetyistä kommenteista kun aloit kyselemään henkilökohtaisia että mitä minä miehenä vaadin ja en vaadi itseltäni.

        On vain rasittava huomata kuinka naiset keksivät aina tekosyitä sille mikseivät kehitä itseään ja nimenomaan esimerkiksi sosiaalisesti sekä älyllisesti.

        Johtuu varmaan siitä että kun naisille tolkutetaan kuinka verbaalisesti lahjakkaampia naiset ovat miehiin verrattuina he alkavat uskoa että he itsekin ovat sitä. Valitettavan usein vain tapaa naisia jotka eivät osaa puhua mistään eivätkä ole valmiita kehittämään itseään sillä saralla.


      • Totuudensperma
        tarvitse kirjoitti:

        vaatia sitä itseltäni jos teen jo niin.

        Suotta alat puhumaan vääristetyistä kommenteista kun aloit kyselemään henkilökohtaisia että mitä minä miehenä vaadin ja en vaadi itseltäni.

        On vain rasittava huomata kuinka naiset keksivät aina tekosyitä sille mikseivät kehitä itseään ja nimenomaan esimerkiksi sosiaalisesti sekä älyllisesti.

        Johtuu varmaan siitä että kun naisille tolkutetaan kuinka verbaalisesti lahjakkaampia naiset ovat miehiin verrattuina he alkavat uskoa että he itsekin ovat sitä. Valitettavan usein vain tapaa naisia jotka eivät osaa puhua mistään eivätkä ole valmiita kehittämään itseään sillä saralla.

        Naiset on yleensä se herkkä ja "tyhmä" osapuoli jota täytyy paapoa kehdosta hautaan.

        En kannata netissä oloa, enkä nettiterffejä.
        Netissä keskustelu väsyttää mielen ja ruumiin, ja jos vielä yrittää keskustella naikkosten kanssa netissä niin luultavasti masentuu.

        Eli:
        Netti kiinni, tietokone sammuksiin.
        Pari olutta, ja "baanalle".
        Kusipäisellä itsevarmuudella jauhat paskaa ties mistä, ja pukeudut "merkkivaatteisiin"niin kyllä naiset (femakot) perässä juoksee..

        Antaisin vaan neuvon: Älä tuhoa elämääsi naisten vuoksi. Naiset ja feminismi ovat muutenkin tuhonneet henkisesti niin monet lahjakkaat ja luovat miehet!


      • annat myöntävän vastauksen
        tarvitse kirjoitti:

        vaatia sitä itseltäni jos teen jo niin.

        Suotta alat puhumaan vääristetyistä kommenteista kun aloit kyselemään henkilökohtaisia että mitä minä miehenä vaadin ja en vaadi itseltäni.

        On vain rasittava huomata kuinka naiset keksivät aina tekosyitä sille mikseivät kehitä itseään ja nimenomaan esimerkiksi sosiaalisesti sekä älyllisesti.

        Johtuu varmaan siitä että kun naisille tolkutetaan kuinka verbaalisesti lahjakkaampia naiset ovat miehiin verrattuina he alkavat uskoa että he itsekin ovat sitä. Valitettavan usein vain tapaa naisia jotka eivät osaa puhua mistään eivätkä ole valmiita kehittämään itseään sillä saralla.

        "En minun tarvitse vaatia sitä itseltäni jos teen jo niin."

        Tuo lause ilmaisee, että vaadit myös itseltäsi samaa kuin naisilta. Silloinhan se on ihan ok. Jostain kumman syystä (sovinismi?) pyrit asiaa kiertelemään ja kieltelemään "eiminuntarvitse...".


      • Itse vääristelit
        tarkoittaa kirjoitti:

        molempia, ellet satu tietämään. En väittänyt, että miesten on kehitettävä itseään, mutta naisten ei.

        Itsehän kyselit, mikseivät naiset voi kehittää itseään. Minä kysyin, vaaditko samaa myös itseltäsi. Aloit vääristellä kommenttiani.

        Kysyit, vaatiiko mies itseltään"itsensä kehittämistä". Jos mies on kyselijä ja keskustelun ylläpitäjä ja nainen passiivinen vaikenija, kumman siinä pitäisi kehittyä?
        Toivon että miehet eivät kehitä itseään tuppisuiksi.
        - -


      • Säästä panoksia
        tarvitse kirjoitti:

        vaatia sitä itseltäni jos teen jo niin.

        Suotta alat puhumaan vääristetyistä kommenteista kun aloit kyselemään henkilökohtaisia että mitä minä miehenä vaadin ja en vaadi itseltäni.

        On vain rasittava huomata kuinka naiset keksivät aina tekosyitä sille mikseivät kehitä itseään ja nimenomaan esimerkiksi sosiaalisesti sekä älyllisesti.

        Johtuu varmaan siitä että kun naisille tolkutetaan kuinka verbaalisesti lahjakkaampia naiset ovat miehiin verrattuina he alkavat uskoa että he itsekin ovat sitä. Valitettavan usein vain tapaa naisia jotka eivät osaa puhua mistään eivätkä ole valmiita kehittämään itseään sillä saralla.

        Mielestäni tuppisuut kannattaa jättää lehdelle soittelemaan välittömästi. Jos ei osaa sanoa mitään eikä puhua mistään, niin on tyhmä. Tai kenties kovinkin osaava ja kiinnostava muulloin kuin jutellessaan, mutta niistä avuista ei ole paljon apua virtuaalimaailmassa.


    • ongelma...

      mutta toisin päin. Jos olen chatissä keskustelemassa, niin se olen kyllä melkein 99% minä, joka saan kysellä. Mies kyllä vastaa, mut ei kysy mitään takaisin. Tulee vähän hoopo olo. Tuntee itsensä jotenkin urkkijaksi. En vain tiedä, miten muuten aluksi tutustuu ihmiseen kuin kyselemällä tiettyjä asioita ja kyseisen henkilön mielipiteitä tietyistä asioista.
      Jos kenelläkään on muita vinkkejä, miten voi keskustella niin kertokaa ihmeessä.

    • keskustelu

      Siis tämä ketju. Onhan itsestään selvää, että jos odottaa vastakkaisen sukupuolen edustajalta jonkinlaista kykyä ja tasoa keskustella, eikä tämä sitä osoita, niin GOOD-BYE. Ei siinä sen kummempaaa. Ei se ole mikään "ihmistyyppi", ei vaan ole täyttä pakkaa käytössä. Tämä koskee yhtä hyvin miehiä ja naisia.

      • mutta,

        osa ihmisistä ei myöskään ole verbaalisesti lahjakkaita, joten heidän kohdallaan voi puhua ihmistyypistä. On kyllä totta, etteivät läheskään kaikki edes pyri käyttämään "koko pakkaa", eikä se ole mitenkään sukupuolisidonnaista.


      • tuota noin
        mutta, kirjoitti:

        osa ihmisistä ei myöskään ole verbaalisesti lahjakkaita, joten heidän kohdallaan voi puhua ihmistyypistä. On kyllä totta, etteivät läheskään kaikki edes pyri käyttämään "koko pakkaa", eikä se ole mitenkään sukupuolisidonnaista.

        Verbaalisuus tarkoittaa suullista, puhuttua. Moni tuppisuu voi olla taitava kirjoittaja.
        Lie kyse enempi älynlahjoista: täyttä pakkaa ei ole koskaan jaettu...

        Uskoisin, että parisuhteella on paremmat edellytykset onnistua, jos osapuolten älykkyystaso menee jotakuinkin yksiin.


      • ei vain puhuttua
        tuota noin kirjoitti:

        Verbaalisuus tarkoittaa suullista, puhuttua. Moni tuppisuu voi olla taitava kirjoittaja.
        Lie kyse enempi älynlahjoista: täyttä pakkaa ei ole koskaan jaettu...

        Uskoisin, että parisuhteella on paremmat edellytykset onnistua, jos osapuolten älykkyystaso menee jotakuinkin yksiin.

        Jos osaa kirjoittaa, on yleensä sanottavaa. Jos ei ole sanottavaa, miksi sitten hilluu keskustelupalstoilla. Pitäisikö kuuntelupalstat avata erikseen niille, jotka ovat verbaalisesti hyviä kuuntelijoita...


    • Ol Playa

      Minulla myytti naisten paremmasta verbaalisesta viestintäkyvystä on ainakin saanut kyytiä ja kunnolla jo vuosia sitten.

      Suurin osa netissä keskustelevista naisista ovat juuri näitä "viihdytä mua" -tyyppejä, jotka eivät itse tuo mitään kivaa keskusteluun.

      Onneksi poikkeuksiakin on, kuten tämä yksi ihana vaimoni, jonka tapasin suomi24:n chätissä ja olin heti myyty, koska viestittelystä paistoi läpi persoonallinen ihminen, ei mikään prinsessa.

      Naiset, jos teillä niitä sanallisia lahjoja kerran on niin käyttäkää sitten niitä. Jättäkää se hyvältä näyttäminen ja pakkeloitu naama profiilista vähemmälle ja antakaa järjen kukkien kukkia. Saatatte vaikka päätyä hyviin naimisiin!

      • yhtään

        vähempää kiinostaa. Naimisiin muka! PAH!


      • todella niin

        oikeassa että ei voi käsittää.

        Osa naisista sosialisoi ja höpöttää kaikkea mutta yritäpä kahdestaan keskustella jostakin.

        Enemmän voisivat jättää sen ainaisen hyvältä näyttämisen vähemmälle ja keskittyisivät muuten kehittymään itseään.

        Ehkäpä he sitten etsivät juuri niitä ulkonäkökeskeisiä miehiä vaikka eivät myönnä sitä tai kuvittelevat että pelkkänä nättinä nukkena oleminen riittää.


    • Niin se on

      Naiset ei kykene itse mihinkään. Miehen pitäisi kantaa kaikki nenän eteen valmiina.

      • rinsessaaa_

        Nii :) entäs sitten?


    • minimiii

      Heillä ei ole mielikuvitusta? =D

    • Nuori nainen

      Äkäähän vaan yleistäkö. Pistää vihaksi tällanen, ei kaikki ole sellaisia. Miksi miehet antaa jonkun kymmenen naisen pilata koko naissukupuolen maineen? Ensinnäkin, ihmiset on erilaisia, eikä me naisetkaan ymmärretä aina miesten ajatustenjuoksua. Ja jos nyt ihan ollaan rehellisiä, itse olen törmännyt miespuolisiin ihmisiin, jotka ei puhu mesessä yhtään mitään ja itse olen jatkuvasti kyselemässä näiltä ihmisiltä, mitä ne on tänään tehnyt, mitä kuuluu, ja toisinaan olen järjestänyt ihan sellaisia kyselytuokioita, joissa kysyn keskustelukumppaniltani ihan kaikkea mahdollsita laidasta laitaan. Minä pyrin pitämään keskustelun aktiivisena, vaikka olen nainen. Ou mai kaat?
      Juttua tulee myös kasvotusten, jos olen jäänyt kahden jonkun kanssa. Kyllä minulta juttua irtoaa, ja yhä edelleen olen nainen. En palpata "turhanpäiväisiä" asioita, vaan kuuntelen, kysyn ja olen kiinnostunut toisesta osapuolesta. Harvoin puhun itsestäni, enkä sano sitä siksi, että olisin sitä mieltä itse, vaan koska minulle on niin sanottu, että miksen puhu koskaan itsestäni, vaan aina kuuntelen muiden tarinoita ja kyselen yksityiskohtia. Onkohan sekin sitten huono piirre, hmm?

      Okei, tarkoitukseni ei ole loukata eikä pahemmin hermostuakaan, mutta välillä vaan keittää pahasti yli tuo yleistäminen. Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä eikä voi sanoa, että "kaikki tuollaiset on tuollaisia" ja "kaikki tämmöiset on tämmöisiä" jos olet tavannut jonkun neljä "tuollaista" ja viisitoista "tämmöistä". Poikkeuksiakin on.
      Ja jos ei naiset miellytä, kokeilkaa miehiä. Jos te miehet kerran olette mielestänne niin paljon parempia, voittehan ihan hyvin etsiä täydellisen kumppanin sitten toisesta miehestä. Eikä sillä, itsekin pidän miehistä, koska miehissä on paljon hyviä puolia - mutta en kyllä menisi sanomaan, että kumpikaan sukupuoli olisi parempi noin yleisesti ottaen. On olemassa paljon asioita, jotka naiset tekevät paremmin kuin miehet ja toisinpäin - ja on olemassa yllättäen myös naisia, jotka paapovat miehiä ja tekevät raskaatkin työt miesten puolesta (en muista kenen kommentti moinen oli, että naisille pitää kantaa kaikki nenän eteen).

      Mutta siis pointtini on se, että ei ne miehet ole yleisesti ottaen yhtään sen parempia kuin naisetkaan. Jokainenhan on sukupuolesta riippumatta yksilö, ja yksilöt nyt vain sattuvat olemaan erilaisia. On olemassa myös puheliaita naisia siinä missä miehiäkin. :)

    • Kun miesten tekstejä lukee tulee mieleen, että heillä on säälittävän huono itsetunto ja ihan ikään katsomatta. Miesten parempi itsetunto saattaisi auttaa pariutumista ja samalla miehet uskaltaisivat myös myöntää naisten hyvät puolet, tokihan niitäkin on vaikka ei sitä miesten kirjoituksista näy.

    • Anonyymi

      Tärkeää logiikassa olisi huomioida tasa-arvo lähdettäessä arvioimaan sitä tarkemmin. Tämä toive ei taida toteutua aina naisten keskinäisessä toimenkuvassa jota leimaa toisinaan outo kateus ja pahansuopuus. Katselin uutisia vanhasta asuinpaikasta ja kas kummaa...siellä esiteltiin toimenkuva henkilöstä joka oli aikoinaan työpaikan paha simputtaja jne. Usein nämä "vahvat persoonat" ovat vastuussa monesta epäonnekkaasta sattumasta jne. Sisua on enemmän kuin älyä. Mitä ilmensi jo ulkonäkö. Voimakkaat väärät jalat, suuri takalisto ja ristipurentainen leuka joka oli työntynyt väkäleuaksi. Profiili laskeutui leukalinjalta taakse otsan rajaan. Pakallislehden sivulla hän oli pitkäaikainen "fantastinen" ihminen. Tässä palaute siitä miten hän morkkasi aikoinaan osa-akaisia työntekijöitä, kaikella tasolla.

      • Anonyymi

        Mjaaha. Ja kaikista maailman paikoista keksit laittaa vuodatuksesi juuri tähän vanhaan keskusteluun.


    • Anonyymi

      Miehet on joskus ihan samanlaisia. Tai sit ne vaan suoraa kyssyy että saako pillua no ei saa ja sit ne häipyy. Suurin osa hakee vaan sitä

    • Anonyymi

      Minä olen ainakin niin loppu. Että tuskin tunnen itseäni😒 olen aina ollut iloinen ja varsinkin elämän iloinen. Nyt aivan kuin hauta kutsuisi. Ja olen vasta 47v. Työ ja miesystävä vei minusta täysin mehut jaksoin aina uusia asioita. Olin aina menossa. Uusiin paikkoihin. Uusia ihmisiä. Nyt vain kaipaan rauhaa ja tekemättömyyttä. Ehkä olen masentunut kun mikään ei iske. Halusin olla enemmän. Tykkään kyllä jutella. Aivan kaikesta😁😄

    • Anonyymi

      Itse olen lopettanut nettikeskustelut naisten kanssa jo kymmenen vuotta sitten. Olen pitänyt muutaman nimen tallessa ja yhdelle lähetän joskus viestiä. Mutta yleisesti olen päättänyt, että jos jollain on asiaa niin hän kertoo itse! En viitsi enää laittaa näitä ”mitä kuuluu” juttuja.

      Sen olen oppinut, että naiset istuu sellaisen värkin päällä että sillä on valtaa! Naiset netissä myös ovat marttyreita Jos kotona menee huonosti, niin syy ei ole itsessä vaan siinä toisessa! Kontaktin otossa olen ottanut myös saman linjan , jos jollakin on asiaa niin hän kertoo! Jos joku haluaa minulta viestin, niin kertokoon millaisen viestin minulta haluaa ja vastasihan on hänen kädessä!

      Terveisin yli 50v m

      • Anonyymi

        Tarvitset ohjeita vastaamiseen? Taidat olla aika taukki


    • Anonyymi

      Veti aika hiljaiseksi, En tiiä mikss?

    • Anonyymi

      Syy on luultavasti se, että nainen ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut sinusta ihmisenä. Jos hän on kiinnostunut sinusta, hän haluaa tietää sinusta lisää ja kysyy kysymyksiä sen mukaan. Ja jos hän on sinusta kiinnostunut, hän mielellään myös kertoo itsestään enemmän, jotta sinä oppisit tuntemaan häntä paremmin ja siten sitouttamaan itseäsi häneen. En minäkään yhdentekevien miesten kanssa mielelllään keskustele, mutta jos kiinnostava mies osuu kohdalle, kyllä se keskustelukin kulkee.

      • Tässä on totuus.


    • Aika kuluu ja tämäkään asia ei muutu yhtään. Aina yhtä relevantti aloitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe