Hepr. 10:25
Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.
Älkäämme jättäkö OMAA seurakunnan kokousta.
20
596
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nämä ovat "tämän maailman seurakuntia".Kaikissa on eri oppi,joka ei perustu Raamattuun.Ei ole,kuin yksi Seurakunta.Jumalan Seurakunta.Eli "Jeesuksen Kristuksen ruumis."Parannuksen tehtyä,he ovat hänen Jäseniään." He kokoontuvat kodeissaan,niin kuin Raamatun aikaan.En ymmärrä,miten kaikki Uskovaiset eivät,edes tätä tiedä.Ei Seurakunta,voi olla kirjaimellinen,joka kuuluu tämän maailman järjestöön.Vai oliko Raamatun aikaan kodeissa kokoontuvien Ry.!?
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan syntinen ihminen ensin puhdistetaan kaikesta synnistä ja perisynti kumotaan kristillisessä kasteessa, missä ihminen liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiin eli seurakunnan jäseneksi Jumalan tekona. Se tarkoittaa pelastusta, uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä ja ikuisen elämän lahjan saamista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan syntinen ihminen ensin puhdistetaan kaikesta synnistä ja perisynti kumotaan kristillisessä kasteessa, missä ihminen liitetään Kristuksen ylösnousemusruumiin eli seurakunnan jäseneksi Jumalan tekona. Se tarkoittaa pelastusta, uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä ja ikuisen elämän lahjan saamista.
Apt.2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän LAPSIA tämä lupaus tarkoittaa."
Antakaa pelastaa itsenne tästä sukupolvesta.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Apt.2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän LAPSIA tämä lupaus tarkoittaa."
Antakaa pelastaa itsenne tästä sukupolvesta.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.Mikä on sinun seurakuntasi? Etkö kykene olemaan muiden kanssa?
- AnonyymiUUSI
Ihmisellä ei ole mitään omaa seurakuntaa, eriseuraa, lahkoa, uskonyhdistystä, missä pitää käydä.
On vain yksi iso eli katolinen seurakunta. Kaikki Kristukseen kasteessa liitetyt muodostavat yhden ison Kristuksen seurakunnan.
Seurakuntamalli tulee Israelin kansan seurakunnasta.
Joel 2:16
Kootkaa KANSA , pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.- AnonyymiUUSI
Kastekäskyssä Jeesus käyttää sanaa KANSAT.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsiksen KASTAMALLA heidät
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - AnonyymiUUSI
Katolisella kirkolla on hirmuisen synkkä ja karmea menneisyys, myös lähimenneisyys hirvittävän runsaine pedofiliatapauksineen.
- AnonyymiUUSI
Sananl. 1:22
"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina. - AnonyymiUUSI
Kreikankielen sana Kyriakee, Kirkko tarkoittaa Herran omia, jotka kaikki ovat kasteessa liitetty yhden ison katolisen Kirkon jäseneksi.
On vain yksi lauma ja yksi Paimen ja yksi kaste, jolla siihen laumaan liitetään.- AnonyymiUUSI
Joh. 10:12
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.
- AnonyymiUUSI
Pelkästään Suomessa on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia perinteisten kristillisten kirkkokuntien lisäksi. Ja varmaan satoja ei rekisteröityjä lahkoja, missioita ja ties mitä viritelmiä.
- AnonyymiUUSI
Ja varmaan satoja rekisteröimättömiä lahkoja, missioita ja muita viritelmiä.
Jos ne kaikki kuuluisivat Kristuksen ruumiiseen, niin Jeesus vaikuttaisi enemmänkin tuhatjalkaiselta madolta, kun Jumalan Pojalta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan satoja rekisteröimättömiä lahkoja, missioita ja muita viritelmiä.
Jos ne kaikki kuuluisivat Kristuksen ruumiiseen, niin Jeesus vaikuttaisi enemmänkin tuhatjalkaiselta madolta, kun Jumalan Pojalta.Henkivalta on täynnä erilaisia ja eriuskoisia henkiä, voimia, valtoja ja tämän maailman ruhtinaita, jotka esiintyvät Jeesuksena ja pyhinä henkinä.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
- AnonyymiUUSI
Vainajahenget ja tietäjähenget puhuvat "kielillä"....salaisuuksia....
Jes. 8:19
Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat." Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä! Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa? - AnonyymiUUSI
Jumalan kansa on liikkeellä olevaa kansaa ja muodostaa vain yhden ison seurakunnan.
Kommunistinen alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa noin 70 jKr, antikristukset saivat sen nopeasti haltuunsa. Siellä yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Samoin kaikki Ilmestyskirjassa mainitut paikallisseurakuntakokeilut on tuomittu omaan mahdottomuutensa.- AnonyymiUUSI
Joh. 10:12
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman. - AnonyymiUUSI
Totuuden salaamista puhua joskus tulevaisuudessa ilmestyvästä yhdestä antikristuksesta.
Antikristukset ilmestyi sinne alkuseurakuntaan ja saivat sen haltuunsa hyvin nopeasti.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden salaamista puhua joskus tulevaisuudessa ilmestyvästä yhdestä antikristuksesta.
Antikristukset ilmestyi sinne alkuseurakuntaan ja saivat sen haltuunsa hyvin nopeasti.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Mark. 14:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.
Tuon mukaan mitään oikeata seurakuntaa ei edes ole olemassa, vaan hajallaan olevia lampaita, joita sudet ajaa takaa ja saalistavat liittymään omiin perustamiinsa valeseurakuntiin.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Hes. 34:17
"Ja te, minun lampaani! Näin sanoo Herra Jumala: Minä pidän siitä huolen, että oikeus toteutuu lampaiden ja vuohien, pässien ja pukkien kesken.
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 14:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.
Tuon mukaan mitään oikeata seurakuntaa ei edes ole olemassa, vaan hajallaan olevia lampaita, joita sudet ajaa takaa ja saalistavat liittymään omiin perustamiinsa valeseurakuntiin.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Hes. 34:17
"Ja te, minun lampaani! Näin sanoo Herra Jumala: Minä pidän siitä huolen, että oikeus toteutuu lampaiden ja vuohien, pässien ja pukkien kesken.
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.Ilm. 16:13
Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.
- AnonyymiUUSI
Ihmisille kun jauhetaan pelkkää alkuseurakuntaa kuin jotain idolia, niin ihmiset tuudittautuvat väärään rauhaan. Se aika on ollut mennyt, eikä enää palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205916Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223149Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612720- 282586
- 821694
- 1461575
- 1391456
- 91153
- 921060
- 1351048