eli laitoimpa siskon ostamaan apteekista 0,7x40 neuloja ja 2ml ruiskuja.eipäs myynykkä apteekki niitä hänelle.onko tullu joku uus laki vai miks ei myyny?
ruiskujen ja neulojen
5
1942
Vastaukset
- asasdadas
Ne katto että siskos on narkki, niille ei nykyään anneta kuin jotain muutaman piikin päivystyspakkauksia.
- voi.
olla,vaikka tuskin narkitka lihasneuloja suoneen lykkis.pitää varmaa ite mennä joku gym paita päällä ni tietää mihi tarkotukseen ainaki ;)
- siskosi laitoit
ostamaan. Istutko myös kuselle?
- sasdsdsdsad
Niitä saa yleensä helpoiten reseptillä mutta ei niiden hankkiminen niin vaikeaa kuten on steroidien laita.
Kysy kaikista apteekeista mitä löydät, meilläpäin saan itse kahdesta apteekista, muut myyvät narkkineuloja eli semmosia lyhyitä.
Voihan ne neulat ja ruiskut tilata vaikka suomesta, tietääkö kukaan mistä ja onnistuuko jos tilaa sairaaloista tai jostain SUomen apteekista?? - 1 apteekki
sasdsdsdsad kirjoitti:
Niitä saa yleensä helpoiten reseptillä mutta ei niiden hankkiminen niin vaikeaa kuten on steroidien laita.
Kysy kaikista apteekeista mitä löydät, meilläpäin saan itse kahdesta apteekista, muut myyvät narkkineuloja eli semmosia lyhyitä.
Voihan ne neulat ja ruiskut tilata vaikka suomesta, tietääkö kukaan mistä ja onnistuuko jos tilaa sairaaloista tai jostain SUomen apteekista??että ei paljoo mahollisuuksia.saanähä saako itekkään.oli sanunu ettei löydy sen kokosia edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412