hei!
Etsin istelleni bändiä tai sitten biissien/biittien tekijää. itse laulan. Olisin todella kiitollinen henkilölle joka haluaisi tehdä yhteistyötä kanssani! Asun mikkelissä!
yhtyettä: [email protected]
Bändiä tai biisin tekijää
13
523
Vastaukset
- Raulmoi^^
Mä voisin tehhä sulle biisejä, mutta en vois tulla bändiin koska asun liian kaukana. Mutta voin lähettää biisejä... ok??
- tynnnnnttti
minkälaisia biisei teet? ota yhteyttä s postiini, voimme jutella lisää!
- tynnnnttttti
Etsin myös biittien tekijää johon sitten voin tehdä biisin!
- Raulmoi^^
tynnnnttttti kirjoitti:
Etsin myös biittien tekijää johon sitten voin tehdä biisin!
Osaan tehhä myös biittejä! Mutta sanat osaan helpommin tehhä. :)
- tynnnnttti
Raulmoi^^ kirjoitti:
Osaan tehhä myös biittejä! Mutta sanat osaan helpommin tehhä. :)
loistavaa!
voisitko antaa kappale näytteen ja biitti näytteen? onko biittejäs missään netissä? jos ei niin pistä mesessä tai s postiin tulemaan?
Sähköposti on [email protected] - Raulmoi^^
tynnnnttti kirjoitti:
loistavaa!
voisitko antaa kappale näytteen ja biitti näytteen? onko biittejäs missään netissä? jos ei niin pistä mesessä tai s postiin tulemaan?
Sähköposti on [email protected]Juu mä laitan sähköpostiin ja yritän laittaa youtubeen mahollisimman pian.! :)
- tyntttti
Raulmoi^^ kirjoitti:
Juu mä laitan sähköpostiin ja yritän laittaa youtubeen mahollisimman pian.! :)
loisto homma!
jos ne sanat nyt ainakin tänän saisit jo laitettua, plussa tulee roimasti jos biittiä saisit myös laitettua! - Raulmoi^^
tyntttti kirjoitti:
loisto homma!
jos ne sanat nyt ainakin tänän saisit jo laitettua, plussa tulee roimasti jos biittiä saisit myös laitettua!Joo mä kirjotan ne sanat mahollisemman pian.! :)
- Raulmoooiiii^^
tyntttti kirjoitti:
loisto homma!
jos ne sanat nyt ainakin tänän saisit jo laitettua, plussa tulee roimasti jos biittiä saisit myös laitettua!En kerkee tänään laittaa biittejä mutta ehkä huomenna.!
- raaka-arska
moi onko laulu näytettä kauanko laulanut jne? teen metallia mutta muukin luonnistuu avoin 28vtyyppi t;arto
- tynttiiii
moro.
olen laulanut 2-3 vuotta, mutta nyt vasta alkanut sitä kunnolla harrastamaan.
Mikserissä on pari kappaletta jotka tosiaan ovat täysin RAAKOJA versioita, eli virheitä kuuluu laulussa. sua rakastan biisi on HUONO mutta samastuin siihen crash and burn biisiin, ja olen tekemässä siitä parempaa.
eli löytyy mikseristä http://www.mikseri.net/artists/?id=113253
PAREMPIA VERSIOITA KAPPALEISTA TULOSSA. - Arska
tynttiiii kirjoitti:
moro.
olen laulanut 2-3 vuotta, mutta nyt vasta alkanut sitä kunnolla harrastamaan.
Mikserissä on pari kappaletta jotka tosiaan ovat täysin RAAKOJA versioita, eli virheitä kuuluu laulussa. sua rakastan biisi on HUONO mutta samastuin siihen crash and burn biisiin, ja olen tekemässä siitä parempaa.
eli löytyy mikseristä http://www.mikseri.net/artists/?id=113253
PAREMPIA VERSIOITA KAPPALEISTA TULOSSA.moi joo toi oli ihan hyvä tollasenaan jo tai siis en tiedä mitä tarkoitit virheillä ehkä rohkemmin/voimakkaammin eli semmoista "ilmaisua" tietyissä jutuissa kuulisin mielelläni jotain uudempaa mulla on kans sivu mikserissä artisti outrage http://www.mikseri.net/artists/?id=113563
hevi puolen juttuja teen ihan perinteisesti musiikkia konetta käytän vain nauhoittamiseen olisin kyllä ehkä kiinnostunut tekeen laululle pohjia miten vanha olet ja millaista musiikkia haluaisit ehkä tehdä? - tyntttiii
Arska kirjoitti:
moi joo toi oli ihan hyvä tollasenaan jo tai siis en tiedä mitä tarkoitit virheillä ehkä rohkemmin/voimakkaammin eli semmoista "ilmaisua" tietyissä jutuissa kuulisin mielelläni jotain uudempaa mulla on kans sivu mikserissä artisti outrage http://www.mikseri.net/artists/?id=113563
hevi puolen juttuja teen ihan perinteisesti musiikkia konetta käytän vain nauhoittamiseen olisin kyllä ehkä kiinnostunut tekeen laululle pohjia miten vanha olet ja millaista musiikkia haluaisit ehkä tehdä?hei!
kiva kuulla! elikkäs olen 17 v (-91), täytän huhtikuussa 18.
Millaista musiikkia haluaisin tehdä.. hmm... rock/pop, myös hevirock mutta ei välttämättä ihan puhdasta heviä. ikinä en kyllä ole kokeillut heviä laulaa, mutta voisin ihan hyvin kokeilla, katsoa sitten mitä siitä tuleepi.
Metallican tyylistä olen joskus lauleskellut ja olen tykännyt.
kävin kuuntelemassa miksrissä, aivan loistavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009