TYKÄSTYNYT??

Mukava tunne

moi oon törmänny upeaan naiseen ja on kirjoteltu paljo lähes päivittäin ja tavattuki. vajaa kuukausi on menny ja nyt omat fiilekset alkaa olee enemmän ku kiinnostunut. En ajatellu että näin ois käynny mut minkäs teet?
Jotain oon sanonu hänelle en kuitenkaan vielä et oon ihastunu? Luulen että hänelläki on jotain mua kohtaan mutten haluis liikaa ahistaa ettei säikähdä karkuun. Mukavan sekava olo on ja paljo tulee miettittyä häntä päivän aikana. en hirveesti pelkää et tulis nenille mut on kai seki parempi ku et ei sano mitä ajattelee et tavallaan mahdollisuus menee ohi ja nyt jos kuitenki paljo viel ollaan yhteydessä nii eioo kiva jos tulee yhteysähky no aika sekavaa mut tällästä mitä mieltä?

8

3400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kannattaa

      vaan olla rehellinen, ei kukaan nainen varmaan säikähdä jos sanot, että tykkäät hänestä..päinvastoin..
      ja nimenomaan mahdollisuus voi mennä ohi, kannattaa toimia kun on siihen hyvät saumat..

    • mies.

      on ihan täysin sama tilanne, kirjoitit ajatukseni näköjään.. En oikein tiedä miten olla jne ettei tulis söhlittyä koko hommaa.. toisaalta jos liikaa alkaa miettimään että miten ja kui, ja suunnittelee/pähkäilee saattaa se itsessään kostautua.. jotenkin se varovasti pitäs vihjailla, kun on niitä myös et jos menet "liian aikaisin" sanelemaan tuommoisia, toiset "säikähtää" tai ei tykkää. hankalaa.. niin hankalaa.

      "mukavan sekava olo.." joo tosiaan :) ja siksi juuri hirvittää ettei hää nyt karkaisi

      • Mukava tunne

        ei viittis tosiaankaan sössiä liika innokkuudella


      • tykästynyt nainen
        Mukava tunne kirjoitti:

        ei viittis tosiaankaan sössiä liika innokkuudella

        Tunnettu pari kuukautta, multa meni jalat alta toisella tapaamisella kun päädyttiin sänkyyn, luontevasti (erittäin) ja kaikki hänessä on ihanaa. Hykertelen, leijailen...ja sitten olen taas maan raossa, kun iskee epäilys siitä ettei toinen tunnekaan samoin :(

        Tavoistani poiketen oon ollut rohkea ja kertoillut hiukan, silloin tällöin, siitä miltä tuntuu. Miehen kommentit aika vähissä, vaivaantuneelta ei sentään vaikuta, oisko sitten vaan sitä, ettei osaa sanoo samanlaisia asioita takaisin kovin helposti.

        Kai sitä tunteen syvyyttä on sitten vaan noista yhteisistä hetkistä pääteltävä...miehet kertoo käsillään ja käyttäytymiselläänkin aika paljon...


      • tutulta
        tykästynyt nainen kirjoitti:

        Tunnettu pari kuukautta, multa meni jalat alta toisella tapaamisella kun päädyttiin sänkyyn, luontevasti (erittäin) ja kaikki hänessä on ihanaa. Hykertelen, leijailen...ja sitten olen taas maan raossa, kun iskee epäilys siitä ettei toinen tunnekaan samoin :(

        Tavoistani poiketen oon ollut rohkea ja kertoillut hiukan, silloin tällöin, siitä miltä tuntuu. Miehen kommentit aika vähissä, vaivaantuneelta ei sentään vaikuta, oisko sitten vaan sitä, ettei osaa sanoo samanlaisia asioita takaisin kovin helposti.

        Kai sitä tunteen syvyyttä on sitten vaan noista yhteisistä hetkistä pääteltävä...miehet kertoo käsillään ja käyttäytymiselläänkin aika paljon...

        Mutta täällä onkin naispuolinen henkilö! Itte voisin sanoa suoraan mutta mun mielestä se on miehen homma. Sanot siis mahdollisimman kiertelemättä sille naiselle, että sua kiinnostaa se eikä kukaan muu. Jos ei sitä huvitakaan, niin etpähän roiku turhaan...


      • mies.
        tutulta kirjoitti:

        Mutta täällä onkin naispuolinen henkilö! Itte voisin sanoa suoraan mutta mun mielestä se on miehen homma. Sanot siis mahdollisimman kiertelemättä sille naiselle, että sua kiinnostaa se eikä kukaan muu. Jos ei sitä huvitakaan, niin etpähän roiku turhaan...

        Tää on kyllä hyvä. Ja nimenomaan jotenkin noin "lievästi" että kiinnostaa hän eikä kukaan muu, ei ehkä paras se että suoraan sanomaan heti aluks että korviaan myöten ihastunut/rakastunut.

        Ja siihen jos saa sitten samalla udeltua sen mitä toinen ajattelee, jos ei niin häntä kiinnosta niin sit tosiaan ei roiku turhaan ja pääsee itse paljon helpommin eteenpäin kun selvin tiedoin voi unohtaa

        Tuo on kyl karikko pahimmasta päästä kun toiset ajattelee juuri noin et se on miehen homma ja toiset taas ei.. siinähän sitä sitten on arpomista miten.. ettei kosauta koko hommaa :>


    • kertoo

      mitä mieltä on eikä turhaa hautoa jutttuja omassa kopassaan. joskus ollu samassa tilanteessa ja silloinen ihastuksen kohde ainaki kiitteli että kerroin avoimesti mitä aattelin tsemppiä

    • Anonyymi

      Päädyittekö yhteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe