Hei!
Onko kellään kokemuksia silmäluomen turvotuksesta? Mulla on silmäluomi hieman turvoksissa tai ei mene niin kuin yleensä, jää ns. ryppy. Mistäköhän johtuu? Oli aamulla herätessä ja ollut koko päivän. En ole syönyt mitään tavallisesta poikkeavaa edellisenä päivänä. Tai no pakastemansikoita söin eilen, joita en ole syönyt pitkään aikaan, mutta tuskin johtuu niistä.
silmäluomi turvonnut
7
6902
Vastaukset
- kiru
Käske leikkaamaan silmäluomesta ylimääräiset pois!
- spmk
Moi,
onko vieläkin turvoksissa? Mulla on ollut jo jonkin aikaa turvotusta. Aamulla tuntuisi olevan vähemmän ja päivän mittaan turpoaa enemmän jostain syystä. Teen tietokoneella töitä, mutta aika outoa jos siitä johtuisi vai?
Punottaako se sun silmäluomi? Mulla ei oikeastaan punota eikä silmä myöskään rähmi ihmeemmin.
Kummastuttaa muakin ja ehkäpä kohta täytyy kysellä lääkäriltä asiasta. - rieufir
Minulla sama homma. Vasen silmäluomi turvoksissa niin, että jää ryppy, mitä ei aiemmin mielestäni ole näkynyt. Kestänyt jo jonkin aikaa. Aamuisin luomi turvonneempi ja laskee päivän mittaan, mutta se "ryppy" jää näkyviin. Kysästävä ilmeisesti lääkäriltä...
- apua!!
kertokaa mitä lääkäri sano?
- subeigumu
apua!! kirjoitti:
kertokaa mitä lääkäri sano?
Mulla on nyt samalla tavalla, toi silmäluomen ryppy on nyt huomattavasti ylempänä ja näytän ihan hoopolta. :s Ja lisäks molemmissa silmissä, oikeessa se ryppy on hieman ylempänä. Ja nää luomet on iha punaset. Jotenki tuntuu raskaammalta kattoa ylöspäin ku eilen... :s Haluisko joku auttaa? Lääkärille en jaksais mennä mut kuinka kauan tää kestää ? Ja miten tää lähtee pois ?
- subeigumu
subeigumu kirjoitti:
Mulla on nyt samalla tavalla, toi silmäluomen ryppy on nyt huomattavasti ylempänä ja näytän ihan hoopolta. :s Ja lisäks molemmissa silmissä, oikeessa se ryppy on hieman ylempänä. Ja nää luomet on iha punaset. Jotenki tuntuu raskaammalta kattoa ylöspäin ku eilen... :s Haluisko joku auttaa? Lääkärille en jaksais mennä mut kuinka kauan tää kestää ? Ja miten tää lähtee pois ?
.. Unohin edelliseen viestiin kertoa et oon ostanut semmosen finnituotteen Apteekista ja sen takia koko naama on punottanut pari päivää ni johtuisko toi luomijuttu siitä ?
- Apuaaåuapgbkllögf
Mulla on ihan sama juttu ollut jo kokopäivän,ihan typerää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862