silmäluomi turvonnut

turvotus

Hei!

Onko kellään kokemuksia silmäluomen turvotuksesta? Mulla on silmäluomi hieman turvoksissa tai ei mene niin kuin yleensä, jää ns. ryppy. Mistäköhän johtuu? Oli aamulla herätessä ja ollut koko päivän. En ole syönyt mitään tavallisesta poikkeavaa edellisenä päivänä. Tai no pakastemansikoita söin eilen, joita en ole syönyt pitkään aikaan, mutta tuskin johtuu niistä.

7

6906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiru

Käske leikkaamaan silmäluomesta ylimääräiset pois!

• spmk

Moi,
      onko vieläkin turvoksissa? Mulla on ollut jo jonkin aikaa turvotusta. Aamulla tuntuisi olevan vähemmän ja päivän mittaan turpoaa enemmän jostain syystä. Teen tietokoneella töitä, mutta aika outoa jos siitä johtuisi vai?
      Punottaako se sun silmäluomi? Mulla ei oikeastaan punota eikä silmä myöskään rähmi ihmeemmin.
      Kummastuttaa muakin ja ehkäpä kohta täytyy kysellä lääkäriltä asiasta.

• rieufir

Minulla sama homma. Vasen silmäluomi turvoksissa niin, että jää ryppy, mitä ei aiemmin mielestäni ole näkynyt. Kestänyt jo jonkin aikaa. Aamuisin luomi turvonneempi ja laskee päivän mittaan, mutta se "ryppy" jää näkyviin. Kysästävä ilmeisesti lääkäriltä...

• apua!!

kertokaa mitä lääkäri sano?

• subeigumu
        apua!! kirjoitti:

kertokaa mitä lääkäri sano?

Mulla on nyt samalla tavalla, toi silmäluomen ryppy on nyt huomattavasti ylempänä ja näytän ihan hoopolta. :s Ja lisäks molemmissa silmissä, oikeessa se ryppy on hieman ylempänä. Ja nää luomet on iha punaset. Jotenki tuntuu raskaammalta kattoa ylöspäin ku eilen... :s Haluisko joku auttaa? Lääkärille en jaksais mennä mut kuinka kauan tää kestää ? Ja miten tää lähtee pois ?

• subeigumu
        subeigumu kirjoitti:

Mulla on nyt samalla tavalla, toi silmäluomen ryppy on nyt huomattavasti ylempänä ja näytän ihan hoopolta. :s Ja lisäks molemmissa silmissä, oikeessa se ryppy on hieman ylempänä. Ja nää luomet on iha punaset. Jotenki tuntuu raskaammalta kattoa ylöspäin ku eilen... :s Haluisko joku auttaa? Lääkärille en jaksais mennä mut kuinka kauan tää kestää ? Ja miten tää lähtee pois ?

.. Unohin edelliseen viestiin kertoa et oon ostanut semmosen finnituotteen Apteekista ja sen takia koko naama on punottanut pari päivää ni johtuisko toi luomijuttu siitä ?

• Apuaaåuapgbkllögf

Mulla on ihan sama juttu ollut jo kokopäivän,ihan typerää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe