KUINKA SAAN POIS?!

Näppynaama´

Hei!

Minulla on kamalasti vaaleita näppyjä kasvojeni iholla. Leukaan tulee aina finnejä tai suupieliin ja nenääni peittää lukuisat mustapäät.
Eniten minua häiritsee poskissa olevat vaaleat mitään sanomattomat näpyt. En edes tiedä mitä ne ovat, ei ainakaan finnejä. Olen atoopikko, herkkä iho siis.
Mietinkin, että löytyisiköhän luontaistuotekaupasta jotain minun iholleni? Jotain tablettia..? Minä en tiedä näistä juurikaan mitään, mutta sen tiedän, että haluaisin tasaisemman ihon. Meikkivoidekkaan ei levity tasaisesti :( Rasvaan ihoani joka ilta ja joskus aamuinkin, aivan perusvoiteella ja meikkaan vaan jos on tarvis lähteä jonnekkin...
Osaisiko kukaan neuvoa minua hieman, kuinka saisin ihoani sileämmäksi, heleämmäksi tai jotain?
Haluaisin myös tietää tuotteiden hintoja ja mistä niitä saa!
Kiitos paljon jo etukäteen ja ihanaa syksyä kaikille! :)

5

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman tietoa. Ne vaaleat näpyt ovat todennäköisesti miliumeja, ne on helppo ja vaivaton poistattaa kosmetologilla, itsekin olen poistattanut. Ja kyllä sun muutenkin kannattais käydä näyttämässä ihoasi kosmetologilla että saisit oikeat hoito-ohjeet, koska väärillä ihorasvoilla voi tehdä hallaa iholleen. Toivottavasti oli jotain apua ja hyvää syksyä sinulle :)

• näppynaama´

Kiitos paljon Sinulle! :)
        Olen kuitenkin saanut sellaisen käsityksen, että kosmetologilla käynti on kallista ja kuullut joskus, että joillekin se on vaan tehnyt pahaa iholle... (?)
        Mitä nämä miliumit oikein ovat? en ole juuri koskaan kuullut niistä...?

• näppynaama´ kirjoitti:

Kiitos paljon Sinulle! :)
        Olen kuitenkin saanut sellaisen käsityksen, että kosmetologilla käynti on kallista ja kuullut joskus, että joillekin se on vaan tehnyt pahaa iholle... (?)
        Mitä nämä miliumit oikein ovat? en ole juuri koskaan kuullut niistä...?

Ne miliumit ovat pieniä rasvanäppyjä jotka vain tyhjennetään, tosin neulaa käyttäen mut ei tee kipeätä. Kyllhän se tietty on aika kallista käydä kosmetologilla mutta parempi maksaa se yksi käynti jolloin saa oikeat hoito-ohjeet kuin pilata ihonsa väärillä aineilla, varsinkin kun sulla on atooppinen iho. En oikein jaksa uskoa et ammattinsa osaavan kosmetologin hoito tekis pahaa iholle. Mut kysele hintoja eri kauneushoitoloista. Ja samalla voit kysellä neuvoja ja vinkkejä meikkaukseen. Toivottavasti saat ihosi kauniimmaksi ja heleämmäksi:)

• näppynaama´
        MiSu65 kirjoitti:

Ne miliumit ovat pieniä rasvanäppyjä jotka vain tyhjennetään, tosin neulaa käyttäen mut ei tee kipeätä. Kyllhän se tietty on aika kallista käydä kosmetologilla mutta parempi maksaa se yksi käynti jolloin saa oikeat hoito-ohjeet kuin pilata ihonsa väärillä aineilla, varsinkin kun sulla on atooppinen iho. En oikein jaksa uskoa et ammattinsa osaavan kosmetologin hoito tekis pahaa iholle. Mut kysele hintoja eri kauneushoitoloista. Ja samalla voit kysellä neuvoja ja vinkkejä meikkaukseen. Toivottavasti saat ihosi kauniimmaksi ja heleämmäksi:)

Kiitos paljon! Enköhän mä mene heti ensi viikolla kyselemään vähän hintoja ja varaan varmaankin aikaakin! Kiitos Sinulle paljon! :)

• Kat
        näppynaama´ kirjoitti:

Kiitos paljon! Enköhän mä mene heti ensi viikolla kyselemään vähän hintoja ja varaan varmaankin aikaakin! Kiitos Sinulle paljon! :)

Mulla oli kanssa niitä miliumeja ja kävi ilmi, että johtuivat nimenomaan liian rasvaisesta voiteesta. Poistatin kosmetologilla ja sen jälkeen ei ole ollut, kun vaihdoin tuotteet.

Ne poistettiin perusihonpuhdistuksen yhteydessä, eli ei ollut kamalan kallista. Saattaahan joku tehdä pelkästään niiden poiston, ilman muita hoitoja. Ja kosmetologille voit suoraan sanoa, jollet halua ostaa häneltä niitä kalliimpia tuotteita sillä kertaa, kysyt vain ihotyypillesi sopivat aineet yleisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe