Kertokaa kokemuksia ketä kirurgia suosittelette suomessa rasvaimun tekemiseen. Kiitos!
Suomen paras kirurgi?
8
1930
Vastaukset
- suosittelen
Nordström on ehdottomasti Suomen paras plastiikkakirurgi. Hänhän on kansainvälisestikin tunnettu ja arvostettu.
- kumminsisar
Nordström on Suomen huippua omalla alallaan eli hiustenistutus leikkauksissa. Rasvaimuja ei ilmeisesti tehnyt samassa määrin. Minulle tuli epätasainen lopputulos.
- muumimamma80
kumminsisar kirjoitti:
Nordström on Suomen huippua omalla alallaan eli hiustenistutus leikkauksissa. Rasvaimuja ei ilmeisesti tehnyt samassa määrin. Minulle tuli epätasainen lopputulos.
harmi jos sinulle on käynyt noin. Itse olen oikein tyytyväinen! :)
- ???
muumimamma80 kirjoitti:
harmi jos sinulle on käynyt noin. Itse olen oikein tyytyväinen! :)
miten meni?
- mä vaan..
stephan dietz!
- imutetun frendi
Aivan sama juttu kuin joskus muillakin, epätasainen jälki (Siluetti) likkakaverilla toimenpiteen jälkeen. Ei siis mitenkään erityinen.
- mä vaan
imutetun frendi kirjoitti:
Aivan sama juttu kuin joskus muillakin, epätasainen jälki (Siluetti) likkakaverilla toimenpiteen jälkeen. Ei siis mitenkään erityinen.
mä olen ainakin enemmän kuin tyytyväinen, puhun omasta kokemuksesta..
- tehtiin ?
mä vaan kirjoitti:
mä olen ainakin enemmän kuin tyytyväinen, puhun omasta kokemuksesta..
Saanko kysyä, mitä sinulle tehtiin. Jos puhutaan helposta, rutiininomaisesta leikkauksesta, proteesin laitosta, niin siitä ei voi vielä lääkärin tasoa kovin pitkälle määritellä.
Kun haetaan hyvää, yleishyvää kirurgia, niin aivan muut tulokset puhuvat puolestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693