Mistä saa seksikkäitä ja laadukkaita alusvaatteita?

Pk-seutu

kaipailisin vinkkejä, hinnalla ei niinkään merkitystä, mutta olen aikaisemmin tyytynyt lähinnä Lindex-henkkamaukka linjaan ja kaipaan jotain muuta nyt.

17

7469

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FrozenCorpse
      • .........................

Vau mitä hepeneitä! Onko sulla siskoja?

• Ostajaa

LouLou on hyvä kauppa tosi laaja valikoima. Osan noista Leg Avenuen asuista saa karvan halvemmalla www.ilopilleri.com.

• Kurkkaasassa

Kaipaatko,niin,arkikäyttöön vai iltakäyttöön.
      Tee jotakin aivan repäisevää.

• -Mathilde-

tietysti riippuu koosta ja omasta mausta. Ranskalaisissa merkeissä on mielestäni paras laatu/viehättävyys -suhde. Omat suosikkini on Lejaby, Aubade, Valisere ja Huit.

Niitä löytyy Helsingissä Stockmannilta ja Funky Ladystä. Myös monia muita merkkejä, jotka voivat sinua miellyttää.

• Emma

löydät tältä sivulta.
      http://fi.calzessa.com
      Niillä on ihan mielettömän iso valikoima sukkia, stay-upeja ja liivejä. Vaikuttaa kun olisi sekä arki että juhlakäyttöön.

• 75E

Siis joo mulle ei oikein aukea, että miksi noita nailonsysteemeitä nykyäänkin kutsutaan "sukiksi" :P Mulle sukat on semmoiset paksut esim. puuvillaiset normaalit nilkkasukat, joita käyttävät sekä naiset että miehet ympäri vuoden. Noi nailonjutut on sitte ihan oikean nimensä mukaan joko stay-upeja, sukkiksia, sukkanauhaliivisukkia tai ihan vaikka vaan nailonsukkia, mutta ei pelkkiä sukkia.

Jos nyt siis jatkossa joku haluaa mainostaa noita nailonsukkasivustoja, niin mun mielestä laittakoon ihan että "täältä saa nailonsukkia/stay-upeja/sukkiksia" tms. sen sijaan, että laittaisi "täältä saa sukkia". Ihan vaan selvyyden vuoksi. Kiitos :D

• aivan ihania

alusvaatteita, tosin postikulut tulee aika kalliiksi.

• releet

on josain sexkauppojen ja hm-ryysyjen tienoolla, parhaimmillaan vähän parempia. Markkinoidaan tolloille julkuilla ja hypetyksellä. Tosin ovat aika edullisia.

Tasokkaille naisille on jo mainittu Aubade josta toisinaan löytyy upeita ja istuvia settejä. Kun kokosi on kerran löytynyt voit tilata valikoiman ulkopuoleltakin huoletta, aina istuu tiptop.

Sitten on Myla ja LaPerla joita ei myy Suomessa kukaan...mutta eivät sovi ihan kaikille ;)

• Irlannissa edullista
        releet kirjoitti:

on josain sexkauppojen ja hm-ryysyjen tienoolla, parhaimmillaan vähän parempia. Markkinoidaan tolloille julkuilla ja hypetyksellä. Tosin ovat aika edullisia.

Tasokkaille naisille on jo mainittu Aubade josta toisinaan löytyy upeita ja istuvia settejä. Kun kokosi on kerran löytynyt voit tilata valikoiman ulkopuoleltakin huoletta, aina istuu tiptop.

Sitten on Myla ja LaPerla joita ei myy Suomessa kukaan...mutta eivät sovi ihan kaikille ;)

www.trudyaffair.com
        Tuolta ostin tänään vaimolleni 135 euron edestä korsettia ynnä muuta mukavaa. Palvelu oli erinomaista ja hinnat kohdillaan. Ilmainen kuljetuskin plussaa. :)

• erotic line

Feminellin erotic osastolta... aivan ihania.

www.feminelli.fi

• 65FF

Funky Lady on hyvä, varsinkin Helsingin Fredan myymälässä on hyvä valikoima koissakin. Toinen on www.annella.fi. Minusta hienoja tuotteita molemmissa ja hyvät kokovalikoimat.

• DameLilian

Parhaat tulikin täällä jo mainittua. Yllättävän hyvät valikoimat on myös Helsingin kummassakin isossa Sokoksessa, siinä joka on rautatieaseman vieressä ja siinä joka on Hakaniemessä.

Itse rakastan Marlies Dekkersin alusasuja, joissa on myös erittäin hyvä istuvuus.
      Porvoossa pieni liike myy niitä.

Samoin Porvoon keskustassa Rougessa on ylipäätään hyvät alusvaate- ja yöasuvalikoimat, ei kuitenkaan Marlies Dekkersiä.

• Shoppailijazz
    • MrDks

Marlies Dekkerssiä myös Espoon isosta omenasta sekä Kuopion Lady royalista. Ihania.. Nyt miehet salaa katsomaan naistenne liivikokoja ja marssikaa ostamaan kaunis setti joululahjaksi. Varmasti on rouva tyytyväinen vaikka sanotaan että normaalia kalliimpiahan nämä ovat, mutta eikös me naiset olla sen arvoisia. Ja ota tietty huomioon penkoessasi vaimon/tyttöystävän alusvaatteita jos erilaisia liivejä mm topattua jne. saattaa niissä myös koot vaihdella. Roskeasti menet vaan lapun kanssa myyjän juttusille niin varmasti löytyy oikea koko ja viimeistä huutoa olevat liivit.

• palveleva Pirkanmaa

Olen kotoisin Tampereen naapurista ja huomasin että Marlies Dekkersiä saa tältäkin suunnalta Pälkäneeltä. Kiitos teille ketjuun osallistuneet että ylipäänsä tutustuin merkkiin ja ostin ensimmäiset Funky Ladysta. Hyvä palvelu mutta nyt ei tarvitse joka kerta matkustaa kauas saadakseen lisää ihania liivejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe