Osapuilleen noin monta viestiä olen kirjoittanut tässä parin viime vuoden aikana ja yleensä se on siten että kun antaa, niin saa myös jotain takaisin:
-vittuilua
-agressiivisia vastauksia
-vihamielistä sähköpostia
-uhkauksia
-mitätöintiä
-hysteriaa
Eli suurin piirtein sitä mitä halusinkin.
http://www.youtube.com/watch?v=nQLoHRTznwg&feature=related
"Niin makaat kuin petaat"
MarttyyriMallari-TTt
100.000 viestiä
24
650
Vastaukset
- SSSSSS
omalta osaltaan kantaa korren kekoon.
*mikään ei ole ikuista*
http://johnwmacdonald.com/7695_brigitte_bardot.jpgliittyi viestiini vain sikäli että myös hän ärsytti aikoinaan ihmisiä käytöksellään.
Eli jonkin näköinen esikuva minulle.
"Kauneus voi kadota, mutta asenne ei"
MarttyyriMallari-TTt- SSSSSS
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
liittyi viestiini vain sikäli että myös hän ärsytti aikoinaan ihmisiä käytöksellään.
Eli jonkin näköinen esikuva minulle.
"Kauneus voi kadota, mutta asenne ei"
MarttyyriMallari-TTtentä Sophia Loren. Ärsyttikö hänkin?
Audrey Hepburn oli jossain asiassa esikuvani.
*en kerro, missä* SSSSSS kirjoitti:
entä Sophia Loren. Ärsyttikö hänkin?
Audrey Hepburn oli jossain asiassa esikuvani.
*en kerro, missä*he eivät herätä samanlaisia tunteita kuin BB. Eli jotain puuttuu.
"Täytyy olla aito"
MarttyyriMallari-TTt- SSSSSS
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
he eivät herätä samanlaisia tunteita kuin BB. Eli jotain puuttuu.
"Täytyy olla aito"
MarttyyriMallari-TTtDietrich vai BB?
*ei ole pakko valita* SSSSSS kirjoitti:
Dietrich vai BB?
*ei ole pakko valita*he ovat molemmat erinlaisia ihmisinä ja siksi on aika vaikeaa päättää. Pysyn kuitenkin uskollisena ja valitsen BB:n.
"Hän ei pyytänyt anteeksi olemassaoloaan"
MarttyyriMallari-TTt
- ja..
kehun juttujasi.
Eilen, vai oliko se toissapäivänä, lueskelin vanhoja KipsaMiehen seikkailuita naisten logiikasta ja olin paskoa housuuni, nauroin niin.
Koska KipsaMies taas seikkailee?sanotaan näin että KipsaMiehen tarinat olivat aika paljon todellisuuteen perustuvia ja siksi hän ei enää seikkaile.
"En halua nolata itseäni enempää :)"
MarttyyriMallari-TTt
- sininen_sitruuna
Siehän oot loppujen lopuksi ihan kultainen :)
- muokkaamista
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta kun en haluisi olla :(
"Kyyneleet ATK-pöydällä :)"
MarttyyriMallari-TTttässä sanomassasi oli?
ensi se oli, sitten se ei ollut, ja nyt se taas on? - sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta kun en haluisi olla :(
"Kyyneleet ATK-pöydällä :)"
MarttyyriMallari-TTtjos sovittas niin, että et sitten ole niin kultainen? :)
Ei kannata kastella ATK-pöytää turhaan :) sininen_sitruuna kirjoitti:
jos sovittas niin, että et sitten ole niin kultainen? :)
Ei kannata kastella ATK-pöytää turhaan :)kiitän ettet romuttanut minäkuvaani.
"Olen roolini vanki"
MarttyyriMallari-TTt
- en ymmärrä
"niin makaat kuin petaat" mä en petaa koskaan.
petivaatteet vaihdan ja silleen mutta miksi
pedata? ei mun vieraat käy makuuhuoneessa ja jos joku sinne tulee niin sänky myllääntyy vain lisää.
tämä on vain tämän miehen näkemys.- En.kerro
sinulla olisi joku karvainen otus esim. kissa niin et varmaan haluaisi niitä karvoja tyynyliinalle :)
Lapsetkin laittaa peittojen alle ties mitä. Kerran oli peiton alla muovinen koppakuoriainen. Miehellä oli tosi hauskaa kun kiljuin ihan paniikissa...näytti hämärässä niin oikealta se ötökkä. Tarkempi tutkimus osoitti että sänkyyn oli piilotettu muitakin ötököitä :/
Siksi petaan yleensä sängyt :)
Toki jos yksin asuu, tai ei pelkoa ikävistä yllätyksistä sängyssä niin ihan hyvin voi olla petaamattakin.
- eimikäänhienohelma
mä olen kirjottanut totuudenmukasesti ja silti tulee vittuilua =)
ei kannata hankkia vihollisia turhan takia. En itsekään sano kaikkea mitä ajattelen palstan kirjoittajista.
"Ihmiset eivät halua kuulla totuutta itsestään"
MarttyyriMallari-TTt- eimikäänhienohelma
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ei kannata hankkia vihollisia turhan takia. En itsekään sano kaikkea mitä ajattelen palstan kirjoittajista.
"Ihmiset eivät halua kuulla totuutta itsestään"
MarttyyriMallari-TTtne haluisi vain kehuja ;/
- anna meille
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ei kannata hankkia vihollisia turhan takia. En itsekään sano kaikkea mitä ajattelen palstan kirjoittajista.
"Ihmiset eivät halua kuulla totuutta itsestään"
MarttyyriMallari-TTtkaikille edes joskus kunnolla piiskaa!
Sinusta on tullut lässy.
- that's all
elämäsi on mennyt haaskeelle!
- paskaa :
haku marttyyrimallari Yhteensä 2968 osumaa
paskaa : kirjoitti:
haku marttyyrimallari Yhteensä 2968 osumaa
Kuvittelin että niitä olisi ollut paljon enemmän...
"Taiteellinen vapaus"
MarttyyriMallari-TTt
- En.kerro
ehtinyt noin monta viestiä kirjoittamaan? Pidätkö ihan kirjaa viesteistä? :D
Montakohan mie oon kirjottanu, varmaan 100 :)) että viestimääräväittämäsi pitää paikkansa, niin olet kirjoittanut parin vuoden ajan keskimäärin n. 136,7 viestiä joka vuorokausi, mikä tarkoittaa n. 5,7 viestiä joka vuorokauden tunti, huomioiden tämän vuoden karkauspäivän aiheuttaman poikkeaman.
Se jäi vielä selvittämättä, kuinka kauan aikaa olet käyttäny linkkien etsimiseen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
