Tietääkö joku mikä kappale soi leffateattereissa mainostettavan dome karukosken kielletty hedelmä trailerin aikana?
pitkään jo jäljittäny kyseistä kappaletta!! :)
Karukosken Kielletty hedelmä
13
4527
Vastaukset
- öawli
peter, björn & john: young folks
- mandariini123
Vähänkö odotan tota leffaa! Kun Dome on ohjaajana niin tulos on varmasti hyvä. Se traileri oli mystinen ja kiinnostava.. :> Ja voisinkin mennä etsimään tota biisiä jostain, se nimittäis kuulosti (muistaakseni) hyvältä.
- jokihelmisimpukka
mandariini123 kirjoitti:
Vähänkö odotan tota leffaa! Kun Dome on ohjaajana niin tulos on varmasti hyvä. Se traileri oli mystinen ja kiinnostava.. :> Ja voisinkin mennä etsimään tota biisiä jostain, se nimittäis kuulosti (muistaakseni) hyvältä.
taitaa olla peter, bjorn & john: young folks.
- ezelmä
mandariini123 kirjoitti:
Joo ootan kans tota leffaa :D olin limingassa mukana kirkkokohtaus-kuvauksissa. toivottavasti näkyy pärstä valkokankaalla :D
- henny82
Ja se toinen biisi on Hanna Pakarisen Love In a Million shades. Sekin oli aika makeen kuulonen.
- mandariini123
Joo vähän toi Pakarisen biisikin kuulostaa hyvältä. Oon kattonu tän trailerin jo monia kertoja, se on niin ihana :)
- _tietäväinen_
Joo kyllä minä sen biisin tiedän kun olen itsekkin sitä netistä etsinyt niin tuohan biisi on Peter, Bjorn & John - Young Folks.
- rriiaa
Trailerissa soi kaksi kappaletta kappaleet ovat Peter Björn & John - Young folks ja Hanna Pakarinen - Love in a million shades
- seppäne
voiko joku kertoo mitkä biisit soi siinä trailerissa?
- musicc?
tietäiskö joku mikä kappale se on joka soi siellä kun ne on siellä yökerho Onnelassa?
- Miu11
Täältä löytyy leffan biisit:'
http://www.elonet.fi/title/ekvgk2/muut - norakupla
entäs se instrumentaalinen musiikki, joka soi mm raakelin ensimmäisellä matkalla helsinkiin? sitä ei meinaa löytyä mistään. itselle juuri se melodia tuo paljon muistoja mieleen!
- mievaan878
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826