raskauspahoinvointi ja kiimainen mies

erittäin raskaana

Olen tuntenut nuoremman mieheni vasta reilun vuoden ja seksielämämme on ollut upeaa. Tullessani raskaaksi seksi alkoi tuntua vastenmieliseltä, sillä voin todella pahoin ensimmäiset 3 kk. Ongelmana on ollut että mieheni haluaa minua edelleenkin vähintään kerran päivässä. Välillä suostuin itkua salaa vääntäen. Kun tein stopin viikoksi mies sai hirvittävän hepulin ja sanoi käyvänsä vieraissa. hän kirosi koko yön ja piti minua hereillä vongatessaan puolen tunnin välein. Alkoi puhe abortista jota on nyt pähkäilty viikkotolkulla. Ikäni puolesta abortti on vielä mahdollista, mutta päätös pitäisi tehdä heti. Tulevaisuuteni näyttäisi kallistuvan yksinhuoltajuuteen tai aborttiin ja joka tapauksessa eroon jossain vaiheessa. Olen ollut erittäin väsynyt ja stressaantunut enkä usko että lapsensaannin jälkeen oloni huomattavasti kohenee. Lisäksi stressi kuulema vaikuttaa lapsen kehitykseen.

Mikähän mahtaa olla raskaana olevien normaali yhdyntöjen määrä viikossa, jotta voisin tehdä edes jonkinlaisen kompromissin mieheni kanssa, vaikkakin itkua vääntäen. Mies ei suostu eroon, mutta ei suostu luopumaan seksistä.

33

4897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setämies vastaa

      Ei jumalauta, ei näin!

      Eiköhän tuo sonni ole viimeinen jota sinun pitäisi nyt miellyttää! Ensimmäinen on lapsi ja heti rinnalla olet sinä!

      Naurettavaa ja idioottimaista ja vastuutonta tuo käytöksesi. Joko pidät lapsen tai et, mutta ei tuo mies ole sinulle oikea niin kuin ymmärrätkin. Ymmärrät että ero tulee varmasti, mutta näyryytät ja alistat itseäsi tuon sonnin naisorjaksi? Itsesi ja lapsesi kustannuksella! Idioottimaista. Vastuutonta.

      Mies ei suostu eroon, mies tahtoo nussia. Vittu sinä tahdot eroa ja et tahdo nussia, kumpikohan on tärkeämpää?

      Naurettavaa ajatella että sinun pitäisi suostua mihinkään sonnin odotuksiin, yhtä naurettavaa hakea internetistä jotain nussimistilastoa jotta voisit antaa sonnin nussia kiintiömäärän!

      Sinun täytyy heti ryhdistäytyä. Tämän perusteella muuta vaihtoehtoa ei ole kuin heti erota. Lapsen suhteen en voi muuta sanoa kuin että sinun ja lapsen etu ratkaisevat ja elämä on yleensä mielestäni lapselle parempi vaihtoehto kuin abortti.

      Miehen kun jätät niin moni asia on paremmin, mutta sen jälkeen sinun vasta onkin ryhdistäydyttävä. Sinun on nostettava itsesi ja lapsesi kaikenmaailman sonnien yläpuolelle!

      Tuo sonni ei ansaitse sinulta mitään muuta kuin eron! Ei hän välitä sinusta, ei lapsesta! Ei kunnioita, ei rakasta!

      Älä myy noin arvokkaita asioita vain pitääksesi jonkinmoisen sonnin elämässäsi!

      Sori en tarkoita että sinä olisit idiootti tai naurettava, mutta nuo tekosi ja ajatuksesi kyllä ovat!

      • erittäin raskaana

        Tänään täyttelin aborttipapereita. syitä tuli paljon. Olen ollut aiemmin yksinhuoltajana ja tiedän kokemuksesta ettei se elämä ole enää minua varten. Lapsi oli vahinko, vaikkei näin saisi sanoa tällä vuosituhannella. Meillä on ollut hyvä suhde aiemmin sonnini kanssa, sillä sänkyintressit ovat olleet yhteiset, 1-4 kertaa päivässä . Mies rakastaa minua intohimoisen hullusti, muttei se ole minua häirinnyt, siis aiemmin. Mikään ei tule olemaan enää samoin jatkossa, tein sitten minkä ratkaisun hyvänsä.
        Minulle jäänee aikaa vielä noin viikko harkita ennen sairaalaan menoa. huomenna vien kuitenkin paperit. Ikäni puolesta tämä on varmasti minun viimeinen tilaisuuteni tulla raskaaksi, mutta tiedän etten jaksa yksin enää toista kertaa.

        Nyt on jo neljäs kuukausi menossa ja tunnen vauvan potkut. Tunnen oloni murhaajaksi varmaan loppuikäni.
        Mieheni ei ole suomalainen eikä tiedä mitään raskaana olevista naisista, hän vain ajattelee omia pallejaan, nuori kun on. Mutta hän ei suostuisi ikinä luopumaan minusta, uskon että hän kykenisi jopa tappamaan jonkun joka koskeekin minuun, joten turvaa on turha hakea mistään. Oma oli valintani, eipä kai tässä valitukset auta.


      • gaia
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Tänään täyttelin aborttipapereita. syitä tuli paljon. Olen ollut aiemmin yksinhuoltajana ja tiedän kokemuksesta ettei se elämä ole enää minua varten. Lapsi oli vahinko, vaikkei näin saisi sanoa tällä vuosituhannella. Meillä on ollut hyvä suhde aiemmin sonnini kanssa, sillä sänkyintressit ovat olleet yhteiset, 1-4 kertaa päivässä . Mies rakastaa minua intohimoisen hullusti, muttei se ole minua häirinnyt, siis aiemmin. Mikään ei tule olemaan enää samoin jatkossa, tein sitten minkä ratkaisun hyvänsä.
        Minulle jäänee aikaa vielä noin viikko harkita ennen sairaalaan menoa. huomenna vien kuitenkin paperit. Ikäni puolesta tämä on varmasti minun viimeinen tilaisuuteni tulla raskaaksi, mutta tiedän etten jaksa yksin enää toista kertaa.

        Nyt on jo neljäs kuukausi menossa ja tunnen vauvan potkut. Tunnen oloni murhaajaksi varmaan loppuikäni.
        Mieheni ei ole suomalainen eikä tiedä mitään raskaana olevista naisista, hän vain ajattelee omia pallejaan, nuori kun on. Mutta hän ei suostuisi ikinä luopumaan minusta, uskon että hän kykenisi jopa tappamaan jonkun joka koskeekin minuun, joten turvaa on turha hakea mistään. Oma oli valintani, eipä kai tässä valitukset auta.

        Typeriä virhearviointeja tulee jokaisella elämässään, joskus jopa useita... Kulta pieni sinä nautit elämästä ja nyt kaikki onkin aivan päälaellaan.

        Olen aina puolustanut naisten vapautta päättää raskaudesta,mutta sinä olet jo kovin pitkällä! Varaa aika vaikka neuvolasta keskutellaksesi jonkun ulkopuolisen henkilön kanssa saadaksesi perspektiiviä tilanteesi. Oletko miettinyt adobtioon antamisen mahdollisuutta, tai antamisesta sijaisperheeseen. Sinun ei tarvitse kohdata tätä yksin! Vauvasi reagoi jo ulkopuolisiin ärsykkeisiin, elää sinun rytmissäsi, kuulee äänesi...

        Niinkuin jo itsekin sanoit mikään ei tule olemaan enää samoin jatkossa, joten mitä pelastat abortilla. Oletko ottanut huomioon sen mahdollisuuden, että kun pahoinvointisi todennäköisesti loppuu ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, sinun seksihalusi tulevat uudestaan pintaan. Itse tunnen lähinnä naisia, jotka raskauden aikana olivat vähintäänkin yhtä halukkaita kuin ennen raskautta.

        Ja jos asiat menevät jotenkin aivan hullusti ulkopuolisesta avusta huolimatta, niin turvakodit ovat yksi mahdollisuus...
        Rakasta itseäsi ja lastasi (lapsiasi), näe tämän tilanteen uudet mahdollisuudet. Voimia ja valoa.


      • assfhyhkflj
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Tänään täyttelin aborttipapereita. syitä tuli paljon. Olen ollut aiemmin yksinhuoltajana ja tiedän kokemuksesta ettei se elämä ole enää minua varten. Lapsi oli vahinko, vaikkei näin saisi sanoa tällä vuosituhannella. Meillä on ollut hyvä suhde aiemmin sonnini kanssa, sillä sänkyintressit ovat olleet yhteiset, 1-4 kertaa päivässä . Mies rakastaa minua intohimoisen hullusti, muttei se ole minua häirinnyt, siis aiemmin. Mikään ei tule olemaan enää samoin jatkossa, tein sitten minkä ratkaisun hyvänsä.
        Minulle jäänee aikaa vielä noin viikko harkita ennen sairaalaan menoa. huomenna vien kuitenkin paperit. Ikäni puolesta tämä on varmasti minun viimeinen tilaisuuteni tulla raskaaksi, mutta tiedän etten jaksa yksin enää toista kertaa.

        Nyt on jo neljäs kuukausi menossa ja tunnen vauvan potkut. Tunnen oloni murhaajaksi varmaan loppuikäni.
        Mieheni ei ole suomalainen eikä tiedä mitään raskaana olevista naisista, hän vain ajattelee omia pallejaan, nuori kun on. Mutta hän ei suostuisi ikinä luopumaan minusta, uskon että hän kykenisi jopa tappamaan jonkun joka koskeekin minuun, joten turvaa on turha hakea mistään. Oma oli valintani, eipä kai tässä valitukset auta.

        Tämä on provo.

        Eikä aborttia enää neljännellä kuulla saa, ellei ole todella painavat syyt.

        Saatko sinä jotain kicksejä tällaisen paskan kirjoittamisesta?


    • olevien

      normaali yhdyntöjen määrä viikossa on just ja tasan sen verran mitä nainen ite haluaa.

      "Miehesi" ei ansaitse lasta, eikä mitään muutakaan. Sinuna pitäisin muksun ja nauttisin äitiydestä yksinhuoltajana. Toivottavasti nuorikkosi edes käy töissä että pääsee elareita maksamaan.

    • fiuuh

      Taitaa olla keskustelu tarpeen? Mietin vaan jos mies on valmis tappamaan seksin takia lapsensa, kuinkä epäkypsä hirviö hän onkaan?
      Laitappa mies lukemaan neuvolasta saatua prosyyria, tai netistä asinatuntioiden vastauksia seksistä ja raskaudesta. Lisäksi olisi kai hyvä käydä puhumassa perheneuvolassa asiasta. Mitäs ne syöttääkään intissä miehille(Jarrua)??? ;)

    • seksisuhteen...

      ...kanssa nyt aleta lapsia tekemään, voi hyvänen aika sentään! Olisit pitänyt pojan pelkkänä panona ja thats it! Lapset tehdään vastuuntuntoisen ja aikuisen miehen kanssa. Poikaystäväsi luonne ja prioriteetit elämässä tuskin nyt täysin yllätyksenä sinulle kuitenkaan tulivat.

    • miten tyhmä lehmä!

      Ei prkl, toiset yrittää saada vuodesta toiseen lapsia ja sitten toiset tappaa nekin lapsensa mitä saa.

      Käytä nyt sitä ainoata aivosoluasi, ja anna lapsesi adoptioon.

      Ja mitä mieheesi tulee, olette toisenne ansainneet.

    • cherry-88

      Lukemani perusteellaa oletan että miehesi on aika nuori.. Tai todella lapsellinen pelle. Ymmärrän sen että seksi on todella tärkeää ja suhteen liima joka auttaa pitämään sen kasassa. Kuitenkin, ihmettelen että toinen puoliso pystyy edes nauttimaan jos toinen suostuu itkua vääntäen seksiin. Mun mielestä on hirveää että toinen uhkailee vieraisiin menolla jos toinen ei halua, silloin pitäisi miettiä mikä auttaisi. Ja tässäkin kun varmasti haluttomuus johtuu raskaudesta mikä on yleistä.. Ja sitten aletaan suunnittelemaan ABORTTIA jos seksiä ei tule? Huhhuh.. Entäs sitten kun lapsi on syntynyt, miten mies jaksaa odottaa jos synnytyksestä toipumiseen menee aikaa? Jos nainen saa vaikka pahoja repeytymiä synnytyksessä, ei seksi ole välttämättä mahdollista pitkään aikaan enkä nyt tarkoita viikkoa- kahta.
      Se, miten paljon seksiä odottava äiti haluaa ei ole missään kirjassa määrätty vaan se on ihan ihmisestä kiinni.. Yleistä on kuitenkin että raskauden toisella kolmanneksella naisesta tulee kiimainen seksipeto joten tuskin koko raskautta joudutte elämään seksittömyydessä. Jos taas joudutte, ei sekään ole miehelle syy mennä vieraisiin.
      Mä neuvoisin sinua menemään juttelemaan johonkin, puhu tuntemuksistasi vaikka neuvolassa.Mieli on myllerryksessä kaikilla tuossa vaiheessa ja kannattaa puhua aborttiajatuksista muidenkin kuin miehesi kanssa, ettet kadu myöhemmin. Voimia sulle mitä ikinä päätätkin!

    • jos todella

      olet neljännellä kuulla raskaana (rv 12-16) niin et selviä abortista vain täyttämällä paperit ja viemällä ne sairaalaan. Jos tunnet lapsen liikkeet, niin raskautesi on todennäköisesti yli rv16. Noin pitkällä olevaan raskauteen sinun tarvitsee anoa keskeytyslupa Terveydenhuollon oikeusturvakeskukselta. Koska lapsi on liian suuri, keskeyttämistä ei enää voi tehdä kaavinnalla tai lääkkeellisesti, vaan sinun on SYNNYTETTÄVÄ lapsesi. Menehän nyt itseesi ja mieti mikä on järkevää ja kohtuullista. Jos et itse halua lastasi niin odota vielä hetki ja synnytä hänet hieman myöhemmin. Silloin voit antaa lapsellesi elämän ja jollekin lasta haluavalle (joka ei itse voi lasta saada) lapsen! Synnyttää kun sinun pitää joka tapauksessa!

      • erittäin raskaana

        Paperit ovat nyt TEO:ssa ja päättävät asiasta ensi viikolla, jonka jälkeen joudun välittömästi joko synnyttämään tai kaavintaan. Ehdotin kyllä adoptiota useaan kertaan, mutta mies ei halua sitä. Joutuisin elättämään lapseni yksin seuraavat 18 vuotta kuitenkin ja mahdollisesti tappelemaan tapaamisoikeuksista sun muista oikeudessa.
        En voi elää ihmisen kanssa, joka sanoo että kun lapsi onkin tyttö voin hyvin tehdä abortin, jos olisi ollut poika niin sitten hän haluaisi pitää sen ja käydä samalla vieraissa. Lapsi ansaitsee molemmat rakastavat vanhemmat. Mieheni sanoi palaavansa kotimaahansa piakkoin ja kysyi enkö kuitenkin haluaisi pitää lasta muistona hänestä??? hain samalla eilen avioeropaperit. En oikeasti kykene jatkamaan elämää noin lapsellisen ihmisen kanssa. Harmi että se tulee maksamaan yhden pienen elämän.


      • järkyttävää..
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Paperit ovat nyt TEO:ssa ja päättävät asiasta ensi viikolla, jonka jälkeen joudun välittömästi joko synnyttämään tai kaavintaan. Ehdotin kyllä adoptiota useaan kertaan, mutta mies ei halua sitä. Joutuisin elättämään lapseni yksin seuraavat 18 vuotta kuitenkin ja mahdollisesti tappelemaan tapaamisoikeuksista sun muista oikeudessa.
        En voi elää ihmisen kanssa, joka sanoo että kun lapsi onkin tyttö voin hyvin tehdä abortin, jos olisi ollut poika niin sitten hän haluaisi pitää sen ja käydä samalla vieraissa. Lapsi ansaitsee molemmat rakastavat vanhemmat. Mieheni sanoi palaavansa kotimaahansa piakkoin ja kysyi enkö kuitenkin haluaisi pitää lasta muistona hänestä??? hain samalla eilen avioeropaperit. En oikeasti kykene jatkamaan elämää noin lapsellisen ihmisen kanssa. Harmi että se tulee maksamaan yhden pienen elämän.

        luettavaa. Siis jos sä haluat antaa lapsen adoptioon niin tarvitaanko siihen miehen suostumus? Entä jos mies on jo silloin ulkomailla, kun se syntyy?

        Todella lapsellinen mies..suosittelen todella nakkaamaan tollasen pihalle. Jos susta oikeasti tuntuu, että olet valmis kantamaan abortin seuraukset niin se on sinusta kiinni. Jos vähääkään epäilet sitä niin älä tee sitä. Eikö sulla ole vanhempia jne jotka voisivat sinua auttaa lapsen kanssa? Monet teininä lapsen saaneet todellakin ovat pärjänneet yksinkin..niin pystyisit sinäkin, jos vain niin päätät.


      • mitä juttuja!
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Paperit ovat nyt TEO:ssa ja päättävät asiasta ensi viikolla, jonka jälkeen joudun välittömästi joko synnyttämään tai kaavintaan. Ehdotin kyllä adoptiota useaan kertaan, mutta mies ei halua sitä. Joutuisin elättämään lapseni yksin seuraavat 18 vuotta kuitenkin ja mahdollisesti tappelemaan tapaamisoikeuksista sun muista oikeudessa.
        En voi elää ihmisen kanssa, joka sanoo että kun lapsi onkin tyttö voin hyvin tehdä abortin, jos olisi ollut poika niin sitten hän haluaisi pitää sen ja käydä samalla vieraissa. Lapsi ansaitsee molemmat rakastavat vanhemmat. Mieheni sanoi palaavansa kotimaahansa piakkoin ja kysyi enkö kuitenkin haluaisi pitää lasta muistona hänestä??? hain samalla eilen avioeropaperit. En oikeasti kykene jatkamaan elämää noin lapsellisen ihmisen kanssa. Harmi että se tulee maksamaan yhden pienen elämän.

        Kyllä olet harvinaisen flegmaattinen tohveli raskaana olevaksi naiseksi, jos pyytelet miehesi lupaa lapsesi adoptioon antamiselle. Varsinkin noiden miehesi kommenttien jälkeen. Mitä HEL**ttiä asia hänelle enää kuuluu???

        On luojan lykky, ettet joka tapauksessa aio ryhtyä lapsen äidiksi. Etpä ole kummoinen roolimalli tai tuki ja turva lapselle tuollaisella asenteella. Tulisi tytöstäsikin lattiarätti.

        Ajattelisit kuitenkin napaasi ja miehesi palleja pidemmälle ja antaisit pienelle mahdollisuuden elää onnellista elämää joidenkin kunnollisten ja rakastavien, lasta toivovien vanhempien kanssa...


      • HYVÄ...
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Paperit ovat nyt TEO:ssa ja päättävät asiasta ensi viikolla, jonka jälkeen joudun välittömästi joko synnyttämään tai kaavintaan. Ehdotin kyllä adoptiota useaan kertaan, mutta mies ei halua sitä. Joutuisin elättämään lapseni yksin seuraavat 18 vuotta kuitenkin ja mahdollisesti tappelemaan tapaamisoikeuksista sun muista oikeudessa.
        En voi elää ihmisen kanssa, joka sanoo että kun lapsi onkin tyttö voin hyvin tehdä abortin, jos olisi ollut poika niin sitten hän haluaisi pitää sen ja käydä samalla vieraissa. Lapsi ansaitsee molemmat rakastavat vanhemmat. Mieheni sanoi palaavansa kotimaahansa piakkoin ja kysyi enkö kuitenkin haluaisi pitää lasta muistona hänestä??? hain samalla eilen avioeropaperit. En oikeasti kykene jatkamaan elämää noin lapsellisen ihmisen kanssa. Harmi että se tulee maksamaan yhden pienen elämän.

        IHMINEN tee aborttia!!!

        Koko ketjun lukeminen oli tuskallista. Jos et olisi kertonut tiettyjä asioita, olisin veikannut iäksesi 20-v.

        Sinä itse olet seksiä harrastanut, kanna nyt hyvä tavaton, aikuisen ihmisen vastuusi.

        Hyvä jos miehesi muuttaa maasta, saat olla tulevan lapsesi kanssa rauhassa.


      • lapsen......
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Paperit ovat nyt TEO:ssa ja päättävät asiasta ensi viikolla, jonka jälkeen joudun välittömästi joko synnyttämään tai kaavintaan. Ehdotin kyllä adoptiota useaan kertaan, mutta mies ei halua sitä. Joutuisin elättämään lapseni yksin seuraavat 18 vuotta kuitenkin ja mahdollisesti tappelemaan tapaamisoikeuksista sun muista oikeudessa.
        En voi elää ihmisen kanssa, joka sanoo että kun lapsi onkin tyttö voin hyvin tehdä abortin, jos olisi ollut poika niin sitten hän haluaisi pitää sen ja käydä samalla vieraissa. Lapsi ansaitsee molemmat rakastavat vanhemmat. Mieheni sanoi palaavansa kotimaahansa piakkoin ja kysyi enkö kuitenkin haluaisi pitää lasta muistona hänestä??? hain samalla eilen avioeropaperit. En oikeasti kykene jatkamaan elämää noin lapsellisen ihmisen kanssa. Harmi että se tulee maksamaan yhden pienen elämän.

        Adoptioi lapsi,ottajia on,eikä sulle jää mitään kaduttavaa...Sinäkö olet yli 40:nen,etkä halua iltatähteä.Miehesi ikäkö 20?Raskausaikanahan seksihalut lisääntyy,kuinkas sulla vähentynyt.Pahoinvointi tietty vaikuttaa.Minulla ei ole ollut.Sinähän lapsiasiasi päätät.


      • tee aborttia!
        lapsen...... kirjoitti:

        Adoptioi lapsi,ottajia on,eikä sulle jää mitään kaduttavaa...Sinäkö olet yli 40:nen,etkä halua iltatähteä.Miehesi ikäkö 20?Raskausaikanahan seksihalut lisääntyy,kuinkas sulla vähentynyt.Pahoinvointi tietty vaikuttaa.Minulla ei ole ollut.Sinähän lapsiasiasi päätät.

        Minä tulin raskaaksi 25-vuotiaana, lapsen isä ehdotti aborttia, kun emme edes asuneet yhdessä. Varasin ajan sairaalaan, mitään ei kyselty, automaattisesti olisin abortin saanut. Onneksi peruin ajan edellisenä päivänä, ja lopulta synnytin 10pisteen poikavauvan!
        Yksinhuoltajana olin pari-kolme vuotta, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Sain toisen lapsen, tytön.
        Sen jälkeen on tullut kaksi keskenmenoa, ja koettaessani toipua niistä olen ollut todella kiitollinen, että annoin ensimmäisen lapseni elää!
        Anna vauvasi elää, viaton hän on teidän parisuhteenne ongelmiin.
        Ja halut heräävät petipuuhiin varmasti vielä sinullakin, jos ei nykyiseen mieheesi, niin johonkin toiseen!


      • erittäin raskaana
        tee aborttia! kirjoitti:

        Minä tulin raskaaksi 25-vuotiaana, lapsen isä ehdotti aborttia, kun emme edes asuneet yhdessä. Varasin ajan sairaalaan, mitään ei kyselty, automaattisesti olisin abortin saanut. Onneksi peruin ajan edellisenä päivänä, ja lopulta synnytin 10pisteen poikavauvan!
        Yksinhuoltajana olin pari-kolme vuotta, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Sain toisen lapsen, tytön.
        Sen jälkeen on tullut kaksi keskenmenoa, ja koettaessani toipua niistä olen ollut todella kiitollinen, että annoin ensimmäisen lapseni elää!
        Anna vauvasi elää, viaton hän on teidän parisuhteenne ongelmiin.
        Ja halut heräävät petipuuhiin varmasti vielä sinullakin, jos ei nykyiseen mieheesi, niin johonkin toiseen!

        Peruin viime viikolla keskeytysajan ja päätin yrittää uudelleen, onnistumatta. mieheni tarvitsee seksiä, se on hänen ainoa ongelmansa, mutta itse voin todella pahoin koko ajan. saan lisäksi kivuliaita kramppeja kohdussani pienenkin seksin jälkeen. Eilen se kesti 5 tuntia. Olen sitä mieltä että elimistöni viestittää, että minun pitäisi välttää nyt seksiä kokonaan.
        Yhden riidan jälkeen mieheni sanoi vievänsä lapsemme kotimaahansa, enkä näe heitä enää ikinä. Adoptioonkin tarvitaan tietääkseni molempien suostumus.
        Mieheni raivostuu välillä noin viiden minuutin välein ja käskee minun painua helvettiin aina kun kieltäydyn seksistä. Sen jälkeen hän yrittää vongata uudestaan. Terveempikin ihminen tulee hulluksi jollei saa nukkua rauhassa.
        Pyysin häntä tänään poistumaan kodistamme, muutoin soitan poliisit paikalle. Hermoni ovat todella loppu, enkä tunnu jaksavan enää pitkään. Onneksi hän suostui lähtemään, mutta jouduin senkin kertomaan kärsivällisesti noin 50 kertaa. Minusta on tullut hänelle jonkinlainen pakkomielle ja epäilen vahvasti, että hän tarvitsee ulkopuolista apua. Itse en häntä jaksa nyt auttaa tai välittää enää mistään.


      • järjen ääni
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Peruin viime viikolla keskeytysajan ja päätin yrittää uudelleen, onnistumatta. mieheni tarvitsee seksiä, se on hänen ainoa ongelmansa, mutta itse voin todella pahoin koko ajan. saan lisäksi kivuliaita kramppeja kohdussani pienenkin seksin jälkeen. Eilen se kesti 5 tuntia. Olen sitä mieltä että elimistöni viestittää, että minun pitäisi välttää nyt seksiä kokonaan.
        Yhden riidan jälkeen mieheni sanoi vievänsä lapsemme kotimaahansa, enkä näe heitä enää ikinä. Adoptioonkin tarvitaan tietääkseni molempien suostumus.
        Mieheni raivostuu välillä noin viiden minuutin välein ja käskee minun painua helvettiin aina kun kieltäydyn seksistä. Sen jälkeen hän yrittää vongata uudestaan. Terveempikin ihminen tulee hulluksi jollei saa nukkua rauhassa.
        Pyysin häntä tänään poistumaan kodistamme, muutoin soitan poliisit paikalle. Hermoni ovat todella loppu, enkä tunnu jaksavan enää pitkään. Onneksi hän suostui lähtemään, mutta jouduin senkin kertomaan kärsivällisesti noin 50 kertaa. Minusta on tullut hänelle jonkinlainen pakkomielle ja epäilen vahvasti, että hän tarvitsee ulkopuolista apua. Itse en häntä jaksa nyt auttaa tai välittää enää mistään.

        Nainen, olet oikella tiellä.


      • Hae kämppää, tai
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Peruin viime viikolla keskeytysajan ja päätin yrittää uudelleen, onnistumatta. mieheni tarvitsee seksiä, se on hänen ainoa ongelmansa, mutta itse voin todella pahoin koko ajan. saan lisäksi kivuliaita kramppeja kohdussani pienenkin seksin jälkeen. Eilen se kesti 5 tuntia. Olen sitä mieltä että elimistöni viestittää, että minun pitäisi välttää nyt seksiä kokonaan.
        Yhden riidan jälkeen mieheni sanoi vievänsä lapsemme kotimaahansa, enkä näe heitä enää ikinä. Adoptioonkin tarvitaan tietääkseni molempien suostumus.
        Mieheni raivostuu välillä noin viiden minuutin välein ja käskee minun painua helvettiin aina kun kieltäydyn seksistä. Sen jälkeen hän yrittää vongata uudestaan. Terveempikin ihminen tulee hulluksi jollei saa nukkua rauhassa.
        Pyysin häntä tänään poistumaan kodistamme, muutoin soitan poliisit paikalle. Hermoni ovat todella loppu, enkä tunnu jaksavan enää pitkään. Onneksi hän suostui lähtemään, mutta jouduin senkin kertomaan kärsivällisesti noin 50 kertaa. Minusta on tullut hänelle jonkinlainen pakkomielle ja epäilen vahvasti, että hän tarvitsee ulkopuolista apua. Itse en häntä jaksa nyt auttaa tai välittää enää mistään.

        laita mies pellolle!

        Eihän tosta mitään tuu!

        Pelottavaa lähinnä! Ja toiv. se ei tajua et isyyttä ei oo pakko tunnustaa, tai isästä ilmottaa mitään, jos ei joku mies sitä vaadi, sinuna jättäisin mielummin lapsen ilman isää, jos tollanen on vaihtoehtona! Ei tapaamisoikeuksia ollenkaan, yksinhuoltajuus sinulle!

        Koitahan pärjätä ja laittaa asiat kuntoon mahd. nopeesti!!!


    • ole naimisissa

      miehen suostumusta ei tarvitse mihinkään. Jos ette ole naimisissa, ei miehesi myöskään vastoin suostumustasi voi tunnustaa isyyttään eikä vaatia isyystestiä, ainoastaan äiti voi vaatia. Näin se menee Suomen laki. Unohda siis miehen uhkaukset, hänellä ei ole lapsen kanssa mitään tekemistä, jos sinä et häntä elämäänne halua. Hän ei voi mitään vaatia eikä saada. Lapsi on lain mukaan vain ja ainoastaan sinun. Jos olette aviossa, asia on toisin. Ettehän ole?? Ettehän??

      Ja oikeasti, sinun tärkein ja ainoa tehtäväsi äitinä on suojella lastasi. Tee se äläkä esitä typerää ja avutonta. Poliisit hakemaan miehen talosta, lähestymiskielto ja mies pois sekä sinun ja lapsen elämästä lopullisesti. Miehesi on psyykkisesti erittäin sairas, mikäli kertomuksesi pitää paikkansa. Näin itse toimisin, kahta kertaa miettimättä. RYHDISTÄYDY!!

      • erittäin raskaana

        Valitettavasti olemme naimisissa vielä kevääseen saakka. Lapsi ehtisi syntyä ennen virallista eroa. Mikä ihana helpotuksen tunne tuli kun sain miehen loputkin tavarat pakattua ja heitettyä ulos. Tuntui kuin kuristava panta olisi lauennut enkä tuntenut enää mitään häntä kohtaan.

        Olen ollut melkoisen manipuloitavana täytyy myöntää. Mies on yrittänyt kontrolloida kaikkea elämääni kuuluvaa pukeutumista myöten. Hän on ollut todella tiukasti minussa kiinni, enkä ole saanut hetken rauhaa kuukausiin. Olen pistänyt kaikki kultturieron ja persoonallisuuden piikkiin, positiivisia tekijöitä on ollut kuitenkin niin paljon ja jotenkin olen itsekin samalla 'taantunut' lapsen tasolle.

        Olen päättänyt jo keskeytyksestä, tarvitsen varmasti tukea ja terapiaa sen jälkeen, mutta pidemmän päälle se on oikea ratkaisu.
        Jos pidän lapsen joudun taistelemaan hänestä vielä miehen parisataapäisen suvun kanssa, jossa on naitettu serkkuja keskenään jo vuosisatoja.
        Lapsesta halutaan muslimi vaikka väkisin.
        jos lapsi on vammainen, joudun hoitamaan häntä yksin vielä eläkkeellä ollessanikin.
        Tuntuu, että mikään ratkaisu ei ole oikein. paitsi ero


      • niinjss
        erittäin raskaana kirjoitti:

        Valitettavasti olemme naimisissa vielä kevääseen saakka. Lapsi ehtisi syntyä ennen virallista eroa. Mikä ihana helpotuksen tunne tuli kun sain miehen loputkin tavarat pakattua ja heitettyä ulos. Tuntui kuin kuristava panta olisi lauennut enkä tuntenut enää mitään häntä kohtaan.

        Olen ollut melkoisen manipuloitavana täytyy myöntää. Mies on yrittänyt kontrolloida kaikkea elämääni kuuluvaa pukeutumista myöten. Hän on ollut todella tiukasti minussa kiinni, enkä ole saanut hetken rauhaa kuukausiin. Olen pistänyt kaikki kultturieron ja persoonallisuuden piikkiin, positiivisia tekijöitä on ollut kuitenkin niin paljon ja jotenkin olen itsekin samalla 'taantunut' lapsen tasolle.

        Olen päättänyt jo keskeytyksestä, tarvitsen varmasti tukea ja terapiaa sen jälkeen, mutta pidemmän päälle se on oikea ratkaisu.
        Jos pidän lapsen joudun taistelemaan hänestä vielä miehen parisataapäisen suvun kanssa, jossa on naitettu serkkuja keskenään jo vuosisatoja.
        Lapsesta halutaan muslimi vaikka väkisin.
        jos lapsi on vammainen, joudun hoitamaan häntä yksin vielä eläkkeellä ollessanikin.
        Tuntuu, että mikään ratkaisu ei ole oikein. paitsi ero

        Hei!
        miten menee tällä hetkellä? onko mies vielä häiritsemässä? Luin koko viestiketjun ja kaikki sympatiani ovat puolellasi!!


    • Isä.

      En lukenut noita muita viestejä, mutta ihan oikeasti: ketään ei saa pakottaa seksiin. Se on jopa aivan laissa kielletty (avioliiton sisäinen raiskaus).

      Ukolle sanot että vedä käteen! Jos haluaa lähteä ni anna mennä. Mutta älä nyt aborttia yhden kiimaisen ukon takia tee. Sitä tulet katumaan loppuikäsi.

      (Selvennykseksi: minä en vastusta aborttia, mutta en tosiaan suosittelekaan sitä ilman syytä. Ja kiimanen ukko ei mielestäni ole mikään syy aborttiin.)

    • En ymmärrä...

      "Mieheni ei ole suomalainen eikä tiedä mitään raskaana olevista naisista, hän vain ajattelee omia pallejaan, nuori kun on. Mutta hän ei suostuisi ikinä luopumaan minusta, uskon että hän kykenisi jopa tappamaan jonkun joka koskeekin minuun, joten turvaa on turha hakea mistään. Oma oli valintani, eipä kai tässä valitukset auta."

      Miksi ihmeessä te menette sekoilemaan näitten kulttuurinrikastajien kanssa?

    • hyi helv........

      surkutellaan oloasi, etkö itse ole sen aiheuttanut. Parempi tehdä abortti ja alkaa elämä alusta YKSIN. Heivaa tuollainen mies ulos, äläkä enään sorru muslimeihin.Lapsen ei ole hyvä syntyä tuollaiseen perheeseen.

      • uskonnolla ole..

        mitään tekemistä, itselläni muslimimies, maailman paras aviomies ja isä!


    • multiosaajaitse

      Suomen naisväestö ei ole koskaan aiemminkaan mitenkään erityisen paljon säväyttänyt minua älykkyysosamäärällään tai osoittanut nerouden merkkejä,mutta tämä sinun juttusi vie kyllä voiton!

      Aiemmin arvostin Suomalaisnaisia edes vähän, nyt nauran kaksinkerroin kun saatte ihanaa monikulttuuria mieheltä jonka ensin kehutte nettipalstalla näillä argumenteilla:

      "tosimies",moniosaaja,herrasmies,älykkö viininlipoja ja seurapiirihai, unelmamies, eksoottinen,akateeminen ja korkeasti koulutettu.

      :D

      Voi pylly että nyt on hauskaa!

      Vahingonilo on paras ilo.

      Miten olis jos vielä perustatte jonkun feministiryhmän jonka istunnoissa saatte kilpaa morkata suomalaista miestä ja ihannoida muslimigylddyyriä jossa naista kohdellaan naisena? :D

    • saman kokenut

      Olen itse kokenut saman muslimimiehen kanssa. Se oli jotakin h........... kaksi lastamme oli pieniä, en ollut raskaana mutta lopen uupunut seksinälkä oli jotakin tolkutonta. Mikään ei enään riittänyt ei kerta eikä kaksi kertaa päivässä eikä yöllä. Lopullinen niitti oli se kun huomasin alapääni olevan verillä lopulta, ja hakeuduin turvakotiin. Nyt mies asuu sieltä mistä tulikin ja osoiteemme on salattu ja saan itse päättää pmasta elämästä ja kerrankin saan nukkua yöni en koe yksinhultajuutta raskaaksi, koska saan lopultakin nukkua.

    • vk10

      meilä ekalla ollut seksiä =yhdyntöjä 2-5x viikossa melkein loppuun asti, nyt toisen kanssa 1-3x on tuota pahoinvointia jota ei ekassa ollut

    • Merituuli95

      Muslimisuus ei liity mitenkää siihen onko hyvä isä vai ei kaikissa uskonnoissa on niitä pahoja ihmisiä,ja sä oot just sattunu saamaan huono ihmisen. Ihan tiedoks vaan kaikklle kun saat muslimi miehen kanssa lapsen se ei tule välttämättä muslimiksi (islam) uskoon ellei äiti ja isä niin päätä ja jos äiti sanoo että ei niin sillon se on EI ja hyvät muslimit kuuntelee,mä ite hankin somali nuoren ihanan miehen kanssa lapsen kun tunnen hänet kunnolla nyt ollaan kohta oltu vuosi mutta viel ei ole lapsen aika sitten kun on niin molemmat luvattiin suhteen aikana että asioista päätetään mitä me molemmat halutaan eikä mitä joku uskonto sanoo...joten mun pointti on se että älä yleistä ite sait huonon miehen ja sun on elettävä sen kaa mut ei pahalla jos sul on noin isoi ongelmia niin nettipalsta ei ole se oikea paikka puhua ja toi abortti daaam sulle ei kuuluis lasta ei sentakia että se ois muslimi miehen kaa vaa sun terveysajattelu tapa on 0-

    • mekkk

      Meillä ainakin kun naiseni oli yli 20v sitten raskaana niin sekstailtiin ihna riitävästi kun naistani halutti silloin ja muistaakseni 3-7 kertaa viikossa ja joskus enemmänkin ja se siitä. Voihan se miehen hoidella muutenkin kuin naimalla.

      • kiut

        Niin teit sitten vaimosta itsellesi prostituoidun. ''Hoidella''! Just joo, sopi tietysti sulle, kiva käyttöesine...


    • tyhjänsaapyytämättäki

      Täällä oli yhdyntöjä raskauden 8 viikon jälkeen tasan kolme, että oli omalle kädelle töitä ja keisarileikkauksen jälkeen 6kk:n aikana neljä kertaa. On lapsi naiselle tärkeämpi kuin oma mies ja sen tunteet ja tarpeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe