En tiedä, onko tämä nyt ihan oikealla palstalla, mutta tuskin sopii tonne rockin ja gootin keskelle. Anyway... Muistaako kukaan tätä manselaista kokoonpanoa, joka levytti joskus 70-80 -luvulla. Olen itse tykännyt Kasevan musiikista jo nuoruudestani alkaen ja nyt ikään kuin löytänyt sen uudelleen. Moni laulu puhuttelee tämmöstä keski-ikäistä ihan uudella tavalla. Kävin niiden konsertissakin meidän kotipaikkakunnalla taannoin. Joukosta oli tietysti pois monen laulun tekijä, Asko Raivio, mutta soundi oli tallella ja konsertti onnistunut.
Kaseva
Kuka muistaa?
3
454
Vastaukset
- Retkuilija
on äärimmäisen kaunis kappale.
- mutta you tubessa
pyörii viedeo nyrkkeilymatsista? Mikähän sen siihen liittää.
- Vutjake
aivan loistava kipale
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876