Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

iTunes Store -tunnus

Jaska Perusjaska

Kuinka saan tunnukset iTunes Storeen ilman luottokorttia? Visa Electron, jossa Vertify by Visa -nettimaksuominaisuus löytyy, mutta eipä sekään käy.
Eikä pankki anna luottokorttia työssä käyvälle ihmiselle..

Hauskintahan tässä on se, että mitään en aio edes ostaa. Haluan vain ladata ilmaisia ohjelmia iphoneen app storesta. On se elämä vaikeaa.

9

4094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Osta 15 euron iTunes Card, sillä kirjaudut iTunesiin, lataat haluamasi ohjelmat ja kenties ostatkin joitakin.

      Ja vaikka se 15 euroa on mennyt jo, iTunes tunnus säilyy.

      • Jaska Perusjaska

        Yhdistyykö tuo sitten omaan Apple ID:hen? Iphonen app storessa ei pysty syöttämään noita lahjakorttikoodeja. Eli toimiiko tuo sitten pelkästään iTunesilla?


      • 1stMacFinn
        Jaska Perusjaska kirjoitti:

        Yhdistyykö tuo sitten omaan Apple ID:hen? Iphonen app storessa ei pysty syöttämään noita lahjakorttikoodeja. Eli toimiiko tuo sitten pelkästään iTunesilla?

        Taitaa tosiaan olla niin, että iTunes tilin voi luoda vain iTunesissa. Mutta kun se on luotu, toimii iTunenissa ja AppStoressa.


      • tytö tuollainen...

        Hei mistä tuollaisen itunes card jutun voi ostaa??


      • 1stMacFinn
        tytö tuollainen... kirjoitti:

        Hei mistä tuollaisen itunes card jutun voi ostaa??

        Itse olen ostanut ne Applen nettikaupasta tai iTunes Storesta lahjakortteina.


    • jouka

      Näin tein itse:

      1. Menin http://www.bebo.com/ ja loin tunnuksen.
      2. Lisäsin itunes us:n kaveriksi ja sain redeem koodin (jonkinlainen kuponkikoodi)
      3. Menin https://myinfo.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyInfo.woa ja loin uuden apple id tunnuksen (käytin usa:n yhteystietoja, en tiedä onko välttämätöntä)
      4. Avasin itunesin käyttämällä bebo:n tarjoamaa 'redeem now' (tai jotain tuohon suuntaan) linkkiä.
      5. Loin itunes tunnuksen käyttäen apple id:tä jolloinka maksumetodiksi oli mahdollista valita 'none' (johtuukohan sitten tuosta redeemistä vai apple id:n käytöstä, tiedä häntä.
      6. Latailen ilmaisia ohjelmia app storesta.

      • EIii

        MULLA EI toimi tolla tavalla,vaikka tein ohjeiden mukaan kaiken. Ja vielä USA:n jutut ym.


    • johan on

      persiistä!!!!!!!!!!!!! Kandeis varmaan liittää se electron maksutapoihin niin asiakasmäärät kasvais!!!!!! Ei sillä pysty ostamaan jos ei ole rahaa tilillä! Ei mene ikinä miinuksen puolelle!!!!!!!! Että mikä on ongelma? >:(

      • 1stMacFinn

        Tuota. Kun Electron jo kauan on toiminut iTunes Storessa niin mikä on sun ongelmas?

        Tosin kuulemma vieläkin joidenkin pankkien Electronien kanssa on ongelmia. Ja muuallakin kuin verkko-ostoksissa. Mutta se on sitten jo toinen juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe