Farkkulegginsit???

sssaharaa

Voiko joku kertoa mitkä farkkulegginsit ovat ja mistä sellaiset voi ostaa. Näin jossain lehdessä mallilla päällä sellaiset ja kivoilta näytti.Jäin miettimään, että ovatko ne enemmän legginsit vai voiko niitä käyttää housuina?

21

6183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se näyttää tosi härskiltä

      Mielestäni niitä kuuluu käyttää pitkähelmaisten paitojan, toppien ja tunikoiden kanssa, miksei myös lyhyiden mekkojen. Joskus näin mimmillä sellaiset ihan housuina, oli hiton typerän näköiset kun vähän vielä pyllystä roikkuivat (tai pylly roikkui). Näytti ku olis lähteny trikoissa liikkeelle.

    • ....

      Ainakin kesällä niitä oli Vero Modat ym. teinimuotikaupat pullollaan, nyt voi olla hankalampi löytää. Itse löysin alkuviikosta sellaiset halvalla eräästä halpahallista ja olivat viimeiset. Huuto.netistä niitä löytyy aina silloin tällöin.

      • monenvärisiä

        Kyllä vero Modassa / Onlyssa niitä ainakin eilen oli myynnissä, monen värisinä vieläpä ja tällä kertaa takataskuilla. Sieltä vaan hakemaan jos kiihottaa. Mun mielestä ne on karseita. Mut onhan se varmasti mukavat päällä.


      • toriltakin voi löytää
        monenvärisiä kirjoitti:

        Kyllä vero Modassa / Onlyssa niitä ainakin eilen oli myynnissä, monen värisinä vieläpä ja tällä kertaa takataskuilla. Sieltä vaan hakemaan jos kiihottaa. Mun mielestä ne on karseita. Mut onhan se varmasti mukavat päällä.

        viime kesänä niitä myytiin ainakin torimarkkinoilla. Näyttivät aika karmeilta enkä uskonut myyjän vakuutteluja että ne ovat viimeistä huutoa...


    • ^DramaQueen^

      Ostin juuri tänään farkkulegginsit. (ONLY/Vero Moda - pieces) Ja todella mukavat ovat päällä. Näyttävätkin aidoilta.

    • soffagrAu`

      farkku leggingsejä löytyy H&M kaupoista ainakin täällä Tampereella ja sitten Gina Tricoista (;;

      • hylje-efekti

        Sopii käyttää nimenomaan legginseinä, ei housuina lyhyen paidan kanssa! Ellei sitten ole 180 senttinen ja 50 kiloinen, jollaisen päällä melkein kaikki näyttää hyvältä, muuten näyttää vaan pullealta hylkeeltä...


      • ilman housuja
        hylje-efekti kirjoitti:

        Sopii käyttää nimenomaan legginseinä, ei housuina lyhyen paidan kanssa! Ellei sitten ole 180 senttinen ja 50 kiloinen, jollaisen päällä melkein kaikki näyttää hyvältä, muuten näyttää vaan pullealta hylkeeltä...

        Miksei saman tien lähde ihmisten ilmoille ilman vaatteita, tai vain pelkässä t-paidassa. On vielä sexympää ja kääntää poikien päät tehokkaammin kuin pelkät alushousut/pitkät kalsarit t-paita.


    • AHsiahd

      Pidän farkkuleggareista, sillä ne ovat mielestäni mukavammat kuin oikeat farkut. Ja niitä löytää H&M ja Ginatrikoosta yms. Itse ostin Tarjoustalosta, kun halvalla löyty. :)

      • miten on mahdollista

        Miten voi olla, mahdollista, et mä en löydä semmosii mistään, oon vaan kireitä farkkuja, jotka on epämukavat päällä ;(


    • oikeat farkut

      Ite oon nähny niitä melkei jokaisessa kaupassa, seppälästä erehdyin jopa sellaiset ostamaankin. Lähtisin siis ettiskelemään niitä tän tyylisistä kaupoista (H&M, Gina Tricot, Only, niinkuin tossa jo mainittiinkin)
      Mutta siis joo, en kyllä tykkää yhtään, tosiaankin näyttää kun trikoot ois jalassa. Ja mun näissä ei ees oo taskuja tai mitää vyönlenkkejä. Oikeet farkut on kyllä paljon paremmat, ainakin omasta mielestä.

    • xcfeåjjåjååååååå<fpo

      Mikkelissä on Lindex,Seppälä,H&M,Gina triko,KappAhhl,ja prisma city´market........NOI farkkulekarit on tosikivat vaikka värikkään löysän vähän yli polvien kosenpaidan kaaaaaaaaaaa

      • blöäääh

        hyvä et mikkelistä kerroit, nimittäi ku ite sillä paikkakunnalla asun : D ginasta oon ostanu yhet...mutku siel on kahet samanmalliset mut väri on hiema eri värine toine on sellane musta?, ja toine tosi tumman sinine. ja muualta en oo llöytäny vaikka h&m:nki kiersin monta kertaaa ;o


    • tarjoustalo

      Minulla on tarjoustalosta ostetut Black Horse miesten farkkuleggarit. En kehtaisi käyttää päällyshousuina näitä tai muitakaan kalsareita.

      • Oma asia

        Makuasia mistä kukakin tykkää,eikä niistä sovi kiistellä.Tuo aloittajahan kysyikin,mitkä on farkkulegginsit ja mistä niitä saa.Moni taisi ymmärtää kysymyksen väärin tai sitten ei lukenut tarkkaan sitä.Farkkulegginsit on farkkukankaasta ja legginsien malliset.Niitä saa ainakin H&M:ltä,Vero Modasta,Lindexistä,Seppälästä,Gina Tricotsista,Sokoksesta,Anttilasta jne.


      • Denim kangas
        Oma asia kirjoitti:

        Makuasia mistä kukakin tykkää,eikä niistä sovi kiistellä.Tuo aloittajahan kysyikin,mitkä on farkkulegginsit ja mistä niitä saa.Moni taisi ymmärtää kysymyksen väärin tai sitten ei lukenut tarkkaan sitä.Farkkulegginsit on farkkukankaasta ja legginsien malliset.Niitä saa ainakin H&M:ltä,Vero Modasta,Lindexistä,Seppälästä,Gina Tricotsista,Sokoksesta,Anttilasta jne.

        "Farkkulegginsit on farkkukankaasta ja legginsien malliset."

        Eikös farkkukangas (denim) ole kotoisin de Nîmesin kaupungista Ranskasta, ja se on äärimmäisen vahvaa purjekangasta, moninkertaisesti vahvempaa kuin esim. säkkikangas. Siitä on valmistettu paitsi isojen purjelaivojen purjeita, myös mm. kaivostyöläisten suojavaatteita. 1800-luvun kaivostyöläinen tuskin olisi pysynyt kauaa hengissä, jos jalassa olisi ollut jotkut farkkuprintti kalsarit.


      • Farkkulegginsit
        Denim kangas kirjoitti:

        "Farkkulegginsit on farkkukankaasta ja legginsien malliset."

        Eikös farkkukangas (denim) ole kotoisin de Nîmesin kaupungista Ranskasta, ja se on äärimmäisen vahvaa purjekangasta, moninkertaisesti vahvempaa kuin esim. säkkikangas. Siitä on valmistettu paitsi isojen purjelaivojen purjeita, myös mm. kaivostyöläisten suojavaatteita. 1800-luvun kaivostyöläinen tuskin olisi pysynyt kauaa hengissä, jos jalassa olisi ollut jotkut farkkuprintti kalsarit.

        Kyllä farkkulegginsit on farkkukankaasta,tosin ohuemmasta kuin farkut.Farkkuakin,niinkuin legginsejä on eri mallista ja väristä.


      • trikookalsarit
        Farkkulegginsit kirjoitti:

        Kyllä farkkulegginsit on farkkukankaasta,tosin ohuemmasta kuin farkut.Farkkuakin,niinkuin legginsejä on eri mallista ja väristä.

        "Kyllä farkkulegginsit on farkkukankaasta"

        Eikä ole, mainostoimistot ne vain ovat käyneet entistä röyhkeämmiksi.

        Farkkuleggareita myydään nimikkeellä "raw denim leggings", mutta tuoteselosteen mukaan materiaali on täsmälleen samaa kuin halvoissa aluskalsareissa ja trikooboksereissa puuvilla-elastaanisekoitetta. Esim. nämä ja kaikki muutkin mitä löysin, mainoksista huolimatta eivät ole mitään farkkukangasta:
        http://www.neimanmarcus.com/p/Rock-Republic-Intensity-Raw-Denim-Leggings/prod111610027/


      • Caprit
        trikookalsarit kirjoitti:

        "Kyllä farkkulegginsit on farkkukankaasta"

        Eikä ole, mainostoimistot ne vain ovat käyneet entistä röyhkeämmiksi.

        Farkkuleggareita myydään nimikkeellä "raw denim leggings", mutta tuoteselosteen mukaan materiaali on täsmälleen samaa kuin halvoissa aluskalsareissa ja trikooboksereissa puuvilla-elastaanisekoitetta. Esim. nämä ja kaikki muutkin mitä löysin, mainoksista huolimatta eivät ole mitään farkkukangasta:
        http://www.neimanmarcus.com/p/Rock-Republic-Intensity-Raw-Denim-Leggings/prod111610027/

        Ihan turha alkaa riitelemään,kun ette näytä tietävän asiasta.Farkkulegginsit on farkkua muistuttavasta kankaasta ja trikookalsarit ja aluskalsarit on eri asia,joilla ole mitään tekemistä legginsien,eikä myöskään leggarien kanssa.


      • TT
        Caprit kirjoitti:

        Ihan turha alkaa riitelemään,kun ette näytä tietävän asiasta.Farkkulegginsit on farkkua muistuttavasta kankaasta ja trikookalsarit ja aluskalsarit on eri asia,joilla ole mitään tekemistä legginsien,eikä myöskään leggarien kanssa.

        Farkkulegginsit on kankaasta, joka näyttää päällepäin farkulta, mutta ei sitä ole. Siinähän se koko idea on, jos kyseessä olisi farkkukangas, ne olisi vaan pillifarkut. Muutenkin, farkkukangas ei veny tarpeeksi jegginseja varten.


    • nw

      Itellään olis hakusessa korkeavyötäröiset farkkulegssinssit kun nuo edelliset hajosivat. Niin mukavat päällä ja sopivat omalle vartalolle paremmin kuin tavalliset farkut, mutta eipä meinaa löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe