Koulukiusaajat ovat ihanan villejä ja miehekkäitä!
koulukiusaajat ihania
16
1534
Vastaukset
- TätiMoonika666
joo!oot sairas päästäs!
- Lihanjalostaja
Valitettavasti asiassa on perää..useimmiten siitä hepusta, joka osaa jo kersana talloa toisten varpaille, tulee menestyvä myös vanhemmiten(samoin keinoin enimmäkseen).
- on oikeus
naaraisiin, eikä kiusatuilla ole asiaan nokan koputtamista.
Ne on niitä johtaja uroksia. Alfaurokset tulee ottaa ja panee.
- niin kiltti
että antaisit jonkun alfauroksen viedä naisesi. Ihan pelkästään sen vuoksi, että tälle alfa urokselle tulisi hyvä mieli ja hän ajettelisi, että siinäpä oli hyvä sydäminen ja kiltti mies?
niin kiltti kirjoitti:
että antaisit jonkun alfauroksen viedä naisesi. Ihan pelkästään sen vuoksi, että tälle alfa urokselle tulisi hyvä mieli ja hän ajettelisi, että siinäpä oli hyvä sydäminen ja kiltti mies?
viedä en antaisi mutta lainata saisi. Jostain syystä nautin siitä kun vaimo nauttii. Käyttää saa kunhan palauttaa...
Ehkä se on jotain itsesä kiduttamista. Masokisti?
- ex-kiusattu
Koulukiusaajien päätekijät ovat usein poikia, ja jos uhri on tyttö, "likaisen työn" niiden poikien valvovan silmän alla tekevät varhaiskypsät ja erityisen vahvat naisenalut.USEIN - EN YLEISTÄ.Tarkoitan että kaikki alfayksilöt eivät kiusaa, mutta kiusaajien päätekijät ja johtajat ovat usein varhain kehittyneitä, vahvoja, hyviä koulussakin ilman oppimisvaikeuksia, tai sitten ovat sossutapauksia joilla on kaikki asiat kotona sekä koulussa kehnosti. Ne sosiaalitapaukset voivat jopa hakata yms. koska liikkuvat kadulla jossa hakkaaminen ja tappeleminen on mukamas katu-uskottavaa.
Kun iso poika valitsee kohteekseen heikon tytön, sillä on korvien välissä mielestäni aika paljon kusta.Toisaalta kiusaaminen voi olla osa flirttiä joka on ylimielistä ja alentavasti muotoiltua.
Älä vain hakeudu pahoinpitelijän seuraan kuitenkaan. - muuten todella
kaan ole. KETÄÄN EI SAA KIUSATA PISTE sellaset herkänhellät miehet on ihania, jotka uskaltaa näyttää tunteensa eikä peitä niitä kovankuoren alle. aidot sellaiset.
- ...
Kiusaajalla on sisimmissään heikko luonne, joka täytyy peittää äärimmäisellä kovuudella. Sitähän saisi pelätä, että koska nyrkki heilahtaa >:(
- ...................
oli koulukiusattu, samoin Michael Schumacher. samoin Lance Armstrong.
- No ei
todellakaan oo. Empä ole vielä yhtään hyvää koulukiusaajaa tavannut.
- näinseon
Koulukiusaus on tosi seksikästä!
Kun kamppaan yhen Jani-Petterin, mulla alkaa aina seisoo!- ku täällä koulussa on
myös sellane JP!
Puhutaanko me nyt samasta Jari- Petteristä? Vastaapa tähän, plz? xD
- logiikkakukkanen
Provo.
- mölli10
aika vikisiöitähän nuo nyt oli, kun päihin vedin. Nuorempana olivat olevinaan niin kovia kingejä. Poikki ja pinoon vaan tollaset...
- katariina-70
miksi koulukiusaajia pidetään aina miespuolisina? tai siis yleensä,enemmän.. olen 38 vuotias 3 lapsen yh-äiti.kouluaikana olin liiankin laiha, ja minua kiusattiinn siitä.ehkä he eivät ajatelleet mitä sanoivat,näin olen lohdutellut itseäni.olin mielestäni ihan kivan näköinen,lievästi sanottuna...aikuisempana tajusin,että ylempiluokkalaiset tytöt olivat laittaneet pojille sanat suuhun.no koitti aika et itse olin ylimmällä luokalla....... LOPPU SUUNSOITOT JA KIUSAAMINEN,puolustin myös minulle avautuneita ystäviä.täs kasvatan lapsiani hyviksi,mutta tiukoiksi ihmisiksi!TERKUT KAIKILLE RANUALAISILLE,ETENKIN VM -70!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231