koulukiusaajat ihania

ihannemiehiä!

Koulukiusaajat ovat ihanan villejä ja miehekkäitä!

16

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TätiMoonika666

joo!oot sairas päästäs!

• Lihanjalostaja

Valitettavasti asiassa on perää..useimmiten siitä hepusta, joka osaa jo kersana talloa toisten varpaille, tulee menestyvä myös vanhemmiten(samoin keinoin enimmäkseen).

• on oikeus

naaraisiin, eikä kiusatuilla ole asiaan nokan koputtamista.

• Ne on niitä johtaja uroksia. Alfaurokset tulee ottaa ja panee.

• niin kiltti

että antaisit jonkun alfauroksen viedä naisesi. Ihan pelkästään sen vuoksi, että tälle alfa urokselle tulisi hyvä mieli ja hän ajettelisi, että siinäpä oli hyvä sydäminen ja kiltti mies?

• niin kiltti kirjoitti:

että antaisit jonkun alfauroksen viedä naisesi. Ihan pelkästään sen vuoksi, että tälle alfa urokselle tulisi hyvä mieli ja hän ajettelisi, että siinäpä oli hyvä sydäminen ja kiltti mies?

viedä en antaisi mutta lainata saisi. Jostain syystä nautin siitä kun vaimo nauttii. Käyttää saa kunhan palauttaa...
        Ehkä se on jotain itsesä kiduttamista. Masokisti?

• ex-kiusattu

Koulukiusaajien päätekijät ovat usein poikia, ja jos uhri on tyttö, "likaisen työn" niiden poikien valvovan silmän alla tekevät varhaiskypsät ja erityisen vahvat naisenalut.USEIN - EN YLEISTÄ.Tarkoitan että kaikki alfayksilöt eivät kiusaa, mutta kiusaajien päätekijät ja johtajat ovat usein varhain kehittyneitä, vahvoja, hyviä koulussakin ilman oppimisvaikeuksia, tai sitten ovat sossutapauksia joilla on kaikki asiat kotona sekä koulussa kehnosti. Ne sosiaalitapaukset voivat jopa hakata yms. koska liikkuvat kadulla jossa hakkaaminen ja tappeleminen on mukamas katu-uskottavaa.
      Kun iso poika valitsee kohteekseen heikon tytön, sillä on korvien välissä mielestäni aika paljon kusta.Toisaalta kiusaaminen voi olla osa flirttiä joka on ylimielistä ja alentavasti muotoiltua.
      Älä vain hakeudu pahoinpitelijän seuraan kuitenkaan.

• muuten todella

kaan ole. KETÄÄN EI SAA KIUSATA PISTE sellaset herkänhellät miehet on ihania, jotka uskaltaa näyttää tunteensa eikä peitä niitä kovankuoren alle. aidot sellaiset.

• ...

Kiusaajalla on sisimmissään heikko luonne, joka täytyy peittää äärimmäisellä kovuudella. Sitähän saisi pelätä, että koska nyrkki heilahtaa >:(

• ...................

oli koulukiusattu, samoin Michael Schumacher. samoin Lance Armstrong.

• No ei

todellakaan oo. Empä ole vielä yhtään hyvää koulukiusaajaa tavannut.

• näinseon

Koulukiusaus on tosi seksikästä!

Kun kamppaan yhen Jani-Petterin, mulla alkaa aina seisoo!

• ku täällä koulussa on

myös sellane JP!
        Puhutaanko me nyt samasta Jari- Petteristä? Vastaapa tähän, plz? xD

• logiikkakukkanen

Provo.

• mölli10

aika vikisiöitähän nuo nyt oli, kun päihin vedin. Nuorempana olivat olevinaan niin kovia kingejä. Poikki ja pinoon vaan tollaset...

• katariina-70

miksi koulukiusaajia pidetään aina miespuolisina? tai siis yleensä,enemmän.. olen 38 vuotias 3 lapsen yh-äiti.kouluaikana olin liiankin laiha, ja minua kiusattiinn siitä.ehkä he eivät ajatelleet mitä sanoivat,näin olen lohdutellut itseäni.olin mielestäni ihan kivan näköinen,lievästi sanottuna...aikuisempana tajusin,että ylempiluokkalaiset tytöt olivat laittaneet pojille sanat suuhun.no koitti aika et itse olin ylimmällä luokalla....... LOPPU SUUNSOITOT JA KIUSAAMINEN,puolustin myös minulle avautuneita ystäviä.täs kasvatan lapsiani hyviksi,mutta tiukoiksi ihmisiksi!TERKUT KAIKILLE RANUALAISILLE,ETENKIN VM -70!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      117
      6186
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5129
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      65
      4242
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      97
      3831
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      11
      3604
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      119
      3151
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2536
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2479
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      65
      2226
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      24
      1572
    Aihe