Ollaan anottu avioeroa joten olenko mä nyt jo sinkku ja eronnut vai vasta kun siitä tulee se päätös?
Olenko eronnut, olenko sinkku?
6
1139
Vastaukset
- Shannon-71
jos eroa on vasta haettu olet yhä naimisissa. Kun eroa on haettu (uudestaan) harkinta-ajan jälkeen ja käräjäoikeudesta tulee avioerotuomio, olet eronnut.
Henkisesti voit olla sinkku jo silloin kun olet eroa hakenut ja harkinta-aika kuluu. Ja näitä palstoja lukiessa osa tuntuu olevan henkisesti sinkkuja koko ikänsä - suhteen statuksesta riippumatta. - on näin
Ei käytetty autokaan uudeksi muutu, jos omistaja vaihtuu!
- autokauppias:)
on se uusi sille ostajalle! "Mä ostin muuten uuden auton.." Käytetty Volvo vm. 2003 on toiselle vanha,toiselle uusi!
- Shannon-71
autokauppias:) kirjoitti:
on se uusi sille ostajalle! "Mä ostin muuten uuden auton.." Käytetty Volvo vm. 2003 on toiselle vanha,toiselle uusi!
ja sähäkällä koneella oleva ruosteeton 1971 malli on sitten keräilyharvinaisuus =)=)
Shannon-71 kirjoitti:
ja sähäkällä koneella oleva ruosteeton 1971 malli on sitten keräilyharvinaisuus =)=)
Ruosteeton ja rypytön -71 ON keräilyharvinaisuus, joskaan ei ihan ainutlaatuinen. Edellyttää kuitenkin hellää huolenpitoa säilyttääkseen arvonsa ;-)
Ihan vähän kolaroitu -59 on jo museoluokkaa, arvoltaan lähes mittaamaton :-)
- She Devil
Sitä ollaan sitten jo laatimassa deitti-ilmoitusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047634
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075788- 835117
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542909
- 532822
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016