Hu-vituttaa

Aina kun alkaa näyttää siltä ettei palsta enää pysty tarjoamaan mitään uutta, niin ilmestyy adriannin ja Mr.Kalluppin kaltaisia havaitsijoita jotka saavat hajoavan koneiston käymään vielä vähän aikaa ja se ei ole mikään vähäarvoinen asia.

Tietysti voisi ajatella niinkin ettei kukaan ole kiinnostunut mitä joku amisnolla tekee, mutta sehän ei olekaan pointti tässä.


http://www.youtube.com/watch?v=Zmwr-aCvfXw&feature=related



"Leipää ja sirkushuveja"




MarttyyriMallari-TTt

15

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseri = kiinnostava
    • En.kerro

      tiedä mistä tässä on kyse, mutta onneksi se ei miun elämää kaada (tulin vain vilkaisemaan juttuja palstalle ja samaan malliinhan täällä asiat pyörii). Mr.Kallupista ei ole mitään pahaa sanottavaa ja tuo adriankin menettelee (ei ainakaan tylsistymään pääse).

      Mikäpä täällä muuttuisi... :)

      Mikä tuo amislaisten mollaamisjuttu on? Kyllä täällä maailmassa tarvitaan monenlaista osaajaa. Ei pitäisi väheksyä ketään. Se on oma mielipiteeni.

      • niin, tämä palsta on tärkeä sellaisille ihmisille joilla ei ole mitään sanottavaa ja siksi amislaiset ovat niin räikeän yliedustettuja täällä.

        En väheksy ketään, mutta ei tämän homman tarkoitus ole se että postaillaan roskamusiikkia ja mumistaan muutama sana saatteeksi.


        "Ajattelu ei ole kiellettyä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, tämä palsta on tärkeä sellaisille ihmisille joilla ei ole mitään sanottavaa ja siksi amislaiset ovat niin räikeän yliedustettuja täällä.

        En väheksy ketään, mutta ei tämän homman tarkoitus ole se että postaillaan roskamusiikkia ja mumistaan muutama sana saatteeksi.


        "Ajattelu ei ole kiellettyä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ole itsenäine, sää ole pelottava. Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti. Ku sää sano mitä sää ajattelet, sää ole rääväsuu. Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist. Jos sää anna, sää ole helppo nakki. Jos sää pihtaat, haeta jolta muult. Yritä täsä sit olla...."

        Tuli vaan mieleen jostakin..

        Että iltaa vaan :)


      • ....iiin...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, tämä palsta on tärkeä sellaisille ihmisille joilla ei ole mitään sanottavaa ja siksi amislaiset ovat niin räikeän yliedustettuja täällä.

        En väheksy ketään, mutta ei tämän homman tarkoitus ole se että postaillaan roskamusiikkia ja mumistaan muutama sana saatteeksi.


        "Ajattelu ei ole kiellettyä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...pä justiinsa..... ;D


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, tämä palsta on tärkeä sellaisille ihmisille joilla ei ole mitään sanottavaa ja siksi amislaiset ovat niin räikeän yliedustettuja täällä.

        En väheksy ketään, mutta ei tämän homman tarkoitus ole se että postaillaan roskamusiikkia ja mumistaan muutama sana saatteeksi.


        "Ajattelu ei ole kiellettyä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Miulle ei ole auennut tämän palstan tarkoitus muutenkaan. Mutta enhän täällä kävisi jos jutut ei kiinnostaisi.

        Tosi on se että paljon turhaa ja ikävääkin keskustelua esiintyy... Mutta en menisi vannomaan että niistä jokaisen takana on amislainen. Korkeammin koulutetutkin ovat idiootteja joskus, ei se koulutustaso aina kaikkea kerro. Enkä muuten ole itse käynyt ammattikoulua joten en siksi puolusta heitä. Käytännön elämässä heitäkin tarvitaan yhtälailla kuin korkeammin koulutettuja (joista monesti löytyy älyä mutta asioiden toteutus ei sitten onnistu, eikä tuotakaan voi yleistää...).

        Mutta sana on vapaa kaikille.


      • En.kerro
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        ole itsenäine, sää ole pelottava. Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti. Ku sää sano mitä sää ajattelet, sää ole rääväsuu. Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist. Jos sää anna, sää ole helppo nakki. Jos sää pihtaat, haeta jolta muult. Yritä täsä sit olla...."

        Tuli vaan mieleen jostakin..

        Että iltaa vaan :)

        Parempi kun tosiaan ajattelee omilla aivoillaan ja toimii niin kuin parhaaksi näkee loukkaamatta liikaa toisia. Minä en kumartele enkä pyllistele, koitan tasapainoilla siinä välissä ja sekään ei aina muita miellytä mutta en enää jaksa välittää liikoja...


      • hämmästynyt2
        En.kerro kirjoitti:

        Miulle ei ole auennut tämän palstan tarkoitus muutenkaan. Mutta enhän täällä kävisi jos jutut ei kiinnostaisi.

        Tosi on se että paljon turhaa ja ikävääkin keskustelua esiintyy... Mutta en menisi vannomaan että niistä jokaisen takana on amislainen. Korkeammin koulutetutkin ovat idiootteja joskus, ei se koulutustaso aina kaikkea kerro. Enkä muuten ole itse käynyt ammattikoulua joten en siksi puolusta heitä. Käytännön elämässä heitäkin tarvitaan yhtälailla kuin korkeammin koulutettuja (joista monesti löytyy älyä mutta asioiden toteutus ei sitten onnistu, eikä tuotakaan voi yleistää...).

        Mutta sana on vapaa kaikille.

        Lähinnä hämmästyttää miten te jaksatte vastata tämän tampion samaa laulaviin aloituksiin kerta toisensa jälkeen?


      • En.kerro
        hämmästynyt2 kirjoitti:

        Lähinnä hämmästyttää miten te jaksatte vastata tämän tampion samaa laulaviin aloituksiin kerta toisensa jälkeen?

        ihan kaikessa rauhassa vaan :)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        ole itsenäine, sää ole pelottava. Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti. Ku sää sano mitä sää ajattelet, sää ole rääväsuu. Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist. Jos sää anna, sää ole helppo nakki. Jos sää pihtaat, haeta jolta muult. Yritä täsä sit olla...."

        Tuli vaan mieleen jostakin..

        Että iltaa vaan :)

        iltaa vaan ja hyvä että sait sanotuksi sen mitä ajattelet miehistä.


        "Kukaan ei ole täydellinen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        iltaa vaan ja hyvä että sait sanotuksi sen mitä ajattelet miehistä.


        "Kukaan ei ole täydellinen"


        MarttyyriMallari-TTt

        se on vain tuollainen värssy ;) En ajatellut sitä sen enempää.

        Ei aina pidä miettiä ja muokata niin tarkkaan kaikkea minkä tekee ;)


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        se on vain tuollainen värssy ;) En ajatellut sitä sen enempää.

        Ei aina pidä miettiä ja muokata niin tarkkaan kaikkea minkä tekee ;)

        ei kannata ajatella paljoakaan ennenkuin postaa tänne jotain, sillä rimakauhu väijyy taustalla.


        "Olet sen verran sanavalmis nainen, että odotan jännityksellä sitä hetkeän kun otat jonkun kanssa yhteen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kannata ajatella paljoakaan ennenkuin postaa tänne jotain, sillä rimakauhu väijyy taustalla.


        "Olet sen verran sanavalmis nainen, että odotan jännityksellä sitä hetkeän kun otat jonkun kanssa yhteen"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eipäs ootella tommosia ikävyyksiä. Mie en haluaisi kenenkään kanssa ottaa yhteen.

        Jokaisella on omat ajatuksensa, kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä ja kaikkea ei tarvitse huomioida :)


    • Desperado58

      Heti kun näin tuon mainoksen tuli heti mieleen että soneralla ei taida kovin hyvin mennä kun hu-Vituttaa

    • Anzzyfatal

      Eikö enää kukaan tiedä

      Minne kohtalo mahtoi sinisensittixen viedä?


      Tuon sulottaren kiltin pääsis alle mun filtin♥]]]]]♥♥♥

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe