BE 2

KUSETUSTA

Vaikka olen poistanut profiilini niin siitä huolimatta minua laskutetaan.Yhteyttä ei sinnepäin saa millään muotoa eikä viesteihin vastata.Ei oikein mene mun tajuntaan.

16

4482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahhahahahahahhahaahha

Jos kaikki tampiot viittis käyttää haku - toimintoa niin oisko tää palsta parempi häh?

• xzxzxzxq

sama juttu. Sain kyllä viestin, että olisi pitänyt lähettää FAXI!!! Jonnekin mutta minne??? Enkä enää pääse sivustolle, koska olen unohtanut salasanan, etsimään irtisanoutumismahdollisuutta.
      On kyllä tunne, että tässä on jonkun mafian kynsissä.....

• be2-petetyille

Ensinnäkin: unohtakaa se faxin kanssa pelleily! Ne eivät mene perille, be2 vain yrittää pitkittää että pääsisi rahastamaan mahdollisimman pitkään.

Toiseksi: googlatkaa be2 (suomeksi) ja pääsette lukuisille sivustoille joissa be2:sta ja siitä irtipääsemisestä on tietoa. Google-haku on oikein hyvä aloitus.

Myös voitte hakea yksin näistä suomi24-keskusteluista eli tuossa sivun yläosassa on hakutoiminto, siihen be2, ja johan tulee tietoa.

Be2 on mafiamainen ja sen toimet tunnetaan niin luottokunnassa, kuluttajaviranomaisilla kuin rikospoliisissa.

• mitään B-2 lle...

>Se on kusetusta.Mulla kesti viikko lähettää viestiä
      ennekuin pääsin eroon.Sen jälkeen minä panin sähköpostiin esto,ettei B-2 pääse mitään tietoa lähettämään.Ihmettelen suuresti miten tälläinen
      firma toimii,lypsää rahaa niin kuin rikollisjärjestö,eikä viranomaiset puutu tähän???

• minulta b2:n kanssa

MITÄÄN laskuja ei pidä maksaa, MITÄÄN pelotteluja ei kannata uskoa, MITÄÄN yhteyttä tuon firman kanssa ei kannata pitää. Siinä tuhlaa vaan omaa aikaansa ja energiaa. Ei rikollisten kanssa ole mitään mieltä yrittää keskustella!

• KUSETUSTA

Vihdoin viimein sain vastauksen ja vaikka olen profiilini poistanut ja se on poistettu olisi pitänyt myös lähettää joku purku koodi jota en IKINÄ ole saanut.Nyt luvattiin laskutus lopettaa,mutta en usko ennenkuin näen.

• mihinkään mitä

be2 väittää: minulla muka hyväksyivät irtisanomisen mutta kas kummaa´- lasku tuli silti!

Olen entistä vakuuttuneempi että homman juju on urkkia pankkitunnukset ja sitten jatkaa laskutusta niin kauan kunnes poliisi lopettaa. Tässä on sekin vielä että veloittavat ´jopa lopetettuja - heidän takiaan lopetettuja! - luottokortteja! Ihan mafia!

• kuriin edes Suomessa
        mihinkään mitä kirjoitti:

be2 väittää: minulla muka hyväksyivät irtisanomisen mutta kas kummaa´- lasku tuli silti!

Olen entistä vakuuttuneempi että homman juju on urkkia pankkitunnukset ja sitten jatkaa laskutusta niin kauan kunnes poliisi lopettaa. Tässä on sekin vielä että veloittavat ´jopa lopetettuja - heidän takiaan lopetettuja! - luottokortteja! Ihan mafia!

Homman juju tosiaan on tuo laskutusautomaatti. En jaksa ymmärtää miksi ilmiselvästi rikollinen firma saa jatkaa hämärähommiaan Suomessa

• Siiriseliina

Sain ystävän B2 kautta, ja hän kutsui minut luokseen Tampereelta Oulunsaloon. Miehellä oli entuudestaan 4 muuta naista, joita hän "pisteytti" sen mukaan, mitkä oli hänen arvot.Hänen ainoa tavoitteensa oli päästä naimaan, vaikka omilla profiilisivustoillan oli lähes täydellinen mies! Vielä vuoden häiritsi minua kirjeillä, tekstareilla ja puhelinsoitoilla. Lopetti vasta kun aioin hakea lähetymiskieltoa.Se siitä Be2 ihmisten tasosta!!!

• nekkukoira

Se Be 2 jäsenyyden poisto on moniportainen,sitten sieltä saa poistokoodin ja sillä hyvä!

• lissusata

..se vaatii kärsivällisyyttä ja se aika vaikeeksi
      tosiaan tahallaan tehty,
      selvää RAHASTUSTA, saman kokenut !!!!!!!

• huijattu

miten niin? kuka tietää kertoa miten tosta helvetistä pääsee eroon....

• lubermann 667
        huijattu kirjoitti:

miten niin? kuka tietää kertoa miten tosta helvetistä pääsee eroon....

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4843815
        -tuohon suomi24-hakukenttään kirjoittamalla be2 jutut, niin saa ison joukon juttuja

• netticupido
        lubermann 667 kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4843815
        -tuohon suomi24-hakukenttään kirjoittamalla be2 jutut, niin saa ison joukon juttuja

Hei lissusata, moniportainen ja lubermann 667,

be2 ei enää myy automaattisesti uusiutuvia jäsenyyksiä, toimintaa muutettiin Suomessa jo viime vuonna. Jäsenyyttä ostaessasi maksat jäsenmaksun joka on voimassa kuukausimäärän jonka valitset.
        Mikäli kuitenkin korttianne veloitetaan uudemman kerran, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

terveisin,
        Netticupido

• ok
        netticupido kirjoitti:

Hei lissusata, moniportainen ja lubermann 667,

be2 ei enää myy automaattisesti uusiutuvia jäsenyyksiä, toimintaa muutettiin Suomessa jo viime vuonna. Jäsenyyttä ostaessasi maksat jäsenmaksun joka on voimassa kuukausimäärän jonka valitset.
        Mikäli kuitenkin korttianne veloitetaan uudemman kerran, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

terveisin,
        Netticupido

Toisaalta jos ajattelee asiaa niin otin 9 kuukauden sopimuksen. Dokaan sen summan yhdessä illassa kapakassa. Ilman mitään hyötyä. Tästä palstasta on hyötyä.

• expert1

Onko näin! Todella!! Täytyy soittaa Keskusrikospoliisiin ja venäjän turvallisuus vastaavalle! tunnen henkilökuntaan kuuluvaa henkilöstöä! Älkää olko huolissanne minä hoidan kaikki kuntoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe