Mulla on sellaset vähän luonnonkiharat, ei onneks kauheen, hiukset ja haluaisin ne ehdottomasti suoremmiksi, koska en viitti olla hiukset auki... Ja suoristusraudalla aina sillon tällön suoristelen, mutta ei se tehoo kun pariks tunniks, jos sitäkään, sitten on taas ihan laineilla. Onko vika raudassaa vai missä? Ja suoristavia shamppoita/hoitoaineita oon kokeillu, ja mitenkää hyvin ei oo nekään vaikuttanu. Eli miten saan ne suoriks? Suoristuspermanenttia en ota.
Haluun suorat hiukset!
15
2114
Vastaukset
- ReBl
Ennen suoristamista suihkuta lakkaa hiuksiin ja sit vast vedät suoristusraudal. Älä vedä sitä lakkaa heti koko päätä täytee vaa ain siihen osaan kerralla minkä meinaat suoriistaa. Se toimii ainaki mun kaverin hiuksiin...
- NKIH
Okei, luuletko toimisko muotovaahdolla samalla tavalla?
- ReBl
NKIH kirjoitti:
Okei, luuletko toimisko muotovaahdolla samalla tavalla?
En ite ainakaa laittais muotovaahtoo ku se kovettaa hiukset
- lhkajkh
minulla oli sama ongelma, kunnes älysin mennä parturiin katsomaan mitä niille voi tehdä. Kampaaja suositteli chi-suoristusta joka muuttaa hiuksen rakennetta ja muuttaa hiukset suoriksi. minulle tehtiin se ja nyt on viikko kulunut ja hyvin pysyy syorina:D
- kristtttta
Onko se suoristus "lopullinen", vai pitääkö uusia aina silloin tällöin? Paljonko maksaa? Onko kuinka raskas käsittely hiuksille? :D Mullakin on kiharat, ja näytän suoraan sanoin järkyttävältä jos en suorista.
- asasd
kristtttta kirjoitti:
Onko se suoristus "lopullinen", vai pitääkö uusia aina silloin tällöin? Paljonko maksaa? Onko kuinka raskas käsittely hiuksille? :D Mullakin on kiharat, ja näytän suoraan sanoin järkyttävältä jos en suorista.
ei tarvitse uusia, mutta kun hiusta kasvaa uudelleen niin silloin voi ottaa hiustyvi suoristuksen joka on halvempi
- NKIH
asasd kirjoitti:
ei tarvitse uusia, mutta kun hiusta kasvaa uudelleen niin silloin voi ottaa hiustyvi suoristuksen joka on halvempi
...saako niitä sitten enää kiharalle? Tuleeko niistä ihan piikkisuorat, että kun kihartaa, niin heti oikenee? Haluaisin suorat, mutta taipusat ja sehän ei tietysti voi olla mahollista...
- chi suoristusta
NKIH kirjoitti:
...saako niitä sitten enää kiharalle? Tuleeko niistä ihan piikkisuorat, että kun kihartaa, niin heti oikenee? Haluaisin suorat, mutta taipusat ja sehän ei tietysti voi olla mahollista...
itse kävin n vuosi sitte chi suoristuksessa. maksoi 100. juu oli se kk päivät tosi ihana. mut pikkuhiljaa siitä hiukset alkoi laineilla. korvan vierest ja niskast hiukset meni ihan sykkyrälle. ne piti leikata pois. sit ku hiukset kasvoi niin se suoristus kohdan raja näkyi selvästi ja hiuksia katkeili siitä kohdasta. nyt aletaan olla voitolla. hiuksissa on enää vain vähän latvoissa chi käsiteltyä hiusta. ja kohta saa ne napsastua pois. pääli hiukseni on tällä hetkellä n 20cm pituiset koska chi käsittely pilasi hiukset.
- NKIH
chi suoristusta kirjoitti:
itse kävin n vuosi sitte chi suoristuksessa. maksoi 100. juu oli se kk päivät tosi ihana. mut pikkuhiljaa siitä hiukset alkoi laineilla. korvan vierest ja niskast hiukset meni ihan sykkyrälle. ne piti leikata pois. sit ku hiukset kasvoi niin se suoristus kohdan raja näkyi selvästi ja hiuksia katkeili siitä kohdasta. nyt aletaan olla voitolla. hiuksissa on enää vain vähän latvoissa chi käsiteltyä hiusta. ja kohta saa ne napsastua pois. pääli hiukseni on tällä hetkellä n 20cm pituiset koska chi käsittely pilasi hiukset.
Jotain tällasta ajattelinki, et toi vois aiheuttaa.
- Krissttta
asasd kirjoitti:
No tähänhän alankin sitten säästämään :) koska mulla on kiharat vain latvoista, niin menee monta vuotta ennenkuin tarvitsisi uusia :D mahtavaa ! :D
- fwjihjf
ei missään nimessä lakkaa ennen suoristusta! EI EI EI ! Silloin lakka sulaa hiuksiin, ja ei siitä tuu kuin suttua !
joo ei kannata laittaa lakkaa hiuksiin ennen ko suoristaa ne, lakka sulaa ja hiuksethan ''palaa'':D kirjotan kyl myöhässä mut ei voi mitään.. mulla on kans kauhee ongelma näitten hiusten kaa mul on kauheet kiharat siis en oo kenelläkään nähny yhtä kiharoita hiuksia ko mulla ja mikään aine ei oo tehonnu.. :'(
- sjf
mullaki on kiharat ja jos suoristan ne on koulunmatkalla menny jo ihan kiharoiks..
- joumatafakamäään
Joo mullakin on sama ongelma.. -.- Häiritsee oikeesti elämää..
- laineet----
Kiharat on ihanat, mutta jos haluaa välillä suoristaa, mulla ainakin nämä kiharahkot hiukset pysyy suorina paremmin jos laittaa hiusvahaa. Eli lämpösuoja, suoristus, hiusvaha, lakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061