Tyttöjen ympärileikkaus

Tuolla alempana ketju kuihtuu, joten laitetaanpa tähän:

Kyllä se on niin, että tasa-arvo pitää olla näissäkin asioissa ja tyttöjenkin leikkely on nyt siis sallittua. Paljon on haittaa noista ylimääräisistä osista ja siksi ne pitää kiireesti poistaa.

Tässä on todisteet asiasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Labiaplasty

15

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkk...

      ..herättää mussa vastenmielisyttä...Oliko tuo kenties jotakin alkeellista "sarkasmia", vaiko mitä? Miten joku viitsii tehdä tollasen aloituksen? Jos toi oli "sarkasmia" sulta, niin salli mun nauraa...Jokatapauksessa aloituksesi on tulkittavissa sellaiseksi, että kannatat tyttöjen sukupuolielinten silpomista. Et varmastikaan nimittäin niin urpo ole, että kuvittelisit kaikkien lukijoiden tuntevan juuri Sinun huumorisi laatua ennalta, eikö niin?

      • kkkkk....

        En lukenut linkkiäsi. En henkikökohtaisesti luota suhun tarpeeksi, sorry.


      • kkkkk.... kirjoitti:

        En lukenut linkkiäsi. En henkikökohtaisesti luota suhun tarpeeksi, sorry.

        Vastaat vaikket tiedä mistä puhutaan. Etkä luota wikipediaan, joka on yhtä luotettava kuin E.Britannica.

        Paras vain pysyä sivussa jos on noin pihalla asioista.


      • Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?


      • kkkkk...
        buddy-love kirjoitti:

        Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?

        "Muista että
        buddy-love 17.10.2008 klo 19.24

        Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?"

        Kyllä sen verran älykäs, että tajuan, milloin sitä (= sarkasmia) raiskataan...

        Tiedän wikipedian luotettavaksi kyllä. Epäluottamukseni sinuun johtuu muunlaisesta muhun kohdistamasta aiemmasta käytöksestäsi, linkkeihin viittaamatta.


      • kkkkk... kirjoitti:

        "Muista että
        buddy-love 17.10.2008 klo 19.24

        Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?"

        Kyllä sen verran älykäs, että tajuan, milloin sitä (= sarkasmia) raiskataan...

        Tiedän wikipedian luotettavaksi kyllä. Epäluottamukseni sinuun johtuu muunlaisesta muhun kohdistamasta aiemmasta käytöksestäsi, linkkeihin viittaamatta.

        Totean, että jos et luota minuun, niin et kykene luottamaan kehenkään muuhunkaan, tuskin edes itseesi.

        Ja vielä suorempaan sanottuna, tulkintasi aiempiin viestitykseemme on sangen värittynyttä ja omituisesti väännettyä. Jos minun kanssani ei tule toimeen, niin ei sitten tule toimeen muidenkaan kanssa.


      • kkkkk... kirjoitti:

        "Muista että
        buddy-love 17.10.2008 klo 19.24

        Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?"

        Kyllä sen verran älykäs, että tajuan, milloin sitä (= sarkasmia) raiskataan...

        Tiedän wikipedian luotettavaksi kyllä. Epäluottamukseni sinuun johtuu muunlaisesta muhun kohdistamasta aiemmasta käytöksestäsi, linkkeihin viittaamatta.

        Alkaa hiukan kyllästyttää viestitys jossa joku vain marisee miten kaikki ovat häntä vastaan.

        Miten muuten on mahdollista että minussakin, joka tosiaan tulen toimeen kaikkien kanssa, herätät tällaisia reaktioita. Tee asialle jotain.


      • kkkkk... kirjoitti:

        "Muista että
        buddy-love 17.10.2008 klo 19.24

        Sarkasmin ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Oletko älykäs?"

        Kyllä sen verran älykäs, että tajuan, milloin sitä (= sarkasmia) raiskataan...

        Tiedän wikipedian luotettavaksi kyllä. Epäluottamukseni sinuun johtuu muunlaisesta muhun kohdistamasta aiemmasta käytöksestäsi, linkkeihin viittaamatta.

        nyt pakene minnekään, vaan kerrot miten muka sinua sorretaan ja aliarvioidaan, kun ainut panoksesi näillä palstoilla on valitus ja kummalliset tulkinnat aggressiosta suuntaasi.

        Älykkyyttäsikään ei ole nähty nimeksikään, ainoastaan valitusta ettei sitä osoiteta suuntaasi.

        Miten tuollaisen kanssa muka keskustelee millään tasolla älykkäästi.


    • MMies

      Tasa-arvolakikin jo vaatii sitä. Eihän suomalainen `monikulttuurinen` yhteiskunta voi sallia, että muslimityttöjen "identiteetin kehittyminen" häiriintyy tai että muslimitytön "liittyminen uskonnolliseen ja sosiaaliseen yhteisöön" estyy, onhan ympärileikkaus muslimeilla vakiintunut ja vanha perinne sekä kiinteä osa naisten identiteettiä.

      • Ja se on kannatettavaa jo pelkästään esteettisistä ja hygieniasyistä.

        Tasa-arvo on omituinen juttu, sillä se mahdollistaa kaikenlaisia asioita.


    • Papeete1

      Kerinnyt katsastaan mikä rähinä missäkin on menossa. Tähän aiheeseen kuitenkin sanoisin ettei naisten eikä miesten ympärileikkauksia tule hyväksyä muusta kuin lääketieteellisestä syystä. Kaksi lääkäriä vaaditaan luvan antamiseen eikä kumpikaan lääkäreistä saa tunnustaa (varsinkaan) sitä uskontoa, johon se leikattava kuuluu.

      Uskonnollisista syistä alle 25 vuotiaan silponeet tulee tuomita kuolemanrangaistukseen. Sekä silpomisen suorittajan että silpomisluvan antaneet vanhemman/vanhemmat.

      • Aivan väärässä, sillä korkein oikeus on aivan toista mieltä. Meidän on nyt kuuliaisina kansalaisina alistuttava tuon ennakkopäätöksen luomaan käytäntöön ja kaikki uskonnolliset kidutukset ovat tästä lähtien sallittuja.

        Maailma pelastuu kun kaikkia ymmärretään ja käytännöt hyväksytään.

        Toisaalta voisimme lähettää laumoittain vodkaturisteja Saudi-Arabiaan ymmärrettäväksi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Aivan väärässä, sillä korkein oikeus on aivan toista mieltä. Meidän on nyt kuuliaisina kansalaisina alistuttava tuon ennakkopäätöksen luomaan käytäntöön ja kaikki uskonnolliset kidutukset ovat tästä lähtien sallittuja.

        Maailma pelastuu kun kaikkia ymmärretään ja käytännöt hyväksytään.

        Toisaalta voisimme lähettää laumoittain vodkaturisteja Saudi-Arabiaan ymmärrettäväksi.

        Siis tämä ketju ja korkeimman oikeuden päätös:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038677913

        Mä ryhdyn vielä poliitikoksi ihan kiusallani kun ei näköjään muuten tule asioista tolkkua.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Siis tämä ketju ja korkeimman oikeuden päätös:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038677913

        Mä ryhdyn vielä poliitikoksi ihan kiusallani kun ei näköjään muuten tule asioista tolkkua.

        Saatana että noi mamujen hyysääjät tekee musta rasistin tällä menolla. Se on saatana maassa maan tavalla ilman mitään mutinoita tai suksikoon takaisin sinne mistä tulikin. Islam ei tule myöskään koskaan kuuluun tän maan kulttuuriin eikä sitä saa erittäin vaarallisena ja haitallisena uskontona myöskään antaa valtaa sijaa heikkojen tyhmien päässä.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Saatana että noi mamujen hyysääjät tekee musta rasistin tällä menolla. Se on saatana maassa maan tavalla ilman mitään mutinoita tai suksikoon takaisin sinne mistä tulikin. Islam ei tule myöskään koskaan kuuluun tän maan kulttuuriin eikä sitä saa erittäin vaarallisena ja haitallisena uskontona myöskään antaa valtaa sijaa heikkojen tyhmien päässä.

        Vanhastaan nuo tataarit ja ne ovat ihan hissun kissun. Sitten tänne tunkee väkisin tyyppejä jotka eivät ole tulleet toimeen edes omiensa kanssa. Vähän alkaa rasittaa tämä nykysysteemi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe