että emot on nykyään aikalailla samassa tilateessa kun punkit enne;emoja vihataa,ja ne on yhteiskunnan ongelma,niitä haukutaan,hakataan...ym..
Eli jos on pakkomielle olla erillainen (vaikkakin melkein jokaikinen tyyppi on nykyään emo..) ja jos haluat herättää huomiota niin ala emoksi!
Tulin tässä
4
406
Vastaukset
- rintintintin
Vihataan, no jaa, ehkä. Mutta kenties vähän eri syistä? Emot hakee huomiota angstaamalla ja ilmaisemalla huonoa itsetuntoaan monin keinoin, viiltely, syömishäiriöt, yms. Tavallaan kyseessä on jonkinlainen "hei mulla menee huonosti" -protesti kuten punkissakin, mutta ku saman vois yhdistää vaikka kuinka moneen eri suuntaukseen. "Ainahan" nuoret on halunnu purkaa ahdistusta ja kapinoida jotenkin. Ei pelkästään punkit.
Mutta mikäs "yhteiskunnan ongelma" nää emot sitten muka on... Ainoo ongelma emoihin liittyen on mulle se, että jotkut vatipäät sotkee ne punkiin. Aivan peestä. Kyseessä voi olla jokin alalajin alalajin alalaji tai muuta mahtavaa, mutta missään tapauksessa en tunnusta emoa 2000-luvun punkiksi.
Tuntuu, että punk halutaan väkisin liittää joihinkin juttuihin vain siksi, että "punk" on niin magee sana. Ooh meni vähän ohi aiheen ehkä.- vanha punkkari
Ei menny yhtään ohi/sivuitse. Täyttä asiaa kerroit. Nyt on vaan erilainen aika, joka tuottaa tällaisia ilmiöitä. Mullaki oli kaveri, joka yx2 hyppäsi rekan keulaan ja teki siihen n.s. X-kuvion. Muutoin kaikki vanhat punkhenkiset
ystävät ovat täysissä sielunvoimissa ja soittavat tai kuuntelevat edelleen musiikkia, vaikka ois tullu perheenlisäystä t.m.s.
Jos pitää punkista (ja niinku mie vielä hevistä), kannattaa jatkaa samaa rataa. Ei oo pakko vaihtua toiseksi mitä itse on. - aloittaja
vanha punkkari kirjoitti:
Ei menny yhtään ohi/sivuitse. Täyttä asiaa kerroit. Nyt on vaan erilainen aika, joka tuottaa tällaisia ilmiöitä. Mullaki oli kaveri, joka yx2 hyppäsi rekan keulaan ja teki siihen n.s. X-kuvion. Muutoin kaikki vanhat punkhenkiset
ystävät ovat täysissä sielunvoimissa ja soittavat tai kuuntelevat edelleen musiikkia, vaikka ois tullu perheenlisäystä t.m.s.
Jos pitää punkista (ja niinku mie vielä hevistä), kannattaa jatkaa samaa rataa. Ei oo pakko vaihtua toiseksi mitä itse on.se olikin,että pitäs muuttua emoks. Ja mitä tulee punkkejen yhteiskunnalliseen ongelmaa,niin ei ne minusta ainakaan oo niin paha ongelma kun ennen.. Ja mikä siitä tekekeekin `ärsyttäväks` on se että punkit on niinkin hyväksyttyjä,kun nykyään. Kaikki kahtoo vaan että onpas siinä hyvä nuori,kun uskaltaa olla erillainen.
Kuulosti ehkä vähän sille,että miulla olis joku pakkomielle,siihen että kaikkien olis pakko kattoo,vaikka huomion herättäminenhän on aina hyvä. :D No mutta,toivottavasti tajusitte - anarcomarko
vanha punkkari kirjoitti:
Jos pitää punkista (ja niinku mie vielä hevistä), kannattaa jatkaa samaa rataa. Ei oo pakko vaihtua toiseksi mitä itse on.sinä olet hyytynyt läskimooses niinku kaveriskin, pikkuporvari jolla ei ole tukkaa ja pienet munat. kunhan selittelet itsellesi ja muille. lampaantissi, hyväksy se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817